Ο χρήστης P.LIATTI έγραψε:
Σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος θα αναλάβεται τής ευθύνες πού θα σας αντιστοιχούν γιατί το πλήρωμα ξεκίνησε αγώνα χωρίς τα προβλεπόμενα γι'αυτό μέτρα ασφαλείας;;;;
Ο κύριος υπεύθυνος για την τήρηση των προσωπικών μέτρων ασφάλειας είναι ο ίδιος ο αγωνιζόμενος. Αν ο ίδιος δεν αντιλαμβάνεται την αναγκαιότητά τους, ο τεχνικός έφορος δεν μπορεί να κάνει τίποτα εκτός να τον ενημερώσει.
Για παράδειγμα, το να τρέχεις με κράνος με σκαναρισμένη-πλαστή ετικέτα είναι ένα φάουλ για το οποίο ο τεχνικός έφορος δεν μπορεί να κάνει τίποτα (διότι δεν μπορεί να αποδείξει, στα πλαίσια ενός τεχνικού ελέγχου αγώνα, πως η ετικέτα είναι πλαστή). Ή μπορεί να μου παρουσιάσεις και να μαρκάρω ένα σωστό κράνος και στον αγώνα να τρέξεις με άλλο, παράνομο (μου έχει συμβεί και μόλις τον είδα πήγε σπίτι του -αλλά δεν μπορείς να το κάνεις πάντοτε αυτό).
Οσο για αυτό που λες για το μαρκάρισμα: θα γίνει και αυτό στο μέλλον. Οπως είδες υπάρχει μια προσέγγιση 'σιγά-σιγά', στον πρώτο και δεύτερο αγώνα έγινε ενημέρωση και έλεγχος των φορμών, στον τρίτο προειδοποίηση (ήθελα να ήξερα, αν έβγαιναν 62 πληρώματα στο Αχαιός εκτός αγώνα τι θα έγραφες... ) και θα δούμε στο μέλλον.
Οπως ίσως θα πρόσεξες έχει ξεκινήσει (με τα ΔΤΤ) μια τεράστια προσπάθεια στα θέματα ασφάλειας, και η βελτίωση αυτών των σημείων φέρνει ήδη καρπούς, με την έννοια πως διορθώνονται σιγά-σιγά ελαφρές και βαριές ελλείψεις ασφάλειας στα συστήματα των αυτοκινήτων (έχουν ήδη αντικατασταθεί ρολλ-κέιτζ που ήταν για πέταμα). Εσύ λοιπόν, ο τυχαίος αγωνιζόμενος (δεν σε γνωρίζω, ως παράδειγμα το φέρνω) που πέρισυ έτρεχες με λάθος πχ. βάση καθίσματος (και φέρνουν και τεχνικοί έφοροι ευθύνη για αυτό, αλλά φέρεις και εσύ), φέτος ξαφνικά τα εσώρουχα είναι αυτό που σε απασχολεί ? Κάνε υπομονή και θα γίνουν όλα όπως πρέπει.