-
Γιατί 'διαφορετική καρότσα' ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Γιατί 'διαφορετική καρότσα' ?ετσι διαβασα αν δεν κανω λαθος Ναςς
-
Α ΟΚ δεν το ήξερα αυτό νόμιζα ότι θα γινόταν κάποια αλλαγή κανονισμών (που αποκλείεται να μην την ήξερα)
Οχι ότι δεν είναι θέμα η άλλη καρότσα αλλά αν τα βασικά νούμερα (μήκος, μεταξόνιο κτλ.) είναι παρόμοια (ώστε να μην επηρεαστεί το βάρος και η κατανομή του) δε νομίζω να είναι σοβαρό πρόβλημα.
Και οι καρότσες δεν είναι πια χειροποίητες όπως την εποχή των δίλιτρων WRC, απλές καρότσες εργοστασίου, ραμένες και με κέιτζ είναι...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Α ΟΚ δεν το ήξερα αυτό νόμιζα ότι θα γινόταν κάποια αλλαγή κανονισμών (που αποκλείεται να μην την ήξερα)Οχι ότι δεν είναι θέμα η άλλη καρότσα αλλά αν τα βασικά νούμερα (μήκος, μεταξόνιο κτλ.) είναι παρόμοια (ώστε να μην επηρεαστεί το βάρος και η κατανομή του) δε νομίζω να είναι σοβαρό πρόβλημα.
Και οι καρότσες δεν είναι πια χειροποίητες όπως την εποχή των δίλιτρων WRC, απλές καρότσες εργοστασίου, ραμένες και με κέιτζ είναι...
καλα θυμομουν.
The full model change for the i20 is expected to come in 2014, with test mules of the car already spotted in South Korea. From the looks of it, the next generation 2014 Hyundai i20 seems to be larger than the current version of the car.
http://www.team-bhp.com/forum/indian-ca ... india.html
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Γιατι ρε Νασο, χωρουσανε σε καποια ομαδα ? Υπηρχαν θεσεις και προτιμησαν αλλους πχ ?
Μιλάμε όμως για μια εποχή που υπήρχαν πολύ ικανότεροι οδηγοί, σήμερα ο Neuville, που, όπως σωστά λέει ο dim8, είναι σαφώς (προς το παρόν, μακάρι να βελτιωθεί) μια κλάση κάτω από τον Ogier, είναι φάση μονόφθαλμου στους τυφλούς.
Η προφανής επιλογή είναι να πάει στη μεγάλη ομάδα, σιγουριά, χρήμα κτλ.
Αλλά νομίζω στην ηλικία που βρίσκεται, δεδομένου ότι είναι και πολύ νέος για να είναι και καλός εξελικτής, νομίζω είναι καλύτερα να πάει σε όποια ομάδα θα του δώσει ανταγωνιστικότερο πακέτο, και ας πάρει λιγότερα χρήματα. Ωστε να αποκτήσει εμπειρίες (και όχι να μένει στην 3η ειδική σε κάθε αγώνα για 6 μήνες) και να διεκδικήσει νίκες (που μάλλον ακόμα δεν είναι σε θέση η Hyundai, μην ξεχνάμε ότι η VW 'ξύρισε' όλες τις άλλες ομάδες από τεχνικούς), οι νίκες είναι που θα του ανεβάσουν του παραχρόνου το κασέ στα (παράδειγμα) 5 μύρια ενώ φέτος θα έπαιρνε (πάλι παράδειγμα) 500 χιλιάρικα από τον τσιφούτη και 2 εκατομμύρια από τη Hyundai.
Από την άλλη πάλι, αν σκάσει η M-Sport, μένει με το πουλί στο χέρι (και, θα πρόσθετα, αν φύγει ο Neuville ίσως ζοριστεί η M-Sport να βρει σπόνσορες, με ποιόν, το Mads και τον Evgeny ?)
Ο Neuville οπου και να παει για το 2014, το 2015 θα εξακολουθει να ειναι τοπ επιλογη, αυτο θελω να πω. Δεν υπαρχει η πληθωρα των επιλογων που εφαγε τον P-G και τον Gardemeister (σημειωτεον ηταν το 2008 στη Suzuki, οχι το 2007). Εξαλλου, γνωριζουν οτι τοπ λεφτα δε θα μπορεσουν να βγαλουν για 10ετιες, οποτε αν υποθεταμε οτι επαιζε διαφορα 500k με 2m, τι συζηταμε. Δουλεια ειναι
-
Ρε παιδιά να υπολογίζουμε για την Hyundai και τους υπάρχοντες οδηγούς (Hanninen,Atkinson,Bouffier) οπού και αυτοί είναι στο μεταγραφικό παζάρι.Έχουν και το πλεονέκτημα ότι έχουν οδηγήσει ήδη το i20 και θα συνεχίσουν μέχρι τον Δεκέμβριο.Ο Neuville τώρα δεν ξέρει σε τι κατάσταση βρίσκεται το Hyundai,αλλά ξέρει τα Fiesta και DS3.Στην M-Sport έχει θέσει θέμα βιωσιμότητας της ομάδας ο Al Attiyah χωρίς την προϋπόθεση να παραμείνει ο Βέλγος μαζί τους. Από την άλλη στην Citroen ο Matton είπε αμέσως ότι οι διαπραγματεύσεις σταμάτησαν και έχουν στο στόχαστρο τους Sordo,Hirvonen,Kubica,Ostberg,Mekke.Μου φαίνεται ότι μπλοφάρει λίγο εδώ... Από τους 5 προσωπικά ξεχωρίζω τον Sordo.Είναι από αυτούς που στην άσφαλτο μπορεί να κυνηγήσει τον Ogier, ενώ στο χώμα είναι καλός και σε μερικές περιπτώσεις γρήγορος. (Στην Πορτογαλία μέχρι να βγει από το δρόμο είχε πάρει 3,7 sec στα split από τον Ogier) O Mikko έχω παρατηρήσει ότι μετά από την μεγάλη έξοδο που είχε στην Φινλανδία το 2010 έχει πέσει η απόδοση του. Πάντως και αυτός είναι ανάμεσα σε Citroen,Ford και Hyundai! O Kubica τώρα δεν πιστεύω ότι θα μπορεί να αντέξει το ρόλο του στην εργοστασιακή Citroen διότι δεν έχει εμπειρία από το DS3 WRC. Ο Ostberg είναι ταχύς αλλά δεν φτάνει τα βάλει με τον Ogier, ενώ ο Mekke έχει βλέψεις....McRach!Πιστεύω πως ο Neuville θα πάει στην Hyundai για τα λεφτά πιο πολύ και η Citroen κρατήσει το δίδυμο Sordo-Hirvonen. Τι λέτε;
-
Ο χρήστης cj_stef έγραψε:
.Στην M-Sport έχει θέσει θέμα βιωσιμότητας της ομάδας ο Al Attiyah χωρίς την προϋπόθεση να παραμείνει ο Βέλγος μαζί τους.νεοτερα λενε οτι ο Νασερ θα συνεχισει στην Φορντ,ακομα και να φυγει ο Νεβιλ.Θα συνεχισουν δινωντας ευκαιρια ξανα σε νεο οδηγο(Εβανς μαλλον)
-
Ο χρήστης cj_stef έγραψε:
Ρε παιδιά να υπολογίζουμε για την Hyundai και τους υπάρχοντες οδηγούς (Hanninen,Atkinson,Bouffier) οπού και αυτοί είναι στο μεταγραφικό παζάρι.Έχουν και το πλεονέκτημα ότι έχουν οδηγήσει ήδη το i20 και θα συνεχίσουν μέχρι τον Δεκέμβριο.Ο Neuville τώρα δεν ξέρει σε τι κατάσταση βρίσκεται το Hyundai,αλλά ξέρει τα Fiesta και DS3.Στην M-Sport έχει θέσει θέμα βιωσιμότητας της ομάδας ο Al Attiyah χωρίς την προϋπόθεση να παραμείνει ο Βέλγος μαζί τους. Από την άλλη στην Citroen ο Matton είπε αμέσως ότι οι διαπραγματεύσεις σταμάτησαν και έχουν στο στόχαστρο τους Sordo,Hirvonen,Kubica,Ostberg,Mekke.Μου φαίνεται ότι μπλοφάρει λίγο εδώ... Από τους 5 προσωπικά ξεχωρίζω τον Sordo.Είναι από αυτούς που στην άσφαλτο μπορεί να κυνηγήσει τον Ogier, ενώ στο χώμα είναι καλός και σε μερικές περιπτώσεις γρήγορος. (Στην Πορτογαλία μέχρι να βγει από το δρόμο είχε πάρει 3,7 sec στα split από τον Ogier) O Mikko έχω παρατηρήσει ότι μετά από την μεγάλη έξοδο που είχε στην Φινλανδία το 2010 έχει πέσει η απόδοση του. Πάντως και αυτός είναι ανάμεσα σε Citroen,Ford και Hyundai! O Kubica τώρα δεν πιστεύω ότι θα μπορεί να αντέξει το ρόλο του στην εργοστασιακή Citroen διότι δεν έχει εμπειρία από το DS3 WRC. Ο Ostberg είναι ταχύς αλλά δεν φτάνει τα βάλει με τον Ogier, ενώ ο Mekke έχει βλέψεις....McRach!Πιστεύω πως ο Neuville θα πάει στην Hyundai για τα λεφτά πιο πολύ και η Citroen κρατήσει το δίδυμο Sordo-Hirvonen. Τι λέτε;Σιγα την μεγαλη εξοδο του Miko στην Φινλανδια. Μερικες τουμπες πανω στον δρομο τραβηξε, στην αγαπημενη του στροφη ολου του αγωνα. Το 2011 και το 2012 μια χαρα δευτερος οδηγος ηταν πισω απο τον κοντο. Και βαθμους για το πρωταθλημα κατασκευαστων μαζεψε και ποντιουμ αρκετα εκανε. Η αποδοση του επεσε κατακορυφα φετος που ανελαβε πρωτος οδηγος. Τοσο αυτος οσο και ο Ostberg, οταν δεν ειχαν το βαρος του Νουμερου 1 μια χαρα τα πηγαιναν. Με το που αναβαθμηστικαν, δεν μπορεσαν να διαχειριστουν την μεγαλυτερη ευθυνη.
Το τελευταιο διδυμο που αναφερεις για την Citroen, το αποκλειω κατηγορηματικα.
Ουτε μια στο εκατομυρριο.Φιλικα,
'el-em'
-
To θέμα για τη Citroen είναι ότι ο πιο πετυχημένος οδηγός τους το 2013 είναι αυτή τη στιγμή ο #2, που έκανε και τη μοναδική νίκη τους. Οπότε δύσκολο να τον διώξουν, αν και νομίζω το κάθισμά του τρίζει... Το θέμα όμως είναι ότι δεν υπάρχει στην αγορά #1 (εξάλλου και ο Hirvonen ποτέ δεν ήταν #1...), ο Kubica που λέει ο el-em νομίζω δεν είναι αυτού του διαμετρήματος (τουλάχιστον όχι ακόμα).
-
Θα συμφωνήσω με τον nass για τον Kubica...Δεν είναι για εργοστασιακός οδηγός...Μπορεί να οδηγεί το τρίτο DS3 του Al Quassimi σε μερικούς αγώνες και αυτό μόνο...
el-em οι πληροφορίες που έχεις για τον Kubica είναι για Νο1; και αν κατά πόσο έγκυρες είναι;
Η αλήθεια είναι ότι οι επιδόσεις του Mikko φέτος εξέπληξαν και τον Loeb από τι θυμάμαι,αλλά το 2011 σε επιδόσεις νομίζω ότι ο Latvala ήταν ταχύτερος με το ίδιο αυτοκίνητο....(Θυμηθείτε στην Αυστραλία και στην Καταλονία όπου 'άφησε' τον Mikko μπροστά του..) -
Ο χρήστης nass έγραψε:
ο Kubica που λέει ο el-em νομίζω δεν είναι αυτού του διαμετρήματος (τουλάχιστον όχι ακόμα).Σαφεστατα και δεν ειναι αυτου του διαμετρηματος, αλλα ο κυριος χορηγος της ομαδας (Lotos) και τα χρηματα που θα φερει, μπορει ευκολα να τον κανουν.
Φιλικα,
'el-em'
-
[quote='cj_stef']Θα συμφωνήσω με τον nass για τον Kubica...Δεν είναι για εργοστασιακός οδηγός...Μπορεί να οδηγεί το τρίτο DS3 του Al Quassimi σε μερικούς αγώνες και αυτό μόνο...
el-em οι πληροφορίες που έχεις για τον Kubica είναι για Νο1; και αν κατά πόσο έγκυρες είναι;
Η αλήθεια είναι ότι οι επιδόσεις του Mikko φέτος εξέπληξαν και τον Loeb από τι θυμάμαι,αλλά το 2011 σε επιδόσεις νομίζω ότι ο Latvala ήταν ταχύτερος με το ίδιο αυτοκίνητο....(Θυμηθείτε στην Αυστραλία και στην Καταλονία όπου 'άφησε' τον Mikko μπροστά του..)[/quoteΔεν θα εγραφα κατι σαν δεδομενο αν ηταν απλα η αισθηση μου.
Λιγο υπομονη.Φιλικα,
'el-em'
-
Λυπάμαι που το λέω, αλλά η κατάσταση είναι η χειρότερη στην ιστορία του WRC όσον αφορά τον συναγωνισμό. Με εξαίρεση ΙΣΩΣ τον Νεβίλ, κανένας δεν είναι ικανός να κερδίσει αγώνα στα ίσια από τον Οζιέ και την VW. Επιπλέον, κανείς από τις μικρότερες κατηγορίες, ούτε Κούμπιτσα, ούτε Έβανς, ούτε Τίντεμαντ, ούτε Σουάρεζ, ούτε Μπριν δε φαίνεται να είναι σε κορυφαίο επίπεδο. Στις μικρές κατηγορίες το οδήγημα που έκανε ο Νεβίλ, ο Οζιέ, ο Ντιβάλ και ο Λεμπ σε αυτές, σήμερα δεν το κάνει κανείς. Με μόνη εξαίρεση, ίσως, τον Gilbert.
Το χειρότερο είναι ότι ακόμα και αν Νεβίλ έχει τα φόντα να φτάσει σε επίπεδο Οζιέ, δε φαίνεται να υπάρχει ομάδα που να μπορεί να υποστηρίξει κάτι τέτοιο. Οπότε εκτός συγκλονιστικού απροόπτου από Φορντ μεριά, ο μονόλογος του Seb 2 θα συνεχιστεί για κάμποσα χρόνια ακόμα.
Αυτό δε μειώνει σε τίποτα τον Seb 2. Αυτός κάνει αυτό που πρέπει, όπως το έκανε και ο Seb 1 αφότου έβγαλε νοκ άουτ σοβαρούς αντιπάλους όπως Gronholm, Solberg, Martin, McRae. Απλώς για εμάς τους θεατές προβλέπω, εκτός απροόπτου από Νεβίλ και Φορντ, ότι το όλο πράγμα θα καταντήσει αρκετά βαρετό από πλευράς συναγωνισμού. Το μόνο καλό είναι ότι τα 1600άρια βγάζουν ίσως καλύτερο θέαμα από ποτέ στο χώμα. Τα περάσματά τους στο χώμα για μένα προσφέρουν ανώτερο θέαμα τόσο από τα παλιά GrA, όσο και από τα υπερθεοποιημένα GrB. Το δυστύχημα είναι το απελπιστικό θέαμα που προσφέρουν στα κλειστά και μέτρια κομμάτια στην άσφαλτο. Στην άσφαλτο αν δεν έχεις σταμπάρει κανένα καλό κομμάτι 5ης ή 6ης, καλύτερα να ψήσεις κανένα παϊδάκι παρά να χάσεις το χρόνο σου να τα δεις. Τα περάσματα των Twingo είναι χίλιες φορές καλύτερα. -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Λυπάμαι που το λέω, αλλά η κατάσταση είναι η χειρότερη στην ιστορία του WRC όσον αφορά τον συναγωνισμό. Με εξαίρεση ΙΣΩΣ τον Νεβίλ, κανένας δεν είναι ικανός να κερδίσει αγώνα στα ίσια από τον Οζιέ και την VW. Επιπλέον, κανείς από τις μικρότερες κατηγορίες, ούτε Κούμπιτσα, ούτε Έβανς, ούτε Τίντεμαντ, ούτε Σουάρεζ, ούτε Μπριν δε φαίνεται να είναι σε κορυφαίο επίπεδο. Στις μικρές κατηγορίες το οδήγημα που έκανε ο Νεβίλ, ο Οζιέ, ο Ντιβάλ και ο Λεμπ σε αυτές, σήμερα δεν το κάνει κανείς. Με μόνη εξαίρεση, ίσως, τον Gilbert.
Το χειρότερο είναι ότι ακόμα και αν Νεβίλ έχει τα φόντα να φτάσει σε επίπεδο Οζιέ, δε φαίνεται να υπάρχει ομάδα που να μπορεί να υποστηρίξει κάτι τέτοιο. Οπότε εκτός συγκλονιστικού απροόπτου από Φορντ μεριά, ο μονόλογος του Seb 2 θα συνεχιστεί για κάμποσα χρόνια ακόμα.
Αυτό δε μειώνει σε τίποτα τον Seb 2. Αυτός κάνει αυτό που πρέπει, όπως το έκανε και ο Seb 1 αφότου έβγαλε νοκ άουτ σοβαρούς αντιπάλους όπως Gronholm, Solberg, Martin, McRae. Απλώς για εμάς τους θεατές προβλέπω, εκτός απροόπτου από Νεβίλ και Φορντ, ότι το όλο πράγμα θα καταντήσει αρκετά βαρετό από πλευράς συναγωνισμού. Το μόνο καλό είναι ότι τα 1600άρια βγάζουν ίσως καλύτερο θέαμα από ποτέ στο χώμα. Τα περάσματά τους στο χώμα για μένα προσφέρουν ανώτερο θέαμα τόσο από τα παλιά GrA, όσο και από τα υπερθεοποιημένα GrB. Το δυστύχημα είναι το απελπιστικό θέαμα που προσφέρουν στα κλειστά και μέτρια κομμάτια στην άσφαλτο. Στην άσφαλτο αν δεν έχεις σταμπάρει κανένα καλό κομμάτι 5ης ή 6ης, καλύτερα να ψήσεις κανένα παϊδάκι παρά να χάσεις το χρόνο σου να τα δεις. Τα περάσματα των Twingo είναι χίλιες φορές καλύτερα.scn λες για Gilbert αλλά και ο Σαρντονε δείχνει πάντως αρκετά κοντρολαρισμένος οδηγός και γρήγορος. ποια η άποψη σου γ αυτόν?
-
Εχει και το σωστό όνομα, που το πας αυτό ?
-
o Gilbert δειχνει πιο γρηγορος παντως.Ο Chardonnet βεβαια εχει και την υποστηριξη του Daniel Helena.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
o Gilbert δειχνει πιο γρηγορος παντως.Ο Chardonnet βεβαια εχει και την υποστηριξη του Daniel Helena.Daniele Helena, για θυμισε μου ???
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
o Gilbert δειχνει πιο γρηγορος παντως.Ο Chardonnet βεβαια εχει και την υποστηριξη του Daniel Helena.
Daniele Helena, για θυμισε μου ???
Φιλικα,
'el-em'
http://www.ewrc-results.com/final.php?e ... Carlo-2013
καλα κανεις και προσπαθεις να τον σβησεις απο τη μνημη σου.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
o Gilbert δειχνει πιο γρηγορος παντως.Ο Chardonnet βεβαια εχει και την υποστηριξη του Daniel Helena.
Daniele Helena, για θυμισε μου ???
Φιλικα,
'el-em'
http://www.ewrc-results.com/final.php?e ... Carlo-2013
καλα κανεις και προσπαθεις να τον σβησεις απο τη μνημη σου.
Κανεις δεν τον θυμαται τον Οβελιξ.
Φιλικα,
'el-em'
-
Στο προηγούμενο ποστ ξέχασα έναν σημαντικό παράγοντα: Ο Seb 2 δεν είναι Seb 1 και φροντίζει αρκετά συχνά να πέφτει από μόνος του πίσω. Αυτό έγινε και στην 6η Ε.Δ. της Ισπανίας, όπου έχει μείνει 46'' πίσω από τους δύο πρώτους, Σόρντο και Λάτβαλα, που έχουν τον ίδιο χρόνο στην κατάταξη. Τα λάθη του Seb 2 είναι η μοναδική μας ελπίδα να δούμε συναγωνισμό. Αν και μάλλον την τελευταία χωμάτινη μέρα πάλι ο Seb 2 θα είναι μπροστά. Τουλάχιστον δημιουργεί από μόνος του σασπένς.
Ο χρήστης Spinos7 έγραψε:
scn λες για Gilbert αλλά και ο Σαρντονε δείχνει πάντως αρκετά κοντρολαρισμένος οδηγός και γρήγορος. ποια η άποψη σου γ αυτόν?Το οδήγημα του Gilbert μου άρεσε περισσότερο.
WRC 2014: Ομάδες και οδηγοί