-
Καλημέρα σε όλους.
Είμαι μεταξύ 2-3 μικρών μοντέλων που άλλο έχει stop/go και άλλο όχι, γι αυτό όσοι έχουν την εμπειρία χρήσης ας πουνε τη γνώμη τους.. -
Καλημέρα σε όλους.
Είμαι μεταξύ 2-3 μικρών μοντέλων που άλλο έχει stop/go και άλλο όχι, γι αυτό όσοι έχουν την εμπειρία χρήσης ας πουνε τη γνώμη τους.. -
Καλημέρα σε όλους.
Είμαι μεταξύ 2-3 μικρών μοντέλων που άλλο έχει stop/go και άλλο όχι, γι αυτό όσοι έχουν την εμπειρία χρήσης ας πουνε τη γνώμη τους.. -
Προσωπικά σε Panda 1.3 diesel μια χαρά το χρησιμοποιώ. Το απενεργοποιώ μόνο όταν βλέπω ότι έχω πάρα πολύ συχνά σταμάτα/ξεκίνα (που στέκομαι δλδ για λίγα δευτερόλεπτα) ή σε ταξίδι. Επίσης το έχω απενεργοποιημένο τα πρώτα ξέρω 'γω 5 λεπτά που 'ναι αναμμένο το αμάξι. Υποτίθεται ότι το λαμβάνει υπόψη του βέβαια και πριν έρθουν σε σωστή θερμοκρασία λάδια κτλ δεν ενεργοποιείται, αλλά ok, το προσέχω. Πάντως στην κατανάλωση κάνει διαφορά αισθητή.
-
σε διαδρομες εντος πολης εχει νοημα η χρηση του αλλα ποιος κανει πολλα χιλμ το χρονο μεσα σε πολη,?? εαν τα κανεις εκτος σε ταξιδεια... δεν εχει νοημα η υπαρξη του συστηματος... σε ταξειδι μου στη Σαρδηνια ειχα ντηζελ YETI με το συστημα αυτο, εβλεπα οτι δεν ειχα προβλημα σε αστικη περιοχη με την υπαρξη του αλλα στις διαδρομες εκτος, δεν καταλαβενες γιατι να το εχεις... (εκανα 1500 χλμ με αυτο...)
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
σε διαδρομες εντος πολης εχει νοημα η χρηση του αλλα ποιος κανει πολλα χιλμ το χρονο μεσα σε πολη,?? εαν τα κανεις εκτος σε ταξιδεια... δεν εχει νοημα η υπαρξη του συστηματος... σε ταξειδι μου στη Σαρδηνια ειχα ντηζελ YETI με το συστημα αυτο, εβλεπα οτι δεν ειχα προβλημα σε αστικη περιοχη με την υπαρξη του αλλα στις διαδρομες εκτος, δεν καταλαβενες γιατι να το εχεις... (εκανα 1500 χλμ με αυτο...)Ο Αθηναίος?
-
Επίσης, όταν ο άλλος σου λέει σκέφτεται μικρό αμάξι, με το ταπεινό μου το μυαλό σκέφτομαι ότι κατά πάσα πιθανότητα - περισσότερο - στην πόλη θα κινείται.
-
Ε!! τοτε οπως ανεφερα ας διαλεξει αυτο με το συστημα... μπορει οντως να εχει διαφορα στην καταναλωση οπως λενε..
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Ε!! τοτε οπως ανεφερα ας διαλεξει αυτο με το συστημα... μπορει οντως να εχει διαφορα στην καταναλωση οπως λενε..Έχει διαφορά
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
αλλα ποιος κανει πολλα χιλμ το χρονο μεσα σε πολη,??O Αθηναίος.
-
εχοντας απο 1-1 2012 νεο αυτοκινητο .. το Juke, χρησιμοποιειται απο την συζηγο που παει δουλεια καθημερινα και επισης απο οποιον αλλο στην οικογενεια θελει να παει καπου εκτος αθηνων (κανει ολα τα δυσκολα τραβαει τραιλερ κ.λ.π.) εχει κανει 22000 μεχρι σημερα... δεν τα θεωρω πολλα ωστε να προτιμησω ντηζελ... ολοι λεμε εδω οτι συμφερει για πανω απο 20000 το χρονο... το stop & go καλο ειναι και δεν γνωριζω προσωπικα ποσα γλυτωνεις... (θεμα που κυκλοφορεις και σε τι δρομους και διαδρομες..) αυτα πρεπει να υπολογιζονται στο αρχικο κοστος αποκτησις και τελικα στην αποσβεση...
-
Εγώ που αγόρασα πετρέλαιο για να το κρατήσω χρόνια και το σκίσω στα χιλιόμετρα δεν το χρησιμοποιώ γιατί θεωρώ ότι μακροπρόθεσμα δημιουργεί φθορές.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Το απενεργοποιώ μόνο όταν βλέπω ότι έχω πάρα πολύ συχνά σταμάτα/ξεκίνα (που στέκομαι δλδ για λίγα δευτερόλεπτα)Όμως σε αυτό το συχνό σταμάτα ξεκίνα δεν είναι που σου προσφέρει την μεγαλύτερη οικονομία σε καύσιμο Τα μπουζί δεν ξέρω τι ζόρι θα τραβάνε βέβαια..
-
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Το απενεργοποιώ μόνο όταν βλέπω ότι έχω πάρα πολύ συχνά σταμάτα/ξεκίνα (που στέκομαι δλδ για λίγα δευτερόλεπτα)
Όμως σε αυτό το συχνό σταμάτα ξεκίνα δεν είναι που σου προσφέρει την μεγαλύτερη οικονομία σε καύσιμο Τα μπουζί δεν ξέρω τι ζόρι θα τραβάνε βέβαια..
Ντίζελ λέει το θέμα .
Έχει ειδικά μπουζί
-
Ήθελα να ‘ξερα την μπαταρία δε τη στέλνει στο διάολο το σύστημα;
Άραγε την ενέργεια που καταναλώνει κατά την εκκίνηση προλαβαίνει να την αποθηκεύσει; Πάντα είχα αυτές τις απορίες. -
συνήθως χρησιμοποιούν μπαταρίες βαθιάς εκφόρτισης και υπάρχει και σύστημα που το απενεργοποιεί κάτω από κάποια τάση μπαταρίας μέχρι να ξαναφορτίσει. Το ίδιο συμβαίνει και όταν χρειάζεται να υποστηρίξει το σύστημα κλιματισμού ή θέρμανσης (δεν σβήνει την μηχανή). Επίσης κάπου διάβαζα ότι δεν σβήνει ακριβώς σαν να σβήνεις με το κλειδί αλλά ουσιαστικά 'παυει' τον κινητήρα και τον έχει έτοιμο για γρήγορη επανεκκίνηση.
-
Το θέμα είναι η τυχόν ιδιαιτερότητα της χρήσης του συστήματος σε κινητήρα ντίζελ (και όχι η χρήση του γενικά σε βενζινοκινητήρες).
Δεν θεωρώ ότι έχει κάποια ιδιαιτερότητα την οποία να μην έχουν σκεφτεί και καλύψει οι κατασκευαστές. Αν είσαι από αυτούς που το χρησιμοποιούν δεν έχεις λόγο να το αποφύγεις σε ντίζελ. Αν είσαι από αυτούς που επιλέγουν να αποφασίσουν ότι το σύστημα έχει σοβαρά μειονεκτήματα ή απλά δεν τους βολεύει και δεν θέλουν να το χρησιμοποιούν δεν θα το χρησιμοποιήσεις είτε ντίζελ είτε όχι.... Οπότε πραγματικά προσπαθώ να καταλάβω το νόημα της ύπαρξης του θέματος....
Και ήξερα ότι το λένε start/stop.... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ε!! τοτε οπως ανεφερα ας διαλεξει αυτο με το συστημα... μπορει οντως να εχει διαφορα στην καταναλωση οπως λενε..
Έχει διαφορά
Ρε παιδιά αν διαβάσετε το εδώ θέμα 'έρευνα κατανάλωσης' οι περισσότεροι λένε δεν κάνει αξιοσημείωτη διαφορά.
Το θέμα είναι η τυχόν ιδιαιτερότητα της χρήσης του συστήματος σε κινητήρα ντίζελ (και όχι η χρήση του γενικά σε βενζινοκινητήρες).
Δεν θεωρώ ότι έχει κάποια ιδιαιτερότητα την οποία να μην έχουν σκεφτεί και καλύψει οι κατασκευαστές. Αν είσαι από αυτούς που το χρησιμοποιούν δεν έχεις λόγο να το αποφύγεις σε ντίζελ. Αν είσαι από αυτούς που επιλέγουν να αποφασίσουν ότι το σύστημα έχει σοβαρά μειονεκτήματα ή απλά δεν τους βολεύει και δεν θέλουν να το χρησιμοποιούν δεν θα το χρησιμοποιήσεις είτε ντίζελ είτε όχι.... Οπότε πραγματικά προσπαθώ να καταλάβω το νόημα της ύπαρξης του θέματος....
Και ήξερα ότι το λένε start/stop....Δεν θεωρώ ότι έχει κάποια ιδιαιτερότητα την οποία να μην έχουν σκεφτεί και καλύψει οι κατασκευαστές καλά αυτό πιο πολύ σαν ...ευχή ακούγεται (παρά αντικειμενική διαβεβαίωση απ τους κατασκευαστές) κάτι που ευχόμαστε όλοι οι οδηγοί!
- επιλέγουν να αποφασίσουν ότι το σύστημα έχει σοβαρά μειονεκτήματα ή απλά δεν τους βολεύει και δεν θέλουν να το χρησιμοποιούν *
πέρα απο προσωπικές προτιμήσεις όλοι ψάχνουμε αντικειμενικές μετρήσεις-στατιστικές κι όχι απαντήσεις τυπου 'έλα μωρέ τώρα μου τη σπάει το stop/go όταν έχω σύντομα φανάρια'.
το νόημα της ύπαρξης του θέματος....
καλα, το νόημα μπορεί να φανεί κι απο τον αριθμό των απαντήσεων. Πέρα απο αυτό τώρα:
Ψάχνω για οικονομικό μικρό-μικρομεσαίο να κάνω καπου 10000χλμ/έτος εντός πόλης.Δεν ξέρω αν είναι λίγα ή πολλά, δεν έχω κανένα κόλημα βενζίνη-diesel. Ξεκινώντας το ξεσταρτάρισμα βλέπω στο forum να αναφέρεται οτι τα diesel δεν συμφέρουν για χαμηλές στροφές-πόλη-λίγα χλμ κλπ αλλά απο την άλλη κάποια απο όσα κοιτάζω πχ το Rio 1.1 diesel διαθέτει και stop/go. Αναρωτιέμαι λοιπόν τι συνδιασμό,αμόλυβδη+s/g? αμόλυβδη χωρίς s/g? diesel+s/g ? κλπ...
ήξερα ότι το λένε start/stop
κι αυτό σωστό, η κάθε εταιρία το λέει όπως θέλει - η Huyndai πχ το λέει stop/go, απο εκεί το πήρα.
Αν θέλεις όμως συζήτηση για nerds κατα τη λειτουργία του συστήματος πράγματι χρονικά πρώτα το όχημα σταματάει(stop) και στη συνέχεια ξεκινά!(start). Άρα κανονικά είναι stop/start και όχι start/stop.
- επιλέγουν να αποφασίσουν ότι το σύστημα έχει σοβαρά μειονεκτήματα ή απλά δεν τους βολεύει και δεν θέλουν να το χρησιμοποιούν *
-
To θέμα με τους ντίζελ είναι ότι είναι πιο βαριά κατασκευή σαν κινητήρες, οπότε η επανεκκίνηση μπορεί να έχει κραδασμούς και να ενοχλεί ή απλά να καθυστερεί. Οπότε το καλύτερο είναι να το δοκιμάσεις σε test drive και να δεις αν σε ικανοποιεί η λειτουργία του συστήματος.
Αν σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο πολλά χρόνια, με τα τωρινά δεδομένα συμφέρει το diesel. Όμως παγκοσμίως στα προιόντα διύλησης φαίνεται να υπάρχει μια σχετική έλλειψη ντίζελ και περίσσεια βενζίνης οπότε ίσως αρχίσουν (φορολογικά) να επιβαρύνουν το ντίζελ. Ήδη προ φόρων το ντίζελ είναι πιο ακριβό από τη βενζίνη.
Λόγω φορολογίας και μόνο λοιπόν συμφέρει σήμερα το ντίζελ. Χωρίς το φορολογικό μπόνους (που ίσως κάποια στιγμή να χαθεί) συμφέρει μόνο αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Ήδη στη Γαλλία νομίζω συζητάνε μέτρα για να περιορίσουν το ντίζελ που έφτασε το 75% των πωλήσεων καινούργιων οχημάτων.
-
ξέρετε αν ισχύει ότι το stop/go χρειάζεται να δουλέψει το αυτοκίνητο 5-10 λεπτά για να ενεργοποιηθεί? Τα πρώτα λεπτά δηλ είναι άχρηστο?
τελικά χρησιμοποιείτε το stop/go σε diesel?