-
Ο χρήστης APR έγραψε:
καπάκι χώρου αποσκευών και πόρτες....... τι νουμεράκι έχει το παλιό και σε ζώσανε τα φίδια για hf (αυτές είχαν και plexiglass αντί για κρύσταλα)
έμπλεξες πάλι με μερακλή......ε; αποκεφάλισέ τες όλεςΤο πιο αρχαιο πρεπει να ειναι μ'αυτο το πλαισιο Αlba μου .....818.340 οο1383 !
Μερσι Ρονιε !
Ειναι ευχαριστο (και συγκινητικο ) να βλεπει κανεις μετα απο 45 χρονια ενα αυτοκινητο που εγραφε αγωνιστικη ιστορια τοτε , σημερα να θελει μια ..... για να ξαναζησει !!!
-
Σιγά την 'αναπαλαιωσούλα' που θέλει, ένα τοπικό βάψιμο στο εμπρός φτερό, και μια αλοιφή όλο, γιατί το βλέπω λίγο κομμένο το χρώμα.
Α, προσοχή και στα μαρσπιέ, σαπίζουν λένε σε αυτές... -
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
...Kαλά σου λέει, APR... και μετά θα 'πετάει' το αμάξι!
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Σιγά την 'αναπαλαιωσούλα' που θέλει, ένα τοπικό βάψιμο στο εμπρός φτερό, και μια αλοιφή όλο, γιατί το βλέπω λίγο κομμένο το χρώμα.
Α, προσοχή και στα μαρσπιέ, σαπίζουν λένε σε αυτές...Ναι ναι και ενα κερωματακι για να μην ξανακοψει το χρωμα ε ? οκ , χρονια πολλα και καλα κατρελογυαλισματα φιλαρακι !
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
...
Kαλά σου λέει, APR... και μετά θα 'πετάει' το αμάξι!
Και τωρα οπως βλεπεις πεταει , το δεσανε μην φυγει και κτυπησει κανα σκαραβαιο περαστικο ......
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ειναι ευχαριστο (και συγκινητικο ) να βλεπει κανεις μετα απο 45 χρονια ενα αυτοκινητο που εγραφε αγωνιστικη ιστορια τοτε , σημερα να ....+1
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Ειναι ευχαριστο (και συγκινητικο ) να βλεπει κανεις μετα απο 45 χρονια ενα αυτοκινητο που εγραφε αγωνιστικη ιστορια τοτε , σημερα να ....
+1
Nαι , και ειδικοτερα οταν ανακαλυπτεις στην πορεια οτι προκειται περι σπανιας εκδοσης (εργοστασιακης αγωνιστικης δηλ.) εχοντας μερικες διαφορετικοτητες οπως η ταπα του ρεζερβουαρ που βρησκεται στο πανω μερος του πισω δεξιου φτερου !!! κιντερ εκπληξη !
-
-
Ωραία φωτό και αυτή. Μακάρι να το δούμε να επανέρχεται..
-
-
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Eπι τη ευκαιρια ....εσεις οι Λαντσιστι ............... , υπαρχει περιπτωση να βρεθει στο εμποριο καινουργια γιαυτο το αυτοκινητο ? η εδω αρχιζουμε και γελαμε ομαδικως !!!
Υπάρχουν διάφοροι (Omicron στην Αγγλία, γάλλοι και ιταλοί) που έχουν καινούργια κομμάτια (σύγχρονα με ό,τι αυτό σημαίνει σε κακή εφαρμογή). Ολόκληρα φτερά δεν υπάρχουν, μισά υπάρχουν, ποδιές μπρος-πίσω, μαρσπιέδες κλπ. Πού και πού βγαίνει και κανένα απομεινάρι από παλιά στοκ στο ebay.
Ανακατασκευάζοντας τη δική μου Fulvia αγόρασα 4 μισά φτερά, δύο πίσω φρύδια (για να τα πάρουμε σα βάση για να φτιάξουμε εσωτερικούς θόλους), δύο μαρσπιέδες, μία πίσω ποδιά... καλά δεν είναι ?
Αν κάτι χρειαστείς σφύρα μου. -
Σ' ευχαριστω Fulvia 3 , οι πληροφοριες που βγαινουν απο εμπειρια στο παντα εχουν ιδαιτερο ενδιαφερον !
Ψαχνοντας ο φιλος μου ανακαλυψε οτι εχουν φτιαχτει μονον 8 fulvia με την ταπα στο πανω μερος του πισω δεξιου φτερου , και ειχαν ιδιαιτερα χαρακτηριστικα και στhν αποδοση του μοτερ (122hp ) αλλα και σε μερικα αλλα σημεια ! Προοριζοταν οπως φαινεται για αγωνιστικη χρηση απο την μαμα Lancia !
-
Πες μας μάστορα την μέχρι τώρα γνωστή ιστορία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου...Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα....
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Πες μας μάστορα την μέχρι τώρα γνωστή ιστορία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου...Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα....Δημητρη μου δεν μπορω ακομα να γραψω τιποτα , πρωτα απ'ολα δεν εχω τις γνωσεις γιαυτο το μοντελο και καθε ημερα μαθαινω πραγματα που για αλλους φιλους εδω μεσα που εχουν ασχοληθει θα ειναι αστεια οσα για εμενα φαινοντε τωρα ...θαυμασια !
Οπως εχεις καταλαβει το συγκεκριμενο fulvia το αγορασε φιλος απο την βορεια Ελλαδα .Το αρχισε οταν βρηκαμε στον ουρανο τις τρυπες .... οποτε αρχισαε να ξετυλιγεται το κουβαρι οτι ηταν το αγωνιστικο λαντσια που ετρεχε ο (κυριος Γεωργιαδης αντιπροσωπος lancia στην Θεσσαλονικη) περι το 68- 69 και ειχε σπουδαιο παλμαρε με αυτο το οχημα !
Ψαχνοντας ανακαλυπτουμε διαφορες απ'τα αλλα φουλβια και εχει αποκτησει μεγαλο ενδιαφερον στον ιδιοκτητη και σε εμενα που στα γεραματα ανακαλυπτω τα fulvia (παντα μ'αρεσε αυτο το μοντελο ,αλλα δεν τρελαινομουνα λογο v4 ) που με χαλαγε το max. στις 6500 !
Εκτος απο την θεση της ταπας (βαζω φωτο ) , αυτο εχει και ενα περιεργο εργοστασιακο συστηματακι κατι σαν ρουμπινετο στο πισω δεξι μερος της ας πουμε ! και συνεχιζοντε οι ανακαλυψεις .................
ετσι ειναι σχεδον ολα τα fulvia ................
Eτσι τα fulvia που εχουν υποστει αγωνιστικη προετοιμασια .........
και ετσι διαβασαμε οτι βγηκαν 8 μονον απο το εργοστασιο το 68 για αγωνιστικη χρηση !Οι γνωριζοντες περισσοτερα φιλοι μας , θα βοηθουσαν τα μεγιστα !
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
και ετσι διαβασαμε οτι βγηκαν 8 μονον απο το εργοστασιο το 68 για αγωνιστικη χρηση !
Οι γνωριζοντες περισσοτερα φιλοι μας , θα βοηθουσαν τα μεγιστα !
Τι πλαίσιο έχει μαέστρο μου το εύρημα;Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πρόκειται για variante 1410 (κινητήρας tipo 1,4) .......η οποία όμως δεν μπήκε ποτέ σε παραγωγή,παρέμεινε αποκλειστικότητα του reparto corse και εγκαταλείφθηκε στα τέλη του 68,όταν μπήκε επίσημα σε παραγωγή η varante 1016 (=1600HF).
Kανένας δεν ξέρει με σιγουριά πόσες variante 1014 κυκλοφόρησαν (τα 8 αυτοκίνητα που λες αφορούν τις δεξιοτίμονες αγωνστικά προετοιμασμένες 1300HF.....που απλά εικάζεται ότι είναι variante 1410).To μόνο σίγουρο είναι ότι αυτός ο κινητήρας πρωτοέκανε την εμφάνιση του στο ράλλυ Κσρσικής του 67 στο αυτοκίνητο του Munari (πινακίδα TO 953013 – telaio 001507)και ήταν και η πρώτη νίκη του Reparto Corse Lancia και του Cesare Fiorio.Στη δεύτερη θέση είχε έρθει ο Toivonen,και στην πέμπτη ο Cella....ενώ στο Coppa delle Dame το χρισημοποιούσε η Claudine Trautmann.
O κινητήρας είναι 1401cc (77mm χ 80 mm)αποδίδει 130 CV στις 7200 και 16 mkg στις 5500 g/m. ροπή- Carburatori Weber DCOE 9.
Tέτοιο ήταν και το αυτοκίνητο του συγχωρεμένου του Lombardini,που σκοτώθηκε στο δυστύχημα έξω από τα Σκόπια.... συμμετέχοντας στο Monte του 68. -
Ω ωωω δασκαλε μου αγαπημενε , παντα με συναρπαζουν οι απαντησεις σου !
Εχεις παντα δικιο , και τωρα που το λες ... απο εναν με δεξιοτιμονο το μαθαμε το 8 !Το σασσι στο εχω γραψει ειναι το 818.340 σειρα παραγ. 001383 !
Πες μου κι αλλα , πες μου Αlba μου , να διαβαζω να μαθαινω , χαζοχαμογελωντας !!!!
ΦΙΛΙΑ
υ.γ. αυτο βεβαια ετρεχε τοτε σαν 1300 hf , αν ηταν παραπανω θα τον πεταγαν εξω τον ανθρωπο γιατι ηταν πρωταγωνιστης την εποχη εκεινη εδω στους αγωνες μας !
-
-
Πωπωπω !! που ειναι αυτο το διαμαντι ?
-
Aurelia pick-up!!
http://www.subito.it/auto/lancia-altro- ... 680904.htm
Classic Lancia Forum