-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Ναι έχει βαλβίδα εκτόνωσης. Αλλά άλλο να 'εκτονωθούν' 50ml ατμού και άλλο 500-800ml ατμού μαζί με καυτό νερό (που θα συμβεί αν είναι φουλαρισμένο) μέσα στον χώρο του κινητήραΔεν υπάρχει πρόβλημα.
Το νερό στο σύστημα ψύξης καθώς ζεσταίνεται (από κρύο -> θερμοκρασία λειτουργίας) διαστέλεται περίπου 4% και δεν θα ζεσταθεί όλο το νερό ταυτόχρονα ούτε θα πάει απότομα στους 90 βαθμούς.
Καθώς ζεσταίνεται το νερό, το παραπανίσιο θα φεύγει σιγά σιγά από το καπάκι (βαλβίδα). -
Γιατί σε πάρα πολλά τατράπορτα αυτοκίνητα τα πίσω παράθυρα δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω όταν τα ανοίγουμε???
-
Καράτε το λένε και είναι απλό. Γιατί δε χωράει όλο το παράθυρο μέσα στην πόρτα. Εξ ου και σε κάποια αμάξια υπάρχει διαχωριστικό ανάμεσα στο κομμάτι που ανοίγει και σε σταθερό κομμάτι πίσω πίσω, ή αλλιώς δεν φτάνει τέρμα πίσω το τζάμι, για να κατεβαίνει όλο.
Βαριέμαι τόσο που 'κανα και σκιτσάκι.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Γιατί σε πάρα πολλά τατράπορτα αυτοκίνητα τα πίσω παράθυρα δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω όταν τα ανοίγουμε???δεν υπαρχει αρκετος χωρος μεσα στην πορτα για να κρυψει ο εμβαδον του φανερου τζαμιου και να χωραει και ολα τα υπολοιπα (γρυλλους κλπ)
-
Και ομως εν ετει 1997 καπου εκει καποιος απο τους φαηνους πωλητες της εποχης ελεγαν οτι δεν πεφτουν για λογους ασφαλειας για να μην πεσουν τα παιδια που καθονται πισω στο δρομο. Ο ιδιος εχει πει οτι το ταδε μοντελο δεν εχει αυτοματα παραθυρα πισω λογω οδηγιας ευρωπαικης ενωσης για να υπαρχει διαφυγη σε περιπτωση που πεσει το αυτοκινητο στη θαλασσα.
-
Το 'χω ακούσει κι εγώ αυτό για Τέριος μικάπα ένα.
-
Το ωραιο ειναι οτι ο ιδιος πωλητης ενα χρονο αργοτερα ολο καμαρι μας πουλουσε την Λαγκουνα μας με 4 ηλ. παραθυρα χαχαχαχα
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Και ομως εν ετει 1997 καπου εκει καποιος απο τους φαηνους πωλητες της εποχης ελεγαν οτι δεν πεφτουν για λογους ασφαλειας για να μην πεσουν τα παιδια που καθονται πισω στο δρομο. Ο ιδιος εχει πει οτι το ταδε μοντελο δεν εχει αυτοματα παραθυρα πισω λογω οδηγιας ευρωπαικης ενωσης για να υπαρχει διαφυγη σε περιπτωση που πεσει το αυτοκινητο στη θαλασσα.Πωπω τι μου θύμησες τώρα? Πριν κάτι 'αιώνες' κάπου είχα ανοίξει ένα τέτοιο θέμα και να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι αν είχε βγει κάποιο συμπέρασμα. Ας πούμε ότι κάποιο αυτοκίνητο με 4 ηλεκτρικά παράθυρα πέφτει μέσα στη θάλασσα, Θα λειτουργούν τα τζάμια μέσα στο νερό για να διαφύγουν οι επιβάτες?
-
μεχρι να γινει βραχυκυκλωμα θα μπορεις να τα κατεβασεις..........εγω που εχω ενεργοποιησει και τις παιδικες ασφαλειες στις πορτες;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
μεχρι να γινει βραχυκυκλωμα θα μπορεις να τα κατεβασεις..........εγω που εχω ενεργοποιησει και τις παιδικες ασφαλειες στις πορτες;;;;Βασικά, μιλάμε δηλαδη για θέμα λίγων δευτερολέπτων, ανάλογα με τη δύναμη που θα πέσει το αμάξι στο νερό, ανάλογα με το πόση ώρα θα λειτουργεί η μηχανή κλπ κλπ?
Good wines δηλαδη!!! -
Σύμφωνα με αυτό το τεστ του Top Gear http://www.youtube.com/watch?v=f-hADcZ49fE
δεν πρέπει να περιμένουμε να γεμίσει το αυτοκίνητο με νερό (όπως παλαιότερα μας συμβούλευαν) και μετά να επιχειρήσουμε να ανοίξουμε την πόρτα, αλλά εγκαταλείπουμε το όχημα το συντομότερο.... -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Και ομως εν ετει 1997 καπου εκει καποιος απο τους φαηνους πωλητες της εποχης ελεγαν οτι δεν πεφτουν για λογους ασφαλειας για να μην πεσουν τα παιδια που καθονται πισω στο δρομο. Ο ιδιος εχει πει οτι το ταδε μοντελο δεν εχει αυτοματα παραθυρα πισω λογω οδηγιας ευρωπαικης ενωσης για να υπαρχει διαφυγη σε περιπτωση που πεσει το αυτοκινητο στη θαλασσα.
Πωπω τι μου θύμησες τώρα? Πριν κάτι 'αιώνες' κάπου είχα ανοίξει ένα τέτοιο θέμα και να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι αν είχε βγει κάποιο συμπέρασμα. Ας πούμε ότι κάποιο αυτοκίνητο με 4 ηλεκτρικά παράθυρα πέφτει μέσα στη θάλασσα, Θα λειτουργούν τα τζάμια μέσα στο νερό για να διαφύγουν οι επιβάτες?
Ναι θα ανοίξουν κανονικά, η μπαταρία θα αντέξει μερικές ώρες και τα μοτέρ των παραθύρων μερικά λεπτά αν όχι ώρες. Αυτό σε γενικές γραμμές και όχι απόλυτα. Το σωστό είναι η πρώτη μας κίνηση να τα ανοίξουμε.
-
Αυτό που λένε για την αναμονή , είναι για την περίπτωση που δεν προλάβουμε να ανοίξουμε τις πόρτες με το που πέσει στο νερό το αμάξι . Το νερό από κάποιο σημείο και μετά συμπιέζει τις πόρτες και είναι πολύ δύσκολο να τις ανοίξουμε οπότε από το να χαλάμε δυνάμεις και να πανικοβληθούμε πειμένουμε μεχρι να εξισσοροπηθεί η πίεση και να δοκιμάσουμε πάλι.
Βέββαια οι ταινίες με το σασπένς τους δίνουν λάθο εντύπωση. ΠΧ δεν χρειάζεται να φτάσει το νερό στο ταβάνι γ ια να ανοίξουμε την πόρτα , φαντάζομαι και στα 2/3 θα είναι αρκετό για να σπρώξει κάποιος απο μέσα....
-
Οταν εχουμε στο αυτοκινητο μας συστηματα ευσταθειας, antispin και τετοια ωραια, το συστημα παρακολουθει τους τροχους και επεμβαινει στα φρενα και ενιοτε και αλλου κλπ..... μεχρι εδω καλα.
Ειδοποιείται ο οδηγος οταν καποιο τετοιο συστημα ενεργοποιειται (πχ με καποιο λαμπακι) ή η ολη διαδικασια γινεται σιωπηλα χωρις τετοιες 'αναγγελίες' απο μεριας αυτοκινητου?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Οταν εχουμε στο αυτοκινητο μας συστηματα ευσταθειας, antispin και τετοια ωραια, το συστημα παρακολουθει τους τροχους και επεμβαινει στα φρενα και ενιοτε και αλλου κλπ..... μεχρι εδω καλα.Ειδοποιείται ο οδηγος οταν καποιο τετοιο συστημα ενεργοποιειται (πχ με καποιο λαμπακι) ή η ολη διαδικασια γινεται σιωπηλα χωρις τετοιες 'αναγγελίες' απο μεριας αυτοκινητου?
Κάποια έχουν λαμπάκι, τα πιό πολλά δέν έχουν ή για την ακρίβεια το λαμπάκι που έχουν ανάβει μόνο σε βλάβη του συστήματος.
Πάντως απο την εμπειρία μου, όταν ενεργοποιηθεί θα το καταλάβεις, δέν χρειάζεται λαμπάκι.
-
Εγώ δεν καταλάβαινα καμία διόρθωση, μόνο στο ταμπλό αναβοσβήνει το κίτρινο τρίγωνο.
Νομίζεις όμως ότι έγινες οδηγάρα και ελέγχεις τέλεια το αμάξι χωρίς απότομες διορθώσεις. -
Στο δικό μου που δέν είχε λαμπάκι το καταλάβαινα γιατι ξεκινούσε ο κώλος να φεύγει τόσο απότομα που έλεγα τώρα θα κάνω 10 σβούρες και την επόμενη στιγμή το αυτοκίνητο ίσιωνε απο μόνο του.
-
Αν είχε λαμπάκι θα είχε ανάψει αρκετά νωρίτερα από το ξεκόλλημα του κώλου.
Αυτός είναι και ο λόγος που οι γρήγοροι ή οι 'γρήγοροι' δεν το θέλουν.
-
Toyota Avensis 2008.
Όταν επεμβαίνει μόνο το ESP(VSC για την Toyota) αναβοσβήνει ένα λαμπάκι μαζί με ηχητική ειδοποίηση.
Όταν επεμβαίνει μόνο το TRC (αντισπίν) αναβοσβήνει άλλο λαμπάκι χωρίς ταυτόχρονα ήχο.
Όταν επεμβαίνουν και VSC και TRC αναβοσβήνουν και τα 2 λαμπάκια και έχουμε ηχητική ειδοποίηση. -
Στις ταρζανιές κοιτάτε το ταμπλό;
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........