Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 366
    • 367
    • 368
    • 369
    • 370
    • 519
    • 520
    • 368 / 520
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10383
    133043
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by

      Οδήγησα σημερα σε τεστ το 116d dymanics.

      Εντυπώσεις απο εμφάνιση απο κοντά δεν ειναι άσχημο για μένα οπως άκουγα μια χαρα με κάλυψε.

      Οδήγηση καλο τράβηγμα ωραία θεση οδήγησης, εργονομικη θεση.

      Αρνητικα λόγω ύψους 1.92 αστα να πανε , η δικη θεση ρυθμίζοταν τέλεια και ήμουν πασας, αλλα πισω μου μονο παιδι ως 1.50 ,άπλωνα το χέρι και σχεδόν επιανα το πισω κάθισμα, ειναι και αυτο το τούνελ με το τεράστιο ύψωμα, ειναι και ο χώρος των αποσκευών μια βαλίτσα και φύγαμε, αστα...
      Απλα για εργενη ή φραγκατο φοιτητή ή νέος αγαπά νεα... Για οικογένεια ακόμα και με 1 παιδι απαγορευτικό....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        ariskouts last edited by

        Έχοντας εδω κ ενα μηνα το vw polo 1.2 tdi (αυτοκινητο εξυπηρετησης απο ΕΤΕΑ) και μετα απο 1700 χλμ να σας πω τις εντυπώσεις μου.

        • Λιγο ενοχλητικη η ανομοιομορφη κατανομη των σχεσεων. Αδυναμη και κοντη η 1η, όλα τα λεφτα η 2α και 3η, επαρκης η 4η και απλά για οικονομια σε ταξιδι η 5η. Εαν για καποιο λογω οταν εχεις 4η πεσουν οι στροφες δεν τραβαει με τιποτα και αναγκαστικα κατεβάζεις ταχύτητα.
        • Εκνευριστικος ο ηχος του diesel κινητηρα αλλα μονο στις εντος πόλης διαδρομες. Εκτος πόλης ουτε καν που τον καταλαβαινεις.
        • Πολυ ανετο και σιγουρα πολυ πάνω απο την κατηγορια που ανήκει στο ταξιδι. Αθορυβος κινητηρας αφου δουλευει σε ιδιαιτερα χαμηλες στροφές, πολύ καλή κύλιση, θα το ήθελα λίγο πιο σφχτό στην αναρτηση του. Σε ενα οδόστρωμα με 'βουναλάκι' τα αμορτισέρ τερμάτισαν.
        • Πολύ ικανοποιητικο στο φρενάρισμα
        • Πραγματικά οικονομικό παρότι το συγκεκριμένο δεν είχε υπολογιστή ταξιδιού για να παρακολουθώ ακριβώς τις καταναλώσεις.
        • Ποιότητα υλικών και φινιρισμα υποδειγματικά
        • Η αληθεια ειναι οτι είναι ακριβό αλλά εαν εχεις την δυνατότητα να τα δώσεις τοτε τα αξίζει τα λεφτά του απόλυτα.
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          εχθες το βραδυ οδηγησα ενος φιλου απο τα παλια ενα C4 2.0cc 180hp.......
          μεχρι τις 4000στρ σαν ενα απλο 1.6cc,απο εκει και πανω partytime!
          αυτο το μοναδικο καλο,καθως το εσωτερικο ετριζε ολοκληρο και νομιζες θα σκορπισει
          αισθηση κιβωτιου.......τι να πω,τουλαχιστον εγω δεν εχω τυχει χειροτερο!
          τιμονι που δεν σε προκαλει να πας με πολλα καθως εχει ασαφεια αρκετη........
          πολλα λεφτα τοτε για αυτο που αγοραζες........

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kouliscd last edited by

            Μήπως το είχε διαλύσει ο φίλος σου;

            Στην δικιά μου και μετά από 104000m δεν τρίζει τίποτα και το τιμόνι δεν το λες ασαφές με την καμία, απλά έχει μέτρια αίσθηση(αν έχουν ίδια κρεμαγέρα η 1600ρα με την δίλιτρη).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orestis-d last edited by

              Ο χρήστης GGAB έγραψε:

              αισθηση κιβωτιου.......τι να πω,τουλαχιστον εγω δεν εχω τυχει χειροτερο!
              τιμονι που δεν σε προκαλει να πας με πολλα καθως εχει ασαφεια αρκετη........
              πολλα λεφτα τοτε για αυτο που αγοραζες........

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                τι να σου πω........120Κ χλμ εχει το αυτοκινητο αλλα μεσα εμοιαζε λες και ειχε τουλαχιστον τα διπλα,καθως σε διαφορα σημεια ειχαν βγει οι επενδυσεις και τα πλαστικα δεν ειχαν ομαλη συνοχη

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  koubeast last edited by

                  Λίγο άσχετο, αλλά για το κιβώτιο σε 1,4 90ps που έχω οδηγήσει, σε αίσθηση ήταν όντως χάλια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orestis-d last edited by

                    Ο χρήστης koubeast έγραψε:
                    Λίγο άσχετο, αλλά για το κιβώτιο σε 1,4 90ps που έχω οδηγήσει, σε αίσθηση ήταν όντως χάλια.

                    Μαλλον δεν εχεις δει τα τελειως χαλια... Σε σχεση με 1-2 αλλα αυτοκινητα που εχω οδηγησει, του 1.4 ειναι ποιημα!
                    Μη βαζετε τοσο υψηλα στανταρτ ρε παιδια, δεν εχουν φτιαχτει για την απολυτη αισθηση αυτα τα αυτοκινητα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      ανεβασε και εσυ λιγο τα δικα σου στανταρ,γιατι δεν πρεπει να το συγκρινεις με τα χειροτερα αλλα με τα καλυτερα...........και μιλαμε για αυτοκινητο που τοτε κοστιζε κοντα στα 30Κ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        orestis-d last edited by

                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                        ανεβασε και εσυ λιγο τα δικα σου στανταρ,γιατι δεν πρεπει να το συγκρινεις με τα χειροτερα αλλα με τα καλυτερα...........και μιλαμε για αυτοκινητο που τοτε κοστιζε κοντα στα 30Κ

                        Για το 1,4 λεω που εχω γνωμη... για τη vts δε ξερω τι κιβωτιο της βαζανε. Παντως εντελως μαπα δεν θα ειναι, και να μη γελιομαστε. τα 30κ μαλλον πανε ολα στο μοτερ!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          billopoulos last edited by

                          Σιγα μην εκανε και οσο το ελληνικο χρεος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kouliscd last edited by

                            Εντάξει, το κιβώτιο είναι όντως άθλιο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                              ανεβασε και εσυ λιγο τα δικα σου στανταρ,γιατι δεν πρεπει να το συγκρινεις με τα χειροτερα αλλα με τα καλυτερα...........και μιλαμε για αυτοκινητο που τοτε κοστιζε κοντα στα 30Κ

                              Μπορεί και 35.
                              22-23 χιλιάρικα είχε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                                ανεβασε και εσυ λιγο τα δικα σου στανταρ,γιατι δεν πρεπει να το συγκρινεις με τα χειροτερα αλλα με τα καλυτερα...........και μιλαμε για αυτοκινητο που τοτε κοστιζε κοντα στα 30Κ

                                Μπορεί και 35.
                                22-23 χιλιάρικα είχε.

                                με την καμια.......πανω απο 25 ειχε και το συγκεκριμενο ειχε οτι μπορει να βαλει κανεις,απο φωτα που στρεφουν με το τιμονι(ΑFL?????)ως τηλεφωνο.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Από κοντά 30 πέσαμε στο πάνω από 25. Μια χαρά.

                                  http://auto.in.gr/news/greece/article/?aid=42870

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    billopoulos last edited by

                                    Ελα μην το κουραζουμε.

                                    Η τιμή του C4 2,0 ανέρχεται στα 22.950 ευρώ ενώ στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται όλα τα σύγχρονα μέσα άνεσης και ασφαλείας καθώς και το σύστημα AFL (σύστημα αναγνώρισης ακούσιας αλλαγής λωρίδας).

                                    Πηγη: http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /30296.asp

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                                      Από κοντά 30 πέσαμε στο πάνω από 25. Μια χαρά.

                                      http://auto.in.gr/news/greece/article/?aid=42870

                                      ενταξει τωρα δικαιολογειται το μπουρδελοκιβωτιο.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        grey last edited by

                                        Δεν ξέρω πως ήταν το κιβώτιο οταν ήταν καινούργιο,αλλά η και χαλια να ήταν η Citroen δεν το είχε κρυμμένο ώστε να μην το δοκιμάσει ο υποψήφιος αγοραστής και είναι δικαίωμα της κάθε εταιρίας να κοστολογει τα προιοντα της όσο αυτή θελει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Για ένα κιβώτιο του group παραπονιόντουσαν και οι Peugeot, Mini, Citroen κάτοχοι και υπάρχουν αναφορές στα ανάλογα τοπικά εδώ στο φορουμ. Μήπως ήταν αυτό?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Εμείς πάντως που έχουμε ένα Berlingo 1.4 του 98, το κιβώτιό μου είναι άθλιο. Ειδικά αν έχεις συνηθίσει από του Miata ή του Fiesta της συζύγου. Πάντως, για να μην πέσετε να με φάτε, το κιβώτιο του Grand Vitara του πατέρα μου είναι καλύτερο μεν σε αίσθηση, αλλά τόσο σκληρό, που προτιμώ του Citroen.

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 366
                                            • 367
                                            • 368
                                            • 369
                                            • 370
                                            • 519
                                            • 520
                                            • 368 / 520
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr