-
26000euro για 3θυρο KIA;
Περίεργα πράγματα...
-
νταξ.......23 χιλιαρικα ειναι και δεν αφορα ενα οποιοδηποτε 3θυρο!
μετα κανα 6μηνο οπου δεν θα εχουν σπρωξει πραμα,θα κανουν μια ελκυστικοτερη τιμη ως συνηθως..... -
Δεν έχω καταλάβει πως παίζει το μέτρο της απόσυρσης, οπότε έδωσα προσοχή στην πραγματική τιμή του αυτοκινήτου.
Μεταξύ μας περίμενα τιμή αρκετά κάτω από 20.000euro.
υ.γ. και δεν πολυπιστεύω ότι είναι πραγματικά 204 άλογα.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Δεν έχω καταλάβει πως παίζει το μέτρο της απόσυρσης, οπότε έδωσα προσοχή στην πραγματική τιμή του αυτοκινήτου.Μεταξύ μας περίμενα τιμή αρκετά κάτω από 20.000euro.
υ.γ. και δεν πολυπιστεύω ότι είναι πραγματικά 204 άλογα.
Ασε που μπορεί να μην είναι ούτε τριθυρο,μην σου πω ουτε ΚΙΑ δεν θα είναι
-
Πιστεύω 11.000Ε και δώρο ένα Picanto θα ήταν μια λογική τιμή.
-
Το pro ceed gt είναι ολίγον τι κιτσαριό
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν έχω καταλάβει πως παίζει το μέτρο της απόσυρσης, οπότε έδωσα προσοχή στην πραγματική τιμή του αυτοκινήτου.
Μεταξύ μας περίμενα τιμή αρκετά κάτω από 20.000euro.
υ.γ. και δεν πολυπιστεύω ότι είναι πραγματικά 204 άλογα.
Ασε που μπορεί να μην είναι ούτε τριθυρο,μην σου πω ουτε ΚΙΑ δεν θα είναι
Με έχει επηρεάσει πολύ η εποχή τότε που διαβάζαμε για δυναμομετρήσεις στα Hyundai των 116hp και των 101hp και τα έβρισκαν κάπου στα 90 άλογα...
-
Αυτό όντως ίσχυε/ει. Ποτέ δεν έγραφαν νούμερα αντίστοιχα της θεωρητικής τους ιπποδύναμης τα Hyundai. Έβλεπες 115 άλογα και έτρωγε ξύλο από 100άρια...
-
το lantra με τα 116 ηταν απο τα γρηγοροτερα 1.6 της εποχης.........
το accent με τα 84 ηταν πιο σβελτο απο κατι κηδειες γερμανογαλλικες 1.6 και 90πονυ
θεωρω πιο παραδοξο αυτο που ισχυε με τα γερμανικα οπου ελεγαν 1.4 και 90ιππους αλλα ειχαν 0-100 14''...... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτό όντως ίσχυε/ει. Ποτέ δεν έγραφαν νούμερα αντίστοιχα της θεωρητικής τους ιπποδύναμης τα Hyundai. Έβλεπες 115 άλογα και έτρωγε ξύλο από 100άρια...Το διαπίστωσα με όλα τα 1600άρια Hyundai που πέρασαν από τα χέρια μου και με σύγκριση με 1600άρια 16βαλβιδα άλλων κατασκευαστών που ήταν στα 101άλογα.
Το μόνο που κάπως με έπεισε ότι ίσως ήταν 114ps ήταν το 1ο coupe που είχα. Τα υπόλοιπα καμιά σχέση.
-
Είδα στα Πατήσια ένα Pro Ceed GT και είχε και λογότυπο GT πίσω. Λευκό. Το περιεργάστηκα αρκετά έως πολύ...
Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν Auris Hybrid λευκό. Κατάλαβα ότι είναι ΚΙΑ από τα φωτιστικά. Τα φωτιστικά του δεν μου άρεσαν καθόλου. Αυτές οι συστοιχίες φωτιστικών μου θύμισαν προβολέα γηπέδου. Το πίσω μέρος θα ήταν ποιο όμορφο αν δεν είχε αυτά τα περίεργα φωτιστικά στο κάτω μέρος. Θα το ήθελα με μία εξάτμιση. Οι διπλές εξατμίσεις με παραπέμπουν σε Μπουρνάζι. Τα φώτα φρένων πίσω εξέχουν αρκετά από το αμάξωμα. Μπροστά ενώ η μάσκα είναι Ok. το σημείο που είναι τα προβόλια τύπου γηπέδου φαίνονται ιδιαίτερα μεγάλα. Από κοντά μου φάνηκε ότι ο οδηγός και ο συνοδηγός καθόντουσαν κάτω από το ύψος του παραθύρου στην πόρτα. Σε μία γύρα που του έκανα (ήμουν με το σκούτερ ) πρόσεξα ότι η σχεδίαση παραείναι 'σφηνοειδές', δείχνει δηλ. σαν να μην έχει χώρους.Και τέλος κατέληξα ότι το αυτοκίνητο αυτό είναι μία προσπάθεια να βγάλουν ένα CUPRA ή μάλλον ένα SPORT UP FORCE, που κάνει όμως μπαμ ότι είναι από Άπω Ανατολή. Ειδικά το λευκό χρώμα, Auris Hybrid εντελώς.
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Το pro ceed gt είναι ολίγον τι κιτσαριόΣτη λογικη των megane rs και astra opc ειναι και το βρισκω εξαιρετικο... Το πιο ομορφο ΚΙΑ που βγηκε ποτε κατα τη γνωμη μου..
Κατα τα αλλα κανενα auris hybrid δε μοιαζει κατ ελαχιστο μαζι του (α ναι το χρωμα μοιαζει αρα μοιαζουν γενικως... )και δε κανει καθολου μπαμ οτι ειναι απο την Απω Ανατολη.. ειναι η πρωτη προσπαθεια σε δυσκολη κατηγορια και το αποτελεσμα μοιαζει πολλα υποσχομενο.. τουλαχιστον σχεδιαστικα ξεπερασαν τους εαυτους τους... και φυσικα δε περιμενα να το χαριζουν.. μια εξυπνη πολιτικη που θα το τοποθετει λιγο κατω απο το μεσο ορο της κατηγοριας ειναι οτι πρεπει.. Και μακαρι να μη πηγαινει μονο ευθεια οπως κατι πυρκαυλοι accent και lantra....
-
καλησπερα παιδια,
σκεφτομαι να αγορασω ενα Kia picanto αυτοματο σασμαν μοντελο 2009. 1100 κυβικα ειναι. Ξερει καποιος λεπτομερειες για το μοτερ, εαν ειναι αξιοπιστο και τι καταναλωση εχει? Επισης το σασμαν του, θεωρειται αξιοπιστο? Ευχαριστω πολυ.
-
Παίδες μια απορία
Το μοτέρ με κωδικό όνομα G4ED της σειρα Alpha ξέρουμε αν έχει ιμάντα ή καδένα? -
Τiming chain λέει ο γκουγλις.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Παίδες μια απορία
Το μοτέρ με κωδικό όνομα G4ED της σειρα Alpha ξέρουμε αν έχει ιμάντα ή καδένα?Με βαση αυτα που λεει ιδου περα, εχει ιμαντα.
-
Ειδα κι εγώ Bill
Έχει ένα ιμάντα χρονισμού που γυρνάει στον εκκεντροφόρο της εισαγωγής και μια καδένα που ενώνει τους δύο εκκεντροφόρους και τα γρανάζια του μεταβλητού στην αλλη μερια του μοτερ όμως -
Ιμαντοκαδενατο.
-
Για το pro gt ceed 0-100 λέει 7.7 αργό δεν είναι για 204hp; Περίμενα πιο κάτω.
-
Εκτος απο τα πολλα αλογα, ειναι και πολλα τα κιλα ομως.
KIA Forum