Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LC TΡΙΠΟΡΤΟ ΣΤΗΣΗΜΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. LC TΡΙΠΟΡΤΟ ΣΤΗΣΗΜΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Εκτός Δρόμου
    14
    30
    217
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Για την μετατροπή για υγραέριο απ'όσο ξέρω είτε θα κάνεις μια απλή μετατροπή αλλα όταν καίς υγραέριο θα έχεις μειωμένη απόδοση είτε θα σκαλίσεις τον κινητήρα ωστε να ανέβει η απόδοση με καύση υγραερίου αλλα θα γίνει κουλουβάχατα με τη βενζίνη.

      Γενικά θα σου πρότεινα να μην το κάνεις γιατι ένέχει μεγάλο ρίσκο μιας και οι μετατροπές αυτές είναι ανώριμες.

      Αν έχεις πρόβλημα με την κατανάλωση του LC (περίπου 16-17λτ/100χλμ μέση τεστ απο 4Τ) καλύτερα να πάρεις κάτι πιο οικονομικό (2λιτρο Grand Vitara πχ) και να αφήσεις τα πειράματα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        sirbasil last edited by

        Ο χρήστης IKE έγραψε:
        Για την μετατροπή για υγραέριο απ'όσο ξέρω είτε θα κάνεις μια απλή μετατροπή αλλα όταν καίς υγραέριο θα έχεις μειωμένη απόδοση είτε θα σκαλίσεις τον κινητήρα ωστε να ανέβει η απόδοση με καύση υγραερίου αλλα θα γίνει κουλουβάχατα με τη βενζίνη.

        Γενικά θα σου πρότεινα να μην το κάνεις γιατι ένέχει μεγάλο ρίσκο μιας και οι μετατροπές αυτές είναι ανώριμες.

        Αν έχεις πρόβλημα με την κατανάλωση του LC (περίπου 16-17λτ/100χλμ μέση τεστ απο 4Τ) καλύτερα να πάρεις κάτι πιο οικονομικό (2λιτρο Grand Vitara πχ) και να αφήσεις τα πειράματα.

        Σωστό

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          michailbm last edited by

          Γενικά θα σου πρότεινα να μην το κάνεις γιατι ένέχει μεγάλο ρίσκο μιας και οι μετατροπές αυτές είναι ανώριμες.

          Γιατι είναι ανώριμες???
          Από την δεκαετία του 60 υπάρχουν και χρησιμοποιούνται στην Βραζιλία Ιταλία Ρουμανία κ.α.!
          Είχα το 1989 αγοράσει από Ρώμη μια αλφέτα μοντέλο 1979 με αυτό το σύστημα και εκτός του ότι έπεφτε αισθητά η δύναμη όταν το δούλευα με αέριο δεν είχε κανένα άλλο πρόβλημα, η οικονομία ήταν τεραστία και το δούλεμα του κινητήρα πολύ πιο στρωτό!
          Αυτό που ενοχλούσε περισσότερο ήταν το τεράστιο ντεπόζιτο – βυτίο στο πορτμπαγκάζ για το γκάζι αλλά απ’ οι ξέρω τώρα αυτά είναι πολύ μα παρά πολύ μικρότερα από τότε!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            michailbm ακόμα και η πιο απλή μετατροπή (χωρίς αλλαγή συμπίεσης κλπ) απαιτεί επεμβάσεις στο σύστημα τροφοδοσίας του κινητήρα και εγκατάσταση νέου ρεζερβουάρ για το υγραέριο, εσύ έχεις κάποιον γνωστό μηχανικό/εταιρία που να μπορεί να τα κάνει αυτά σωστά και να δώσει εγγύηση ?

            Αν ναι τότε ας δώσει για δοκιμή στους 4Τ πχ μερικά αυτοκίνητα με τη μετατροπή αυτή να τα δοκιμάσουν και αν και η εγγύηση αλλα και η απόδοσή τους είναι ικανοποιητική αποσύρω το χαρακτηρισμό 'ανώριμες'.

            Εως τότε παραμένει.

            ΥΓ. Η volvo βγάζει το S60 σε εκδόσεις που καίνει παράλληλα με βενζίνη υγραέριο ή φυσικό αέριο με μειομένη απόδοση αλλα με εργοστασιακή εγγύηση.Απ'όσο ξέρω δεν εισάγονται στην Ελλάδα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              michailbm last edited by

              michailbm ακόμα και η πιο απλή μετατροπή (χωρίς αλλαγή συμπίεσης κλπ) απαιτεί επεμβάσεις στο σύστημα τροφοδοσίας του κινητήρα και εγκατάσταση νέου ρεζερβουάρ για το υγραέριο, εσύ έχεις κάποιον γνωστό μηχανικό/εταιρία που να μπορεί να τα κάνει αυτά σωστά και να δώσει εγγύηση ?

              Μα αν δεν κάνω λάθος ,(διορθώστε με αν κάνω) η ίδια η αντιπροσωπεία το παραδίδει έτσι και με κανονική εγγύηση!
              Οπότε δεν υφίσταται τέτοιο θέμα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                H Toyota δίνει LC με εγγύηση και μετατροπή για υγραέριο ?????????????

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  trelos last edited by

                  Ο χρήστης Kid έγραψε:
                  âåíæßíç ãéá íá ìçí áéóèÜíåóáé ôáñßöáò êáé íá âëÝðåéò êüêêéíá óôéò 8 êáé ü÷é óôéò 5...

                  Óùóôüò!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    ndy last edited by

                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                    H Toyota δίνει LC με εγγύηση και μετατροπή για υγραέριο ?????????????

                    oxi den....dinei...
                    pisteuw na katalavate

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panos7 last edited by

                      Ο χρήστης @ndy έγραψε:

                      H Toyota δίνει LC με εγγύηση και μετατροπή για υγραέριο ?????????????

                      oxi den....dinei...
                      pisteuw na katalavate

                      Καλο καλο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        amstrad last edited by

                        Οποιος ενδιαφερεται για υγραεριοκινηση θα βρει πληροφοριες στην σελιδα της Πετρογκαζ, παραθετω και ενα link με λιγες πληροφοριες.

                        http://www.petrogaz.gr/appdata/documents/engine.pdf

                        Προσωπικα με ενδιαφερει το ζητημα και πιστευω πως ειναι προς το κοινο καλο να χρησιμοποιουνται τετοιες λυσεις στα αυτοκινητα μας! Θα ηθελα να τονισω πως δεν γινεται καμμια τρελη μετατροπη στον κινητηρα μας. Αυτο που γινεται ειναι μια εγκατασταση του συστηματος παροχης υγραεριου με μια διακλαδωση για να διαλεγουμε ανα πασα στιγμη αν θελουμε το αμαξι να καιει βενζινη ή να καιει υγραεριο και καποια ηλεκτρονικα που χρειαζονται. Οι επιδοσεις πεφτουν, αλλα οποιος βιαζεται σκονταφτει, οπως λενε!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          chrisp last edited by

                          Από ότι είδα το θέμα πήρε άλλη τροπή.

                          Αν κάποιος έχει ζητήματα με το στήσιμο του LC90, 3d ας στείλει ένα e-mail.

                          Εχω ένα και πιστέυω οτι το 'έχω φέρει βόλτα' πια !!!

                          chrisp@pegasus.gr

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 2 / 2
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr