-
Η απάντηση άγνωστο και στα 2. Ειδικά για το 2ο.
-
Ωραίο αυτοκίνητο, μοιάζει 5 χρόνια μπροστά από τον μεγαλύτερο μέρος του ανταγωνισμού με παραδοσιακή γαλλική συμπεριφορά (σύμφωνα με τους ειδικούς του τύπου καλό τιμόνι, πολύ καλή αντίδραση σε απότομες αλλαγές του μπροστινού τμήματος και καλή διαχείριση βάρους), όταν το είδα από κοντά πιο αρνητική εντύπωση μου έκανε ο πίσω χώρος πάρα η μέτρια ποιότητα των υλικών πλην του πάνω μέρους το ταμπλό-- σάμπως με αυτά θα οδηγώ ή με το τιμόνι;)
Μιας και πλασάρεται ως ένα μέσο μικρο οικογενειακό, ένα συρόμενο πίσω κάθισμα 8 - 10 εκ, έστω με έξτρα κόστος θα το ολοκλήρωνε....
-
Ανακοινώθηκαν οι τιμές για το diesel αυτόματο. Άρα θα άνοιξαν και οι παραγγελίες.
-
Respect στον Θεοχαράκη, καιρό είχαμε να δούμε μια σχετικά πλήρη γκάμα...
Αν δω να 'ρχεται και κανένα Estate GT (120άρι με το EDC), τότε δεν κρύβω πως θα (ξανα-μανα)μπω σε σκέψεις ... -
ποτέ δεν είναι αργά να γυρίσεις στην οικογενειά σου όλοι έχουν δικαίωμα για λαθος...
-
Θα τον δεχτείτε ξανά στις τάξεις σας δηλαδή;
-
πιστευω γρήγορα θα ναι και πάλι κοντά μας εάν βρει ένα καλό διαλυτήριο να πάρει το χαρτί της απόσυρσης για το φοκους
-
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Πάντως η τιμή του RS μάλλον τσιμπημένη αν αναλογιστεί κανείς ότι δεν επιβαρύνεται με τη φορολογία δίλιτρου. Μόνο το όφελος απόσυρσης που κάνουν δώρο σώζει κάπως την τιμή του.
Μια και το θυμήθηκα
Δεν το επιβαρύνει του δίλιτρου αλλα των 1.8 την τρώει στη μαπα καθότι 1618 κυβικα εκατοστά αρα φορολογείται σαν 1.8 -
Εχεις δίκιο Ορέστη!
Γι'αυτό και το μεγάλο όφελος από απόσυρση... -
Προς διάφορους κακεντρεχείς γαλλοαναθρεμμένους : το Clio υπάρχει ακόμα και σε λίγο κλείνει τα 9 ** !!**
(χλμ. δε λέω ...)
-
Και τώρα θα πάει 3η Δημοτικού και θα μάθει το μέλλοντα του vendre, του envoyer και του partir.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Προς διάφορους κακεντρεχείς γαλλοαναθρεμμένους : το Clio υπάρχει ακόμα και σε λίγο κλείνει τα 9 ** !!**(χλμ. δε λέω ...)
Να φανταστω πως ουτε τα 55.000 δεν εχει φτασει ακομα!!!
-
-
Λογικα παρασκευη παραλαμβανω κ εγω. λιγο πανω απο 3 μηνες αναμονη και το αμαξι δεν καθησε ουτε βδομαδα στο τελωνιο.
Μου ειπε ο πωλητης πως η ρενο αλλαξε την πολιτικη της εγγυησης της κ απο 5 χρονια την πηγε στα 3 με δυνατοτητα επεκτασης αλλων 2 ακομα επι πληρωμη.
Επισης στο κλιο εβαλε και ενα επιπλεον κοστος των 70€...
Αυτα. θα επανελθω με φωτο κ πρωτες εντυπωσεις.
Επισης επειδη σκοπευω να παω ταξιδι στα καπακια μεχρι τι ταχυτητα προτεινετε να ταξιδευω εναν αστρωτο ντιζελ?
Απο τα χαρτια εχω δει πως βγαζει λιγο κατω απο 50χλμ καθε 1000στροφες η 5η.Οποτε σκεφτομαι 2500rpm με 120χλμ/ω η θα μπορουσα κ λιγο παραπανω?
-
Το θέμα είναι να μην έχεις σταθερές στροφές για πολλή ώρα και να μην έχεις μεγάλο φορτίο.
-
H ουσια δεν ειναι ενα οριο στροφων αλλα να κανεις καλο ζεσταμα... οχι αποτομα πατηματα... οταν κανεις μια μικρη σταση να μην το σβηνεις... και γενικα να κανεις ενα καλο στροσιμο σε ολα... φρενα, λαστιχα....
Απαλες κινησεις και καλα χιλιομετρα!!!!Αθηνα εισαι?
-
ευχαριστω. Θα προσπαθησω να ανεβοκατεβαζω τα χιλιομετρα μου τοτε για να μην εχει σταθερες στροφες το μοτερ. Σε ανηφορες θα χαλαρωνω για να μην εχει μεγαλο φορτιο ο κινητηρας.
Ολα αυτα για περιπου 5000χλμ?
Επισης οσων αφορα στρωσιμο φρενων απλα τα πατω χαλαρα για καμια 500αρια χιλιομετρα σωστα? δε θελει κατι πιο ιδιαιτερο φανταζομαι ε?
ευχαριστω για τις απαντησεις. αθηνα ειμαι ναι
-
Εγω με το ΙΙΙαρι μου ξεκινησα για Θεσσαλονικη οταν ειχα 880 xlm στο κοντερ και στην μετα τον πλαταμωνα 'επεσα' σε ενα τρενακι με ενα TypeR και ειναι Passat και μεχρι τα Μαλγαρα ειμασταν 180-190 σταθερα!!!
Παντως μεχρι τα 1500 ειναι καλα να το προσεχεις... μετα ρουφα του το αιμα!!!
Μια συμβουλη... αν μπορεις κανε μια αλλαγη λαδιων στα 5000χλμ.... κακο δεν κανει... ειδικα αν εχεις σκοπο να κρατησεις για πολλα χρονια το αμαξι!
-
E ναι... Κανένα 1.500άρι χιλιόμετρα στρώσιμο...
Τελικά εσύ 3 ή 5 χρόνια εγγύηση θα έχεις;
Renault Clio IV