-
Εγώ τελικά πάω για τα Petlas, έχω το εξής δίλημμα όμως... ο ένας λαστιχάς μου προτείνει αυτό: Velox Sport PT 711 http://www.petlas.com/en/tire/velox-sport-pt711/PT711/
και ο άλλος αυτό: Velox Sport PT 741 http://www.petlas.com/en/tire/velox-sport-pt741/PT741/ και δεν ξέρω τι να διαλέξω... μπορεί να με βοηθήσει κάποιος στο δίλημμά μου? (Peugeot 3008 1.6 VTi 120 100% άσφαλτος) -
Για να μη μόνο γκρινιάζω τώρα τελευταία, ας βάλω μετά από πολύ πολύ καιρό 2 φωτογραφίες. Από τα αλπικά οροπέδια της Γκιώνας. Με έβγαλε ασπροπρόσωπο πάλι (στην πόλη είναι που παθαίνει τις ζημιές).
-
http://lovetyres.com/search/tyres/215-6 ... All-Season
-
Ο χρήστης tonicentrino έγραψε:
http://lovetyres.com/search/tyres/215-60-16/season/All-Seasonευχαριστώ!!
Άρα τα lattitute είναι τα καλύτερα...σύμφωνα με τους δείκτες κατανάλωσης και οδήγησης σε βροχή. -
Ο χρήστης silversurferGR έγραψε:
http://lovetyres.com/search/tyres/215-60-16/season/All-Season
ευχαριστώ!!
Άρα τα lattitute είναι τα καλύτερα...σύμφωνα με τους δείκτες κατανάλωσης και οδήγησης σε βροχή.lattitute C C dB 69 M+S/90-10 Δρόμο-Εκτός δρόμου, quatrac 3 C C dB 68 Μ+S all-Season
-
Καλησπερα
Ειχαμε να τα πουμε καιρο. Ελπιζω το τελευταιο χρονο που δε συμμετειχα να εισασταν καλα και εσεις και τα αυτοκινητακια μαςΣτο δικο μου παλι ειχαμε καποια θεματακια.
Καταρχην με το υγραεριο μεχρι τωρα ολα πηγαινουν καλα..δε φαινεται καποιο προβλημα περα απο αυτο που ανεφερα περσι (το οποιο μαλλον δεν ητανε και ευθυνη του υγραεριου)
Εκτοτε το μεγαλο προβλημα που ειχα ηταν οτι το turbo εχανε λαδια. ..Εβαζα καθε 2-3 μηνες μισο λιτρο ωσπου το καταλαβα και πηγα για αλλαγη στο σωληνακι που οδηγει το λαδι για ψυξη του turbo. Ακριβη η ζημια γιατι πρεπει να αλλαχτει ολο το σωληνακι και αυτο σημαινει πως πρεπει να κατεβει ενα μεγαλο μερος απο το αυτοκινητο.
Εκτοτε αποφασισα να αλλαζω πιο συχνα και λαδι απο το προτεινομενο , αφου μετα απο ερευνα στο psclub προτεινεται πιο γρηγορα απο τα 20000 km να αλλαζεται το λαδι στον THP (το 0-30 δερεται να ειναι και καλυτερο..αλλωστε ειναι και ακριβοερο απο το 5W30 ..στη lion μαλιστα ο ενας αναρωτηθηκε αν κανει αυτο το λαδι..και ο αλλος του ειπε..'φετα' ).
Επιλογη το Total Quartz 9000 Energy 0W-30 http://shop.oil-center.de/index.php/en/sae/sae-0w-30/total-quartz-9000-energy-0w-30-motorol-0w30-1x5-liter.html . Με μαζικη παραγγελια απο το μαγαζι αυτο το περνεις παμφηνα σε σχεση με ελλαδα (6 5λιτρα ειναι ισως η optimum επιλογη αν λαβει κανεις υποψη και τα μεταφορικα). Ενα φιλτρο απο http://www.nt.gr/?searchstring=ENLF0083 ... tion=LIVE# και η αλλαγη λαδιων βγηκε πολυ φτηνοτερα απο οτι συνηθως.
Αν και δεν αλλαξα ακομα ( για 3η φορα ) τα μπουζι ..λογω του υγραεριου stressarονται περισσοτερο ..σε εναν κινητηρα ετσι και αλλιως με απαιτησεις. Ετσι προτιμησα απο τα απλα μπουζι της peugeot (της ngk ειναι) τα πλεον απαιτητικα της ngk που μπαινουν τοσο στο 308 cc οσο και στο mini cooper S (φυσικα προτείνονται απο την NGK για το 3008 τοσο για βενζινη οσο και για υγραεριο) , τα ILZKBR7A8G ιριδιου http://www.tzimas.gr/index.php?dispatch ... ct_id=1189 .
Αυτα για την ωρα..θα σας εχω νεοτερα που αφορουν τοσο την εμφανιση οσο και την ουσια των αθλιων DRL με τα HP24 -
Ο χρήστης silversurferGR έγραψε:
http://lovetyres.com/search/tyres/215-60-16/season/All-Season
ευχαριστώ!!
Άρα τα lattitute είναι τα καλύτερα...σύμφωνα με τους δείκτες κατανάλωσης και οδήγησης σε βροχή.Προπερσι ειχα βαλει τα toyo open country h/t
Χαλια μαυρα...καινουρια απεδιδαν (και αποδιδουν) χειροτερα απο τα δουλεμενα μανισια michelin
Γλυστραν σε βρεγμενο και στεγνο πολυ ευκολα. Αρχες του χρονουν μαλλον φευγουν...Επιστροφη στα michelin
Μακαρι να τα βρω και σε καλη τιμη -
Λοιπον παμε και στο θεμα των ηλιθιων λαμπων της PSA HP24 που χρησιμοπειται στο 3008 στα φωτα ημερας αλλα και τα flash που κοστιζουν 40-50 € αν δεν κανω λαθος.
Νομιζω μαλιστα πλεον τα 3008 φερουν πλεον απλες κλασσικες εμποριου (PS21W ?)
Εδω και αρκετο καιρο ειμαι μονοφθαλμος στα φωτα ημερας..αλλα τετοιο ποσο ΔΕ δινω και να δω το φως μου
Την εχω ψαξει αρκετα αλλα αυτη τη φορα ασχοληθηκα λιγο παραπανω και πηρα την αποφαση.
Πρωτα κατεβασα το Peugeot Service Box 11-2012
Κατοπιν εψαξα σε αγγλικα/ιταλικα/γαλλικα site με μεταφραση σε αγγλικα και βρηκα οτι ηθελα
Οι λαμπες με τη βαση τους ειναι που αλλαζουν και το ολο σετ ειναι το παρακατω
Αφαιρουμε τη κυριως λαμπα μεσα :
H προσβαση στο χωρο που ειναι οι λαμπες ειναι δυσκολη )και ιδιως για μενα γιατι και τις 2 πλευρες εχω υποστηματα του συστηματος υγραεριου αλλα και καλωδια και τα ballast απο τα xenon μου). Εχετε προσβαση ετσι :
ΠΡΟΣΟΧΗ το service box μιλαει για torx T50 κατσαβιδι για να το ανοιξετε..ομως στη πραγματικοτητα χρειαζεται Τ40
Ενα τετοιο σχηματος 'Γ' ειναι οτι πρεπει
Το κατσαβιδι της φωτογραφιας ειναι μικρο θα ελεγα..αγορασα ενα σετακι κομπλε εγω με 7.5€ απο τη γειτονια http://www.stereotiki.gr/store/index.php?target=products&product_id=1968 (αυτος γιατι το πουλαει τοσο δε γνωριζω !) Αυτο το σετ ειναι πολυ πιο μακρυ και κατα συνεπεια ικανοτερο για αυτη τη δουλεια.
Χρειαζεται μακρια λεπτα χερια..αν εχετε κανενα γνωστο 'Φασουλα' προτιμηστε τον !Οπως καταλαβατε για λαμπες αγορασα G4 και τις εφαρμοσα στη πλαστικη βαση αφου αφαιρεσα την λαμπα αλογονου- πυρακτωσεως.
Προσωπικα επέλεξα 2 λαμπες COB LED που ειναι καλυτερες απο τις απλες LED
Συγκεκριμενα πηρα την παρακατω των 5W http://www.ebay.com/itm/330979041056?var=540224870395&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Προτιμηστε αυτη των 7W , εχει μεγαλυτερες διαστασεις και θα καθησει καλυτερα στο πλαστικο βυσμα (εγω για να στερεωσω αυτη των 5W εβαλα και λιγο σιλικονη). Ειναι και πιο δυνατη οποτε ακομα καλυτερα. Φυσικα επελεξα cool white.
Το αποτελεσμα ειναι καπως ετσι (η φωτο δεν ειναι δικη μου) :
Αντιστροφη διαδικασια, βιδωμα και ολα οκ.
Θα σας ανεβασω φωτο αυριο με το πως φαινεται -
Ο χρήστης ZONAS έγραψε:
JohnnyX,μπορείς να δώσεις πληροφορίες σχετικά με την έως τώρα απόδοση του υγραερίου; (με καταναλώσεις, προβλήματα αν υπάρχουν, αν αξίζει τελικά κλπ)
Κανενα προβλημα με το υγραεριο ολα καλα
Η καταναλωση συμφωνα με τον υπολογιστη εχει ανεβει (αναμενομενα) απο τα 7.7 περιπου στα 8.4 (θα επρεπε και περισσοτερο αλλα μη ψεχνατε οτι το συστημα που φοριεται στο 3008 καιει συνεχως και βενζινη εστω και λιγο)
Αξιζει ναι..αν κανεις χιλιομετρα...και αν δε μενεις θεσσαλονικη οπως εγω οπου μας εχουν ριμαξει οι κλεφτοαληταραδες που πουλανε το υγραεριου μεσοσταθμικα +18 λεπτα σε σχεση με το βολο -
Ο χρήστης chrismarine έγραψε:
παιδιά έχω μια απορία ,έχει φίλτρο καύσιμου εξωτερικά το thp η όχι ,ρωτάω γιατί μου έχουν πει πως δεν έχει παρά μόνο ενσωματωμένο στην αντλία ,
και μετά από μια ερευνα που έκανα στα αναλώσιμα που υπάρχουν στο εμπόριο για το 3008 thp 5fv 156hp βρίσκω κανονικά φίλτρο !
βασικά μου δημιουργούνται αυτές οι απορίες μετά από βλάβη που αντιμετώπισα στην αντλία βενζίνης στα 56000κμ (όχι υψηλής πίεσης) και κάτι κομπιάσματα κατά την επιτάχυνση με σταθερό γκάζι υπό φορτίο δλδ 4η και ανηφόρα, πριν την βλάβη ,τα οποία όμως εξακολουθούν να υφίστανται αλλά σε όχι τόσο έντονο βαθμό μετά την αλλαγή αντλίας.
πάντως στο public service box βλέπω ότι έχει
εάν υπάρχει και δεν έχει αλλαχτεί ενδέχεται να προκάλεσε την βλάβη στην αντλία δλδ εάν είναι βουλωμένο η αντλία ανεβάζει πίεση πέραν τις φυσιολογικής λειτουργίας 5bar και γενικά βγαίνει εκτός ορίων και τα παίζει !Χα καλως τον...!!! οτι εχω και εγω
Και κατι για antipollution διαβαζω...αυριο θα αναφερθω και σε αυτο -
Το προβλημα αυτο λοιπον με τα κομπιασματα το ειχα πρωτοεντοπισει πριν 2 και πλεον χρονια ..λιγο πριν τελειωσει και η εγγυηση μου (Ιουνιος 2011) . Συγκεκριμενα σε ανηφορα με χρηση κλιματισμου , με cruise control (δηλαδη σταθερη ταχυτητα), οταν δηλαδη απαιτηθηκε παραπανω 'γκαζι¨τοτε το εμφανισε . Το ειχα παει στη Lion , αλλα τιποτα...δεν υπαρχει προβλημα μην ανησυχεις..αν το ξανακανει ξαναφερτο. Λιγους μηνες αργοτερα το ξαναπηγαινω αφου το εκανε παλι (το καλοκαιρι δεν εκανα την τυπικη διαδρομη..παρα μονο το Σεπτεμβριο ξανα), τοτε φυσικα ειχε ληξει η εγγυηση. Ανεφερα και μειωμενη αποδοση κατα την εκτιμηση μου. Τεντωτηρας ιμαντα χρονισμου (για 2η φορα !!!!) . Φυσικα δεν ηταν αυτο διοτι το προβλημα επεμενε. Τελος του χρονου αρχες του 12 μου αλλαξαν την αντλια υψηλης πιεσης του turbo. To κοστος ανω των 500€ ..διαμαρτυρηθηκα αφου το προβλημα ειχε βγει εντος εγγυησης και δεν ειχαν κανει τιποτα...μου χρεωσαν ομως στο τελος το μισο. Το προβλημα δε λυθηκε !!!!!!!!!!! Απλα μειωθηκε .Πριν ομως μου αλλαξουν την αντλια τους ειχα πει ποια ενδεχομενως ηταν η λυση. Πλεον ειμαι βεβαιος οτι αυτη ειναι η λυση
Παιδια εχω διαβασει αρκετα forums εξωτερικου . To προβλημα με τα ''judder' οπως λεγεται ειναι πολυ γνωστο στους THP .. το οποιο αργοτερα χτυπαει και ως μηνυμα depollution. H λυση δεν ειναι ευκολη, αφου το συνεργειο πρεπει να ειναι ικανο το διορθωσει. H LION δεν ειναι. Τους το ειχα πει απο τοτε...που το ειχα δει στα forums (τωρα το βλεπω να το αναφερουν συνεχως οπως προειπα). Πρεπει να γινει 'decarbonatiation' Δε γνωριζω τον ελληνικο ορο. Αλλα αυτο που καταλαβα ειναι οτι μαζευετε (καπνα να το πω ? carbon εν πασει περιπτωση) στην κυλινδροκεφαλη. Διαβασα στα forums οτι ουτε πολλες απο τις αντιπροσωπιες στο εξωτερικο ειναι σε θεση να το διορθωσουν.Παρα ταυτα θελω να θεσω ενα προβληματισμο. Πριν διαβασω για το συγκεκριμενο προβλημα , ειχα πιστεψει οτι το προβλημα ενδεχομενως να ειναι η γραμμη τροφοδοσιας. Την πιστη μου ηρθε να ενισχυσει το υγραεριο. Απο την μερα που το εγκατεστησα ..τελος το προβλημα !!!. Φυσικα η γραμμη τροφοδοσιας υγραεριου ειναι εντελως διαφορετικη με της βενζινης. Ισως βεβαια να φταιει και το ειδος του καυσιμου που δεν προκαλει εμφανιση του προβληματος. Το υγραεριο ειναι γνωστο οτι αφηνει λιγοτερα καταλοιπα (καπνα πχ απο οτι η βενζινη).
Σκεφτομαι μαλιστα να χρησιμοποιησω το Redex Petrol Injector http://www.amazon.co.uk/Redex-RDX10-Petrol-Injector-Cleaner/dp/B001QLX0UO/ref=wl_it_dp_o_pC_S_nC?ie=UTF8&colid=2K4PCZ96T9U4W&coliid=I2P16S45ZPZPAB . Το ειδα στο Fifth Gear ( https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=WKn9hZQpbGU#t=1819 ) . Ξερω θα μου πειτε οτι το αμαξι του οποιου βελτιωσαν την ιπποδυναμη ηταν παλιο ..οποτε λογικα να μαζευτηκαν καταλοιπα ..εγω πως το επαθα μεσα σε 2 χρονια (σημερα φυσικα ειναι στα 4+)? Τι να πω..ισως και η ποιοτητα της βενζινης δεν ειναι η ιδια (και ξερουμε οτι δεν ειναι). Απλα προσπαθω να δωσω μια ακομη εναλλακτικη λυση στο προβλημα..αν και το decarbonatation ειναι μαλλον η μονη λυση. -
Μπράβο για τη λεπτομερή παρουσίαση που έκανες!Για το πρόβλημα του βουλώματος απο την καπνιά το αντιμετωπίζω κι εγώ,χωρίς να έχω κάνει τίποτα έως τώρα.Αμα βγεί κάποια άκρη θα ήθελα πολύ να τη μάθω.
-
To ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ σε μικρό βαθμό. Στην αντιπροσωπεία εδώ μου είπαν ότι επισήμως ο καθαρισμός που προτείνουν κοστίζει πάνω από 500 ευρώ. Ο καινούργιος όμως υπεύθυνος στα service που δούλευε επί χρόνια στη citroen έχει βρει μια πατέντα καθαρισμού με δύο sprey και κοστίζει γύρω στα 250 ευρώ. Μου έδειξε και κάτι photos που έχει από την όλη διαδικασία και πραγματικά είδα το πουρί και την καπνιά που μαζεύται. Πάντως το πρόβλημα γίνεται εντονότερο όταν κάποιος κινείται κυρίως στην πόλη. Η συμβουλή του είναι η κατά καιρούς οδήγηση με ψηλές στροφές που διευκολύνει τον αυτοκαθαρισμό.
-
Παρα τα βραβεια του ο THP ..τα προβληματα του τα εχει !
Λοιπον photos απο το εγχειρημα μου δε θα ανεβασω (για την ωρα) , γιατι καηκαν και οι 2 λαμπες μετα απο 10 λεπτα χρησης !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Δεν ξερω γιατι μπορει να εγινε αυτο , περα απο το να ηταν προβληματικες. Παρηγγειλα 2 5050 SMD led lamps τωρα ..θα αργησουν να ρθουν ..αντε να δουμε ! (12 volt δεν ειναι οι HP24 ? νομιζω τοσο ειναι )
-
Καλησπέρα! Θα ήθελα να αλλάξω λάστιχα ώστε να βελτιωθεί και να μαλακώσει το περπάτημα του αυτοκινήτου (turbo 3008 με grip control). Δε με ενδιαφέρει η χρήση του ''grip control'', με ενδιαφέρει μόνο το μαλακό περπάτημα του αυτοκινήτου. Εάν κάποιος έχει κάνει αλλαγή στα λάστιχα του με παρόμοιο γούστο, με ενδιαφέρει η γνώμη του.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Για να αναφερεις για grip control , υποθετω οτι μαλλον εχει τετοιο το αυτοκινητο ε ?
Αρα εχεις 215/60/16 ? Ειναι δυσκολο να βρεις παντως σε αυτη τη διασταση (υπαρχουν ομως) λαστιχα 'απλα' . Ειναι διαστασεις suv/crossover -
Υαλοκαθαριστηρες : Lion Hellas 50,46 ευρω ,μαγαζι με αναλωσιμα 57 , internet 27.17 bosch 38 valeo.
Ετσι για πληροφορηση. -
Σε 1 μηνα ακριβως απο σημερα αναλαμβανει ο Συγγελιδης...για να δουμε θα αλλαξει κατι σε σχεση με τη Lion
-
Εβαλα υαλοκαθαριστηρες bosch με 39 ευρουλακια .
-
Μετα απο πολυ καιρο τελικα εβαλα για DRL αυτα που ηθελα
Να θυμησω οτι ειδα δοκιμασει COB LED G4 αλλα στα 10 λεπτα συνεχης χρησης καηκαν !
Στη συνεχεια πηρα 2 SMD 5050 LED G4 http://www.ebay.com/itm/130737802355?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Δυστυχως δε χωρουσαν ...δοκιμασαν 2 απλες G4 αλογονου που ελιωσαν της βασεις ! Ευτυχως δε καταστραφτηκαν εντελως και τωρα προσαρμωσα και παλι 2 COB LED http://www.ebay.com/itm/200751847446?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Αν και μεγαλες (μεγαλη διαμετρο εχουν) χωρεσαν τελικα...θα επρεπε να ειχα παρει μικροτερες.
Για την ωρα δουλευουν...αλλα δε τις δουλεψα συνεχομενα πολη ωρα να δω αν βγει το προβλημα που ειχα συναντησει στο 1ο ζευγαρι. Παρα ταυτα τις δοκιμασα σπιτι για 10+ ωρες με εναν 12volt μετασχηματιστη
Peugeot 3008 '08