-
Ο χρήστης dinos86 έγραψε:
Που θα βρω τετοιο θερμόμετρο τωρα. Ενδιαφερον παντως...
Εχω βάλει 2ο όργανο της AEM για να μετρησω θερμοκρασία νερού και έτσι έχω δυο μετρήσεις.και τι λενε οι μετρησεις? οτι ανεβαινει η θερμοκρασια σε τρελλο βαθμο?
-
Ναι ακριβώς
-
H κατάσταση εχει αρχίσει και χειροτερεύει. Αφου σβήσω την μηχανή, μετα απο κανα λεπτό αρχίζει το γουργούριζμα, με αποτέλεσμα εαν εχω κλειδώσει το αμαξι με τον συναγερμό να βαράει η σειρήνα (προειδοποίηση) συνεχώς.
μεχρι να σταματήσουν τα γουργουριτα. Που αυτο μπορει να κρατήσει και κανα λεπτό με αποτέλεσμα ο συναγερμός να εχει ξυπνήσει ολη την γειτονιά. Θα πρέπει τωρα να μειώσω την ευαισθησία του (εαν και νομίζω πως το ειχα στο μηδέν σχεδόν) -
Το πιθανότερο είναι χάνει η φλάντζα και να μπαίνουν καυσαέρια στο σύστημα ψύξης.
Αν δεν μπαίνουν καυσαέρια αλλά βράζει το νερό, τότε όταν αλλάξατε την φλάντζα βάλατε λάθος φλάντζα και κάποια δίοδος νερού είναι μπλοκαρισμένη.
Δηλαδή σε κάποιο μέρος της κεφαλής δεν κυκλοφορεί το νερό.Κάνε έλεγχο:
- Για καυσαέρια στο σύστημα ψύξης, αν είναι εντάξει τότε:
- Με (ακριβό) θερμόμετρο υπερύθρων κοίταξε αν κάποιο μέρος του μπλοκ ή της κεφαλής έχει ασυνήθιστα μεγάλη θερμοκρασία.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το πιθανότερο είναι χάνει η φλάντζα και να μπαίνουν καυσαέρια στο σύστημα ψύξης.1ον. θα ειχαμε διαρροη νερου, 2ον. οταν εβαζε μπροστα θα ειχαμε ρεταρισμα απο παρουσια νερου στον χωρο καυσεως.
Αν δεν μπαίνουν καυσαέρια αλλά βράζει το νερό, τότε όταν αλλάξατε την φλάντζα βάλατε λάθος φλάντζα και κάποια δίοδος νερού είναι μπλοκαρισμένη.
Δηλαδή σε κάποιο μέρος της κεφαλής δεν κυκλοφορεί το νερό.θα ειχε υψηλη θερμοκρασια νερου, ειδικα στα πλακωματα.
Κάνε έλεγχο:
- Για καυσαέρια στο σύστημα ψύξης, αν είναι εντάξει τότε:
- Με (ακριβό) θερμόμετρο υπερύθρων κοίταξε αν κάποιο μέρος του μπλοκ ή της κεφαλής έχει ασυνήθιστα μεγάλη θερμοκρασία.
-
Ναι αυτα οπότε ειναι τα επόμενα βήματα. Δεν μπορώ ομως να βρώ τα απαραιτητα μηχανηματα για να κανω αυτούς τους ελεγχους. Εχω ρωτησει τον μηχανικό μου αλλα δεν εχει ούτε αναλυτη καυσαερίων ούτε το θερμόμετρο.
-
Ο χρήστης dinos86 έγραψε:
Ναι αυτα οπότε ειναι τα επόμενα βήματα. Δεν μπορώ ομως να βρώ τα απαραιτητα μηχανηματα για να κανω αυτούς τους ελεγχους. Εχω ρωτησει τον μηχανικό μου αλλα δεν εχει ούτε αναλυτη καυσαερίων ούτε το θερμόμετρο.αλλαξε μηχανικο.
-
Καλα για να τον αλλαξω λιγο δυσκολο....
Γνωρίζει κανεις κάποιον που να εχει τετοια μηχανήματα ωστε να κανω τις μετρήσεις μου? -
Δεν είναι απαραίτητος ο αναλυτής καυσαερίων.
Υπάρχει κι ένα κιτ για να ανιχνεύεις υδρογονάνθρακες στο κύκλωμα ψύξης (παρόμοιο με το τεστ εγκυμοσύνης).Πάντως χωρίς ειδικά εργαλεία μόνο απλά σέρβις μπορείς να κάνεις.
-
Που μπορώ να το βρώ αυτο το κιτακι?
-
Μια απο αυτες τις μερες θα ψάξω να βρω συνεργείο να εχει αναλυτη καυσαερίων ωστε να κανω την μετρηση για υδργογονάνθρακες.
Εαν εχετε καποιον να μου προτείνετε (για εδω Αθηνα) και να γνωρίζει και την διαδικασία της μετρησης θα ήταν ακόμα καλύτερα! -
οσοι βγαζουν καρτα καυσαεριων δε θα εχουν αναλυτη?
δες το βιντεο... κανονικα δεν πρεπει να εχει καθολου η ελαχιστους, στο βιντεο σπανε τα κοντερ...
(πριν δω το βιντεακι μονο για τη μεθοδο με το ζουμι ειχα ακουσει) -
Ναι το εχω δει 2-3 φορές αλλα αμα δεν ξέρει ο μαστορας με τις καρτες καυσαερίων να το κανει αυτό φοβάμαι πως δεν θα με αφήσει ουτε εμενα να το κάνω. Πάνω απο 100 HC λεει πως ειναι επικίνδυνο (το video)
Αέρας στο κύκλωμα νερού σε Passat b3