-
μην ανησυχεις αυτο εγινε οταν βρηκες κατω και η καυτη εξατμιση ακουμπησε τον προφυλακτηρα για καποια δευτερολεπτα.
Σε ομαδικη δυναμομετρηση πριν κανα χρονο,γνωστο δυναμομετρο καταφερε να καταστρεψει καμια 10αρια πισινους προφυλακτηρες απο εβο.Σφιγγωντας τους χιαστι ιμαντες προσδεσης κατω απο το αυτοκινητο,ακουμπαγαν πανω στις εξατμισεις και με το τεντωμα των ιμαντων σηκωναν ελαφρα τις εξατμισεις επανω.Ελιωσαν οι προφυλακτηρες,μιας και απειχαν μονο 1 εκατοστο περιπου απο τον προφυλακτηρα στην κανονικη τους θεση.Εαν δεν το ειχαμε προσεξει θα ειχε καταστρεψει και τους 60 προφυλακτηρες.Φωτια να παρεις οχι δεν ειναι δυνατον με το να ακουμπησει για δευτερολεπτα.Ελεγξε και για τυχον κομμενο λαστιχακι εξατμισης,τα φιατοειδη πασχουν πιο συχνα απο αυτα.Η εξατμιση ειναι καυτη ακομα και αν δεν το πιεζεις. -
Οταν εβγαινα απο το παρκινγκ το αυτοκινητο ηταν κρυο σιγουρα δεν ειχε προλαβει να ανεβασει θερμοκρασια η εξατμιση, αρα λογικα θα εγινε αργοτερα με τον καιρο. Παντως μου κανει εντυπωση, δεν το περιμενα οτι χωρις καμια πιεση και χωρις να κανω πολλα χλμ θα τον ελιωνε αισθητα... Θα κοιταξω τι μπορω να κανω μπας και τη φερω στη θεση της.
Σ'ευχαριστω πολυ για την απαντηση.
-
Καλησπέρα παιδιά! Έχω μια απορία σχετικά με το φίλτρο βενζίνης στα δύο μου αυτοκίνητα. Αβενσις 2008 το ένα και Κολτ 1.3 2009 το άλλο.
Έχω ενημέρωση ότι βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ και αλλαγή προβλέπεται στα 120-160κ χλμ και στην Τογιοτα που ρώτησα κόστος μου είπαν πάει σετ με ρεζερβουάρ 300 ευρω. Το Αξεντ που είχα δεν ήταν έτσι, σήκωνα το πίσω κάθισμα και το άλλαζα (4 ευρώ).
Έχει κάνει κάποιος αυτήν την αλλαγή; Πιθανό μπούκωμα μέχρι τότε; Γενικότερες συμβουλές ευπρόσδεκτες! -
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά! Έχω μια απορία σχετικά με το φίλτρο βενζίνης στα δύο μου αυτοκίνητα. Αβενσις 2008 το ένα και Κολτ 1.3 2009 το άλλο.
Έχω ενημέρωση ότι βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ και αλλαγή προβλέπεται στα 120-160κ χλμ και στην Τογιοτα που ρώτησα κόστος μου είπαν πάει σετ με ρεζερβουάρ 300 ευρω. Το Αξεντ που είχα δεν ήταν έτσι, σήκωνα το πίσω κάθισμα και το άλλαζα (4 ευρώ).
Έχει κάνει κάποιος αυτήν την αλλαγή; Πιθανό μπούκωμα μέχρι τότε; Γενικότερες συμβουλές ευπρόσδεκτες!μηπως παει μαζι με την αντλια βενζινας και οχι με το ρεζερβουαρ?
-
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά! Έχω μια απορία σχετικά με το φίλτρο βενζίνης στα δύο μου αυτοκίνητα. Αβενσις 2008 το ένα και Κολτ 1.3 2009 το άλλο.
Έχω ενημέρωση ότι βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ και αλλαγή προβλέπεται στα 120-160κ χλμ και στην Τογιοτα που ρώτησα κόστος μου είπαν πάει σετ με ρεζερβουάρ 300 ευρω. Το Αξεντ που είχα δεν ήταν έτσι, σήκωνα το πίσω κάθισμα και το άλλαζα (4 ευρώ).
Έχει κάνει κάποιος αυτήν την αλλαγή; Πιθανό μπούκωμα μέχρι τότε; Γενικότερες συμβουλές ευπρόσδεκτες!Μήπως τους είπες στη Τογιότα να πα να γ@μηθούνε; Εάν όχι πες τους το. Με λίγο ψάξιμο το βρήκα 12,30€. Εάν ζοριστείς πε μου να σου στείλω πμ για να μη φανεί διαφήμηση.
-
Καλημέρα παιδιά κι ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Την ερώτηση στην αντιπροσωπεία την έκανα το 2011 στο 3ο και τελευταίο σέρβις εκεί. Ίσως να μην κατάλαβα καλά ότι πάει σετ με ρεζερβουάρ. Αλλά το 300αρι το θυμάμαι...Λογικά ο Ηλίας πρέπει να έχει δίκιο. Με την αντλία θα είναι μαζί καμιά σιτα απλή.
Κώστα 12 ευρώ; Μήπως είναι για το ταξί το πετρέλαιο;
-
Σημερινή παρατήρηση κτεο: Πέδη πορείας Διακύμανση των δυνάμεων πέδησης μεγαλύτερη του 10% και μέχρι 20%.
Τί εννοεί ο ποιητής? -
Εννοεί ότι κάποιο φρένο δεν πιάνει καλά. Αν είναι ταμπούρο θα ποντάριζα στο κυλινδράκι του.
-
Ωχ.Όλα δισκόφρενα είναι.Μήπως επειδή είχε πολύ καιρό να κινηθεί και έκανε μόλις 1 χιλιόμετρο μέχρι το κτεό με τα φρένα να ''βουίζουν''? (σκουριά από την υγρασία)
-
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Κώστα 12 ευρώ; Μήπως είναι για το ταξί το πετρέλαιο;
Οχι ρε συ αυτά είναι ακριβότερα. Διάβασε το π.μ.
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Ωχ.Όλα δισκόφρενα είναι.Μήπως επειδή είχε πολύ καιρό να κινηθεί και έκανε μόλις 1 χιλιόμετρο μέχρι το κτεό με τα φρένα να ''βουίζουν''? (σκουριά από την υγρασία)Πολλές πιθανότητες. Ακριβώς το ίδιο είχε φίλος που κόπηκε στο ΚΤΕΟ για φρένα, ενώ το αυτοκίνητο τον περισσότερο καιρό κάθεται κι οι δίσκοι είχαν αποκτήσει πατούρα από τη σκουριά. ΜΕ 2-3 γερά φρεναρίσματα ξαναπέρασε ΚΤΕΟ μετά πολλών επαίνων.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά! Έχω μια απορία σχετικά με το φίλτρο βενζίνης στα δύο μου αυτοκίνητα. Αβενσις 2008 το ένα και Κολτ 1.3 2009 το άλλο.
Έχω ενημέρωση ότι βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ και αλλαγή προβλέπεται στα 120-160κ χλμ και στην Τογιοτα που ρώτησα κόστος μου είπαν πάει σετ με ρεζερβουάρ 300 ευρω. Το Αξεντ που είχα δεν ήταν έτσι, σήκωνα το πίσω κάθισμα και το άλλαζα (4 ευρώ).
Έχει κάνει κάποιος αυτήν την αλλαγή; Πιθανό μπούκωμα μέχρι τότε; Γενικότερες συμβουλές ευπρόσδεκτες!μηπως παει μαζι με την αντλια βενζινας και οχι με το ρεζερβουαρ?
Μόνο αυτό το φίλτρο έχει? Γιατί σε άλλα αυτοκίνητα χρειάζεται πολύ πιο συχνή αλλαγή? πχ. στη vw προβλεπεται αλλαγή ανα 30k, φταίει ο άμεσως ψεκασμός? Και δεν είναι και ιδιαίτερα φθηνό.
-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΠΑΣ
Κ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ? -
Ο χρήστης giorgosfiat έγραψε:
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΠΑΣ
Κ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?Καλώστονε το σύντεκνο, αρκεί να γράφεις με μικρούς χαρακτήρες και να μας πεις το πρόβλημα.
Χωρις να μας το πείς είναι λίγο δύσκολο ξέρεις. -
λοιπον
τον απριλιο του 2013 αγορασα ενα fiat strada κουτα
το καλοκαιρακι το κλιματιστικο δουλευει μια χαρα
την προηγουμενη εβδομαδα ειχαμε κατι βροχουλες κ ειπα να βαλω
το a/c για γρηγορο ξεθολωμα και κουπα το a/c .
επισκεφτομαι την αντιπροσωποια κ μου λεει
φυσιολογικο γιατι εχει χαμηλη εξωτερικη θερμοκρασια κ
ρωταω εγω στεκει??????? -
Ο χρήστης giorgosfiat έγραψε:
λοιπον
τον απριλιο του 2013 αγορασα ενα fiat strada κουτα
το καλοκαιρακι το κλιματιστικο δουλευει μια χαρα
την προηγουμενη εβδομαδα ειχαμε κατι βροχουλες κ ειπα να βαλω
το a/c για γρηγορο ξεθολωμα και κουπα το a/c .
επισκεφτομαι την αντιπροσωποια κ μου λεει
φυσιολογικο γιατι εχει χαμηλη εξωτερικη θερμοκρασια κ
ρωταω εγω στεκει???????οχι δεν στεκει, τον χειμωνα για να διωξουμε την υγρασια απο το εσωτερικο μερος των τζαμιων βαζουμε ζεστο αερα και παταμε το a/c γιατι κανει αφυγρανση και ξεθαμπωνει πιο γρηγορα τα τζαμια.
-
εγω εβαζα a/c με ψυξη κ δε δουλευε
βεβαια με ζεστη κ a/c δε το δοκιμασα -
γιατι το a/c μπορω να το βαζω κ με το ζεστο αερα?????????
-
Ο χρήστης giorgosfiat έγραψε:
εγω εβαζα a/c με ψυξη κ δε δουλευε
βεβαια με ζεστη κ a/c δε το δοκιμασαακους το κομπρεσερ να κλατσαρει?
-
Ο χρήστης giorgosfiat έγραψε:
γιατι το a/c μπορω να το βαζω κ με το ζεστο αερα?????????για το ξεθαμπωμα των τζαμιων και για οταν θελεις να μειωσεις την υγρασια στο εσωτερικο του αυτοκινητου ναι μπορεις, σε συνδυασμο με την ανακυκλωση αερα.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........