-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
...άλλωστε η αξιοπιστία και οι δυο αγώνες με μια μηχανή εκείνην ευνοούν.
Μήπως δίνει και 6 χρόνια εγγύηση; Μάλλον κάπου τα μπέρδεψες! Άλλο πράγμα η F1 και άλλο η Corolla!
Πιθανόν και να τα μπέρδεψα αλλά από την άλλη όλοι γνωρίζουμε τη φιλοσοφία της συγκεκριμένης εταιρίας συν το ότι έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει ό,τι της χρειάζεται και της λείπει.
Με βάση τα περσινά δεδομένα, η αξιοπιστία ήταν ιδιότητα κατά κύριο λόγο της Φερραρι. Το ίδιο και η ταχύτητα. Απο που κι ως πού οι κανόνες που φτιάχτηκαν πέρυσι, ευνοούν μια ομάδα που ούτε αξιοπιστία ιδιαίτερη είχε, πόσο μάλλον ταχύτητα, αυτό είναι κάτι που δεν μπορώ να το καταλάβω.
Το ανακάτεμα της τράπουλας δεν έγινε για να ευνοηθεί κάποιος συγκεκριμένα. Έγινε με την ελπίδα ότι όλοι θα βρεθούνε αρκετά κοντά μεταξύ τους, μήπως και μειωθούν τα χασμουρητά των θεατών τα οποία είχαν νανουρίσει μέχρι και τον λογαριασμό του Μπέρνι. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
... έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει ό,τι της χρειάζεται και της λείπει.Μέχρι πέρυσι έδειχνε ότι ήταν ανίκανη να αποκτήσει οτιδήποτε (αν και στους αγώνες κατακτάς, δεν αποκτάς).
Δεν περιμένεις λιγάκι πάντως; Ακόμα νωρίς είναι.
Αν και ο Γκασκόιν ξέρει να κατακτά, πόσο μάλλον όταν έχει και διαθέσιμο χρήμα -
Eβγαλαν γλωσσιτσα στην Ranault.....ξεχνανε γρηγορα!Ακομα και ο Μιχαλακης στις πιο ενδοξες της φερραρι σεβοταν τους αντιπαλους του και ποτε δεν μιλησε μετα απο δυο νικες τοσο υπεροπτικα!
And I think the Renault people are getting more and more over-confident
Confidence is a healthy thing, over-confidence is not......Alonso unimpressed with the new Ferrari
Ferrari not a World-beater insists Alonso
'I think they are similar to the first two race'World championship leader Fernando Alonso was unconcerned by performance of Ferrari's new F2005 machine after its debut on the first day of practice for the Bahrain Grand Prix here Friday. Ferrari, the reigning world champions, fast-tracked their new car onto the grid for this weekend's event after making a disappointing start to the season with a modified version of their old F2004 machine.
But Michael Schumacher finished fifth fastest in preparation for Sunday's race and Alonso, whose Renault team have dominated the season so far with victory in the first two races, was not impressed. 'I didn't see a very dominating car there from Ferrari and this is good for us,' said Alonso. 'It's not really a good day to have clear information about that, but I think they are similar to the first two races.'
Alonso won the last race, in Malaysia, to move into an early lead in the title race as Schumacher claimed his first points of the season with a disappointing seventh-place finish. Ferrari have faltered so far this season after dominating the sport and winning every constructors world championship since 1999 with Schumacher winning all of the drivers' titles this decade. But Alonso admitted that while Ferrari and McLaren, who had also been expected to challenge for the championship this season, have so far failed to shine they will return to form and offer Renault a strong challenge.
'When I arrived in Australia for the first race I was pretty sure that Ferrari and McLaren were our big rivals,' said Alonso. 'Now I still think they are the big teams this year and at the end of the championship they will be there. But also we have teams who have improved a lot and there are not only two or three teams fighting for top prizes, there will be four or five which is even better for Formula One.'
But Alonso is hoping that the conditions in Bahrain, which matched the 37-degrees Celsius temperatures seen at the last race in Malaysia, will work in his favour again here Sunday. Alonso won the race in Malaysia in dominant style and he was cautiously confident after Friday practice as he looked ahead to the first qualifying session on Saturday morning.
'The conditions we had (today) are difficult to test in. We had to be more careful with the set-up changes we do and the tyre choice and we have to analyse the information we have,' said Alonso. 'We have no problems in the car, we managed to run a lot of laps in practice two which is important and it seems we are quite quick on all types of circuits. The whole package is working well.'
'There's always room to improve, in fact we have new pieces here on the aerodynamics which were on the car today. It is better than before and I'm sure every day the team will improve and develop the car more.'
F1 Live
-
Το ότι η Toyota είναι εκεί που είναι σήμερα είναι αποτέλεσμα του Γκασκόιν!
Η ρενώ που βλέπεις σήμερα και κυριαρχεί είναι μέρος της κληρονομιάς που άφησε ο μικρόσωμος μηχανικός. Βλέπωντας τη Ρενώ του σήμερα είναι σαν να βλέπεις τη Τουοτα του αύριο! -
Αλήθεια πως σας φάνηκαν τα αποτελέσματα των δοκιμαστικών (της ταχύτητας)? Νομίζω πως ξεκάθαρα πια Ρενώ και Τουότα βρίσκονται στην ελίτ και έχουμε και την επιστροφή της φερράρι (όχι τόσο εντυπωσιακό προς το παρόν) και η McLaren ενώ είναι πολύ καλύτερη είναι οριακά χειρότερη από τους άλλους έτσι ώστε να φαίνεται 'σαν να μη πέρασε μια μέρα' από πέρυσι. Όμοια για τις Williams.
Μένει να δούμε και τον αγώνα για μια πιο ξεκάθαρη άποψη.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Eβγαλαν γλωσσιτσα στην Ranault.....ξεχνανε γρηγορα!Ακομα και ο Μιχαλακης στις πιο ενδοξες της φερραρι σεβοταν τους αντιπαλους του και ποτε δεν μιλησε μετα απο δυο νικες τοσο υπεροπτικα!Κάτι τέτοιο δεν τους τιμά. Στην φερράρι έχουν κάθε λόγο να είναι υπερόπτες γιατί είχαν διάρκεια χρόνων ως πρωταθλητές και πάνω από 50 νίκες (και ήταν και κυριολεχκτικά έτη φωτός μακριά από τους αντιπάλους τους)!
2 νίκες όμως! Νεόπλουτοι! Αν συνεχίσουν έτσι μια βραχυπρόθεσμη γκέλα έιναι μαθηματικά βέβαιη.
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
2 νίκες όμως! Νεόπλουτοι! Αν συνεχίσουν έτσι μια βραχυπρόθεσμη γκέλα έιναι μαθηματικά βέβαιη.
Να αγοράσουν Cayenne απλό τότε...
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Το ότι η Toyota είναι εκεί που είναι σήμερα είναι αποτέλεσμα του Γκασκόιν!και των πολλων εσοδων της πρωτης αυτοκινητοβιομηχανιας στον κοσμο
-
Η αλήθεια είναι ότι η Ferrari στον αγωνιστικό τομέα ποτέ δεν έκανε υπεροπτικές δηλώσεις εις βάρος των αντιπάλων της, σε αντίθεση βεβαίως με ένα μεγάλο ποσοστό των οπαδών της.
Όσον αφορά στα του αγώνα, νομίζω ότι οι 3 πρώτοι στην εκκίνηση θα είναι όπως και σήμερα. Ο Alonso μάλιστα ίσως και πιο άνετα καθώς σήμερα έχασε κάποια δεκατάκια από το λάθος του. O Raikkonen θα ανέβει θέσεις καθώς σίγουρα μπορούσε να χτυπήσει top-3 χωρίς τα μικρά του λάθη. Ο de la Rosa πάντως με εντυπωσίασε σήμερα και με διέψευσε πανηγυρικά, καθώς περίμενα ότι θα ήταν κάτι σαν τον Gene πέρισυ. Μπράβο του λοιπόν!
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Το ότι η Toyota είναι εκεί που είναι σήμερα είναι αποτέλεσμα του Γκασκόιν!
και των πολλων εσοδων της πρωτης αυτοκινητοβιομηχανιας στον κοσμο
Ναι αλλά μέχρι να έρθει ο Γκασκόιν η ΤΟΥΟΤΑ ήταν άλλη μία απόδειξη ότι τα λεφτά έιναι ΜΙΑ παράμετρος για να έρθει η επιτυχία!
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
2 νίκες όμως! Νεόπλουτοι! Αν συνεχίσουν έτσι μια βραχυπρόθεσμη γκέλα έιναι μαθηματικά βέβαιη.
Να αγοράσουν Cayenne απλό τότε...
Τι έιναι Cayenne;
-
οχημα νεοπλουτων
-
(Άσχετο)
Κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ στον Ross Brawn είναι ότι όταν βρεθεί με δημοσιογράφο που ρωτήσει τεχνικά, απαντάει και αυτός τεχνικά, περισσότερο ίσως από κάθε άλλον τεχνικό διευθυντή. Βεβαίως όσο είναι στο στοιχείο του στα θέματα αυτά, άλλο τόσο 'ατσούμπαλος' είναι όταν καλείται στις συνεντέυξεις τύπου να σχολιάσει θέματα 'πολιτικής'.
Γενικά η Ferrari έχει το καλό ότι είναι αρκετά 'ανοιχτή' στα τεχνικά της θέματα με τον τύπο και μπορεί κανείς να διαβάσει ενδιαφέρουσες αναλύσεις. Το αποκορύφωμα βεβαίως είανι το βιβλίο του Peter Wright για τη χρονιά του 2000, όπου 'ξεσκονίζει' εντελώς το μονοθέσιο, με την πλήρη άδεια και υποστήριξη της ομάδας. Μακάρι να υπήρχαν τέτοια και για άλλες ομάδες. Πάντως το συγκεκριμένο βιβλίο το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε κάθε γνήσιο λάτρη της τεχνολογίας του σπορ.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Όσον αφορά στα του αγώνα, νομίζω ότι οι 3 πρώτοι στην εκκίνηση θα είναι όπως και σήμερα. Ο Alonso μάλιστα ίσως και πιο άνετα καθώς σήμερα έχασε κάποια δεκατάκια από το λάθος του. OKai o soumi eixe ena psiloanapodo stin proti strofi kai ena mikro mplokarisma....
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Όσον αφορά στα του αγώνα, νομίζω ότι οι 3 πρώτοι στην εκκίνηση θα είναι όπως και σήμερα. Ο Alonso μάλιστα ίσως και πιο άνετα καθώς σήμερα έχασε κάποια δεκατάκια από το λάθος του. O
Kai o soumi eixe ena psiloanapodo stin proti strofi kai ena mikro mplokarisma....
Παρ'ολα αυτα ομως δεν τα πηγε καθολου ασχημα ......
-
Η McLaren έχει κάνει άλματα προόδου, μακάρι να συνεχίσουν έτσι!
2 απορίες:
α)Τι είναι αυτό το κουμπάκι που είπαν οι τεχνικοί του Webber να το πατήσει?
β)θεατές έχει στο Μπαχρέιν? Δεν πρόσξεα να χει και πολλές κερκίδες.. -
Ευτυχως σημερα που υπηρξε και ο Pedro De La Rosa και ειδαμε και λιγο θεαμα .....να'ναι καλα το παιδι ....!!
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Ευτυχως σημερα που υπηρξε και ο Pedro De La Rosa και ειδαμε και λιγο θεαμα .....να'ναι καλα το παιδι ....!!Μάλλον δεν είδες τον αγώνα από τον Alpha, ε;
-
Nαι....χεχεχε....εχεις δικιο εκεινη την ωρα ο Alpha ειχε διαφημισεις !!!!
ORF 1 !!!!
-
α) Οι κινητήρες έχουν αρκετές προεπιλεγμένες χαρτογραφήσεις, ώστε να μπορεί ο οδηγός είτε να συντηρεί το αυτοκίνητο είτε να επιτίθεται. Στην προκειμένη περίπτωση η Williams έχει ένα κουμπί που αυξάνει τον κόφτη κατά 200-300rpm και υποθέτω ότι αλλάζει μίγμα και χαρτογράφηση ώστε προσωρινά να μπορείς να προσπεράσεις ή να υπερασπιστείς τη θέση σου.
β) Ποιός να πάει να δει αγώνα εκεί;
Επίσημο thread:GP Bahrain 2005