-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Βεβήλωση!!!Ναι όντως είναι βεβήλωση.
Του Honda φυσικά.
-
Η τρελα δεν παει στα βουνα Καταρχην αυτο δεν μοιαζει και πολυ με F50 .Τουλαχιστον θα ειναι πιο γρηγορο απο τις βασισμενες σε fiero ρεπλικες
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Βεβήλωση!!!
Ναι όντως είναι βεβήλωση.
Του Honda φυσικά.
Είσαι σίγουρος;Θα συμφωνούσα μόνο απ την πλευρά που λέει οτι είναι προσβολή για ένα τόσο ικανό αυτοκίνητο όπως το Χοντα να του κάνεις πλαστική.Αλλιώς ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα΄υπάρχει μια διαφορά...
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Είσαι σίγουρος;Θα συμφωνούσα μόνο απ την πλευρά που λέει οτι είναι προσβολή για ένα τόσο ικανό αυτοκίνητο όπως το Χοντα να του κάνεις πλαστική.Αλλιώς ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα΄υπάρχει μια διαφορά...Μου αρέσει η άποψη των Ιαπώνων πιο μινιμαλιστική, λιγότερο κραυγαλέα και σίγουρα αρκετά αποτελεσματική. Ίσως είμαι από τους λίγους ανθρώπους που δεν του αρέσουν τα Ferrari. Είναι πολύ κραυγαλέα για τα δικά μου δεδομένα. Δεν το παίζω 'σνόμπ' απλά νομίζω ότι αφού μπορείς να κάνεις κάτι καλό, γρήγορο και ταυτόχρονα να είναι και χρηστικό, γιατί να το κάνεις γρήγορο αλλά 'δύσκολο', μόνο και μόνο για να είναι Ferrari. Αλλά αν δεν γινόταν γρήγορο και δύσκολο τότε δεν θα ήταν Ferrari οπότε ξανά από την αρχή. ... .
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Είσαι σίγουρος;Θα συμφωνούσα μόνο απ την πλευρά που λέει οτι είναι προσβολή για ένα τόσο ικανό αυτοκίνητο όπως το Χοντα να του κάνεις πλαστική.Αλλιώς ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα΄υπάρχει μια διαφορά...Το NSX είναι ένα σχετικά σπάνιο αυτοκίνητο, που κουβαλάει πάνω του πολλή τεχνολογία και ΙΜΗΟ είναι και πανέμορφο. Από αυτή την οπτική, ναι, είναι βεβήλωση
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το NSX είναι ένα σχετικά σπάνιο αυτοκίνητο.............και ΙΜΗΟ είναι και πανέμορφο.Ερώτηση εκτός θέματος το 'ΙΜΗΟ' τι σημαίνει
-
IMHO = 'κατά την ταπεινή μου άποψη' (In My Humble Opinion)
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το NSX είναι ένα σχετικά σπάνιο αυτοκίνητο, που κουβαλάει πάνω του πολλή τεχνολογία και ΙΜΗΟ είναι και πανέμορφο. Από αυτή την οπτική, ναι, είναι βεβήλωσηΣυμφωνώ απόλυτα...
-
Παιδιά μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα! Η SLR-McLaren του Πολωνού δεν έχει καμμία σχέση μ' αυτό το κατασκεύασμα! Υπάρχουν πολλές εταιρίες στην Αμερική που φτιάχνουν τέτοια πράγματα πάνω σε Ferrari και Lambo κυρίως σε σασί Pontiac, Chevrolet κλπ και δεν έχω δει ούτε ένα που να μην ξεχωρίζει από το πρωτότυπο. Και συμφωνώ ότι το NSX ειδικά είναι παράλογη επιλογή σαν βάση! Από την άλλη η SLR ήταν τρομερή δουλειά που ουσιαστικά δεν ξεχώριζε από το πραγματικό ενώ είχε κυκλοφορήσει και κανά εξάμηνο πριν την original της Mercedes! Δηλαδή ο άνθρωπος το είχε φτιάξει βασιζόμενος μόνο σε φωτογραφίες (!) σε αντίθεση με τις εταιρίες οι οποίες φτιάχνουν τα αντίγραφά τους αφού έχουν κυκλοφορήσει τα πρωτότυπα. Κι όμως ο Πολώνος τα 'χε καταφέρει πολύ καλύτερα κι από προσωπικό μεράκι μόνο!
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Παιδιά μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα! Η SLR-McLaren του Πολωνού δεν έχει καμμία σχέση μ' αυτό το κατασκεύασμα! Υπάρχουν πολλές εταιρίες στην Αμερική που φτιάχνουν τέτοια πράγματα πάνω σε Ferrari και Lambo κυρίως σε σασί Pontiac, Chevrolet κλπ και δεν έχω δει ούτε ένα που να μην ξεχωρίζει από το πρωτότυπο. Και συμφωνώ ότι το NSX ειδικά είναι παράλογη επιλογή σαν βάση! Από την άλλη η SLR ήταν τρομερή δουλειά που ουσιαστικά δεν ξεχώριζε από το πραγματικό ενώ είχε κυκλοφορήσει και κανά εξάμηνο πριν την original της Mercedes! Δηλαδή ο άνθρωπος το είχε φτιάξει βασιζόμενος μόνο σε φωτογραφίες (!) σε αντίθεση με τις εταιρίες οι οποίες φτιάχνουν τα αντίγραφά τους αφού έχουν κυκλοφορήσει τα πρωτότυπα. Κι όμως ο Πολώνος τα 'χε καταφέρει πολύ καλύτερα κι από προσωπικό μεράκι μόνο!Συν ότι στη μετατροπή του Πολωνού η Mercedes παρέμεινε mercedes.
-
Σωστά! Ήταν 500SEC.
-
Íáé ñå ðáßäåò áëëÜ ï ôýðïò ôï ðáñáÝêáíå.ÄçëáäÞ Ýëåïò.
-
Δεν μπόρεσε να το... παρακάνει γιατί ξέμεινε από χρήματα το εσωτερικό είναι πολύ μέτριο σε σχέση με το αμάξωμα!
-
Ôï åóùôåñéêü ôïõ åßíáé áßó÷ïò!!!!!!!!
F50 DIY