-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Οδηγος αγωνων δεν ειμαι, δεν εχω δηλωσει ουτε κανενα τρελο χερι.
αλλα συμπερασμα για σουπερκαρ 400-500 ιππων σε 5 χλμ βγαζεις ανετοτατα.
Σε αυτοκινητο 100 ιππων φανταζομαι θα βγαζεις συμπερασμα ακομα και με παρκαρισμα.Σε καποια πραγματα, οπως πχ την δυνατοτητα διαπιστωσης ως προς την βελτιστη ή μη λειτουργια ενος κιβωτιου, σε σχεση με το συνολο, ειμαι ενας απο τους αρκετους ανησυχους οδηγους, που μπορουν να βγαλουν, στα 5-10χλμ, στις αρκετα ευνοικες συνθηκες τουλαχιστον που περιεγραψα, και που με αφορουσαν.
Τωρα εαν εσυ θεωρεις οτι δεν γινεται, ειναι δικο σου προβλημα, δεν θα κατσω να το κουβεντιασω αυτο, και ας ειρωνευεσαι οσο θελεις...P.S Μην αρχισουν παλι ορισμενοι στο στυλ, 'δεν το χειριστηκες καλα το κιβωτιο' κτλ, εχω οδηγησει δεκαδες τετοιου στυλ
(με paddles) κιβωτια, σε διαφορα, γρηγορα μοντελα, και με εχουν παει επισης αρκετα γρηγορα, με καποια απο αυτα που τοποθετουνται σε supercar/sportscars. Καποια απο αυτα ειναι εξαιρετικα, στα ιδια επιπεδα ή σχεδον με το συνολο, καποια αλλα ομως οπως στο R8 ειναι κατωτερα του συνολου. Απλα πραγματα.Σε οτι με αφορα συγκεκριμενα, στα περι αισθησης, χλμ, χρονου, κτλ, εχω οδηγησει καμποσα αρκετα γρηγορα sportscars, και μερικα supercars, οπως επισης με εχουν παει, με καποια πολυ ισχυρα αυτοκινητα βολτα, μεταξυ αλλων και επιτυχημενοι πρωην και νυν οδηγοι αγωνων, σε δρομο και πιστα, ωστε να μπορω να εχω καποια
αισθηση της ταχυτητας και δυνατοτητων-οριων γενικοτερα σε αυτοκινητα τετοιας κατηγοριας...Αν πρεπει σωνει και καλα, -γιατι εκει βλεπω να οδηγει η κουβεντα, παντα πρεπει να δειχνουμε-αποδεικνυουμε 'ποσο μεγαλη την εχουμε' ... την εμπειρια σε οδηγικο επιπεδο- να πρεπει να κανουμε αναφορα σε ολες τις οδηγικες μας εμπειριες ολοι οι χρηστες του Forum, και συμφωνα με αυτες, να 'τολμαμε' να τοποθετουμαστε, αλλα και αυτες παραλληλα οι τοποθετησεις μας να ειναι αποδεκτες ή μη, ειμαι απο τους τελευταιους που θα πρεπει να απολογειται καθε φορα...
-
Πες αληθεια,ποτε σου δεν καταφερες να γραψεις περιληψη
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε οτι με αφορα συγκεκριμενα, στα περι αισθησης, χλμ, χρονου, κτλ, εχω οδηγησει καμποσα αρκετα γρηγορα sportscars, και μερικα supercars, οπως επισης με εχουν παει, με καποια πολυ ισχυρα αυτοκινητα βολτα, μεταξυ αλλων και επιτυχημενοι πρωην και νυν οδηγοι αγωνων, σε δρομο και πιστα, ωστε να μπορω να** εχω καποια
αισθηση της ταχυτητας και δυνατοτητων-οριων γενικοτερα σε αυτοκινητα τετοιας κατηγοριας..**.και τοτε γιατι δεν καταλαβες οτι μια 996 ττ με 420 αλογα σε 5 γυρους γυριζει μονο 0,2 γρηγοροτερα απο βαρυτερο 2λιτρο με 280 αλογα?
Κατι δεν μας λες καλα....Πως ειναι δυνατον να μην το καταλαβεις εσυ που εχεις οδηγησει καμποσα supercars?υγ δεν σε ειρωνευομαι,εσυ μας πουλας τρελιτσα για αυτοκινητα που τα οδηγησες για 5 χλμ,και δεν δεχεσαι οτι ρε αδελφε μπορει και να μην τα ειδες ολα μεσα σε 5 χλμ.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Σε οτι με αφορα συγκεκριμενα, στα περι αισθησης, χλμ, χρονου, κτλ, εχω οδηγησει καμποσα αρκετα γρηγορα sportscars, και μερικα supercars, οπως επισης με εχουν παει, με καποια πολυ ισχυρα αυτοκινητα βολτα, μεταξυ αλλων και επιτυχημενοι πρωην και νυν οδηγοι αγωνων, σε δρομο και πιστα, ωστε να μπορω να** εχω καποια
αισθηση της ταχυτητας και δυνατοτητων-οριων γενικοτερα σε αυτοκινητα τετοιας κατηγοριας..**.και τοτε γιατι δεν καταλαβες οτι μια 996 ττ με 420 αλογα σε 5 γυρους γυριζει μονο 0,2 γρηγοροτερα απο βαρυτερο 2λιτρο με 280 αλογα?
Κατι δεν μας λες καλα....Πως ειναι δυνατον να μην το καταλαβεις εσυ που εχεις οδηγησει καμποσα supercars?Τι σχεση εχει αυτο που λες για την 996ΤΤ? Εσυ μονο φεηγ-βολαν δεν μοιρασες στο forum, οτι η 996ΤΤ oπως και ολες οι 911, ειναι γεματες κουσουρια!
Σου απαντησα ουκ ολιγες φορες οτι μεχρι καποιες γενιες, δεν διαφωνησα με τον ορο, παροτι για πολλους που καταφεραν να βρουν τα κουμπια τους, ειναι περισσοτερο ιδιαιτεροτητες, παρα κουσουρια, αλλα πες το οπως θελεις δεν θα κολλησω στους ορους, ουσιαστικα το ιδιο πραγμα ειναι.
ΟΜΩΣ απο την γενια 996 ειδικα και επειτα, δεν ισχυει κατι τετοιο επουδενι, σε βαθμο που να καταλογιζεται ως κουσουρια. Δεν το λεω εγω, ηδη χρονια πριν το πω εγω εδω στο forum, εχουν αναφερθει-τοποθετηθει γνωστοι ξενοι δοκιμαστες και οδηγοι αγωνων.
Για τα περι χρονων, εγω στην διαδικασια τυπου fast&furious, με το τι εκανε ο εκαστοτε 'φιλος' μου στα Μεγαρα, Σερρες ή οποου αλλου ΔΕΝ μπαινω.
Παρεθεσα ομως κατι που μπορουν να δουν ολοι αμεσα και να κρινουν, μεταξυ αλλων το Gymkhana που οργανωσαν Ιαπωνες, και τα αποτελεσματα τα ειδαμε. Πολλα αλλα τετοια, υπαρχουν στο Net για οσους ενδιαφερονται.
Τωρα εαν αυτο σου καθεται ασχημα, δεν μπορω να κανω κατι, αυτα ειναι τα γεγονοτα, δεν αλλαζουν.υγ δεν σε ειρωνευομαι,εσυ μας πουλας τρελιτσα για αυτοκινητα που τα οδηγησες για 5 χλμ,και δεν δεχεσαι οτι ρε αδελφε μπορει και να μην τα ειδες ολα μεσα σε 5 χλμ.
Ποια ειναι η τρελιτσα? Καταρχας ειπα πριν, για καποια ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ πραγματα που διαπιστωσα οπως τα περι κιβωτιου.
Δεν μιλησα για 'ολα μεσα σε 5 χλμ' , αυτο ΕΣΥ το ειπες, εγω μιλησα ξεκαθαρα για το τι καταλαβα.
Τρελιτσες ειναι οσοι στο forum, δεν εχουν καβαλησει ή δεν τους εχει παει βολτα καποιος οδηγος αγωνων ΠΟΤΕ με οτιδηποτε πανω απο 300-400αλογα ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ, και μπαινουν καθε τρεις και λιγο να κριτικαρουν αρνητικα, να ειρωνευτουν, και να μου ζητανε τα ρεστα, επειδη 'τολμησα' να εκφερω αποψη για καποιο supercar-sportscar το οποιο και στην προκειμενη το οδηγησα, σε σχεδον ιδανικες συνθηκες, για να μπορεσω να βγαλω καποια συμπερασματα. Οχι για ΟΛΑ φυσικα, αλλα για καποια πραγματα...Δεν χρειαζεται για αυτο να ειναι κανεις ουτε οδηγος αγωνων, ουτε κανενα τρελο χερι. Απλως λιγο ψαγμενος, και ανησυχος, και να εχει εστω μια μικρη προηγουμενη οδηγικη εμπειρια, σε δρομο-πιστα, με καποια ισχυρα -εργοστασιακης μορφης, οχι πειραγμενα- αυτοκινητα. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τι σχεση εχει αυτο που λες για την 996ΤΤ? Εσυ μονο φεηγ-βολαν δεν μοιρασες στο forum, οτι η 996ΤΤ oπως και ολες οι 911, ειναι γεματες κουσουρια!
αφου εχουν κουσουρια τι να κανωμε?
Σου απαντησα ουκ ολιγες φορες οτι μεχρι καποιες γενιες, δεν διαφωνησα με τον ορο, παροτι για πολλους που καταφεραν να βρουν τα κουμπια τους,** ειναι περισσοτερο ιδιαιτεροτητες, παρα κουσουρια, αλλα πες το οπως θελεις δεν θα κολλησω στους ορους, ουσιαστικα το ιδιο πραγμα ειναι**.
στην αρχη του ποστ μου λες οτι μοιραζω φειγβολαν με τα κουσουρια των 996,και τωρα παραδεχεσαι οτι εχουν ιδιαιτεροτητες=κουσουρια....
ΟΜΩΣ απο την γενια 996 ειδικα και επειτα, δεν ισχυει κατι τετοιο επουδενι, σε βαθμο που να καταλογιζεται ως κουσουρια. Δεν το λεω εγω, ηδη χρονια πριν το πω εγω εδω στο forum, εχουν αναφερθει-τοποθετηθει γνωστοι ξενοι δοκιμαστες και οδηγοι αγωνων.
οι ιδιοι ξενοι δοκιμαστες τα ιδια μας ελεγαν οταν βγηκε η τοτε νεα 996.......οτι επιτελους διορθωθηκε...τα ιδια και με την προηγουμενη...
Για τα περι χρονων, εγω στην διαδικασια τυπου fast&furious, με το τι εκανε ο εκαστοτε 'φιλος' μου στα Μεγαρα, Σερρες ή οποου αλλου ΔΕΝ μπαινω.
οι χρονοι που ειρωνικα αναφερεσαι σε fast and furious μπορουν να επιβεβαιωθουν ανα παση στιγμη απεναντι σε οποιδηποτε 911 ανεξαρτητου ιπποδυναμης και οποιοδηποτε οδηγου.Ακομα και των φιλων σου πρωταθλητων που και αυτοι βρηκαν την 996 χωρις κουσουρια.
Παρεθεσα ομως κατι που μπορουν να δουν ολοι αμεσα και να κρινουν, μεταξυ αλλων το Gymkhana που οργανωσαν Ιαπωνες, και τα αποτελεσματα τα ειδαμε. Πολλα αλλα τετοια, υπαρχουν στο Net για οσους ενδιαφερονται.
Τωρα εαν αυτο σου καθεται ασχημα, δεν μπορω να κανω κατι, αυτα ειναι τα γεγονοτα, δεν αλλαζουν.εννοειτε οτι δεν αλλαζει οτι μια 996 ττ για να περασει κατα 0,2 δευτερα στα 10χλμ αποσταση ενα βαρυτερο 2λιτρο αυτοκινητο, θελει γυρω στα 140 αλογα παραπανω και γυρω στα 15 κιλα ροπη παραπανω.
Ολα αυτα εσενα σου δειχνουν οτι η 996ττ δεν εχει κουσουρια.Αλλωστε θα το ειχες καταλαβει αφου την οδηγησες για 5 γυρους στα Μεγαρα και εισαι απο τους ψαγμενους που δεν θελεις και πολυ για να καταλαβεις τι παιζει με τετοια σουπερκαρ.....
τα ιδια ισχυουν και για την ισχυροτερη 997ττ που χανει απο το βαρυτερο και λιγοτερο ισχυρο gt-r.Και για αυτη εχουν πει οτι δεν εχει κουσουρια μολις παρουσιαστηκε.Ηταν ολοι οι δημοσιογραφοι εκστασιασμενοι μολις την δοκιμασαν.Τελεια την βρηκαν.
Τωρα πως ενα 200 κιλα βαρυτερο και 40 ιππους πιο αδυνατο της ριχνει σε πιστα μονο αυτοι θα ξερουν.Ποια ειναι η τρελιτσα? Καταρχας ειπα πριν, για καποια ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ πραγματα που διαπιστωσα οπως τα περι κιβωτιου.
Δεν μιλησα για 'ολα μεσα σε 5 χλμ' , αυτο ΕΣΥ το ειπες, εγω μιλησα ξεκαθαρα για το τι καταλαβα..Πλακα με κανεις? Εσυ μεσα σε 5 χλμ στα Μεγαρα δεν εβγαλες γνωμη για την 996 ττ? Αρα δεν ηταν για ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ πραγματα,παντα βγαζεις συμπερασματα μεσα σε 5 λεπτα ή 5 χλμ. για οποιοδηποτε σουπερκαρ εχεις οδηγησει.
Τρελιτσες ειναι οσοι στο forum, δεν εχουν καβαλησει ή δεν τους εχει παει βολτα καποιος οδηγος αγωνων ΠΟΤΕ με οτιδηποτε πανω απο 300-400αλογα ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ, και μπαινουν καθε τρεις και λιγο να κριτικαρουν αρνητικα, να ειρωνευτουν, και να μου ζητανε τα ρεστα, επειδη 'τολμησα' να εκφερω αποψη για καποιο supercar-sportscar το οποιο και στην προκειμενη το οδηγησα, σε σχεδον ιδανικες συνθηκες, για να μπορεσω να βγαλω καποια συμπερασματα. Οχι για ΟΛΑ φυσικα, αλλα για καποια πραγματα...Δεν χρειαζεται για αυτο να ειναι κανεις ουτε οδηγος αγωνων, ουτε κανενα τρελο χερι. Απλως λιγο ψαγμενος, και ανησυχος, και να εχει εστω μια μικρη προηγουμενη οδηγικη εμπειρια, σε δρομο-πιστα, με καποια ισχυρα -εργοστασιακης μορφης, οχι πειραγμενα- αυτοκινητα.
Τρελιτσα ειναι επισης Γρηγορη οταν σου λενε οτι πολλοι οδηγοι αγωνων πρωταθλητες εχουν στην κατοχη τους 996ττ-997ττ-997 ς για χρονια,για 100αδες χιλιαδες χλμ ,και εσυ τους βγαζεις ασχετους που αυτοι ειδαν διαφορετικα πραγματα απο σενα πανω στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.
-
-
Tα φώτα σας παρακαλώ.
Το Α4 2.0TQ avant που κατέχω 6 ετών πλέον και έχει 62,00χλμ (Αγορασμένο 57Κ, δεν έχω ζημιες, τρακαρίσματα, φυλαγμένο σε parkinmg κλπ.).
Έχω ανάγκη να μπορεί να κάτσει επιβάτης πίσω μου και να μπορεί να γίνει αραιά και που χρήση και της 6ης θέσης.
Χρειάζομαι ένα Q7 3.6 7θέσιο.Είναι μάταιο να πιστεύω ότι μπορεί να πετύχω/ κάνω ανταλλαγή με ένα αντίστοιχο Q7 χωρίς να χρειαστεί να δώσω και μετρητά στον πωλητή?
-
Γιατί όχι diesel;
Δεν θα το χορταίνεις με βενζίνη..εκτός αν δεν είναι πρόβλημα, τότε πάσο..
Πάντως πιστεύω θα μπορούσες να πετύχεις deal.. -
Ετσι οπως ειναι η αγορα σε αυτα τα κυβικα τιποτα δεν αποκλειεται... Καποιος που θελει να το ξεφορτωθει μπορει να δελεαστει απο το πιο διαχειρισιμο 2,0 ενω κι ο εμπορος ισως το δωσει πιο ευκολα. Η λογικη λεει πως μια διαφορα θα τη δωσεις ειδικα αν ψαχνεις για καλομεταχειρισμενο με λογικα χλμ, αλλα κι αυτη θα ειναι μικροτερη σε σχεση με την αξια αγορας τους εννοειται. Δε χανεις τιποτα να προσπαθησεις βεβαια για ξερη ανταλλαγη κι αν δε σου βγει, διαπραγματευσεις!
-
...πως λεμε, 'να σε παει βολτα ο Rohrl να σου φυγει το σκ@το!', ενα πραγμα...
P.S Παραλιγο 'ατυχημα' στο 1:43...
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Είναι μάταιο να πιστεύω ότι μπορεί να πετύχω/ κάνω ανταλλαγή με ένα αντίστοιχο Q7 χωρίς να χρειαστεί να δώσω και μετρητά στον πωλητή?Πριν λίγο καιρό γνωστός μου πούλησε το 3,6 του περίπου 20.000€. Φορτωμένο εξοπλιστικά (S line κλπ) αλλά και με αρκετά χιλιόμετρα στο ιστορικό του. Αν φτάνει το δικό σου τόσα πιθανό να βρεις.
-
Στο thread για τα ελαστικά έχω γράψει για λάστιχα που θέλω για A3 sportback 1.8TFSI
viewtopic.php?f=6&t=35915&p=2901343#p2901011
Για να μην επαναλαμβάνω εδώ τα ίδια, ρίξτε μια ματιά και γράψτε μου εδώ τη γνώμη/εμπειρία σας για ελαστικά για το συγκεκριμένο αμάξι διότι έρχεται μεγάλο ταξίδι την επόμενη εβδομάδα και πιάσανε βροχές... -
-
Και τι θες να μας πεις με αυτό το βίντεο;
Ότι ενα RS6 500+ αλόγων καταφέρενει στο ΒΡΕΓΜΕΝΟ να γυρίσει, όταν ένα EVO με τα ΜΙΣΑ άλογα το κάνει για πλάκα στο στεγνό. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...τελικα γυριζει, ή δεν γυριζει?αν δεν το εβλεπα,δεν θα το πιστευα!!
-
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Και τι θες να μας πεις με αυτό το βίντεο;
Ότι ενα RS6 500+ αλόγων καταφέρενει στο ΒΡΕΓΜΕΝΟ να γυρίσει, όταν ένα EVO με τα ΜΙΣΑ άλογα το κάνει για πλάκα στο στεγνό.Αυτο ειναι καλο για το EVO δλδ?
-
Εσύ τι πιστεύεις;
-
Πολύ καλή τιμή το νέο S3 στην Ελλάδα!
42.700 για το 3θ και 43.700 για το 5θ με πλήρη εξοπλισμό απ'ότι διαβάζω:
http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 9&catid=45Αν θυμάμαι καλά το προηγούμενο έκανε κοντά στα 50Κ.
Στην ουσία, όσο μια καλοεξοπλισμένη 125i με M-Pack για να το βάλω σε perspective.
Μπράβο στην Ελληνική αντιπροσωπεία της Audi!
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πολύ καλή τιμή το νέο S3 στην Ελλάδα!42.700 για το 3θ και 43.700 για το 5θ με πλήρη εξοπλισμό απ'ότι διαβάζω:
http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 9&catid=45Αν θυμάμαι καλά το προηγούμενο έκανε κοντά στα 50Κ.
Στην ουσία, όσο μια καλοεξοπλισμένη 125i με M-Pack για να το βάλω σε perspective.
Μπράβο στην Ελληνική αντιπροσωπεία της Audi!
Ειναι λυρατες, για να μην πω κάτι πιο χοντρό.
Η τιμή ειναι χωρίς τον φόρο πολυτελείας και αν τυχόν πας στην έκθεση για ένα μέτρια εξοπλισμένο s3 θέλεις 60 χήνες.
AUDI FORUM