-
Ναι, αν δεν πιάσει ο κινητήρας τη νορμάλ θερμοκρασία λειτουργίας, το σύστημα δεν ενεργοποιείται.
-
Επειδή είμαι αναγκασμένος να κάνω 5λεπτες-10λεπτες διαδρομές όλη την ημέρα, αυτό έχει σχέση και με την εποχή, πχ χειμώνα - καλοκαιρι οι θερμοκρασίες κινητήρα είναι διαφορετικές?
Και αν μεταξύ των διαδρομών μεσολαβούν 15 λεπτά, ο κινητήρας διατηρεί τη θερμοκρασία? -
Στο δικό μου, (nissan juke 1.5 dci) κάνει πάνω από 5 λεπτά και λιγότερο από 10 για να φτάσει τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας ανάλογα και με την εξωτερική θερμοκρασία. Αν το σβήσω, ακόμα και μετά από 2 ώρες να ξαναμπώ, ο δείκτης θερμοκρασίας δεν είναι στο «τελείως κρύο». Αλλά δεν ξέρω ακριβείς θερμοκρασίες, γιατί ο δείκτης μου έχει γραμμούλες. Επίσης δεν ξέρω αν το start/stop ενεργοποιείται από τους 50 βαθμούς, ή από τους 70, ή περιμένει να φτάσει 100% τη θερμοκρασία λειτουργίας, γιατί το δικό μου δεν έχει τέτοιο σύστημα. Πάντως η θερμοκρασία ανεβαίνει το ίδιο γρήγορα με τους βενζινοκινητήρες -ίσως λίγο πιο αργά- αλλά πέφτει με πολύ χαμηλότερο ρυθμό. Αν το σβήσεις για 15 λεπτά, όταν το ξαναλειτουργήσεις, η θερμοκρασία δεν έχει πέσει σχεδόν καθόλου (φυσικα δεν ξέρω και την ακρίβεια του δείκτη του ταμπλώ).
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Στο δικό μου, (nissan juke 1.5 dci) κάνει πάνω από 5 λεπτά και λιγότερο από 10 για να φτάσει τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας ανάλογα και με την εξωτερική θερμοκρασία. Αν το σβήσω, ακόμα και μετά από 2 ώρες να ξαναμπώ, ο δείκτης θερμοκρασίας δεν είναι στο «τελείως κρύο». Αλλά δεν ξέρω ακριβείς θερμοκρασίες, γιατί ο δείκτης μου έχει γραμμούλες. Επίσης δεν ξέρω αν το start/stop ενεργοποιείται από τους 50 βαθμούς, ή από τους 70, ή περιμένει να φτάσει 100% τη θερμοκρασία λειτουργίας, γιατί το δικό μου δεν έχει τέτοιο σύστημα. Πάντως η θερμοκρασία ανεβαίνει το ίδιο γρήγορα με τους βενζινοκινητήρες -ίσως λίγο πιο αργά- αλλά πέφτει με πολύ χαμηλότερο ρυθμό. Αν το σβήσεις για 15 λεπτά, όταν το ξαναλειτουργήσεις, η θερμοκρασία δεν έχει πέσει σχεδόν καθόλου (φυσικα δεν ξέρω και την ακρίβεια του δείκτη του ταμπλώ).Οι ντίζελ έχουν τις ίδιες θερμοκρασίες λειτουργίας με τους κινητήρες βενζίνης;Έχω την εντύπωση ότι δουλεύουν πιο χαμηλά.
-
Μπα στις ίδιες λειτουργούν,παρακολουθώ το δικό μου με obd και η θερμοκρασία του ειναι 86-91 οταν εχει σταθεροποιηθεί ο δείκτης στην μέση.Μιλαω για diesel ( delta twinturbo)
-
εμενα χτες το απογευμα που το παρατηρησα το start stop ενεργοποιηθηκε σε φαναρι μισο λεπτο αφοτου ξεκινησα.
Το μοτερ ηταν ακομα κρυο.
νομιζω εχει να κανει με τα φορτια που εχει το αμαξι σε θερμανση κ αλλα ηλεκτρικα για το ποτε θα σβησει.
Αυτα σε κλιο ντιζελ
τελικά χρησιμοποιείτε το stop/go σε diesel?