Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αέρας στο κύκλωμα νερού σε Passat b3
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αέρας στο κύκλωμα νερού σε Passat b3
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    72
    3348
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trident1971 last edited by

      Ο χρήστης dinos86 έγραψε:
      Που θα βρω τετοιο θερμόμετρο τωρα. Ενδιαφερον παντως...
      Εχω βάλει 2ο όργανο της AEM για να μετρησω θερμοκρασία νερού και έτσι έχω δυο μετρήσεις.

      και τι λενε οι μετρησεις? οτι ανεβαινει η θερμοκρασια σε τρελλο βαθμο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dinos86 last edited by

        Ναι ακριβώς

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dinos86 last edited by

          H κατάσταση εχει αρχίσει και χειροτερεύει. Αφου σβήσω την μηχανή, μετα απο κανα λεπτό αρχίζει το γουργούριζμα, με αποτέλεσμα εαν εχω κλειδώσει το αμαξι με τον συναγερμό να βαράει η σειρήνα (προειδοποίηση) συνεχώς.
          μεχρι να σταματήσουν τα γουργουριτα. Που αυτο μπορει να κρατήσει και κανα λεπτό με αποτέλεσμα ο συναγερμός να εχει ξυπνήσει ολη την γειτονιά. Θα πρέπει τωρα να μειώσω την ευαισθησία του (εαν και νομίζω πως το ειχα στο μηδέν σχεδόν)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Το πιθανότερο είναι χάνει η φλάντζα και να μπαίνουν καυσαέρια στο σύστημα ψύξης.

            Αν δεν μπαίνουν καυσαέρια αλλά βράζει το νερό, τότε όταν αλλάξατε την φλάντζα βάλατε λάθος φλάντζα και κάποια δίοδος νερού είναι μπλοκαρισμένη.
            Δηλαδή σε κάποιο μέρος της κεφαλής δεν κυκλοφορεί το νερό.

            Κάνε έλεγχο:

            1. Για καυσαέρια στο σύστημα ψύξης, αν είναι εντάξει τότε:
            2. Με (ακριβό) θερμόμετρο υπερύθρων κοίταξε αν κάποιο μέρος του μπλοκ ή της κεφαλής έχει ασυνήθιστα μεγάλη θερμοκρασία.
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:
              Το πιθανότερο είναι χάνει η φλάντζα και να μπαίνουν καυσαέρια στο σύστημα ψύξης.

              1ον. θα ειχαμε διαρροη νερου, 2ον. οταν εβαζε μπροστα θα ειχαμε ρεταρισμα απο παρουσια νερου στον χωρο καυσεως.

              Αν δεν μπαίνουν καυσαέρια αλλά βράζει το νερό, τότε όταν αλλάξατε την φλάντζα βάλατε λάθος φλάντζα και κάποια δίοδος νερού είναι μπλοκαρισμένη.
              Δηλαδή σε κάποιο μέρος της κεφαλής δεν κυκλοφορεί το νερό.

              θα ειχε υψηλη θερμοκρασια νερου, ειδικα στα πλακωματα.

              Κάνε έλεγχο:

              1. Για καυσαέρια στο σύστημα ψύξης, αν είναι εντάξει τότε:
              2. Με (ακριβό) θερμόμετρο υπερύθρων κοίταξε αν κάποιο μέρος του μπλοκ ή της κεφαλής έχει ασυνήθιστα μεγάλη θερμοκρασία.
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dinos86 last edited by

                Ναι αυτα οπότε ειναι τα επόμενα βήματα. Δεν μπορώ ομως να βρώ τα απαραιτητα μηχανηματα για να κανω αυτούς τους ελεγχους. Εχω ρωτησει τον μηχανικό μου αλλα δεν εχει ούτε αναλυτη καυσαερίων ούτε το θερμόμετρο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a last edited by

                  Ο χρήστης dinos86 έγραψε:
                  Ναι αυτα οπότε ειναι τα επόμενα βήματα. Δεν μπορώ ομως να βρώ τα απαραιτητα μηχανηματα για να κανω αυτούς τους ελεγχους. Εχω ρωτησει τον μηχανικό μου αλλα δεν εχει ούτε αναλυτη καυσαερίων ούτε το θερμόμετρο.

                  αλλαξε μηχανικο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dinos86 last edited by

                    Καλα για να τον αλλαξω λιγο δυσκολο....
                    Γνωρίζει κανεις κάποιον που να εχει τετοια μηχανήματα ωστε να κανω τις μετρήσεις μου?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Δεν είναι απαραίτητος ο αναλυτής καυσαερίων.
                      Υπάρχει κι ένα κιτ για να ανιχνεύεις υδρογονάνθρακες στο κύκλωμα ψύξης (παρόμοιο με το τεστ εγκυμοσύνης).

                      Πάντως χωρίς ειδικά εργαλεία μόνο απλά σέρβις μπορείς να κάνεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dinos86 last edited by

                        Που μπορώ να το βρώ αυτο το κιτακι?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dinos86 last edited by

                          Μια απο αυτες τις μερες θα ψάξω να βρω συνεργείο να εχει αναλυτη καυσαερίων ωστε να κανω την μετρηση για υδργογονάνθρακες.
                          Εαν εχετε καποιον να μου προτείνετε (για εδω Αθηνα) και να γνωρίζει και την διαδικασία της μετρησης θα ήταν ακόμα καλύτερα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            οσοι βγαζουν καρτα καυσαεριων δε θα εχουν αναλυτη?
                            δες το βιντεο... κανονικα δεν πρεπει να εχει καθολου η ελαχιστους, στο βιντεο σπανε τα κοντερ...
                            (πριν δω το βιντεακι μονο για τη μεθοδο με το ζουμι ειχα ακουσει)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dinos86 last edited by

                              Ναι το εχω δει 2-3 φορές αλλα αμα δεν ξέρει ο μαστορας με τις καρτες καυσαερίων να το κανει αυτό φοβάμαι πως δεν θα με αφήσει ουτε εμενα να το κάνω. Πάνω απο 100 HC λεει πως ειναι επικίνδυνο (το video)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 4
                              • 4 / 4
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr