-
Η χαμηλή τιμή δεν υπονοεί ότι το Ka είναι κακό αυτοκίνητο... Κάθε άλλο!!
Απλώς το μοντέλο όπου να 'ναι σταματάει να διατίθεται λόγω μικρής ζήτησης (όσο να ναι τα αμιγώς 3πορτα μινι ''non-Smart'' style δεν πολυτραβάνε εμπορικά) και η Ford βγάζει σε καλές τιμές όσα κομμάτια έχουν μείνει σε στοκ...
Για μένα προχώρα... -
Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
30άρης και διαλέγεις εσύ αμάξι για εκείνον;
Οχι.Απλα προτεινω,αλλα στα ορια των δικων μου δυνατοτητων μιας και εγω θα το πληρωσω.Ο τριανταρης,καποια χρονια μετα το πτυχιο του τωρα καταφερε να βρει δουλεια.Και μαλλον ειναι και απο τους τυχερους που το καταφερε...
Πάσο και μπράβο σου!
-
Μια χαρά είναι και το Panta και το Ka. Πόσα χρόνια εγγύησης δίνουν στη fiat (πριν λίγα χρόνια ήταν 5); Στη ford είναι 5.
-
Κατα τη γνωμη μου δωσε οτι εχεις να δωσεις, και πες του να βγαλει ενα μικρο δανειο να παρει το fiesta, 1000 κυβικα και 100-125 αλογα! Μεγαλυτερο αμαξακι, ποιο ομορφο και σχετικα προσφατο!
Τσεκαρε εδω!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3187134/
Επισης με 13 χιλιαρικα αγοραζεις ακομα και το χιλιαρι focus με 100 αλογα!
-
Μα δεν θελουμε την μεγιστη αποδωση.Η μεγιστη οικονομια ειναι το ζητουμενο!
-
Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
Μα δεν θελουμε την μεγιστη αποδωση.Η μεγιστη οικονομια ειναι το ζητουμενο!Μα το fiesta 1000-focus 1000 δεν ειναι τα ποιο γρηγορα. Εχουν καλη ροπη, και μπορουν και φερνουν το σασι τους με ικανοποιητικες επιδοσεις γυρω γυρω και πανω απο ολα οικονομικα!
-
Το Ka ορθώς το σκέφτεσαι, είναι παλιό αμαξάκι όμως πλέον.
Τα υπόλοιπα μικρά είναι στην ίδια μοίρα (Up, Mii, Spark)
με τις φράσεις που είπε και ο BEAMS πρωτύτερα.Προσωπικά, θα κοιτούσα κάτι οικονομικό μεν αλλά
όσο στιβαρό γίνεται και για ταξιδάκι , όπως
και ασφαλές.
Μεταχειρισμένο όμως. -
Τελικα το Ka αποριπτεται γιατι σταματησε η παραγωγη του.Τις περισσοτερες πιθανοτητες μαζευει το νεο Hyundai i10.Αναμονη μεχρι τον επομενο μηνα που θα ερθει για να το δουμε κι απο κοντα.
Για ντιζελ ελεγα,αλλα τα χιλιομετρα που θα κανει δεν ειναι τοσα πολλα που να ειναι συμφερουσα τελικα η αγορα του. -
Πόσα χλμ θα κάνει ετησίως;
Αν, λέω αν, πάρει το diesel ίσως κάνει περισσότερα χλμ ετησίως καθώς δε θα σκέφτεται πόσα θα 'ρουφάει' το αυτοκίνητο... -
H φτήνεια τρώει τον παρά λέει ο κοσμάκης.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Πόσα χλμ θα κάνει ετησίως;
Αν, λέω αν, πάρει το diesel ίσως κάνει περισσότερα χλμ ετησίως καθώς δε θα σκέφτεται πόσα θα 'ρουφάει' το αυτοκίνητο...Υποθετω 8 μαξιμουμ 10k
-
Αν πούμε ότι κάνει 8.000 δηλαδή 80*100χλμ και το βενζινοκίνητο έχει 7,5 λτ/100χλμ ενώ το diesel έχει 6,5 λτ/100χλμ μικτή κατανάλωση. Σύμφωνα με το fuelprices.gr | 20/09/2013, η μέση τιμή βενζίνης είναι 1,686 και του diesel 1,414.
Αυτό σημαίνει ότι για 1 λίτρο διαφορά στην κατανάλωση το βενζινοκίνητο θέλει 807,51,686=1.011,60 ευρώ το χρόνο ενώ το diesel 806,51,414=735,28 ευρώ το χρόνο, οπότε η διαφορά τους πάει στα 276,32 ευρώ το χρόνο.
Η αίσθηση που έχω είναι ότι η διαφορά στην κατανάλωση είναι λίγο μεγαλύτερη για αντίστοιχα μοντέλα οπότε θα έλεγα ότι για 8.000 χλμ το χρόνο η διαφορά θα είναι στα +/- 350 ευρώ υπέρ του diesel (αντίστοιχα, για 10.000 χλμ το χρόνο θεωρώ ότι η διαφορά θα είναι στα +/- 450 ευρώ υπέρ του diesel).
Όποια και να είναι η διαφορά αυτή θα εξακολουθεί να υφίσταται ακόμα και όταν το diesel κάνει την όποια απόσβεση του επιπλέον κόστους...
Προσωπικά, το 2008 κοίταγα και το diesel panda αλλά δε συμβιβάστηκα με διάφορα πράγματα που του έλειπαν σε σχέση με το panda 100 που πήρα...
_
-
Σωστοτατος ο υπολογισμος!
Το πιο φτηνο ντιζελ