-
Κατα την **ταπεινή υποκειμενική **μου γνώμη, και σαν κριτήριο την εμφάνιση, το Α6 είναι πιο ωραίο και πιο μοναδικό. Η 5άρα πλέον κυκλοφορεί πολύ (λόγω φτώχειας φαίνεται).
Πάρτο σε ωραίο χρώμα και με 18άρες ζάντες και καθάρισες.
-
Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας. Λοιπόν έχω κλείσει για test drive το Audi για το Σάββατο. Η 525 δεν υπάρχει για test drive και έκλεισα την 520 την ίδια μέρα. Πιό πολύ με ενδιαφέρει να δώ πως το Audi. Την Δευτέρα θα γίνει μάλλον και η επιλογή.
Την δικιά μου 520 την έχει ήδη κλείσει συγγενικό πρόσωπο αφού την ήξερε καλά. Μοντέλο 00, 2000cc, 65000km, σε κλειστό πάρκινγκ, την χρησιμοποιούσα μόνο για ταξίδια γιατί έχω και άλλο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης amoust έγραψε:
Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας. Λοιπόν έχω κλείσει για test drive το Audi για το Σάββατο. Η 525 δεν υπάρχει για test drive και έκλεισα την 520 την ίδια μέρα. Πιό πολύ με ενδιαφέρει να δώ πως το Audi. Την Δευτέρα θα γίνει μάλλον και η επιλογή.Την δικιά μου 520 την έχει ήδη κλείσει συγγενικό πρόσωπο αφού την ήξερε καλά. Μοντέλο 00, 2000cc, 65000km, σε κλειστό πάρκινγκ, την χρησιμοποιούσα μόνο για ταξίδια γιατί έχω και άλλο αυτοκίνητο.
Θα μείνεις ευχαριστημένος
Ειδικά αν έκλεισες το quattro
-
¶íôå êáé êáëÝò âüëôåò!!!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας. Λοιπόν έχω κλείσει για test drive το Audi για το Σάββατο. Η 525 δεν υπάρχει για test drive και έκλεισα την 520 την ίδια μέρα. Πιό πολύ με ενδιαφέρει να δώ πως το Audi. Την Δευτέρα θα γίνει μάλλον και η επιλογή.
Την δικιά μου 520 την έχει ήδη κλείσει συγγενικό πρόσωπο αφού την ήξερε καλά. Μοντέλο 00, 2000cc, 65000km, σε κλειστό πάρκινγκ, την χρησιμοποιούσα μόνο για ταξίδια γιατί έχω και άλλο αυτοκίνητο.
Θα μείνεις ευχαριστημένος
Ειδικά αν έκλεισες το quattro
χρηστο εισαι σιγουρος οτι το 2.4 βγαινει σε quattro?
νομιζω οτι βγαινει μονο σε 3.2.διορθωσε με αν κανω λαθος -
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας. Λοιπόν έχω κλείσει για test drive το Audi για το Σάββατο. Η 525 δεν υπάρχει για test drive και έκλεισα την 520 την ίδια μέρα. Πιό πολύ με ενδιαφέρει να δώ πως το Audi. Την Δευτέρα θα γίνει μάλλον και η επιλογή.
Την δικιά μου 520 την έχει ήδη κλείσει συγγενικό πρόσωπο αφού την ήξερε καλά. Μοντέλο 00, 2000cc, 65000km, σε κλειστό πάρκινγκ, την χρησιμοποιούσα μόνο για ταξίδια γιατί έχω και άλλο αυτοκίνητο.
Θα μείνεις ευχαριστημένος
Ειδικά αν έκλεισες το quattro
χρηστο εισαι σιγουρος οτι το 2.4 βγαινει σε quattro?
νομιζω οτι βγαινει μονο σε 3.2.διορθωσε με αν κανω λαθοςΝόμιζα ότι έλεγες για το 3.2
-
για το 2.4 μιλαει ο amoust,το 3.2 ειναι ακριβο
αρα τον βλεπω να καταληγει στην 525.
αλλα γιατι να μην βγαινει το 2.4 σε quattro? -
Πράγματι δεν βγαίνει το 2.4 σε τετρακίνητο ή τουλάχιστον δεν μου το είπαν και γι αυτό έγραφα πιό πάνω να δώ πώς πηγαίνει στον δρόμο. Υποψιάζομαι πως δεν βγαίνει γιατί έχει χαμηλή ιπποδύναμη; Δεν ξέρω.
-
Θα έπρεπε πάντως να υπήρχε και ένα 2.0ΤQ FSI στην γκάμα του Α6. Τώρα βέβαια θα μου πείτε ποιος θ'αγόραζε μετά το 2.4 ...
-
Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
Θα έπρεπε πάντως να υπήρχε και ένα 2.0ΤQ FSI στην γκάμα του Α6. Τώρα βέβαια θα μου πείτε ποιος θ'αγόραζε μετά το 2.4 ...θα γίνει σύντομα
-
Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
Θα έπρεπε πάντως να υπήρχε και ένα 2.0ΤQ FSI στην γκάμα του Α6. Τώρα βέβαια θα μου πείτε ποιος θ'αγόραζε μετά το 2.4 ...Λογικά θα τοποθετηθεί και στο Α6 ο ΤFSI.
Όπως και με τον 1.8Τ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Θα έπρεπε πάντως να υπήρχε και ένα 2.0ΤQ FSI στην γκάμα του Α6. Τώρα βέβαια θα μου πείτε ποιος θ'αγόραζε μετά το 2.4 ...
θα γίνει σύντομα
Είσια 1' γρηγορότερος
GTI έχεις ?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Θα έπρεπε πάντως να υπήρχε και ένα 2.0ΤQ FSI στην γκάμα του Α6. Τώρα βέβαια θα μου πείτε ποιος θ'αγόραζε μετά το 2.4 ...
θα γίνει σύντομα
Είσια 1' γρηγορότερος
GTI έχεις ?
όχι, Type R
-
Οταν φτανεις σε τετοια χρηματα....525 χωρις σκεψη!
Αλλα τα ματια της BMW και αλλα..... -
Τελικά την 520 μου την έδωσαν απο σήμερα και θα τους την παραδώσω αύριο το μεσημέρι λίγο πριν πάρω το Α6. Λίγο πριν εξαφανιστώ για τις επόμενες ώρες να σας πω - δεν ξερω αν έχει αναφερθεί πουθενά - πως μου είπαν πως η 525 θα βγαίνει σε δυο εκδόσεις την 523 με 2500cc και 177 άλογα και στην 525 πάλι 2500cc και 210 άλογα. Αυτό το 523 με 177 άλογα δεν σας θυμίζει Α6 2,4 με 177 πάλι άλογα και Ε240 177 άλογα; Υπάρχει κάτι μαγικό στο συγκεκριμένο νούμερο; Αυτό επίσης που αναρωτιέμαι είναι αν έρθει 523 με 177 ποιός ο λόγος ύπαρξης του κινητήρα 2,2 με 170 άλογα. Πάνε να τον καταργήσουν; Εφυγα....
-
Ο χρήστης amoust έγραψε:
Αυτό το 523 με 177 άλογα δεν σας θυμίζει Α6 2,4 με 177 πάλι άλογα και Ε240 177 άλογα; Υπάρχει κάτι μαγικό στο συγκεκριμένο νούμερο;Πολύ πιθανό η λύση να είναι πιο πεζή!
Σε προηγούμενο θέμα, συνφορουμάς είχε εξηγήσει ότι ο λόγος που το Polo πχ δηλώνει μια ζωή 75 άλογα είναι πολύ απλά το σύστημα της φορολογίας στη ΓερμανίαΚαι στους Γερμανούς δεν αρέσουν οι φόροι!
-
177 κάνει ακριβώς 130kW που στην Γερμανία το χρησιμοποιούν πιο συχνά.
-
Φιλε μου 525i!!!
Εχουμε Ε39 2.2 στην οικογενεια και ο μονος αξιος αντικαταστατης ειναι η Ε60!!
Προσεχε μονο με τους εξοπλισμους γιατι ανεβαινει πολυ το κοστος!
Για 530 που ρωτησαμε με νορμαλ εξοπλισμο η τιμη ειναι οκ!
Αν μετα σου βγαλουν καταλογο με παραπανω extra πεστους να τον ξανακλεισουν!
BMW 525i - AUDI A6 2,4. Τι να διαλέξω;