Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    τελικά χρησιμοποιείτε το stop/go σε diesel?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. τελικά χρησιμοποιείτε το stop/go σε diesel?
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    15
    25
    152
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kinq1 last edited by

      Ναι, αν δεν πιάσει ο κινητήρας τη νορμάλ θερμοκρασία λειτουργίας, το σύστημα δεν ενεργοποιείται.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        k_garofalo last edited by

        Επειδή είμαι αναγκασμένος να κάνω 5λεπτες-10λεπτες διαδρομές όλη την ημέρα, αυτό έχει σχέση και με την εποχή, πχ χειμώνα - καλοκαιρι οι θερμοκρασίες κινητήρα είναι διαφορετικές?
        Και αν μεταξύ των διαδρομών μεσολαβούν 15 λεπτά, ο κινητήρας διατηρεί τη θερμοκρασία?

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          kinq1 last edited by

          Στο δικό μου, (nissan juke 1.5 dci) κάνει πάνω από 5 λεπτά και λιγότερο από 10 για να φτάσει τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας ανάλογα και με την εξωτερική θερμοκρασία. Αν το σβήσω, ακόμα και μετά από 2 ώρες να ξαναμπώ, ο δείκτης θερμοκρασίας δεν είναι στο «τελείως κρύο». Αλλά δεν ξέρω ακριβείς θερμοκρασίες, γιατί ο δείκτης μου έχει γραμμούλες. Επίσης δεν ξέρω αν το start/stop ενεργοποιείται από τους 50 βαθμούς, ή από τους 70, ή περιμένει να φτάσει 100% τη θερμοκρασία λειτουργίας, γιατί το δικό μου δεν έχει τέτοιο σύστημα. Πάντως η θερμοκρασία ανεβαίνει το ίδιο γρήγορα με τους βενζινοκινητήρες -ίσως λίγο πιο αργά- αλλά πέφτει με πολύ χαμηλότερο ρυθμό. Αν το σβήσεις για 15 λεπτά, όταν το ξαναλειτουργήσεις, η θερμοκρασία δεν έχει πέσει σχεδόν καθόλου (φυσικα δεν ξέρω και την ακρίβεια του δείκτη του ταμπλώ).

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
            Στο δικό μου, (nissan juke 1.5 dci) κάνει πάνω από 5 λεπτά και λιγότερο από 10 για να φτάσει τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας ανάλογα και με την εξωτερική θερμοκρασία. Αν το σβήσω, ακόμα και μετά από 2 ώρες να ξαναμπώ, ο δείκτης θερμοκρασίας δεν είναι στο «τελείως κρύο». Αλλά δεν ξέρω ακριβείς θερμοκρασίες, γιατί ο δείκτης μου έχει γραμμούλες. Επίσης δεν ξέρω αν το start/stop ενεργοποιείται από τους 50 βαθμούς, ή από τους 70, ή περιμένει να φτάσει 100% τη θερμοκρασία λειτουργίας, γιατί το δικό μου δεν έχει τέτοιο σύστημα. Πάντως η θερμοκρασία ανεβαίνει το ίδιο γρήγορα με τους βενζινοκινητήρες -ίσως λίγο πιο αργά- αλλά πέφτει με πολύ χαμηλότερο ρυθμό. Αν το σβήσεις για 15 λεπτά, όταν το ξαναλειτουργήσεις, η θερμοκρασία δεν έχει πέσει σχεδόν καθόλου (φυσικα δεν ξέρω και την ακρίβεια του δείκτη του ταμπλώ).

            Οι ντίζελ έχουν τις ίδιες θερμοκρασίες λειτουργίας με τους κινητήρες βενζίνης;Έχω την εντύπωση ότι δουλεύουν πιο χαμηλά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilis1 last edited by

              Μπα στις ίδιες λειτουργούν,παρακολουθώ το δικό μου με obd και η θερμοκρασία του ειναι 86-91 οταν εχει σταθεροποιηθεί ο δείκτης στην μέση.Μιλαω για diesel ( delta twinturbo)

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                giteart last edited by

                εμενα χτες το απογευμα που το παρατηρησα το start stop ενεργοποιηθηκε σε φαναρι μισο λεπτο αφοτου ξεκινησα.
                Το μοτερ ηταν ακομα κρυο.
                νομιζω εχει να κανει με τα φορτια που εχει το αμαξι σε θερμανση κ αλλα ηλεκτρικα για το ποτε θα σβησει.
                Αυτα σε κλιο ντιζελ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr