Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ρεταρισμα σε audi a3 μοντελο 2003 fsi 2000
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ρεταρισμα σε audi a3 μοντελο 2003 fsi 2000
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    51
    347
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trident1971 last edited by

      Ο χρήστης ARGYRHS 21 έγραψε:
      καλημερα στην παρεα ευχαριστο trident1971 για τα χρονια πολλα. το αμαξι ελενχθικε για καλοδιοση μπεκ και πολαπλασιαστες ολλα δουλεουν κανονικα. το μονο ειναι οτι η βαλβιδες εχουν ποιασει πολυ καρβουνο απο το πανο μερος και υσος ειναι αυτο που κανει το ρεταρισμα . θα καθαριστουν και θα δουμε το θεμα εκγεφαλου το αποκλεισαμε. απλος οταν κουμποσαμε διαχνοστικο εβγαλε απολια σπινθηρα στον 2-3 τωρα θα δουμε τη αλλο θα βγει.

      Για να το λεμε σωστα, ο theosalas ευχηθηκε και εβαλε και τραγουδι
      Αυτο που περιγραφεις τωρα ειναι αλλο πραγμα. + τσεκαρισμα τα καλωδια και μπουζι μπορει να σου κανουν τη ζημια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        argyrhs-21 last edited by

        α οκ TheoSalas σε ευχαριστω δεν το προσεξα πριν trident1971 ολλα αφτα ελεχθηκαν απο ηλεκρολογο ενα ενα αλλα ολλα δουλευουν καλλα και τα μπουζι τα αλαξαμε 2 φορες με καινουργια και τους πολαπλασιαστες αλλα παλι το ιδιο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ilias-a last edited by

          Ο χρήστης ARGYRHS 21 έγραψε:
          καλημερα στην παρεα ευχαριστο trident1971 για τα χρονια πολλα. το αμαξι ελενχθικε για καλοδιοση μπεκ και πολαπλασιαστες ολλα δουλεουν κανονικα. το μονο ειναι οτι η βαλβιδες εχουν ποιασει πολυ καρβουνο απο το πανο μερος και υσος ειναι αυτο που κανει το ρεταρισμα . θα καθαριστουν και θα δουμε το θεμα εκγεφαλου το αποκλεισαμε. απλος οταν κουμποσαμε διαχνοστικο εβγαλε απολια σπινθηρα στον 2-3 τωρα θα δουμε τη αλλο θα βγει.

          συμπιεση δεν εχουν μετρησει ακομα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            argyrhs-21 last edited by

            μετρισαμε 0 2 -3 ειναι πιο χαμιλα και απο εκει εβγαλαν την αποφαση για καθαρισμο βαλβιδες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panosft last edited by

              Δεν ξέρω αν σε βοηθάω για τιμή εγκεφάλου που ρώτησες. Σε φιατ brava 98 μοντ πάει 500 καινούργιος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ilias-a last edited by

                Ο χρήστης panosft έγραψε:
                Δεν ξέρω αν σε βοηθάω για τιμή εγκεφάλου που ρώτησες. Σε φιατ brava 98 μοντ πάει 500 καινούργιος.

                τον υπολογιζω 3 φορες πανω, ευτυχως δεν εχει προβλημα εγκεφαλου τελικα το παλληκαρι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Ο χρήστης ARGYRHS 21 έγραψε:
                  καλημερα στην παρεα ευχαριστο trident1971 για τα χρονια πολλα. το αμαξι ελενχθικε για καλοδιοση μπεκ και πολαπλασιαστες ολλα δουλεουν κανονικα. το μονο ειναι οτι η βαλβιδες εχουν ποιασει πολυ καρβουνο απο το πανο μερος και υσος ειναι αυτο που κανει το ρεταρισμα . θα καθαριστουν και θα δουμε το θεμα εκγεφαλου το αποκλεισαμε. απλος οταν κουμποσαμε διαχνοστικο εβγαλε απολια σπινθηρα στον 2-3 τωρα θα δουμε τη αλλο θα βγει.

                  http://vimeo.com/3989681

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thednick last edited by

                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                    http://vimeo.com/3989681

                    Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. Το αποτέλεσμα δε είναι εκπληκτικό (αν όντως είναι πραγματικό). Ξέρεις αν υπάρχει κανένας στην Ελλάδα που να εφαρμόζει αυτή τη μέθοδο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greek last edited by

                      Εγκέφαλος είναι γιατί και σε μένα το ίδο έγινε. Δεν έδινε σπινθήρα σε 2 από τους 4 αν και αλλάξαμε όλα τα υπόλοιπα πρίν ( πολλαπλασιαστή μπουζί μπουζοκαλώδια) μήπως και γλιτώσουμε τα πολλά έξοδα,. Ανακατασκευή εγκεφάλου ευτυχως αντί για καινούργιο στο 1/3 της τιμής ( ευχαριστώ κ. Αντώνη) και το αμάξι συνήλθε.

                      Μετα από ψάξιμο και διάβασμα , μάλλον έχει καεί στον εγκέφαλο το κομμάτι της σύνδεσης με τον/τους πολλαπλασιαστές , κάποια έξοδο δηλαδη εξού και το πρόβλημα. Αυτό μπορεί να έγινε είτε απο υγρασία ή απο προβληματικό πολλαπλασιαστή που ναι μεν δεν εμφάνιζε κάποιο εμφανές σύμπτωμα αλλά η μακροχρόνια χρήση του εφερε φθορά.

                      Πχ την δική μου περίπτωση ο πολλαπλασιαστή εμφάνιζε κατι μικρά σκαλωματάκια στι 1200 με 1400 στροφές αλλά δεν έδινα σημασία γιατί έλεγα ότι μπορει να είναι κακό καύσιμο ή μπουζί μιας και ήταν ώρα για σέρβις. Μετά απο κάνα 2μηνο όμως πήρα τον εγκέφαλο στο χέρι..

                      Α , επίσης ένα άλλο σύμπτωμα που είχα με τον εγκέφαλο που μεν δεν ήταν βλάβη αλλά τελικά ένδειξη ήταν ότι οταν τρέχαμε τα γενικά διαγνωστικά , δεν μας γύρναγε όλα τα αποτελέσματα. Αυτό σήμαινε ότι ναι μεν δεν έβρισκε βλάβες ,άρα δεν είχαμε προειδοποιήτικό , αλλά δεν τελειωναν όλα τα τεστ για να δώσει απάντηση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panosft last edited by

                        Ανακατασκευή εγκεφάλου πως γίνεται; Ανοίγεις το κουτί του εγκεφάλου και βλέπεις αν έχει καμένο πυκνωτή, κάνεις μετρήσεις στα κυκλώματα κλπ; Γίνεται στην Ελλάδα ή στέλνεται στη Γερμανία;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          greek last edited by

                          Ο έλεγχος και επισκευή γίνεται όπως σε κάθε πλακέτα ηλεκτρονικών. Στους εγκεφάλους των αυτοκινήτων όμως τα πράγματα είναι ποιο δύσκολα λόγω των δικλειδων ασφαλείας και των πρωτοκολλων που βάζουν οι κατασκευαστές. ΚΑνονικά ο εγκεφαλος επισκευάζεται ή ανακατσκευάζεται στην αντιπροσωπία και πρέπει να δώσεις μαζίμε τον εγκέφαλο και τα λοιπά στοιχεία του οχήματος για να μπορέσει να μπει ξανα σε λειτουργία. Αντίστοιχο είναι και όταν αντικαθίσταται ο εγκέφαλος με νέο ώστε να λειτουργήσει πχ το ιμμομπιλαϊζερ.

                          Στην Ελλάδα γίνονται και συνήθως ειναι άτομα που έχουν 'σπασμένο' πρόγραμμα για κάθε εγκέφαλο και τρέχουν τα διαγνωστικά με τις ανάλογες φύσες ελέγχου. Δεν ξαναπερνάει το πρόγραμμα και του χάρτες στον εγκέφαλο , απλά αλλάζουν τα ελατωμματικά μέρη , συνήθως μικρότερες πλακέτες αν είναι modular . Ετσι δεν χρειάζεται να ξεκλειδωθεί εγκέφαλος και τα πρόγραμματα να ξαναπεραστουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            panosft last edited by

                            Μανίκι ακούγεται. Τουλάχιστον να γίνεται η δουλειά και να μη χρειάζεται σύντομα ξανά τα ίδια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 3 / 3
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr