-
Γεια σε όλους, είμαι σε διαδικασία αλλαγής αμορτισερ σε volvo v50. Φίλος μηχανικός μου είπε ότι για οικονομία μπορώ να βάλω αμορτισερ Ford αντί για volvo καθώς είναι ακριβώς ίδια αλλά πιο φθηνά. Το έχει κάνει κανείς?
-
Γεια σε όλους, είμαι σε διαδικασία αλλαγής αμορτισερ σε volvo v50. Φίλος μηχανικός μου είπε ότι για οικονομία μπορώ να βάλω αμορτισερ Ford αντί για volvo καθώς είναι ακριβώς ίδια αλλά πιο φθηνά. Το έχει κάνει κανείς?
-
Γεια σε όλους, είμαι σε διαδικασία αλλαγής αμορτισερ σε volvo v50. Φίλος μηχανικός μου είπε ότι για οικονομία μπορώ να βάλω αμορτισερ Ford αντί για volvo καθώς είναι ακριβώς ίδια αλλά πιο φθηνά. Το έχει κάνει κανείς?
-
Ακομα ποιο φτηνα θα σου ερθει αν βαλεις επωνυμες αναρτησεις και οχι ford.
Τσεκαρε στο mister-auto.gr να δεις τι θα βρεις...
Ενδεικτικα....
http://www.mister-auto.gr/el/ap-sbest-r ... 00001.html -
Ο χρήστης klonis έγραψε:
Γεια σε όλους, είμαι σε διαδικασία αλλαγής αμορτισερ σε volvo v50. Φίλος μηχανικός μου είπε ότι για οικονομία μπορώ να βάλω αμορτισερ Ford αντί για volvo καθώς είναι ακριβώς ίδια αλλά πιο φθηνά. Το έχει κάνει κανείς?Πλάκα σου κάνει...
-
Kάλα δεν είναι και απίθανο.Ιδιες αναρτησεις φοράνε.
Δεν ξέρω αν υπάρχουν καποιες λεπτομέρειες που διαφέρουν. -
Στο VIDA υπάρχουν 8, αν θυμάμαι καλα ελατήρια, και 10 διαφορετικά αμορτισέρ, σε συνδυασμό με 3-4 διαφορετικές αντιστρεπτικες κτλ κτλ. Αν καταφέρεις να βρεις ποιος κωδικός της volvo αντιστοιχεί σε αυτόν της ford πάω πάσο
-
Και επειδη δεν θυμομουν καλα εχουμε:
4 διαφορετικα bump stop
4 διαφορετικες αντιστρεπτικες
10 αμορτισερ χωρις Nivomat και 12 ελατηρια
2 αμορτισερ με Nivomat και 3 ελατηρια
+1 leveling kit +ελατηρια χαμηλωματος
...κι ολα αυτα μονο για την πισω αναρτηση και τα 2κινητα μοντελα, χωρια τα διαφορετικα σινεμπλοκ/υποπλαισια ανα εκδοσηΣτο δεξι B-Pillar υπαρχει ενα αυτοκολλητο. Στη δεξια στηλη, 5 σειρα εχει ενα 12ψηφιο κωδικο. Απο εκει βλεπεις τι ακριβως φοραει η εκδοση που εχεις.
-
Ειχε το V50 1.8 όλες αυτες τις επιλογές στην αναρτηση?
Πιο ευκολο θα είναι να δει ο φίλος τι γραφουν πανω τα αμορτισερ του ωστε να το ψαξει το θεμα.
Οπως εγραψα παραπανω δεν το βλέπω τελείως απίθανο το σενάριο,ουτε και βέβαιο .
Το θέμα είναι αν αξίζει όλο αυτο το ψαξιμο ...Μήπως να παει σε koni πχ να τελειώνει. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ειχε το V50 1.8 όλες αυτες τις επιλογές στην αναρτηση?Πιο ευκολο θα είναι να δει ο φίλος τι γραφουν πανω τα αμορτισερ του ωστε να το ψαξει το θεμα.
Οπως εγραψα παραπανω δεν το βλέπω τελείως απίθανο το σενάριο,ουτε και βέβαιο .
Το θέμα είναι αν αξίζει όλο αυτο το ψαξιμο ...Μήπως να παει σε koni πχ να τελειώνει.5 επιλογες υπαρχουν. Comfort/Dynamic/Sport αρχικα και αργοτερα μπηκαν Efficiency και R-Design...αλλα για την Comfort πχ δεν υπαρχει 1 αμορτισερ και 1 ελατηριο...Δεν ειπα οτι ειναι απιθανο να ταιριαζει με της Ford αλλα ειναι πιο πιθανο η ford να εχει αλλους συνδιασμους.
Γενικα στη Volvo ενω η αντιληψη που επικρατει ειναι οτι ολα ειναι ιδια δεν ισχυει...πχ το Τ5 εχει 4 διαφορετικες κρεμαγιερες και τα μικροτερα 2, ενω καποιες δεν ταιριαζουν με της Ford. Υποπλαισια διαφορετικα, σινεμπλοκ κτλ κτλ.. -
Ναι οκ αυτο το καταλαβαίνω.Ετσι συμβαινει και στα υπολοιπα premium.
Tι εννοεις ομως οταν λες οτι στη comfort δεν υπαρχει 1 αμορτισερ ,1 ελατηριο?Δε φορανε ολα τα V50 1,8 με αναρτηση comfort την ιδια αναρτηση?Εκτος αν παιζει ρολο η χρονολογια... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ναι οκ αυτο το καταλαβαίνω.Ετσι συμβαινει και στα υπολοιπα premium.
Tι εννοεις ομως οταν λες οτι στη comfort δεν υπαρχει 1 αμορτισερ ,1 ελατηριο?Δε φορανε ολα τα V50 1,8 με αναρτηση comfort την ιδια αναρτηση?Εκτος αν παιζει ρολο η χρονολογια...Οχι...comfort σε V50 ΜΥ08 1.8
-Shock absorber 31212943
MARKED 11, 17, 42, (30683573)(30683598)
-Shock absorber 30681610
MARKED 33
-Shock absorber 31200268
CH -317078, MARKED 36
-Shock absorber 31212941
CH 317079-, MARKED 36, 43Βλεπεις οτι για mark 36 πχ υπαρχει σαφης διαχωρισμος με αριθμο πλαισιου, επομενως και χρονολογιας. Απο εκει και περα εχεις ενα κωδικο για mark 11/17/42 (που αντικαταθιστα τους κωδικους σε παρενθεση), ενα για 33 και ενα για 43. Το νουμερο αυτο ειναι το 8&9ο στοιχειο του δωδεκαψηφιου κωδικου που αναφερω πριν.
Και οι αλλες δυο εκδοσεις για ΜΥ08Dynamic...
-Shock absorber 31212500
MARKED 12, 18, 19, 39
-Shock absorber 30635523
CH -316958, MARKED 28
-Shock absorber 30776958
CH 316959-, MARKED 28, 41
-Shock absorber 31255199
MARKED 26,44Sport...
-Shock absorber 30683572
MARKED 21, -2004
-Shock absorber 31212499
MARKED 21, 34, 40, (30748410)
-Shock absorber, rear 30748409
MARKED 34Για καθε μοτερ, παιζουν και αλλα σεταπ με διαφορετικα αμορτισερ ελατηρια. Τωρα πως συνδυαζονται οι κωδικοι των αμορτισερ με των ελατηριων, δεν το γνωριζω....δεν ξερω ουτε αν το γνωριζει και η ιδια η volvo εμεις μονο το 12ψηφιο εχουμε σαν μπουσουλα.
Προσωπικα αλλαξα αμορτισερ στις 75Κ και εβαλα τα εργοστασιακα. Παρολα αυτα στην τωρινη αλλαγη θα παω για fsd. Τα ελατηρια μου ετσι κι αλλιως (sport χαμηλωματος) ειναι eibach κωδικος volvo 30664256 (κι εδω το 1.8 εχει 30664259)
Γινεται της ποπης με λιγα λογια
-
Ωχ. Κατάλαβα...
Προφανώς αλλάζουν ανάλογα με τη χρονιά παρaγωγής. Αλλά αυτά που αναφέρεις και έχουν διαφορές ακόμα και στο ίδιο ΜΥ?
Μήπως είναι από άλλο προμηθευτή το καθένα?Άμα είναι τόσο μπερδεμένα δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς.Ή βάζεις τα μαμά ή πας σε aftermarket.
Για τα FSD ακούω καλά λόγια,αλλά δεν τα έχουν βάλει και πολλοί στην Ελλάδα.Ίσως λόγω κόστους.
Ένα παιδί που τα έβαλε σε Β7 ΤQ έλεγε ότι ήταν πολύ καλά και σε άνεση και σε κράτημα.
Πόσα χμ εχεις τώρα? -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ωχ. Κατάλαβα...
Προφανώς αλλάζουν ανάλογα με τη χρονιά παρaγωγής. Αλλά αυτά που αναφέρεις και έχουν διαφορές ακόμα και στο ίδιο ΜΥ?
Μήπως είναι από άλλο προμηθευτή το καθένα?Άμα είναι τόσο μπερδεμένα δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς.Ή βάζεις τα μαμά ή πας σε aftermarket.
Για τα FSD ακούω καλά λόγια,αλλά δεν τα έχουν βάλει και πολλοί στην Ελλάδα.Ίσως λόγω κόστους.
Ένα παιδί που τα έβαλε σε Β7 ΤQ έλεγε ότι ήταν πολύ καλά και σε άνεση και σε κράτημα.
Πόσα χμ εχεις τώρα?Μπα...monroe για τα περιεργα (4C) και αλλη μια (δεν θυμαμαι τωρα) χρησιμοποιει...
Αυτο ακριβως ψαχνω...να μαλακωσει λιγο χωρις να γινει βαρκα. Τωρα εχω περιπου 140Κ, και τα καταλαβαινω οτι ειναι πεσμενα, εδω και ~10Κ. Της Volvo δεν κοστιζαν λιγοτερο οταν τα ειχα αλλαξει (~75Κ) οποτε το κοστος δεν ειναι θεμα. Το ΚΤΕΟ βεβαια το περασαμε with flying colours
-
Καλημέρα,
δε ξέρω αν βοηθαέι αυτό,αλλά εγώ σε Ford focus 2000 cc ( με τα 145 άλογα πολύ λίγο γαργαλημένο ), του 2007 μοντέλο, έβαλα τα Koni Fsd με τα μαμα ελατήρια, και το αυτοκίνητο είναι υπέροχο, έχοντας κάνει μέχρι στιγμής περίπου 12.000 χιλ.
Σφιχτό και στιβαρό, δε κοπανάει πουθενά, σε νορμάλ οδήγηση ελάχιστα πιο σκληρό από τα εργοστασιακά, και όταν το τσιτώνεις με απότομες τιμονιές ή γενικώς πηγαίνεις γοργά γίνεται πιο σκληρό και ακόμα πιο σταθερό.
Φυσικά και για μένα ήταν τελικά καλύτερη επιλογή από τα εργοστασιακά, που βέβαια οφείλω να πω πως και με αυτά το αυτοκίνητο ήταν πάρα πολύ καλό και για αυτό δίσταζα στην αρχή για τα FSD, αλλά το κόστος παρόμοιο 500,00 € μου στοίχισαν χωρίς τα περαστικά και τα υπόλοιπα οπότε τα δοκίμασα. Ευτυχώς ήταν έτσι όπως μου τα έλεγαν και καλύτερα ακόμα.
Αν λοιπόν ο > του volvo σου είναι παρόμοιος με του focus μου, πιστεύω οτι θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος, και δε χρειάζεται να μπεις σε όλη αυτή τη διαδικασία του ψαξίματος - ταιριάσματος, που μπορεί να μη σου βγει.
Ελπίζω να βοήθησα, αν όχι τουλάχιστον προσπάθησα...
Αμορτισερ Ford σε volvo v50