Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 92
    • 190
    • 191
    • 90 / 191
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    103
    3806
    78435
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      ggab last edited by

      Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
      That's the point
      Επιτυγχάνει κάτι(αξιοπρεπή μοντέλα) που έχουν και όλοι οι υπόλοιποι, δεν ξεχωρίζει σε κάτι, δεν έχει μια ιδαίτερη ταυτότητα σαν εταιρεία, δεν έχει καποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό για να σε τραβήξει.

      Παρεμπιπτόντως, το να επιτυγχάνει με πολλαπλούς ό,τι όλοι οι υπόλοιποι με ημιάκαμπτο, δεν το λες και επιτυχία...

      οποτε θα πρεπει να γινει κατι σαν σε φεραρι,μπουκατι,πορσε,λαμπο κτλ καθως ολοι οι υπολοιποι βραζουν στο ιδιο καζανι.....
      μαλλον δεν θα τα καταφερουν......
      τι εχουν κανει αλλοι κατασκευαστες με πολλαπλους;;;;εκτος απο το να σε χρεωνουν καποια χιλιαρικα για το υπερπρο'ι'ον;;;;θες να μου πεις οτι δεν μπορουν να το ρυθμισουν σε πιο σπορ η' δεν θελουν γιατι απευθυνονται σε οικογενειακο στυλ οδηγησης;;;πιστευεις οτι ακομη δεν στριβουν;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        ggab last edited by

        Ο χρήστης cosneo έγραψε:
        Και επειδή πολλές μ@λ@κίες ειπώθηκαν και άκρη δεν βγήκε ... ας δούμε τουλάχιστον την επόμενη γενιά Genesis.
        Ιδιαίτερα όμορφο.
        http://www.carscoops.com/2013/10/hyundai-releases-official-renderings-of.html

        ρε συ αυτο ειναι mazda 6!!!
        ετσι οπως το βλεπω δεν στριβει,δεν φρεναρει.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kouliscd last edited by

          Ο χρήστης GGAB έγραψε:

          That's the point
          Επιτυγχάνει κάτι(αξιοπρεπή μοντέλα) που έχουν και όλοι οι υπόλοιποι, δεν ξεχωρίζει σε κάτι, δεν έχει μια ιδαίτερη ταυτότητα σαν εταιρεία, δεν έχει καποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό για να σε τραβήξει.

          Παρεμπιπτόντως, το να επιτυγχάνει με πολλαπλούς ό,τι όλοι οι υπόλοιποι με ημιάκαμπτο, δεν το λες και επιτυχία...

          οποτε θα πρεπει να γινει κατι σαν σε φεραρι,μπουκατι,πορσε,λαμπο κτλ καθως ολοι οι υπολοιποι βραζουν στο ιδιο καζανι.....
          μαλλον δεν θα τα καταφερουν......
          τι εχουν κανει αλλοι κατασκευαστες με πολλαπλους;;;;εκτος απο το να σε χρεωνουν καποια χιλιαρικα για το υπερπρο'ι'ον;;;;θες να μου πεις οτι δεν μπορουν να το ρυθμισουν σε πιο σπορ η' δεν θελουν γιατι απευθυνονται σε οικογενειακο στυλ οδηγησης;;;πιστευεις οτι ακομη δεν στριβουν;;;

          παρακαλώ, ας πει κάποιος άλλος τί σημαίνει εταιρική ταυτότητα και τί έχουν κάνει οι άλλοι κατασκευαστές με πολλαπλούς, εγώ κουράστηκα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            καλη ξεκουραση......

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Ο χρήστης GGAB έγραψε:

              Και επειδή πολλές μ@λ@κίες ειπώθηκαν και άκρη δεν βγήκε ... ας δούμε τουλάχιστον την επόμενη γενιά Genesis.
              Ιδιαίτερα όμορφο.
              http://www.carscoops.com/2013/10/hyundai-releases-official-renderings-of.html

              ρε συ αυτο ειναι mazda 6!!!
              ετσι οπως το βλεπω δεν στριβει,δεν φρεναρει.....

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                madwalker last edited by

                Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
                Από πού κατάλαβες εσύ ότι δεν συμπαθούμε την εταιρεία; Αν στο μυαλό σου υπάρχει το σχήμα 'συμπαθώ-->τα θεωρώ όλα καλά' να βάλεις τον δάσκαλο να σου εξηγήσει γιατί δεν ισχύει.

                Έλα ντε! Εγώ το 'συμπαθώ' και το 'δε συμπαθώ' ξέρω, κάτι ενδιάμεσο δεν υπάρχει. Μήπως απογορεύεται και η συμπάθεια σε μία εταιρία; Πληροφοριακά πάντως αν αγόραζα τώρα αυτοκίνητο πολύ πιθανόν να μην ήταν Hyundai.
                Δε μας λέτε ποιοί κατασκευαστές είναι αυτοί που ξεχωρίζουν, έχουν brand name και γτ, αλλά το μόνο που μας λέτε είναι τι δεν έχει η Hyundai. Α! Λες εκείνους που σου χαλάει ο πολλαπλασιαστής στα 30.000χλμ και πληρώνεις 400 ευρώ αλλά κατα άλλα έχουν και 10 αερόσακους και πολλαπλούς και στρίβουν και φρενάρουν,έχουν brand name, όλα τα σφάζουν όλα τα μαχαιρώνουν!

                Οι πολλαπλοι του i 30 πέτυχαν μια ασφελεστατη οδική συμπεριφορά, συνάμα και άνετη
                Σήμερα έχει ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΑ μοντέλα σε όσες κατηγορίες επιχειρεί ακόμη και στα limo με το equus.. ...
                Κρίμα που δεν ακολουθεί το παράδειγμα της Φιατ.. .........μισό μοντέλο σε 1000000000000000000 εκδόσεις

                Μη λες 'Αξιοπρεπεστατα', δε μας αρκεί αυτό είπαμε. Είναι απλοί ανθρωπομεταφορείς, σα τα λεωφορεία ένα πράμα

                ρε συ αυτο ειναι mazda 6!!!
                ετσι οπως το βλεπω δεν στριβει,δεν φρεναρει.....

                Άσε που και μόνο που είναι Hyundai δε θα τσουλάει καν, ανθρωπομεταφορέας σε σασί λιμουζίνας.
                Aν δεν έχεις ένα τέτοιο δεν έχεις αυτοκίνητο, έχεις ανθρωπομεταφορέα!
                http://www.thecarconnection.com/overview/bmw_7-series_2013

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab last edited by

                  αναμεσα σε bmw 7 και equus θα επερνα(ενοειται) το 2ο με τα μισα λεφτα του πρωτου και θα ειχα διπλο κερδος.........αφενος ενα σκασμο λεφτα για βενζινες και αφετερου την ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    edmond last edited by

                    Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                    αναμεσα σε bmw 7 και equus θα επερνα(ενοειται) το 2ο με τα μισα λεφτα του πρωτου και θα ειχα διπλο κερδος.........αφενος ενα σκασμο λεφτα για βενζινες και αφετερου την ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ

                    γκουχ γκουχ...
                    παναθεμα σε, πνιγηκα ο ερμος...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      futureshock last edited by

                      http://carsort.com/compare/Hyundai-Equus-vs-BMW-7-Series

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        edmoooond δες το ποστ του futureshock!!!!
                        επεσα λιγο εξω στην τιμη........δεν κοστιζει τα μισα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Τα κριτηρια τα ειδατε; Ανακλινωμενο πισω καθισμα και πιο πολλα ηχεια = καλυτερο. Καμια αναφορα στο οτι η BMW το κανει γιο-γιο στο δρομο... Γελαει ο κοσμος!

                          Sent from my MT27i using Tapatalk 2

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            Τα κριτηρια τα ειδατε; Ανακλινωμενο πισω καθισμα και πιο πολλα ηχεια = καλυτερο. Καμια αναφορα στο οτι η BMW το κανει γιο-γιο στο δρομο... Γελαει ο κοσμος!

                            Sent from my MT27i using Tapatalk 2

                            και καλυτερη καταναλωση εχει και πολλα 'ίδια' και 'περισσοτερους αεροσακοι'
                            θα ειχε πολυ πλακα ομως να γινοταν τετοιο τεστ εδω στην Ελλαδα. 'ναι μεν αλλα', 'ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ', 'ΣΤΑ ΟΠΛΑ, ΒΟΗΘΑΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ' κλπ τους τιμιους θα τους κλειδωναν στην τουαλετα μη πουν καμμια μαλακια 'ρε συ, καλο ειναι' και χαθει το μεροκαματο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kouliscd last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                              Τα κριτηρια τα ειδατε; Ανακλινωμενο πισω καθισμα και πιο πολλα ηχεια = καλυτερο. Καμια αναφορα στο οτι η BMW το κανει γιο-γιο στο δρομο... Γελαει ο κοσμος!

                              Sent from my MT27i using Tapatalk 2

                              'Good for 385 hp and 333 lb-ft of torque.'
                              

                              auto123.com | talking about the Equus's engine

                              'Good quality.'
                              

                              auto123.com | talking about the Equus's transmission

                              Ενθουσιώδεις κριτικές, αν μην τί άλλο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                Τπ συγκριτικό αυτό έρχεται προς επίρρωση των λεγόμενών μου για την απογείωση της Χιουντάι. Δεν έχει σημασία το αποτέλεσμά του, και αν είναι έγκριτο ή όχι. Περισσότερο σημασία έχει, αν όχι μόνη, ότι φτάσαμε να συγκρίνουμε ένα Χιουντάι με ένα αντίστοιχο Μπεμβέ. Να θυμίσω ότι στο εν λόγω 7άρι 'πατάει' το Ρολς Ρόις Γκοστ των 200.000 ευρώ τσιφ?

                                Τέρμα, οι άνθρωποι έχουν και πλάνο και τεχνολογία και θέληση να ρισκάρουν._
                                Όποιος δεν το βλέπει αυτό, αυτόματα κατατάσσεται ως κομπλεξικός κλόουν τύπου Πολίτη που μιλάει με στερεότυπα και όρους σίξτις, 'τότε που όλα ήταν καλύτερα' (και η Χιουντάι ανύπαρκτη παρεμπιμπτόντως) και λοιπές παπαριές καμαρωτές.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikospappas last edited by

                                  Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                                  Τα κριτηρια τα ειδατε; Ανακλινωμενο πισω καθισμα και πιο πολλα ηχεια = καλυτερο. Καμια αναφορα στο οτι η BMW το κανει γιο-γιο στο δρομο... Γελαει ο κοσμος!

                                  Sent from my MT27i using Tapatalk 2

                                  και καλυτερη καταναλωση εχει και πολλα 'ίδια' και 'περισσοτερους αεροσακοι'
                                  θα ειχε πολυ πλακα ομως να γινοταν τετοιο τεστ εδω στην Ελλαδα. 'ναι μεν αλλα', 'ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ', 'ΣΤΑ ΟΠΛΑ, ΒΟΗΘΑΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ' κλπ τους τιμιους θα τους κλειδωναν στην τουαλετα μη πουν καμμια μαλακια 'ρε συ, καλο ειναι' και χαθει το μεροκαματο

                                  Οταν ειχε βγει το πρωτο Ceed θυμαμαι δοκιμη στους 4Τ που το εβγαζε καλυτερο απο την Corolla, οποτε δεν ισχυει παντα αυτο που λες. Παρ΄ολα αυτα η Κορολλα πουλησε περισσοτερο.
                                  Τωρα γιατι δεν εισαγεται το i40, μονο ο αντιπροσωπος το ξερει.
                                  Αν αυτος εκρινε οτι δεν θα πουλουσε τοσο ωστε να αξιζει να το φερει...........

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                    Τπ συγκριτικό αυτό έρχεται προς επίρρωση των λεγόμενών μου για την απογείωση της Χιουντάι. Δεν έχει σημασία το αποτέλεσμά του, και αν είναι έγκριτο ή όχι.

                                    Ε όχι δα. Αν γράψω συγκριτικό Ferrari vs Fiat έγιναν ξαφνικά συγκρίσιμες μάρκες;
                                    Το συγκεκριμένο συγκριτικό είναι επιπέδου καρτών ΥΠΕΡ-ΑΤΟΥ! Ούτε για γέλια δεν κάνει...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Ίδιο μέγεθος και σχήμα, παραπλήσια πολυτέλεια, έμφαση στην άνεση και όχι στον ζμπορ χαρακτήρα , εξέκιουτιβ ύφος, 'σημαίες΄και τα δύο, γιατί να μην μπουν δίπλα δίπλα?
                                      Εδώ και άλλο συγκριτικό, με Λέξους ΛΣ:

                                      http://www.caranddriver.com/comparisons/hyundai-equus-vs-lexus-ls460l-comparison-test

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Η BMW έχει διαφορετικό προσανατολισμό, πιο πολύ προς το σπορ και οδηγικό κομμάτι. Θεωρητικά είναι ανταγωνιστές αλλά δύσκολα οι αγοραστές του ενός θα κοιτάξουν το άλλο και τούμπαλιν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                          Τπ συγκριτικό αυτό έρχεται προς επίρρωση των λεγόμενών μου για την απογείωση της Χιουντάι. Δεν έχει σημασία το αποτέλεσμά του, και αν είναι έγκριτο ή όχι.

                                          Ε όχι δα. Αν γράψω συγκριτικό Ferrari vs Fiat έγιναν ξαφνικά συγκρίσιμες μάρκες;
                                          Το συγκεκριμένο συγκριτικό είναι επιπέδου καρτών ΥΠΕΡ-ΑΤΟΥ! Ούτε για γέλια δεν κάνει...

                                          γιατι οχι;;;;βαλε ενα panda απεναντι σε οποιο θες..........α,αν βρεις αλλο μοντελο της φιατ,ευπροσδεκτο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            trident1971 last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            Η BMW έχει διαφορετικό προσανατολισμό, πιο πολύ προς το σπορ και οδηγικό κομμάτι. Θεωρητικά είναι ανταγωνιστές αλλά δύσκολα οι αγοραστές του ενός θα κοιτάξουν το άλλο και τούμπαλιν.

                                            Μαντολες, Αλεξανδρε, ειδικα στην Ελλαδα, ειναι οι κατοχοι BMW ολοι προσανατολισμενοι στο οδηγικο κομματι.
                                            Που ανοιγε το 'θυμέ' (όπως 'δέσπα') παραθυρο της 315 και αστραφτε ο τοπος απο τα χρυσα τα δοντια. ΖΜΠΟΡΤ σου λεει υστερα.
                                            ΚΑι τα τεστ των 4Τ τη δεκαετια του 80 που λεγανε 'εεε, προοδος, εμφανης η διαφορα με την προηγουμενη σειρα 3, τωρα δε σε σκοτωνει για πλακα αμα βρεξει, κρατιεται και λιγο παραπανω πριν κανει σβουρες' ηταν και αυτα λογω σπορ προσανατολισμου?
                                            Ειδικα η 750 ειναι για να κουβαλαει πρωθυπουργους και τραπεζιτες, οχι για να τρεχεις στην Επιδαυρο, υπαρχουν αλλα καλυτερα αυτοκινητα για τετοια.

                                            Αυτοι που εχουν 90Κ μπορει να μη κοιταξουν το Hyundai, αλλα αυτοι που εχουν 40Κ πιθανον να δωσουν και αλλα 10 για να το παρουν και να εχουν συγκρισιμο στα σημεια αυτοκινητο με του πλουσιου γειτονα. Ουτε ιδιο, ουτε καλυτερο κλπ. Συγκρισιμο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 90 / 191
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr