Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio IV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio IV
    • 1
    • 2
    • 126
    • 127
    • 128
    • 129
    • 130
    • 219
    • 220
    • 128 / 220
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    4381
    96480
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giteart last edited by

      Ο χρήστης edmond έγραψε:

      Για ελαστικα ετσι οπως το βλεπω μαλλον σε 205/55/16 θα παω οταν ερθει η ωρα.

      sorry αλλα δεν ειναι μεγαλα για την ''καροτσα' σου?
      τετοια διασταση εχει ο αδερφος μου στο octavia5 και δειχνουν να γεμιζουν αρκετα καλα τους θολους του αμαξιου!

      Θα δειξει στην πραξη. Το πιο σπορ κλιο με τα 120αλογα τι λαστιχα φοραει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        orestisren last edited by

        205/45/17

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          govus last edited by

          Πάντα σκέφτεται η Renault τον πελάτη, που θ' αλλάξει κάποια στιγμή λάστιχα ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            orestisren last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              libitas last edited by

              Παιδιά αγόρασε κανείς το 1,2;
              Από επιδόσεις την παλεύει ή όχι;
              Και αυτό με την μισή ταπετσαρία κόκκινη στην έκδοση authentic είναι άσχημο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                samatistas last edited by

                Για χρήση εντός πόλης νομίζω την παλεύει.
                Σε ταξίδι θα είναι οριακό.
                Εδώ την πάλευε το ΙΙΙ που ήταν και +/- 100 κιλά βαρύτερο.
                Αν αντέχεις πήγαινε στο 1.5 DCi 75 hp. Θέλεις ένα χιλιάρικο πάνω αλλά νομίζω η ροπή του το κάνει πιο αξιοπρεπές στις μετακινήσεις. Και σίγουρα ότι δώσεις θα το γλιτώσεις σε οικονομία καυσίμου μακροπρόθεσμα.

                Για το εσωτερικό δεν έχω εικόνα από Authentic. Επίσης Authentic δεν ξέρω πόσο εύκολα θα βρεις ετοιμοπαράδοτο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giteart last edited by

                  αν λες το 1.2 με τα 75 ατια και οχι αυτο με τα 120 τοτε με το χερι στην καρδια θα σου πω πως δεν αξιζει.
                  Εκτος απο επιδοσεις αν λες οτι δε σε ενδιαφερει, δες ποσα $ θα εξοικονομεις καθε χρονο αν παρεις το 900cc στη μεσαια εκδοση που δεν πληρωνει τελη κυκλοφοριας κ καιει κ λιγοτερο. Νομιζω σε κατω απο 5χρονακια θα εχεις τα λευτα σου πισω κ ολο αυτον το καιρο θα χαιρεσαι εναν καλυτερο κινητηρα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giteart last edited by

                    Λοιπον επισης κατι ακομα που δε μου αρεσει στο νεο κλιο ειναι η κορνα! ναι η κορνα!
                    το οτι ειναι ησυχη και διακριτικη νταξει πες αστο να παει...
                    Αλλα ρε παιδι μου μου εχει χρειαστει να κορναρω για σοβαρους λογους και η κορνα θελει δυναμη πραγματικα αν ειναι να την πατησεις με τον αντηχειρα. Γιατι αν κανεις ελιγμο αποτομο για να αποφυγεις καποιον παπαρα που αλλαζει λωριδα δεν σκεφτεσαι να βγαλεις το ενα χερι απο το τιμονι να να πατησεις τη κορνα με την παλαμη. Οποτε ενω στριβες ο αντιχειρας προσπαθει να κανει τη δουμεια. ε λοιπον θελει δυναμη κ σχεδον παντα δεν κορναρω εγκαιρως

                    Λεπτομερειες σε ενα κατα τα αλλα πολυ καλο συνολο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      libitas last edited by

                      Ο χρήστης giteart έγραψε:
                      αν λες το 1.2 με τα 75 ατια και οχι αυτο με τα 120 τοτε με το χερι στην καρδια θα σου πω πως δεν αξιζει.
                      Εκτος απο επιδοσεις αν λες οτι δε σε ενδιαφερει, δες ποσα $ θα εξοικονομεις καθε χρονο αν παρεις το 900cc στη μεσαια εκδοση που δεν πληρωνει τελη κυκλοφοριας κ καιει κ λιγοτερο. Νομιζω σε κατω απο 5χρονακια θα εχεις τα λευτα σου πισω κ ολο αυτον το καιρο θα χαιρεσαι εναν καλυτερο κινητηρα

                      Γι'αυτό λέω. Άλλωστε δε βλέπω κάποια έκδοση του clio με 120hp, σε ποιά αναφέρεσαι;

                      Η έκδοση με τον 0,9 lt δεν είναι υπερβολή; Μπορεί να βγάλει μια δεκαετία χωρίς πρόβλημα τόσο μικρός κινητήρας;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexis-5 last edited by

                        Ο χρήστης giteart έγραψε:
                        Λοιπον επισης κατι ακομα που δε μου αρεσει στο νεο κλιο ειναι η κορνα! ναι η κορνα!
                        το οτι ειναι ησυχη και διακριτικη νταξει πες αστο να παει...

                        Στο ΙΙΙ ph2 να δεις.... πατουσα κορνα και γελουσε ο κοσμος...
                        αλλα προσφατα εβαλα 2 τενορακια της bosch και πλεον κορναρω σαν ανθρωπος!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          orestisren last edited by

                          Τενοράκια μίνς? Μερσεντόκορνα κι έτσι?
                          (να δω μηπως βαλω κι εγω γιατι κι εμενα κορνα ειναι αθλια )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sinanai last edited by

                            Το παν είναι να ακούγεται μέχρι τον 5ο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giteart last edited by

                              libitas, υπαρχει και ενα 1200αρι με 120αλογα ναι αλλα δεν εχει ερθει ακομα ελλαδα. Θα βγαινει μονο σε αυτοματο και θα ειναι σπορ εκδοση.

                              Τωρα για το ερωτημα σου αν ο 900αρης θα αντεξει 10χρονια...
                              Πρακτικα κανεις δεν μπορει να ειναι σιγουρος για τιποτα στη ζωη. Παμε ολοι βασει εμπειριας και υποθετοντας απο προηγουμενες περιπτωσεις οτι και το μελλον θα εξελιχθει αναλογα.
                              Το downsizing γινεται πολλα χρονια τωρα και εχουμε φτασει εδω. υπαρχει τεχνογνωσια.
                              Υπαρχει η 5ετης εγγυηση για ασφαλεια. η ειναι λιγοτερο πλεον νομιζω. Αλλα δεν ξερω ποτε καποια εταιρια αξιοπρεπεστατη σε θεμα κινητηρων να εχει παρουσιασει κατι που να εχει γενικο προβλημα.

                              Η αποψη μου ειναι πως με το προβλεπομενο σερβις καθε κινητηρας θα ανταποκιθει πολυ καλα για πανω απο 200.000 χιλιομετρα.

                              Γιατι σιγουρα ο 900αρης τουρμπο θα εχει πιο ανθεκτικα πιστονια βαλβιδες και αλλα μετη για να αντεξει τις μεγαλυτερες πιεσεις. Τον εχουν μελετησει οι ανθρωποι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mark last edited by

                                Ο προηγούμενος 1.2 tce, είχε αρκετά κομμάτια αλλαγμένα και πιο ενισχυμένα σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό με την προοπτική να αντέξει πάνω από 300.000χλμ χωρίς να χρειαστεί κάτι. Ο καινούριος που έχει σχεδιαστεί από την αρχή ως τούρμπο, δεν βλέπω το λόγο γιατί να μην αντέξει και 10 και παραπάνω χρόνια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  libitas last edited by

                                  Οκ τότε. Κοιτάζω και yaris 1.33 λόγω αξιοπιστίας αλλά η εμφάνιση του clio είναι ξεχωριστή. Στα ίδια χρήματα βγαίνει η καλή έκδοση του ενός και του άλλου.

                                  Η εγγύηση του Clio είναι 3 έτη πάντως.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexis-5 last edited by

                                    Οποιο αλλο γιαρις να πω ναι... ειναι σχετικα αξιοπιστο αλλα το 1.33 ειναι χαλια....
                                    Ασε που δεν παει βημα.... ασε που ειναι πιο ακριβο στα αναλωσιμα του.... πραγματικα εγω θα κοιτουσα οποια αλλη εκδοση εκτος του 1.33!

                                    Στάλθηκε απο Galaxy Tab II

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Τι ακριβώς είχε ο 1,33?
                                      Αρκετά δυνατός για το ελαφρύ Yaris και με ... καδενα.

                                      Στάλθηκε από το GT-I9195 μου

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        libitas last edited by

                                        Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                        Τι ακριβώς είχε ο 1,33?
                                        Αρκετά δυνατός για το ελαφρύ Yaris και με ... καδενα.

                                        Στάλθηκε από το GT-I9195 μου

                                        +1.
                                        Μια χαρά κινητήρας είναι και σβέλτος για το Yaris, δεδομένων των αναλογιών πάντα. Δεν είναι τούρμπο αλλά οκ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexis-5 last edited by

                                          To 1000ari, οποιας γενιας και να ειναι... μου διχνει πολυ πιο σπιρτο απο το 1.33... τωρα αν ειναι να το δουλευω στις 4000-5000 για να βρω την δυναμη του τοτε παω πασο... αλλα εκει διχνει τα δοντια της η καταναλωση....!!!

                                          Τωρα να σου πω την αληθεια ξερω πως θελει πιο ακριβα λαδια, πιο ακριβα μπουζι... αλλα σε μια γρηγορη αναζητηση που εκανα ειδα πως ειναι σχεδον τα ιδια με τα απλα.... μονο στα 90.000 ξεφευγει το 1.33

                                          Τωρα για βλαβες... υπαρχουν θεματα με τα ηλεκτρικα τους... πριν απο μια ωρα εσβησα βλαβη αεροσακου χωρις λογο (ελεγε αδυναμια συνδεσης με Ecu η βλαβη)
                                          Και πρεπει καποια στιγμη πως οι Χρυσες εποχες του Toyota After Sales TΕΛΕΙΩΣΑΝΕ!!!! Εχουν γινει χειροτεροι και απο την ρενο.... (χωρις πλακα)
                                          Δεν εχω πετυχει ουτε ενα αμαξι που να εχει κανει χρηση της εξτρα εγγυησης... ολα τα βγαζουν εκτος για τους Χ Ψ λογους....
                                          Εμενα μου κοψανε Yaris 1.33 (τυχαια) γιατι ο πελατης ειχε κανει το ετησιο σερβις σε κατι λιγοτερο απο 13 μηνες....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giteart last edited by

                                            Μια ερωτηση ρε παιδια για υποθετικη χρηση εγγυησης.
                                            Φιλος φιλου με κορσα επαθε βλαβη σε αντλια νερου στα 2 χρονια. Το παει στην αντιπροσωπεια και του λενε 350€ κ παθαινει νηλα το παιδι γιατι πιστευε θα καλυφθει απο την εργοστασιακη εγγυηση μηχανικων μερων. Του απαντανε πως η εγγυηση αυτη περιλαμβανει μονο τα μερη κινητηρα. Εμβολα πιστονια εκεντροφορους κτλπ και οχι περιφερειακα οπως αντλια νερου μιζα κτλπ.

                                            Εκανε λιγο φασαρια το παιδι κ τα βρηκανε τελικα με μια αρκετα χαμηλοτερη τιμη. αλλα ο ανθρωπος ξενερωσε κ με το δικιο του.

                                            Στα συνεργεια της ρενο τι ισχυει στην περιπτωση αυτη εχει κανεις εμπειρια?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 219
                                            • 220
                                            • 128 / 220
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr