-
Ο χρήστης geko έγραψε:
όσο πιο ελεύθερο είναι ένα φίλτρο τόσο περισσότερος αέρας περνά
δεν είναι απόλυτο αυτό γιατί ο αέρας που περνάει μέσα στους θαλάμους ελέγχεται και από τον map.
δεν σημαίνει ότι ένα τύπου σφουγκαρι μου έχουμε βγάλει το εμπρός στρώμα(όταν αυτό αποτελείται από 2) και με το μάτι μοιάζει σαν σήτα για κουνούπια, θα φέρει καλύτερα αποτελέσματα από ένα άλλο που δείχνει πιο ''κλειστό'' ούτε ότι το μοτέρ τραβάει περισσότερο αέρα.
κάντε λίγο υπομονή μέχρι την Δευτέρα που θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για τα οποία μίλησα πιο πάνω. -
Ο χρήστης orestis_me έγραψε:
όσο πιο ελεύθερο είναι ένα φίλτρο τόσο περισσότερος αέρας περνά
δεν είναι απόλυτο αυτό γιατί ο αέρας που περνάει μέσα στους θαλάμους ελέγχεται και από τον map.
δεν σημαίνει ότι ένα τύπου σφουγκαρι μου έχουμε βγάλει το εμπρός στρώμα(όταν αυτό αποτελείται από 2) και με το μάτι μοιάζει σαν σήτα για κουνούπια, θα φέρει καλύτερα αποτελέσματα από ένα άλλο που δείχνει πιο ''κλειστό'' ούτε ότι το μοτέρ τραβάει περισσότερο αέρα.
κάντε λίγο υπομονή μέχρι την Δευτέρα που θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για τα οποία μίλησα πιο πάνω.Κατά αυτή την λογική με ένα ελέύθερο φίλτρο σε αυτοκίνητα που έχουν MAP δεν θα είχαμε καμία διαφορά στην απόδοση. Καταλαβαίνω σωστά?
Περιμένω τα αποτελέσματα της Δευτέρας....
-
Ο χρήστης orestis_me έγραψε:
δεν είναι απόλυτο αυτό γιατί ο αέρας που περνάει μέσα στους θαλάμους ελέγχεται και από τον map.
δεν σημαίνει ότι ένα τύπου σφουγκαρι μου έχουμε βγάλει το εμπρός στρώμα(όταν αυτό αποτελείται από 2) και με το μάτι μοιάζει σαν σήτα για κουνούπια, θα φέρει καλύτερα αποτελέσματα από ένα άλλο που δείχνει πιο ''κλειστό'' ούτε ότι το μοτέρ τραβάει περισσότερο αέρα.
κάντε λίγο υπομονή μέχρι την Δευτέρα που θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για τα οποία μίλησα πιο πάνω.Εννοώ ότι περνά περισσότερος αέρας απο το φίλτρο μέσα στη εισαγωγή. Αν map εννοείς τομ μετρητή μάζας εισερχόμενου αέρα, δηλαδή MAF, τότε αυτός απλά μετράει την μάζα του αέρα και δεν την αυξομειώνει. Πάντως απο τις ενδείξεις που μετράει ο MAF εξαρτάται και το άν θα έχουμε βελτίωση ή όχι.
Πάντως τα αποτελέσματα θα είναι σίγουρα ενδιαφέροντα.
-
Ο χρήστης orestis_me έγραψε:
όσο πιο ελεύθερο είναι ένα φίλτρο τόσο περισσότερος αέρας περνά
δεν είναι απόλυτο αυτό γιατί ο αέρας που περνάει μέσα στους θαλάμους ελέγχεται και από τον map.
δεν σημαίνει ότι ένα τύπου σφουγκαρι μου έχουμε βγάλει το εμπρός στρώμα(όταν αυτό αποτελείται από 2) και με το μάτι μοιάζει σαν σήτα για κουνούπια, θα φέρει καλύτερα αποτελέσματα από ένα άλλο που δείχνει πιο ''κλειστό'' ούτε ότι το μοτέρ τραβάει περισσότερο αέρα.
κάντε λίγο υπομονή μέχρι την Δευτέρα που θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για τα οποία μίλησα πιο πάνω.Περιμένουμε τα αποτελέσματα...
-
λιγο υπομονη ακομα. εχει λιγο διαδηκασια μεχρι να ετοιμαστοουν.
-
αξιζε πραγματικα τον κοπο να περιμενετε.
καντε κλικ στο λινκ που εχει πολυ μεγαλο ενδιαφερον
http://www.106sportclub.gr/main/htlm_pa ... koupes.htm -
Ο χρήστης orestis_me έγραψε:
αξιζε πραγματικα τον κοπο να περιμενετε.
καντε κλικ στο λινκ που εχει πολυ μεγαλο ενδιαφερον
http://www.106sportclub.gr/main/htlm_pa ... koupes.htmΠράγματι αρκετά χρήσιμα τα αποτελέσματα... Πάντως ίσως να είχε ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον η μέτρηση και μερικών γνωστών πανελόφιλτρων που δεν εξειδικεύονται μόνο στο 106...
Τελικά ο λόγος της μειωμένης απόδοσης της μεγάλης σκούπας? Καμιά ιδέα επ' αυτού?
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
αξιζε πραγματικα τον κοπο να περιμενετε.
καντε κλικ στο λινκ που εχει πολυ μεγαλο ενδιαφερον
http://www.106sportclub.gr/main/htlm_pa ... koupes.htmΠράγματι αρκετά χρήσιμα τα αποτελέσματα... Πάντως ίσως να είχε ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον η μέτρηση και μερικών γνωστών πανελόφιλτρων που δεν εξειδικεύονται μόνο στο 106...
Τελικά ο λόγος της μειωμένης απόδοσης της μεγάλης σκούπας? Καμιά ιδέα επ' αυτού?
Να'μαι κι εγω..
φαντάζομαι εννοεις΄το γεγονος της μειωμένης αποδοσης κατα τις 2ες μετρησεις. Γιατι στις πρώτες ήταν μια χαρα τα αποτελέσματα της.
Τωρα για τις 2ες μετρησεις.. ειναι πολυ περιεργο. δε θα ελεγα οτι ειναι τυχαίο γεγονος αφου παρατηρησαμε την ιδια πτώση και με τις 2 φιλτροχοάνες, σε διαφορετικές χρονικές στιγμές.
-
Μήπως κατά τη διάρκεια του 'κρυώματος' έτυχε ο κινητήρας να μην κρυώσει αρκετά και ο εγκέφαλος άλλαζε χάρτες ;;
-
οι χρονοι μεταξυ δυναμομετρησεων (διαδοχικών της ιδιας σκουπας, αλλά και μεταξύ διαφορετικων συνδιασμων) φροντισαμε να ειναι ιδιος, ωστε να εχουμε οσο γινεται αντικειμενικά αποτελέσματα
-
Μερικές υποθέσεις...
Μήπως η μεγάλη, όντας πιο κοντά στον κινητήρα, ζεσταινόταν περισσότερο με την πάροδο του χρόνου;
Επίσης κλείνει σχεδόν όλη την μετώπη. Μήπως μπλοκάριζε την είσοδο του, περιορισμένου έτσι κι αλλιώς αέρα από τις φυσούνες και γινόταν φούρνος ο χώρος του κινητήρα;
-
Πετρο, ο 'αερισμος' του χωρου του κινητηρα δεν εξαρτώταν απο το χώρο που υπάρχει για τη δίοδο του αέρα με κλειστό το καπο, μιας και κρατουσαμε το καπώ ανοιχτό (οπως φαινεται και στις φωτο του αρθρου) και 2 μεγαλοι ανεμηστηρες φροντιζαν να ριχνουν οσο γινεται την θερμοκρασία.
-
Ξεθάβω μετά από μια πενταετία το παρόν θέμα...
Το Cordoba απ' όταν το αγόρασα φορούσε ένα ελεύθερο φίλτρο της Κ&Ν. Προ ημερών ένας φίλος μου μου έδωσε ένα ελεύθερο φίλτρο BMC από το Ibiza που είχε και πούλησε. Αποφάσισα λοιπόν σήμερα να το αλλάξω και να δοκιμάσω το BMC. Δε ξέρω πόσο σημασία έχει, το BMC όμως είναι στάνταρ πιο ελεύθερο φίλτρο από το K&N καθώς έχει πολύ λιγότερες ραβδώσεις με μεγαλύτερα ανοίγματα μεταξύ τους. Φανταζόμουν ότι θα είναι 'ίδια' μεταξύ τους, φαίνεται όμως ότι δε διαφέρουν μόνο στην τιμή τελικά.
Στην πράξη δε μπορώ να πω ότι είδα/άκουσα κάποια διαφορά, δεν το πίεσα όμως το αυτοκίνητο. Άραγε στα σκουπίδια που περνάνε στον κινητήρα θα υπάρχει διαφορά;;; -
Nα σε ρωτήσω κάτι; Ρίχνεις κάποιο 'λαδάκι' πάνω στο φίλτρο ή απλώς το τοποθετείς;
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Nα σε ρωτήσω κάτι; Ρίχνεις κάποιο 'λαδάκι' πάνω στο φίλτρο ή απλώς το τοποθετείς;Έχω κιτ περιποίησης του φίλτρου αέρος με σπρέι καθαρίσματος και ειδικό λάδι.
Ομολογώ πάντως ότι δε ξέρω αν προσφέρουν πραγματικά κάτι... -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Έχω κιτ περιποίησης του φίλτρου αέρος με σπρέι καθαρίσματος και ειδικό λάδι.
Ομολογώ πάντως ότι δε ξέρω αν προσφέρουν πραγματικά κάτι...Προσφέρουν τη διαφορά μεταξύ του να κρατάς τη σκόνη στο φίλτρο με το να την αφήνεις να περνάει και να σου γκρατζουνάει τα χιτώνια και να σου μολύνει το λάδι....
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Nα σε ρωτήσω κάτι; Ρίχνεις κάποιο 'λαδάκι' πάνω στο φίλτρο ή απλώς το τοποθετείς;
Έχω κιτ περιποίησης του φίλτρου αέρος με σπρέι καθαρίσματος και ειδικό λάδι.
Ομολογώ πάντως ότι δε ξέρω αν προσφέρουν πραγματικά κάτι...Ποιό kit είναι αυτό;
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Nα σε ρωτήσω κάτι; Ρίχνεις κάποιο 'λαδάκι' πάνω στο φίλτρο ή απλώς το τοποθετείς;
Έχω κιτ περιποίησης του φίλτρου αέρος με σπρέι καθαρίσματος και ειδικό λάδι.
Ομολογώ πάντως ότι δε ξέρω αν προσφέρουν πραγματικά κάτι...Ποιό kit είναι αυτό;
Αυτό που έχω είναι ένα κιτ της K&N -> Filter Care Service Kit (Recharger)
-
Μην το χρησιμοποιησεις στο BMC...Παρε καλυτερα ενα κιτ καθαρισμου της ιδιας εταιριας.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έχω κιτ περιποίησης του φίλτρου αέρος με σπρέι καθαρίσματος και ειδικό λάδι.
Ομολογώ πάντως ότι δε ξέρω αν προσφέρουν πραγματικά κάτι...Προσφέρουν τη διαφορά μεταξύ του να κρατάς τη σκόνη στο φίλτρο με το να την αφήνεις να περνάει και να σου γκρατζουνάει τα χιτώνια και να σου μολύνει το λάδι....
Κάθε φορά που είμαι έτοιμος να παραγγείλω φίλτρο αέρα κάπως επανέρχεται αυτό το θέμα και με τρομάζει!
Drive και Power Techniques Συγκριτικό για Φίλτρα Αέρος