-
Παίρνοντας σήμερα το αυτοκίνητο από ένα γκαράζ, ένιωσα ένα περίεργο πράγμα στο συμπλέκτη, το οποίο δεν υπήρχε προηγουμένως.
Συγκεκριμένα όταν πατάω το πετάλι για ν'αλλάξω ταχύτητα και μετά το αφήνω, αισθάνομαι ένα 'σκαλοπατάκι' στο άφημα. Δηλαδή το πετάλι δεν επανέρχεται άμεσα, αλλά κάνει ένα κόμπιασμα κσι μετά συνεχίζει σαν να κολλάει σ' ένα σημείο και μετά ν'απελευθερώνεται.
Ξέρει κανείς που μπορεί να οφείλεται αυτό; Θα το πάω στην αντιπροσωπεία όταν ευκαιρήσω, αλλά καλό είναι να ξέρω εκ των προτέρων τι μπορεί να έχει πάθει.
Ευχαριστώ. -
Παίρνοντας σήμερα το αυτοκίνητο από ένα γκαράζ, ένιωσα ένα περίεργο πράγμα στο συμπλέκτη, το οποίο δεν υπήρχε προηγουμένως.
Συγκεκριμένα όταν πατάω το πετάλι για ν'αλλάξω ταχύτητα και μετά το αφήνω, αισθάνομαι ένα 'σκαλοπατάκι' στο άφημα. Δηλαδή το πετάλι δεν επανέρχεται άμεσα, αλλά κάνει ένα κόμπιασμα κσι μετά συνεχίζει σαν να κολλάει σ' ένα σημείο και μετά ν'απελευθερώνεται.
Ξέρει κανείς που μπορεί να οφείλεται αυτό; Θα το πάω στην αντιπροσωπεία όταν ευκαιρήσω, αλλά καλό είναι να ξέρω εκ των προτέρων τι μπορεί να έχει πάθει.
Ευχαριστώ. -
Παίρνοντας σήμερα το αυτοκίνητο από ένα γκαράζ, ένιωσα ένα περίεργο πράγμα στο συμπλέκτη, το οποίο δεν υπήρχε προηγουμένως.
Συγκεκριμένα όταν πατάω το πετάλι για ν'αλλάξω ταχύτητα και μετά το αφήνω, αισθάνομαι ένα 'σκαλοπατάκι' στο άφημα. Δηλαδή το πετάλι δεν επανέρχεται άμεσα, αλλά κάνει ένα κόμπιασμα κσι μετά συνεχίζει σαν να κολλάει σ' ένα σημείο και μετά ν'απελευθερώνεται.
Ξέρει κανείς που μπορεί να οφείλεται αυτό; Θα το πάω στην αντιπροσωπεία όταν ευκαιρήσω, αλλά καλό είναι να ξέρω εκ των προτέρων τι μπορεί να έχει πάθει.
Ευχαριστώ. -
Ντίζα;
-
Έχει ηλεκτρονικό γκάζι (Astra H), αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει ντίζα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Παίρνοντας σήμερα το αυτοκίνητο από ένα γκαράζ, ένιωσα ένα περίεργο πράγμα στο συμπλέκτη, το οποίο δεν υπήρχε προηγουμένως.Μα αφού για τον συμπλέκτη συζητάμε, τι σχέση έχει το ηλεκτρονικό γκάζι;
-
Γράψε λάθος, τα μπέρδεψα. Ντίζα λοιπόν ως πιθανή αιτία. Αναρρωτιέμαι τι μπορεί να του έκανε ο γκαραζιέρης και να του δημιούργησε πρόβλημα. γμτ!
-
Το προηγούμενο Astra είχε υδραυλικό σύστημα στο συμπλέκτη. Φαντάζομαι και το καινούριο!
Κάτι άλλο μάλλον -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Το προηγούμενο Astra είχε υδραυλικό σύστημα στο συμπλέκτη. Φαντάζομαι και το καινούριο!
Κάτι άλλο μάλλονεδω το κορσα μαλλον εχει υδραυλικο συμπλεκτη..! μανο πατιναρει καθολου το αυτοκινητο; οι ταχυτητες κουμπωνουν ευκολα;
-
Αν εχει υδραυλικο συμπλεκτη μηπως εχει φαει τα λαστιχακια του εμβολου και χανει πιεση.Ελενξε τα υδραυλικα υγρα αν εχει πεσει η σταθμη.Κοιτα και στο πατακι μηπως σταζουν μεσα .
-
Mανο κοιτα τα πατακια και την ταπετσαρια ,μπας και εχει φυγει τιποτα απο την θεση του και σκαλωνει.
Μην γελασεις την ειχα πατησει και γω ετσι!!!! -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Mανο κοιτα τα πατακια και την ταπετσαρια ,μπας και εχει φυγει τιποτα απο την θεση του και σκαλωνει.
Μην γελασεις την ειχα πατησει και γω ετσι!!!!προσθεστε κι εμενα!! ενιωθα ενα 'κομπιασμα' και τοτε το απεδωσα στα μη 'racing' παπουτσια που φορουσα για την οδηγηση (οχι λεια σολα).... καποια στιγμη που σκουπισα το αυτοκινητο εσωτερικα και κουνησα τα πατακια, μετα πηγα βολτα και το κομπιασμα ειχε εξαφανιστει!
(λετε να ηταν ... σκουπιδι ?? ) -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Mανο κοιτα τα πατακια και την ταπετσαρια ,μπας και εχει φυγει τιποτα απο την θεση του και σκαλωνει.
Μην γελασεις την ειχα πατησει και γω ετσι!!!!Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ!
Το πατάκι είχε προχωρήσει λίγο μπροστά και σκάλωνε. Αιτία το ότι τα πατάκια που μου είχαν βάλει δεν ήταν τα 'επίσημα' της Opel, αλλά 'δώρο' (όπως έμαθα). Κανονικά δηλαδή πατάκια δεν περιλαμβάνονται στην τιμή, αλλά πρέπει να τ'αγοράσεις. Όλοι όμως τα κάνουν δώρο (αυτό έλειπε, να πας να παραλάβεις το αυτοκίνητο και να μην έχει πατάκια), όχι όμως τα γνήσια, αλλά ό,τι λάχει. Αυτό που έλαχε σ'εμένα δημιούργησε το 'πρόβλημα'.
Πάλι καλά. Μάλλον θα κόψω με ψαλίδι το σημείο εκείνο να ξεμπερδεύω. -
Τελικά κάποια πράγματα είναι θέμα...βαθιάς επιστήμης. Και εγώ με πατάκι το είχα πάθει.
-
Κι εγώ την έχω πατήσει με τα πατάκια. Μάλιστα απ' όσο ξέρω στα Megane (και στα περισσότερα μοντέλα φαντάζομαι) που πωλούνται στο εξωτερικό τα πατάκια έχουν ειδικά πιαστράκια για να μην κυλάνε προς τα μπρός και σκαλώνουν κάτω απο τα πετάλ. Αλλα εδώ είναι Ελλάδα...
-
Τα 'γνήσια' πατάκια της Opel έχουν οπή που προσαρμόζεται σε εξόγκωμα του δαπέδου και έτσι μένουν σταθερά. Αλλά πρέπει να τ'αγοράσεις. Ίσως κάνοντας μια τρύπα στο πατάκι να γίνει δουλειά. Θα το δοκιμάσω.
-
Ή απλά, κάθε φορά που θα αισθάνεσαι το συμπλέκτη να κολλάει να τραβάς το πατάκι προς τα πίσω, όπως κάνω στο 206 που δεν έχει πιαστράκι...
Την πρώτη φορά βέβαια είχα πάθει πλάκα, μέχρι να καταλάβω τι γίνεται...
-
Η ακόμα πιο απλα δεν βαζεις πατακι οπως εκανα εγω (το αφαιρεσα απο την θεση του οδηγου) γιατι ειναι θεμα ασφαλειας το να μπλεχτει σε κανενα πεταλ αν δεν εφαρμοζει καλα...
και εγω τα ειχα παιξει μια φορα μεχρι να καταλαβω τι γινοτανε... -
Αν είναι εύκολο βάλε (ράψε ή πιάστο με όποιο τρόπο σου επιτρέπει το υλικό) 'βέλκρο' στο πατάκι, το έχω κάνει σε ένα Seat που είχε το ίδιο πρόβλημα. Έτσι δε θα γλυστράει και θα βγαίνει κι εύκολα για καθάρισμα.
Τυχερός είσαι που δε μπλέχτηκε στο φρένο.
Πρόβλημα στο συμπλέκτη;