-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εγώ αναρρωτιέμαι το εξής:
όταν ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο λέει ότι κάτι δεν αλλάζεται αλλά απλώς επιδιορθώνεται, έχει πάρει γραμμή/εντολή από τον κεντρικό εισαγωγέα; Ή ενδέχεται να πάρεις διαφορετική (καλύτερη) απάντηση από άλλο συνεργείο;Το β
-
Δηλαδή το καλύτερο είναι να πάρεις σβάρνα όσα εξουσιοδοτημένα ξέρεις και να διαλέξεις αυτό που θα σου περάσει περισσότερα πράγματα στην εγγύηση. Μήπως ο xristos69 θα έπρεπε να περάσει από άλλο συνεργείο και να πει τα προβλήματά του; Άκου 17 λίτρα με χαμηλές στροφές, ούτε Hummer (18 lt μέση κατανάλωση) να είχε.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Åãþ áíáññùôéÝìáé ôï åîÞò:
üôáí Ýíá åîïõóéïäïôçìÝíï óõíåñãåßï ëÝåé üôé êÜôé äåí áëëÜæåôáé áëëÜ áðëþò åðéäéïñèþíåôáé, Ý÷åé ðÜñåé ãñáììÞ/åíôïëÞ áðü ôïí êåíôñéêü åéóáãùãÝá; ¹ åíäÝ÷åôáé íá ðÜñåéò äéáöïñåôéêÞ (êáëýôåñç) áðÜíôçóç áðü Üëëï óõíåñãåßï;Ôï â
áêüìá Ýíá â
-
Peugeot 405 1.6 μοντέλο '92. 130.000 χλμ περιπου και όλα τα σέρβις στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο
Μέχρι πέρισυ που το είχαμε στην οικογένεια δεν μας έβγαλε κάποια σοβαρή βλάβη αλλα τα προβληματάκια του τα είχε
[list:3hkckzf7]
Για τον φίλο μου τον Ζουάν δε το συζητάμε, τα είπαμε 2-3 φορές...
Το δεξί ηλεκτρικό παράθυρο ήταν μονίμως μισοκολημένο. Κατέβαινε αργά και αρχοντικά και ανέβαινε με μηχανική υποβαήθηση (πάτημα διακόπτη και σήκωμα με το χέρι) Οι αλχημείες του μάστορα (από λίπανση έως και αλλαγή μοτέρ) δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα
Δυο φορές αλλαξε η τρόμπα βενζίνης αλλά αυτό ήταν από κακής ποιότητας καύσιμο
Κάτι πλαστικά εντός δε στεκοταν και πολύ καλα στη θέση τους
Στα 50.000 χλμ κάτι παίχτηκε με το κοντέρ και ο μάστορας το άλλαξε (μηδένισαν και τα χιλιόμετρα!!) αλλά δε θυμάμαι τον λόγο
[/list:u:3hkckzf7]Εντάξει εγω γενικά ευχαριστημένος έμεινα. Δεν ήταν και Γερμανικό για να περιμένω περισσοτερα
Τώρα εδώ και 6 μήνες το S40 1.8 φτού φτού φτού δεν έκανε τιποτα περίεργο (αυτό έλειπε κιολας!) εκτός από 2-3 φορές (ναι ήταν τόσες) που στα καλά καθούμενα ενεργοποιήθηκε από μόνος του ο ανεμιστήρας που ξεθολώνει το παρμπρίζ.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εγώ αναρρωτιέμαι το εξής:
όταν ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο λέει ότι κάτι δεν αλλάζεται αλλά απλώς επιδιορθώνεται, έχει πάρει γραμμή/εντολή από τον κεντρικό εισαγωγέα; Ή ενδέχεται να πάρεις διαφορετική (καλύτερη) απάντηση από άλλο συνεργείο;Δεν ξέρω φυσικά για όλες τις εταιρείες...
Ένας κολλητός μου είναι υπεύθυνος εγγυήσεων σε μια μικρή εταιρεία.
Όταν έχουν ένα πρόβλημα εγγύησης ο ντήλερ κάνει χαρτί στην αντιπροσωπεία και του περιγράφει το πρόβλημα, καθώς και τα κατεστραμμένα μέρη.
Ο φίλος μου σαν αντιπροσωπεία κάνει claim στον παραγωγό με το πρόβλημα και τα μέρη.
Ο παραγωγός με τη σειρά του εγκρίνει (ή όχι) κάποια εργασία και ανταλλακτικά. Αν εσύ σαν αντιπροσωπεία θες να προσφέρεις περισσότερα (γιατί είναι καλός πελάτης, ή δεν ξέρω τι) κόβεις το σβέρκο σου και τα βάζεις από την τσέπη σου. Πάντως ΑΥΤΟ που θα πληρωθείς από τον παραγωγό είναι αυτό που σου λέει. Αν λέει επιδιόρθωση, αυτό. Αν λέει αλλαγή, αυτό. Μπορείς να προτείνεις κάτι (εξ αρχής στο κλέημ), αλλά ΑΝ το εγκρίνουν το κάνεις!!!Επίσης, τουλάχιστον στην εταιρεία αυτή ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ!!! Ο λόγος είναι πως τα συμβόλαια έγιναν με δολλάρια στον παραγωγό, αλλά η εργατοώρα είναι με ευρώ στον ντήλερ, οπότε πλέον ΧΑΝΕΙ (ή έστω κινείται οριακά...) η αντιπροσωπεία με την εργασία!!! Παίρνει από τον παραγωγό λιγότερα από όσα δίνει στον ντήλερ!
Το τι κάνει η κάθε εταιρεία επαναλαμβάνω δεν το ξέρω, μιλάω για την ΜΟΝΗ που έχω γνώση.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Επίσης, τουλάχιστον στην εταιρεία αυτή ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ!!! Ο λόγος είναι πως τα συμβόλαια έγιναν με δολλάρια στον παραγωγό, αλλά η εργατοώρα είναι με ευρώ στον ντήλερ, οπότε πλέον ΧΑΝΕΙ (ή έστω κινείται οριακά...) η αντιπροσωπεία με την εργασία!!! Παίρνει από τον παραγωγό λιγότερα από όσα δίνει στον ντήλερ!
Το τι κάνει η κάθε εταιρεία επαναλαμβάνω δεν το ξέρω, μιλάω για την ΜΟΝΗ που έχω γνώση.
Ας πρόσεχαν με τα δολλάρια
όταν ομως η εργατώρα του τεχνίτη στοιχίζει 5-6 ευρώ (γύρω στα 800-900 ευρώ το μήνα και πολλά λέω) και τιμολογείς την αντιπροσωπεία 30-35 ευρώ εργατώρα εγγύησης είναι λίιιιιιγο διαφορετικά.
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Χθές πήρα την GT μου μετά απο 1 μήνα (!!!!) στο συνεργείο.
Έγινε η επισκευή του κινητήρα και σε 1000 χλμ θα την πάω για έλεγχο και σφηξίματα!!Το αμάξι θέλει στρώσιμο πάλι απο την αρχή!!! Μέχρι 4000 στροφές.
Στα πρώτα χλμ που του έκανα.....αργά τα ζά!!! ζορίζεται να ανεβάσει στροφές αλλά μου είπαν οτι είναι 'σφιγμένη' η μηχανή και να μην ανυσηχώ. Θα ανοίξει λέει. !! Καίει και 17 λίτρα\χλμ !!!!Ο μηχανικός με ρώτησε 'μεταξύ μας' αν την είχα αφήσει χωρίς λάδια. Γιατί είναι λέει η μοναδική εξήγηση που μπορουσε να δώσει για αυτή τη ζημιά. Αλλά δεν είχε μείνει αλάδωτη!!! Είχα αλλάξει και στα 5000 τα λάδια τα προαιρετικά.
Βέβαια για πω την αλήθεια απο τα 5.000 έως τα 10.000 χλμ δεν τα κοίταξα τα λάδια. Όταν το πήγα όμως στο συνεργείο για αλλαγή στα 10.000, πρώτα μου άλλαξαν τα λάδια και μετά τους είπα για τον θόρυβο που έκανε η μπιέλα. άν είχε μείνει χωρίς λάδια δεν θα το έβλεπαν την στιγμή που τα αλλάζανε???
προληπτικά μου άλλαξαν και την τρόμπα λαδιού αν και δεν έδειχνε να είχε πρόβλημα η υπάρχουσα!Πάντος ελπίζω να 'ξεσφίξει' γρήγορα ο κινητήρας γιατι μου σπάει τα νεύρα που δεν τραβάει!
Καλοτάξιδη απο δώ και πέρα...
Ο συσχετισμός 'υποτιθέμενη έλλειψη λαδιών και σπάσιμο μπιέλας ' θα τον χαρακτήριζα επεικώς ατυχή ελπίζω να μην είναι ο μηχανικός που έδεσε τον κινητήρα.'μεταξύ μας ' η μόνο περίπτωση που μπορούσε να συσχετιστεί αυτό θα ήταν με πρόβλημα στους αγωγούς λίπανσης της εν λόγω μπιέλας ,όχι γιατι έμεινε απο λάδια .Αλήθεια σε ποιόν κύλινδρο την έκανε την ζημιά ?
Πρόταση : Ζήτα ένα έλεγχο για το μίγμα του κινητήρα & καυσαέρια γιατί πολύ καιει και δεν δικαιολογείται κάτι τέτοιο .[b]Τώρα γιατί πρέπει να κάνει χλμ και μετά σφίξιμο ,τι π@@ριές είναι αυτές ?Βαριούνται να μετρήσουν συμπίεση ? Η δεν ξερουν να δένουν κινητήρα ..??[/b]
Πήγαινε και χώνε γκάζια όχι στο μοτέρ αλλά στα παληκάρια γιατί μου μυρίζει 'ελληνική μαστορίλα' και δεν μου αρέσει καθόλου ...Εγω ξέρω οτι όποτε γίνετε επεμβαση στον κινητηρα χρειάζεται οποσδήποτε στρώσιμο του κινητήρα κια μετά απο κάποια χλμ χρειάζεται σφίξιμο!!!!!!
Αντε και **καλοτάξιδη **ρε Χρήστο -
Ο χρήστης akis akis έγραψε:
Ðñüôáóç : ÆÞôá Ýíá Ýëåã÷ï ãéá ôï ìßãìá ôïõ êéíçôÞñá & êáõóáÝñéá ãéáôß ðïëý êáéåé êáé äåí äéêáéïëïãåßôáé êÜôé ôÝôïéï .[b]Ôþñá ãéáôß ðñÝðåé íá êÜíåé ÷ëì êáé ìåôÜ óößîéìï ,ôé ð@@ñéÝò åßíáé áõôÝò ?Âáñéïýíôáé íá ìåôñÞóïõí óõìðßåóç ? Ç äåí îåñïõí íá äÝíïõí êéíçôÞñá ..??[/b]
ÐÞãáéíå êáé ÷þíå ãêÜæéá ü÷é óôï ìïôÝñ áëëÜ óôá ðáëçêÜñéá ãéáôß ìïõ ìõñßæåé 'åëëçíéêÞ ìáóôïñßëá' êáé äåí ìïõ áñÝóåé êáèüëïõ ...Åãù îÝñù ïôé üðïôå ãßíåôå åðåìâáóç óôïí êéíçôçñá ÷ñåéÜæåôáé ïðïóäÞðïôå óôñþóéìï ôïõ êéíçôÞñá êéá ìåôÜ áðï êÜðïéá ÷ëì ÷ñåéÜæåôáé óößîéìï!!!!!!
Áíôå êáé **êáëïôÜîéäç **ñå ×ñÞóôïôþñá ìðïñïýí íá ìåôñÞóïõí êáé óõìðßåóç êáé ìå óùóôÜ ñõèìéóìÝíá ñïðüêëåéäá íá ìçí ÷ñåéáóôåß ôï ïôéäÞðïôå Þ ãéá íá ôï ðþ êáé êáëýôåñá íá îÝñïõí ôé Ý÷ïõí êÜíåé ðñßí ÷ñåéáóôåß ôï áõôïêßíçôï íá êÜíåé ïýôå ìÝôñï ! ðáëéüôåñá íáé Þôáí áíáãêáßï ...
-
Ο χρήστης akis akis έγραψε:
Χθές πήρα την GT μου μετά απο 1 μήνα (!!!!) στο συνεργείο.
Έγινε η επισκευή του κινητήρα και σε 1000 χλμ θα την πάω για έλεγχο και σφηξίματα!!Το αμάξι θέλει στρώσιμο πάλι απο την αρχή!!! Μέχρι 4000 στροφές.
Στα πρώτα χλμ που του έκανα.....αργά τα ζά!!! ζορίζεται να ανεβάσει στροφές αλλά μου είπαν οτι είναι 'σφιγμένη' η μηχανή και να μην ανυσηχώ. Θα ανοίξει λέει. !! Καίει και 17 λίτρα\χλμ !!!!Ο μηχανικός με ρώτησε 'μεταξύ μας' αν την είχα αφήσει χωρίς λάδια. Γιατί είναι λέει η μοναδική εξήγηση που μπορουσε να δώσει για αυτή τη ζημιά. Αλλά δεν είχε μείνει αλάδωτη!!! Είχα αλλάξει και στα 5000 τα λάδια τα προαιρετικά.
Βέβαια για πω την αλήθεια απο τα 5.000 έως τα 10.000 χλμ δεν τα κοίταξα τα λάδια. Όταν το πήγα όμως στο συνεργείο για αλλαγή στα 10.000, πρώτα μου άλλαξαν τα λάδια και μετά τους είπα για τον θόρυβο που έκανε η μπιέλα. άν είχε μείνει χωρίς λάδια δεν θα το έβλεπαν την στιγμή που τα αλλάζανε???
προληπτικά μου άλλαξαν και την τρόμπα λαδιού αν και δεν έδειχνε να είχε πρόβλημα η υπάρχουσα!Πάντος ελπίζω να 'ξεσφίξει' γρήγορα ο κινητήρας γιατι μου σπάει τα νεύρα που δεν τραβάει!
Καλοτάξιδη απο δώ και πέρα...
Ο συσχετισμός 'υποτιθέμενη έλλειψη λαδιών και σπάσιμο μπιέλας ' θα τον χαρακτήριζα επεικώς ατυχή ελπίζω να μην είναι ο μηχανικός που έδεσε τον κινητήρα.'μεταξύ μας ' η μόνο περίπτωση που μπορούσε να συσχετιστεί αυτό θα ήταν με πρόβλημα στους αγωγούς λίπανσης της εν λόγω μπιέλας ,όχι γιατι έμεινε απο λάδια .Αλήθεια σε ποιόν κύλινδρο την έκανε την ζημιά ?
Πρόταση : Ζήτα ένα έλεγχο για το μίγμα του κινητήρα & καυσαέρια γιατί πολύ καιει και δεν δικαιολογείται κάτι τέτοιο .[b]Τώρα γιατί πρέπει να κάνει χλμ και μετά σφίξιμο ,τι π@@ριές είναι αυτές ?Βαριούνται να μετρήσουν συμπίεση ? Η δεν ξερουν να δένουν κινητήρα ..??[/b]
Πήγαινε και χώνε γκάζια όχι στο μοτέρ αλλά στα παληκάρια γιατί μου μυρίζει 'ελληνική μαστορίλα' και δεν μου αρέσει καθόλου ...Εγω ξέρω οτι όποτε γίνετε επεμβαση στον κινητηρα χρειάζεται οποσδήποτε στρώσιμο του κινητήρα κια μετά απο κάποια χλμ χρειάζεται σφίξιμο!!!!!!
Αντε και **καλοτάξιδη **ρε ΧρήστοΕυχαριστώ παίδες.Το ελπίζω!!
Όσο για το πόρισμα της ζημιάς για το τι θα αλλαχτεί και τι όχι, δεν αποφάσισαν οι μηχανικοί του εξουσιοδοτημένου που το πήγα αλλα αρχιμηχανικοί-ελεκτές απο την FIat-hellas που ήρθαν και έκαναν έλεγχο. Αυτοί έκριναν οτι η ζημιά επισκευάζεται ολοκληρωτικά χωρίς πρόβλημα και μου είπαν οτι εαν ήθελα κάτι άλλο πχ αλλαγή κινητήρα ή και αυτοκινήτου μπορούσα να πάω δικαστικώς. Αλλα θα ήταν μάλλον τσάμπα τα τρεξίματα και όχι σίγουρο οτι θα πετύχω κάτι. Ελπίζω να έγινε σωστά η δουλειά, άλλωστε μένουν ακόμα 3 σχεδόν χρόνια εγγύησης αν κάτι πάει στραβά.
Η κατανάλωση έπεσε απο τα 16-17 στα 13 μετά απο 500 χλμ. Ελπίζω να φτάσει τα 11 που ήταν
Έχει ζωντανέψει και ο κινητήρας! Βέβαια ψηλά δεν την έχω δουλέψει ακόμα αλλα μόλις περάσουν τα χλμ του στρωσίματος θα φάει γερό σκίσημο!!!
Άν είναι να βγάλει κάτι να το βγάλει νωρίςΜου δείξανε και τα 'χαλασμένα' χωρις να ξέρω και πολλά απο αυτά.
Κάτι ημισφαιρικές ροδέλες ήταν, κάτι ελατήρια, ο στρόφαλος που είχε αντικατασταθεί και η τρόμπα λαδιού που επίσεις αντικαταστάθηκε. Οταν ρώτησα για τις μπιέλες μου είπαν οτι δεν είχαν πάθει (τις προλάβαμε) τίποτα!!!!! -
Cordoba 1.4 8v (Θηριο, Τερας ιπποδυναμης) (90.000 χλμ εχει)
Απο προβληματα αλλο τιποτα.
Δισκος 2 φορες αλαχτηκε, ο πρωτος στα 10.000χλμ και ο 2ος στα 65.000...
Καιει συνεχεια το πισω φως φρενων.
Χαλασε το ερ-κοντισιον
Προβλημα στον αεροσακο (ελατωματικος αισθητηρας)
Γρυλλος στο παραθυρο και εναν ακομα που τον προλαβα πριν σπασει!
Και σιγουρα αλλα μικρα που δεν θυμαμαι...Τριζει αρκετα εως πολυ...
Το χρωμα ειναι επιοικως μετριο, και εχει θαμπωσει και χαλασει.
Το εσωτερικο ομως σαν καινουργιο!!!!Γενικα τον τελευταιο 1-1.5 χρονο το αμαξι εχασε πολυ εκτιμηση στα ματια μου...
-
Ωπ, ωραίο θεμα
Εχουμε και λέμε :
-- Nissan Sunny 1.4 : Τέσσερα απροβλημάτιστα (αλλα οδηγικά αδιαφορα) χρονια συμβιωσης. Δεν θα το ξεχάσω ομως ποτέ γιατι αποτελεσε κομμάτι & προέκταση του εαυτού μου και ειναι συνυφασμενο με μερικες απο τις ωραιότερες στιγμές της ζωής μου . Οταν το αποχωρίστηκα με πήραν τα κλάματα κατι που δεν συνεβη με κανενα απο τα αυτοκινητα που οδήγησα στην συνεχεια.
-- Nissan Almera 2.0 Gti : Προβλήματα μηδέν και πολλα πολλά χαμογελα (Γιατί το πούλησα ???)
-- Seat Ibiza 1.4Gti (μοντ 2002) : Οι παλαιοτεροι του φόρουμ θυμούνται τι τράβηξα με το αυτοκινητο Δεν αντεχω να τα ξαναγράψω
Καταφερα και το ανεχτηκα 1 χρονο.-- Mazda 6 2.0 sedan : Προβληματα ? I don't know this word
Εφυγε ομως αναγκαστικα λογω εταιρικού (και δεδομενου οτι η συμβια δεν ηθελε μεγαλο τουτού)-- Fiat Punto 1.2 Active (της συμβιας)
Προβλήματα
α) 2 λαμπάκια καμμένα - πισω φως φρενων + φλας
β) Αποκριση φρένων - Αλλαγή δισκοφρενων εμπρος στα 2000 χλμ (καλυψη απο εγγύηση)
Σε γενικες γραμμες καλά -
OPEL KADETT Ε 1.2 LS μοντέλο 1989.Το αμάξι έχει 360.000 χλμ και στην Εγνατία οδό σε κατηφόρα πιάνω τα 180. Σε ευθεία 160. Λαδάκι καίει λίγο.Έχει μια αλλαγμένη φλάντζα κεφαλής,ένα ψυγείο μία επισκευή καρβουνάκια στη μίζα και μία αλλαγμένη αντλία (με 20 euro από τον παλιαντζή). Το αμάξι εσωτερικά είναι σαν καινούριο, δεν έχει σπάσει τίποτα, νερό δεν παίρνει ούτε σταγόνα και οι πόρτες κλείνουν άψογα.Φρένα του έχω βάλει απο opel vectra από παλιατζή με 30 euro. Το μόνο που θέλει τώρα είναι ένα βάψιμο γιατί πέταξε μερικές σκουριές στο πίσω αριστερό φτερό. Αργότερα σκέφτομαι και για κινητήρα calibra.
-
Ο χρήστης GODOS έγραψε:
OPEL KADETT Ε 1.2 LS μοντέλο 1989.Το αμάξι έχει 360.000 χλμ και στην Εγνατία οδό σε κατηφόρα πιάνω τα 180. Σε ευθεία 160. Λαδάκι καίει λίγο.Έχει μια αλλαγμένη φλάντζα κεφαλής,ένα ψυγείο μία επισκευή καρβουνάκια στη μίζα και μία αλλαγμένη αντλία (με 20 euro από τον παλιαντζή). Το αμάξι εσωτερικά είναι σαν καινούριο, δεν έχει σπάσει τίποτα, νερό δεν παίρνει ούτε σταγόνα και οι πόρτες κλείνουν άψογα.Φρένα του έχω βάλει απο opel vectra από παλιατζή με 30 euro. Το μόνο που θέλει τώρα είναι ένα βάψιμο γιατί πέταξε μερικές σκουριές στο πίσω αριστερό φτερό. Αργότερα σκέφτομαι και για κινητήρα calibra.φιλε μου δεν πας να παρεις κανα αυτοκινητο της προκοπης αν μπορεις ?
-
LANCIA PRISMA 3 ΧΡΟΝΙΑ,156.000ΧΛΜ. ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
LANCIA DEDRA 15 ΧΡΟΝΙΑ 265.000ΧΛΜ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΜΕΙΝΑ ΑΠΟ ΒΕΝΖΙΝΗ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΜΗ.
LANCIA LYBRA 1 XΡΟΝΟΣ 100.000ΧΛΜ. ΤΙΠΟΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ -
Ο χρήστης LDriver έγραψε:
LANCIA PRISMA 3 ΧΡΟΝΙΑ,156.000ΧΛΜ. ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
LANCIA DEDRA 15 ΧΡΟΝΙΑ 265.000ΧΛΜ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΜΕΙΝΑ ΑΠΟ ΒΕΝΖΙΝΗ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΜΗ.
LANCIA LYBRA** 1 XΡΟΝΟΣ 100.000ΧΛΜ. **ΤΙΠΟΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝΤαξιτζής είσαι???
-
ΤΑΞΙ-ΔΙΑΡΗΣ
-
Τα Σουηδικά ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;;;;
-
Τα Σουηδικά ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;;;;
ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ
-
Tα Σουηδικά ειναι άλλη κατηγορία.
έπρεπε να μπουνε ομως αλλα δεν θα έβγαιναν συμπεράσματα ..οπως κ με τα Αμερικάνικα!
-
Ο χρήστης LDriver έγραψε:
Τα Σουηδικά ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;;;;
ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ
Γελάσαμε πάλι.....
Αποδείχτηκε αξιόπιστο το αυτοκίνητό σας?