Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 282
    • 283
    • 284
    • 285
    • 286
    • 496
    • 497
    • 284 / 497
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    90
    9924
    273706
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Ο χρήστης thednick έγραψε:
      Ναι έχει βαλβίδα εκτόνωσης. Αλλά άλλο να 'εκτονωθούν' 50ml ατμού και άλλο 500-800ml ατμού μαζί με καυτό νερό (που θα συμβεί αν είναι φουλαρισμένο) μέσα στον χώρο του κινητήρα

      Δεν υπάρχει πρόβλημα.

      Το νερό στο σύστημα ψύξης καθώς ζεσταίνεται (από κρύο -> θερμοκρασία λειτουργίας) διαστέλεται περίπου 4% και δεν θα ζεσταθεί όλο το νερό ταυτόχρονα ούτε θα πάει απότομα στους 90 βαθμούς.
      Καθώς ζεσταίνεται το νερό, το παραπανίσιο θα φεύγει σιγά σιγά από το καπάκι (βαλβίδα).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Γιατί σε πάρα πολλά τατράπορτα αυτοκίνητα τα πίσω παράθυρα δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω όταν τα ανοίγουμε???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sinanai last edited by

          Καράτε το λένε και είναι απλό. Γιατί δε χωράει όλο το παράθυρο μέσα στην πόρτα. Εξ ου και σε κάποια αμάξια υπάρχει διαχωριστικό ανάμεσα στο κομμάτι που ανοίγει και σε σταθερό κομμάτι πίσω πίσω, ή αλλιώς δεν φτάνει τέρμα πίσω το τζάμι, για να κατεβαίνει όλο.

          Βαριέμαι τόσο που 'κανα και σκιτσάκι.

          http://sketchtoy.com/54303567

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trident1971 last edited by

            Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
            Γιατί σε πάρα πολλά τατράπορτα αυτοκίνητα τα πίσω παράθυρα δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω όταν τα ανοίγουμε???

            δεν υπαρχει αρκετος χωρος μεσα στην πορτα για να κρυψει ο εμβαδον του φανερου τζαμιου και να χωραει και ολα τα υπολοιπα (γρυλλους κλπ)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bibendum last edited by

              Και ομως εν ετει 1997 καπου εκει καποιος απο τους φαηνους πωλητες της εποχης ελεγαν οτι δεν πεφτουν για λογους ασφαλειας για να μην πεσουν τα παιδια που καθονται πισω στο δρομο. Ο ιδιος εχει πει οτι το ταδε μοντελο δεν εχει αυτοματα παραθυρα πισω λογω οδηγιας ευρωπαικης ενωσης για να υπαρχει διαφυγη σε περιπτωση που πεσει το αυτοκινητο στη θαλασσα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sinanai last edited by

                Το 'χω ακούσει κι εγώ αυτό για Τέριος μικάπα ένα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bibendum last edited by

                  Το ωραιο ειναι οτι ο ιδιος πωλητης ενα χρονο αργοτερα ολο καμαρι μας πουλουσε την Λαγκουνα μας με 4 ηλ. παραθυρα χαχαχαχα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    megane98hp last edited by

                    Ο χρήστης bibendum έγραψε:
                    Και ομως εν ετει 1997 καπου εκει καποιος απο τους φαηνους πωλητες της εποχης ελεγαν οτι δεν πεφτουν για λογους ασφαλειας για να μην πεσουν τα παιδια που καθονται πισω στο δρομο. Ο ιδιος εχει πει οτι το ταδε μοντελο δεν εχει αυτοματα παραθυρα πισω λογω οδηγιας ευρωπαικης ενωσης για να υπαρχει διαφυγη σε περιπτωση που πεσει το αυτοκινητο στη θαλασσα.

                    Πωπω τι μου θύμησες τώρα? Πριν κάτι 'αιώνες' κάπου είχα ανοίξει ένα τέτοιο θέμα και να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι αν είχε βγει κάποιο συμπέρασμα. Ας πούμε ότι κάποιο αυτοκίνητο με 4 ηλεκτρικά παράθυρα πέφτει μέσα στη θάλασσα, Θα λειτουργούν τα τζάμια μέσα στο νερό για να διαφύγουν οι επιβάτες?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      μεχρι να γινει βραχυκυκλωμα θα μπορεις να τα κατεβασεις..........εγω που εχω ενεργοποιησει και τις παιδικες ασφαλειες στις πορτες;;;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        megane98hp last edited by

                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                        μεχρι να γινει βραχυκυκλωμα θα μπορεις να τα κατεβασεις..........εγω που εχω ενεργοποιησει και τις παιδικες ασφαλειες στις πορτες;;;;

                        Βασικά, μιλάμε δηλαδη για θέμα λίγων δευτερολέπτων, ανάλογα με τη δύναμη που θα πέσει το αμάξι στο νερό, ανάλογα με το πόση ώρα θα λειτουργεί η μηχανή κλπ κλπ?
                        Good wines δηλαδη!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jpl73 last edited by

                          Σύμφωνα με αυτό το τεστ του Top Gear http://www.youtube.com/watch?v=f-hADcZ49fE
                          δεν πρέπει να περιμένουμε να γεμίσει το αυτοκίνητο με νερό (όπως παλαιότερα μας συμβούλευαν) και μετά να επιχειρήσουμε να ανοίξουμε την πόρτα, αλλά εγκαταλείπουμε το όχημα το συντομότερο....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostas-chania last edited by

                            Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:

                            Και ομως εν ετει 1997 καπου εκει καποιος απο τους φαηνους πωλητες της εποχης ελεγαν οτι δεν πεφτουν για λογους ασφαλειας για να μην πεσουν τα παιδια που καθονται πισω στο δρομο. Ο ιδιος εχει πει οτι το ταδε μοντελο δεν εχει αυτοματα παραθυρα πισω λογω οδηγιας ευρωπαικης ενωσης για να υπαρχει διαφυγη σε περιπτωση που πεσει το αυτοκινητο στη θαλασσα.

                            Πωπω τι μου θύμησες τώρα? Πριν κάτι 'αιώνες' κάπου είχα ανοίξει ένα τέτοιο θέμα και να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι αν είχε βγει κάποιο συμπέρασμα. Ας πούμε ότι κάποιο αυτοκίνητο με 4 ηλεκτρικά παράθυρα πέφτει μέσα στη θάλασσα, Θα λειτουργούν τα τζάμια μέσα στο νερό για να διαφύγουν οι επιβάτες?

                            Ναι θα ανοίξουν κανονικά, η μπαταρία θα αντέξει μερικές ώρες και τα μοτέρ των παραθύρων μερικά λεπτά αν όχι ώρες. Αυτό σε γενικές γραμμές και όχι απόλυτα. Το σωστό είναι η πρώτη μας κίνηση να τα ανοίξουμε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              greek last edited by

                              Αυτό που λένε για την αναμονή , είναι για την περίπτωση που δεν προλάβουμε να ανοίξουμε τις πόρτες με το που πέσει στο νερό το αμάξι . Το νερό από κάποιο σημείο και μετά συμπιέζει τις πόρτες και είναι πολύ δύσκολο να τις ανοίξουμε οπότε από το να χαλάμε δυνάμεις και να πανικοβληθούμε πειμένουμε μεχρι να εξισσοροπηθεί η πίεση και να δοκιμάσουμε πάλι.

                              Βέββαια οι ταινίες με το σασπένς τους δίνουν λάθο εντύπωση. ΠΧ δεν χρειάζεται να φτάσει το νερό στο ταβάνι γ ια να ανοίξουμε την πόρτα , φαντάζομαι και στα 2/3 θα είναι αρκετό για να σπρώξει κάποιος απο μέσα....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                trident1971 last edited by

                                Οταν εχουμε στο αυτοκινητο μας συστηματα ευσταθειας, antispin και τετοια ωραια, το συστημα παρακολουθει τους τροχους και επεμβαινει στα φρενα και ενιοτε και αλλου κλπ..... μεχρι εδω καλα.

                                Ειδοποιείται ο οδηγος οταν καποιο τετοιο συστημα ενεργοποιειται (πχ με καποιο λαμπακι) ή η ολη διαδικασια γινεται σιωπηλα χωρις τετοιες 'αναγγελίες' απο μεριας αυτοκινητου?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dog80 last edited by

                                  Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                  Οταν εχουμε στο αυτοκινητο μας συστηματα ευσταθειας, antispin και τετοια ωραια, το συστημα παρακολουθει τους τροχους και επεμβαινει στα φρενα και ενιοτε και αλλου κλπ..... μεχρι εδω καλα.

                                  Ειδοποιείται ο οδηγος οταν καποιο τετοιο συστημα ενεργοποιειται (πχ με καποιο λαμπακι) ή η ολη διαδικασια γινεται σιωπηλα χωρις τετοιες 'αναγγελίες' απο μεριας αυτοκινητου?

                                  Κάποια έχουν λαμπάκι, τα πιό πολλά δέν έχουν ή για την ακρίβεια το λαμπάκι που έχουν ανάβει μόνο σε βλάβη του συστήματος.

                                  Πάντως απο την εμπειρία μου, όταν ενεργοποιηθεί θα το καταλάβεις, δέν χρειάζεται λαμπάκι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Εγώ δεν καταλάβαινα καμία διόρθωση, μόνο στο ταμπλό αναβοσβήνει το κίτρινο τρίγωνο.
                                    Νομίζεις όμως ότι έγινες οδηγάρα και ελέγχεις τέλεια το αμάξι χωρίς απότομες διορθώσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dog80 last edited by

                                      Στο δικό μου που δέν είχε λαμπάκι το καταλάβαινα γιατι ξεκινούσε ο κώλος να φεύγει τόσο απότομα που έλεγα τώρα θα κάνω 10 σβούρες και την επόμενη στιγμή το αυτοκίνητο ίσιωνε απο μόνο του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Αν είχε λαμπάκι θα είχε ανάψει αρκετά νωρίτερα από το ξεκόλλημα του κώλου.

                                        Αυτός είναι και ο λόγος που οι γρήγοροι ή οι 'γρήγοροι' δεν το θέλουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          theosalas last edited by

                                          Toyota Avensis 2008.
                                          Όταν επεμβαίνει μόνο το ESP(VSC για την Toyota) αναβοσβήνει ένα λαμπάκι μαζί με ηχητική ειδοποίηση.
                                          Όταν επεμβαίνει μόνο το TRC (αντισπίν) αναβοσβήνει άλλο λαμπάκι χωρίς ταυτόχρονα ήχο.
                                          Όταν επεμβαίνουν και VSC και TRC αναβοσβήνουν και τα 2 λαμπάκια και έχουμε ηχητική ειδοποίηση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Στις ταρζανιές κοιτάτε το ταμπλό;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 282
                                            • 283
                                            • 284
                                            • 285
                                            • 286
                                            • 496
                                            • 497
                                            • 284 / 497
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr