Ο χρήστης nass έγραψε:
Γιατι ρε Νασο, χωρουσανε σε καποια ομαδα ? Υπηρχαν θεσεις και προτιμησαν αλλους πχ ?
Μιλάμε όμως για μια εποχή που υπήρχαν πολύ ικανότεροι οδηγοί, σήμερα ο Neuville, που, όπως σωστά λέει ο dim8, είναι σαφώς (προς το παρόν, μακάρι να βελτιωθεί) μια κλάση κάτω από τον Ogier, είναι φάση μονόφθαλμου στους τυφλούς.
Η προφανής επιλογή είναι να πάει στη μεγάλη ομάδα, σιγουριά, χρήμα κτλ.
Αλλά νομίζω στην ηλικία που βρίσκεται, δεδομένου ότι είναι και πολύ νέος για να είναι και καλός εξελικτής, νομίζω είναι καλύτερα να πάει σε όποια ομάδα θα του δώσει ανταγωνιστικότερο πακέτο, και ας πάρει λιγότερα χρήματα. Ωστε να αποκτήσει εμπειρίες (και όχι να μένει στην 3η ειδική σε κάθε αγώνα για 6 μήνες) και να διεκδικήσει νίκες (που μάλλον ακόμα δεν είναι σε θέση η Hyundai, μην ξεχνάμε ότι η VW 'ξύρισε' όλες τις άλλες ομάδες από τεχνικούς), οι νίκες είναι που θα του ανεβάσουν του παραχρόνου το κασέ στα (παράδειγμα) 5 μύρια ενώ φέτος θα έπαιρνε (πάλι παράδειγμα) 500 χιλιάρικα από τον τσιφούτη και 2 εκατομμύρια από τη Hyundai.
Από την άλλη πάλι, αν σκάσει η M-Sport, μένει με το πουλί στο χέρι (και, θα πρόσθετα, αν φύγει ο Neuville ίσως ζοριστεί η M-Sport να βρει σπόνσορες, με ποιόν, το Mads και τον Evgeny ?)
Ο Neuville οπου και να παει για το 2014, το 2015 θα εξακολουθει να ειναι τοπ επιλογη, αυτο θελω να πω. Δεν υπαρχει η πληθωρα των επιλογων που εφαγε τον P-G και τον Gardemeister (σημειωτεον ηταν το 2008 στη Suzuki, οχι το 2007). Εξαλλου, γνωριζουν οτι τοπ λεφτα δε θα μπορεσουν να βγαλουν για 10ετιες, οποτε αν υποθεταμε οτι επαιζε διαφορα 500k με 2m, τι συζηταμε. Δουλεια ειναι