Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]
    • 1
    • 2
    • 183
    • 184
    • 185
    • 186
    • 187
    • 270
    • 271
    • 185 / 271
    Αντίλογος
    16
    5408
    8191
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iant last edited by

      Και άλλο ατύχημα ... Τι γίνεται;
      Yonne : 6 morts dans le crash d'un avion

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jpolgr last edited by

        Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:

        Επί του Ρώσικου 737:
        How they managed to f**k up so badly?

        Διεγράφη προσωπικό σχόλιο - flame bait και επιπλέον off-topic [Mod]

        Για ποιό λόγο το γυρίζεις στο προσωπικό ? [Mod]
        fixed [JpoL]

        Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
        Μη ψαρώνεις

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          mirage last edited by

          Ο χρήστης iant έγραψε:
          Και άλλο ατύχημα ... Τι γίνεται;
          Yonne : 6 morts dans le crash d'un avion

          Συνομωσία; Αμερικανοί πράκτορες; Εβραιομασωνοι; Ποιος να ξέρει....

          Sent from my Nexus 4 using 3

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsair last edited by

            Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:

            Επί του Ρώσικου 737:
            How they managed to f**k up so badly?

            Διεγράφη προσωπικό σχόλιο - flame bait και επιπλέον off-topic [Mod]

            Για ποιό λόγο το γυρίζεις στο προσωπικό ? [Mod]
            fixed [JpoL]

            Κακώς το συνεχίζεις [Mod]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              corsair last edited by

              http://www.flightglobal.com/blogs/learm ... ary-crash/

              για διαβάστε!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • R
                roman_k last edited by

                Με τα δεδομένα του καταγραφέα παραμέτρων λειτουργίας, έπεσε λόγω λανθασμένων χειρισμών -πολύ πρωτότυπο για Ρώσους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Τα 737 δεν έχουν 'ESP' όπως τα Airbus που υπό ΚΣ δεν τα αφήνουν να στολάρουν ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    morx last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    Τα 737 δεν έχουν 'ESP' όπως τα Airbus που υπό ΚΣ δεν τα αφήνουν να στολάρουν ?

                    Το συγκεκριμενο επεσε με τη μουρη αν καταλαβα καλα απο το βιντεο.

                    Απ'οτι διαβασα, χονδρικα... auto pilot off, διαδικασια προσγειωσης. Εχουν ηδη τα flaps και ροδες κατω, πλησιαζουν αεροδιαδρομο, τα βρισκουν σκουρα, ανεβαζουν flaps, δινουν ισχυ στους κινητηρες το 737 παιρνει ανοδικη πορεια (λογικο επακολουθο) η οποια αυξανεται, οι πιλοτοι οχι μονο το ευθυγραμιζουν, αλλα δινουν καμια 70αρια μοιρες nose down... Φύτεμα!

                    Οτι μηχανισμο και να 'χει το αεροσκαφος, μιλαμε για βασικα πραγματα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Αυτό που περιγράφεις δεν έχει στολάρισμα αλλά 'κάρφωμα', όμως οι πρώτες πληροφορίες μίλαγαν για στολάρισμα. Το οποίο στα Airbus απ΄όσο γνωρίζω υπό ΚΣ (αυτό που λένε 'normal law') δεν μπορεί να συμβεί. Για αυτό ρωτάω αν υπάρχουν παρόμοιες προστασίες στα 737 (ή και γενικά στα Boeing).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        morx last edited by

                        Το καταλαβα, αλλα αναφερθηκα γραφοντας οτι εγραψα επειδη ειναι καθαρα λαθος χειρισμος.
                        Χωρις να ειμαι πιλοτος και επειδη εξω απ'το χορο πολλα τραγουδια λεγονται, δε θελω να πω για χοντρη μαλακια η τιποτε αλλο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Συμφωνώ.

                          Ας πούμε λοιπόν ότι κάνω μια γενική ερώτηση, ασχέτως του συγκεκριμένου δυστυχήματος, αν τα Boeing έχουν τις προστασίες αντι-στολαρίσματος που έχουν τα Airbus (όχι μόνο stick shaker (προειδοποίηση) αλλά να μη σ΄αφήνει να το στολάρεις (προστασία))

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            roman_k last edited by

                            Όχι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sttpod last edited by

                              Δεν εχουν τετοια προστασια. Τα airbus (εκτος απο καποια a300) εχουν συστημα fly by wire, δηλαδη η κινηση του χειρηστηριου απο τον πιλοτο μεταφερεται ως ηλεκτρικη εντολη στον υπολογιστη, και ο υπολογιστης κινει την επιφανεια που πρεπει να κινηθει.
                              http://en.wikipedia.org/wiki/Fly-by-wire
                              Στο 737, οντας ουσιαστικα σχεδιασμενο την δεκαετια του εξηντα, το συστημα ελεγχου λειτουργει με ντιζες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Δεν είναι υποχρεωτικό ότι το Fly-by-Wire συνεπάγεται και προστασίες (πχ. το Direct law της Airbus)

                                Τέλος πάντων, εδώ λέει τι γίνεται. Σκέτη ζάλη
                                Νόμιζα ότι τα πιο καινούργια 737 είχαν και αυτά.

                                Της Boeing είναι διαφορετικό από της Airbus γιατί όταν πας να κάνεις μαλακία σου αυξάνει την αντίσταση του χειριστηρίου αλλά αν επιμείνεις θα την κάνεις τη μαλακία ενώ της Airbus σε normal law δεν σ' αφήνει καθόλου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dmitspan last edited by

                                  οκ αλλά υπάρχει και το voice alarm, δε πρόλαβαν να το σώσουν από κει; Αλλά θα μου πεις ήταν ήδη πολύ χαμηλά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    morx last edited by

                                    Το ηλεκτρογκαζο ας πουμε, μεταφραζει την κινηση του πεταλ (hall effect sensor) σε κινηση της πεταλουδας γκαζιου μεσω ενως ας πουμε βηματικου μοτερ.

                                    Το fly by wire χονδρικα, ειναι το ιδιο πραγμα. Εαν δωσεις ανοδο/καθοδο/περιστροφη παραπανω απο αυτη την οποια υπολογιζουν τα συστηματα πως ειναι ασφαλης, ειτε την εξομαλυνει, ειτε την αποτρεπει...

                                    Βεβαιως οπως ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα... δεν παρακαμπει τους νομους της φυσικης, επομενως εαν εισαι τοσο ινδιανος, η μαλακια θα γινει οπως και να 'χει!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      @dmitspan
                                      Εδώ στην AF447 η τελική έκθεση λέει ότι ήταν ήδη πολύ αργά 1 λεπτό μετά το συμβάν, όταν το αεροπλάνο ήταν στα 30000 πόδια

                                      @Morx
                                      Δεν είναι ακριβής η αναλογία νομίζω. Το ηλεκτρόγκαζο πατάει μέχρι το μέγιστο της διαδρομής του, δηλ. μέχρι τη μέγιστη παροχή αέρα στον κινητήρα. Αν συνεχίσεις σε WOT θα τον σπάσεις τον κινητήρα από υπερστροφία εκτός και αν υπάρχει κόφτης (= προστασία). Ομοίως και το ESP μπορεί το γκάζι να είναι στο μισό αλλά επειδή πας να βγεις από το δρόμο να στο κόβει τελείως ενώ σε άλλη περίπτωση να είσαι WOT αλλά να μην ασχολείται (πχ. επιτάχυνση στην ευθεία).

                                      Οπως έγραψα και παραπάνω, τα Airbus σε direct law είναι fly-by-wire αλλά χωρίς προστασία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        morx last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:

                                        @Morx
                                        Δεν είναι ακριβής η αναλογία νομίζω. Το ηλεκτρόγκαζο πατάει μέχρι το μέγιστο της διαδρομής του, δηλ. μέχρι τη μέγιστη παροχή αέρα στον κινητήρα. Αν συνεχίσεις σε WOT θα τον σπάσεις τον κινητήρα από υπερστροφία εκτός και αν υπάρχει κόφτης (= προστασία). Ομοίως και το ESP μπορεί το γκάζι να είναι στο μισό αλλά επειδή πας να βγεις από το δρόμο να στο κόβει τελείως ενώ σε άλλη περίπτωση να είσαι WOT αλλά να μην ασχολείται (πχ. επιτάχυνση στην ευθεία).

                                        Οπως έγραψα και παραπάνω, τα Airbus σε direct law είναι fly-by-wire αλλά χωρίς προστασία.

                                        Ακομα και το πηδαλιο να στριψεις περα απο το σημειο που πρεπει απο στοπ σε στοπ, οταν επεμβει το συστημα, θα περιορισει τη γωνια των πτερυγιων. Εσυ μπορεις να το στιβεις σε καθε κατευθυνση και εν τελει να αντιδραει οσο χρειαζεται ή νομιζει οτι χρειαζεται...
                                        Οπως περιοριζει και το ανοιγμα του γκαζιου σε ενα αυτοκινητο το ESP υπο συνθηκες.

                                        Εκει ηθελα να καταληξω οπως και συ συμπληρωνεις. Σαφως και σου δινει την ελευθερια να κανεις οτι θες, αλλα απο ενα σημειο και μετα επεμβαινει αποτρεπτικα ή απλα διορθωνει με οποιο τροπο υπολογιζει βασει παραμετρων.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Z
                                          zorz last edited by

                                          Ο χρήστης nass έγραψε:
                                          Της Boeing είναι διαφορετικό από της Airbus γιατί όταν πας να κάνεις μαλακία σου αυξάνει την αντίσταση του χειριστηρίου αλλά αν επιμείνεις θα την κάνεις τη μαλακία ενώ της Airbus σε normal law δεν σ' αφήνει καθόλου.

                                          Όχι απαραίτητα, βλέπε Aeroflot 593.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            H Aeroflot 593 ήταν με Α310 που δεν ήταν fly-by-wire με προστασίες κτλ. (παλαβή ιστορία πάντως )

                                            (Το Α320 σε μία από τις πρώτες πτήσεις δεν ήταν που έπεσε επειδή ο πιλότος πήγε να κάνει επίδειξη πτητικών χαρακτηριστικών έχοντάς το γυρίσει σε κάποιο άλλο law και το στολάρισε ?)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 185 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr