-
Lambrosn, δοκιμασε να βαλεις μια εφαρμογη που λεγεται bluetooth auto connect.
Δεν ειναι σιγουρο αλλα μπορει να στο φτιαξει -
ένα φιλοσοφικό ερώτημα είναι clio estate vs megane hatchback που έχουν τα ίδια λεφτά, ίδιο μήκος, ίδιο χώρο αποσκευών αλλά το megane καλύτερους χώρους μέσα και 'μεγαλύτερη' κατηγορία
ασχετο με το κλιο...δηλαδή το μεγκαν hatch από το estate εχουν 2150 διαφορά. Όλες οι εταιρίες τόσο πολύ παραπάνω έχουν τα estate?
η σεατ πχ το estate ίμπιζα το έχει +700 ευρώ από το 5θυρο -
Τα τελευταία 2 χρόνια στην οικογένειά μου έχουμε μείνε με 2 supermini. Φυσικά η δουλειά γίνεται μια χαρά τον περισσότερο χρόνο στην πόλη. Το καλοκαίρι όμως που πήγαμε διακοπές και πήραμε και τα 2 μαζί, παρά του ότι σε 2 αμάξια θεωρητικά μπορείς να χωρέσεις πολλά πράγματα, υπήρχε μια δυσκολία και χωροταξικά στην τοποθέτηση και γενικά στον όγκο των αποσκευών. Πιστεύω λοιπόν πως ένα τέτοιο αμάξι (clio station) είναι μια πάρα πολύ καλή λύση, από την άποψη ότι είναι γενικά μαζεμένο σε διαστάσεις(οπότε πιο ευέλικτο σε σχέση με ένα αντίστοιχο μικρομεσαίο), αλλά θα έχει και χώρους για να ανταπεξέλθει σε τυχόν αυξημένες ανάγκες φόρτωσης. Αν το παίρνεις με 17,5 χιλιάρικα σε diesel νομίζω πως είναι πολύ καλή λύση. Αν ακόμα βγαίνει με τον 0,9 και χαμηλότερη τιμή, θα το προτιμούσα χαλαρά, ακόμα και αν ήταν με τάσια. Φυσικά είναι καλή περίπτωση για κάποιον συνειδητοποιημένο αγοραστή που θα το πάρει για να το κρατήσει χρόνια. Γιατί όσο καλό και ωραίο και να είναι, station στην Ελλάδα μάλλον το παντρεύεσαι.
-
Παντως δεν εχουν διαφορα μηκους. 4,27 το Clio wagon. 4,295 το Megane Hatch.
-
Α, συγνώμη. Νόμιζα πως μιλούσαμε για Clio wagon και το αντίστοιχο Megane. Όπως και να έχει, προσωπικά προτιμώ εμφανισιακά το συγκεκριμένο clio από το Megane hatchback.
-
Mark παντως προς γνώση μια και το ανέφερες έχει 0,9 tce με 15800 - αποσυρση + χρωματα πινακιδες πρεπει να βγανει κατω απο 16500 και καμια 80αρα λιτρα περισσοτερο χωρο αποσκευών απο το Megane Hatch
Αυτά μέχρι να αρχίσουν τις προσφορες -
Εγώ βλέπω πως έχει και έκδοση με 14650. Μια χαρά είναι και αυτό. Δεν έχει ζάντες και αυτόματο κλιματισμό και κάτι άλλες βλακειούλες. Αυτό που είναι απορίας άξιο, δείχνει στην 'φθηνή' έκδοση να έχει start&stop ενώ στην ακριβότερη όχι. Τυπογραφικό λάθος να'ναι άραγε;
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Φυσικά είναι καλή περίπτωση για κάποιον συνειδητοποιημένο αγοραστή που θα το πάρει για να το κρατήσει χρόνια..αυτο ειναι το ζουμι που συζητιεται εδω και 2 σελιδες...
ΠΟΣΟΙ συνειδητοποιημενοι αγοραστες θα βρεθουν για δαυτο?
δεδομενης της τιμης του παντα! -
Για το RS ξέρουμε τιμή?
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Φυσικά είναι καλή περίπτωση για κάποιον συνειδητοποιημένο αγοραστή που θα το πάρει για να το κρατήσει χρόνια..
αυτο ειναι το ζουμι που συζητιεται εδω και 2 σελιδες...
ΠΟΣΟΙ συνειδητοποιημενοι αγοραστες θα βρεθουν για δαυτο?
δεδομενης της τιμης του παντα!H λογική λέει πως όχι πολλοί, σίγουρα. Αλλά το βενζινοκίνητο με 15 χιλιάρικα, προσωπικά δε με χάλαγε. Αν ήθελα χώρους και κάτι ωραίο σε εμφάνιση(δεδομένου πως τα μικρά station που έχουμε δει έως τώρα εμφανισιακά δεν λένε και πολλά). Αν το βγάζανε και λίγο υπερυψωμένο ειδικά, θα ήταν μούρλια. Αλλά βέβαια για αυτό έχουν το captur. Αλλά ακόμη και σε σχέση με αυτό, το συγκεκριμένο Clio μου φαίνεται ωραιότερο(στο πίσω μέρος, γιατί μπροστά μοιάζουν).
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Φυσικά είναι καλή περίπτωση για κάποιον συνειδητοποιημένο αγοραστή που θα το πάρει για να το κρατήσει χρόνια..
αυτο ειναι το ζουμι που συζητιεται εδω και 2 σελιδες...
ΠΟΣΟΙ συνειδητοποιημενοι αγοραστες θα βρεθουν για δαυτο?
δεδομενης της τιμης του παντα!H λογική λέει πως όχι πολλοί, σίγουρα.
το αυτο.
οι λοιπες συγκρισεις με 'παρομοια' αυτοκινητα ειναι για να εχουμε να λεμε.
προσωπικη αποψη παντα. -
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Εγώ βλέπω πως έχει και έκδοση με 14650. Μια χαρά είναι και αυτό. Δεν έχει ζάντες και αυτόματο κλιματισμό και κάτι άλλες βλακειούλες. Αυτό που είναι απορίας άξιο, δείχνει στην 'φθηνή' έκδοση να έχει start&stop ενώ στην ακριβότερη όχι. Τυπογραφικό λάθος να'ναι άραγε;To Expression τόσο στο 5θυρο όσο και στο estate δεν πληρώνει τέλη. Εχει 99g ρύπους. Ενώ το Dynamic έχει 105g και πληρώνει χαμηλά τέλη. Το expression έχει S&S ενώ το Dynamic όχι. Εχει κάποια μικρολαθάκια στο estate νομίζω η ιστοσελίδα.
-
Αρχισε να διατίθεται και το 5θυρο με τον DCi 90 και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC:
1.5 DCi 90 hp Expression EDC: 17.650
1.5 DCi 90 hp Dynamic EDC: 18.690Η διαφορά είναι +1.700 από το χειροκίνητο.
-
Πανάκριβο αλλα συμπληρώνεται η γκάμα αργά αλλα σταθερά
Ο 105 μας λείπει με το διπλοσύμπλεκτό του και χειροκίνητο 120
Αμα βγάζανε βέβαια κι ένα 0.9 Energy Tce με 105 αλογα και κανα κιλακι ροπή ακόμα θα ταν ακομα καλύτερα -
Και έναν με 115 και δυόμισυ κιλά ροπής παραπάνω ακόμη καλύτερα.
-
Ε ναι αμα βγει με χειροκίνητο 120 Energy tce με 120 αλογα και 20 κιλακια το καλυπτει αυτο το κενό αυτο λεω
-
http://www.zougla.gr/file.ashx?fid=1121766
Αρχισαν να διατίθενται και το 1.2 TCE GT EDC και το RS.
Με τιμές 18.550 και 27.700 που με το όφελος απόσυρσης πάει στα 17.590 και 24.900 αντίστοιχα, όπως φαίνεται στο παραπάνω αρχείο.Kαι έχει και δοκιμή του DCi 90 στο zougla.gr:
http://www.zougla.gr/automoto/article/r ... af-ipsilou -
Το απλό με τον 120 πότε θα το φέρουν Σαματίστα?
-
Οταν λές απλό; Αυτόματο αλλά σε πιο απλό επίπεδο εξοπλισμού, πχ Dynamic?
Πάντως η τιμή του RS μάλλον τσιμπημένη αν αναλογιστεί κανείς ότι δεν επιβαρύνεται με τη φορολογία δίλιτρου. Μόνο το όφελος απόσυρσης που κάνουν δώρο σώζει κάπως την τιμή του.
-
Εννοώ το 120αρι χωρις το πακέτο Gt που έχει αρχίσει και πωλείται έξω
Edit επίσης ξέρουμε αν θα έρθει με μηχανικο κιβώτιο το ιδιο μοτερ?
Renault Clio IV