-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Μηπως ξερει κανεις που μπορω να βρω διαφορα τσιμουχακια απο πραγματα του αμαξωματος που ψαχνω για το αυτοκινητο μου?Στο focus μου (mk1 facelift μοντελο), εχασα ενα λαστιχακι που εχει πισω στο πορτπαγκαζ, που κραταει τη κλειδωνια. Υπαρχει καπου που μπορω να το βρω αυτο αν ξερει κανεις?
Σταμάτα σε οποιοδήποτε φανοποιείο και ρώτα εκεί. Εάν θέλει-διότι σίγουρα ξέρει- θα σου πει.
Για σου MAX……
Α. -
Ευχαριστω !
-
Τι εγινε σημερα: παιρνει η μητερα το σαξο (1,1 ΜΥ 99) πρωι πρωι, με το που φτανει στο πρωτο στενο το αυτοκινητο σβηνει απο λαθος, αλλα μετα δεν ξαναπαιρνει μπροστα, και δε δουλευε τιποτα ουτε τα λαμπακια, σα να μην ειχε μπαταρια πανω. Το φερνουμε με τα χερια πισω, κλειδωνουμε, κι εκει που παμε να ανεβουμε σπιτι, αναβουν τα φωτα! (ειχε μεινει ο διακοπτης ανοικτος απο πριν) κι απο κει κ περα το αυτοκινητο δουλευει κανονικα. Ο ηλεκτρολογος μεσω τηλ. ειπε να τριψουμε λιγο τους πολους οπως και εγινε, και δεν ειχαμε προβλημα εκτοτε. Υπαρχει καποια πιθανη εξηγηση για το συμβαν??
-
Μου έχει συμβεί και μένα ακριβώς το ίδιο!Σε scenic dci.Μείναμε στο κέντρο του Λονδίνου και ερχόντουσαν να μας γράψουν κάθε 5 λεπτά.
Στην αρχή νομίζαμε ότι ήταν η μπαταρία ,φέραμε άλλο αμάξι με καλώδια,αλλά δεν έπαιρνε.
Τελικά ήρθε η οδική και ο τύπος καθάρισε τους πόλους και πήρε αμέσως.Ήταν σε άσχημη κατάσταση.
Απορώ γιατί κάποιοι κατασκευαστές αφήνουν τις μπαταρίες εκτεθειμένες. -
Nομίζεις ότι αν οι μπαταρίες ήταν κλειστές σε κουτιά, οι πόλλοι δεν θα πάθαιναν οξείδωση, ειδικά αν δεν ήταν σφιγμένοι σωστά ?
Πόσοι ιδιοκτήτες βάζουν γράσο ή το μπλέ ειδικό σπρέϋ που είναι και της μόδας, στους πόλους τους για να τους προστατέψουν ?
Αλλά έτσι είναι, πάντα φταίει κάποιος άλλος, εμείς ποτέ, όπως ποτέ δεν ανοίγουμε το καπώ να ρίξουμε μια ματιά τι έχει εκεί μέσα, και μετά φταίει ο κατασκευαστής για όλα τα στραβά που θα τύχουν στον κινητήρα από λάδια, νερά κλπ. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Nομίζεις ότι αν οι μπαταρίες ήταν κλειστές σε κουτιά, οι πόλλοι δεν θα πάθαιναν οξείδωση, ειδικά αν δεν ήταν σφιγμένοι σωστά ?Η πραγματικότητα και η εμπειρία μου αυτό λέει. Είναι μεγάλη η διαφορά ανάμεσα στα αυτοκίνητα που έχουν τη μπαταρία κλειστή ή ακόμα καλύτερα στο πορτ μπαγκάζ σε σχέση με ένα αμάξι που οι πόλοι είναι εκτεθειμένοι στην υγρασία και στη σκόνη.Λογικό είναι.
Στο Land Cruiser για παράδειγμα βάζω βαζελίνη στους πόλους δυο φορές το χρόνο,και πάλι οξειδώνονται.Στο ΜΙΝΙ που είναι δεκαετίας και αυτό ,οι πόλοι είναι σαν καινούργιοι. Καλά με τη 5αρα που έχει τη μπαταρία στο πορτ μπαγκαζ δεν ασχολούμαι καν. -
Η οξείδωση στους πόλους οφείλεται σε κακή στεγάνωση μεταξύ του πόλου και του πλαστικού σώματος της μπαταρίας. Εκλύονται μικροποσότητες αερίων που αντιδρούν με το μόλυβδο και κάνουν αυτή τη λευκή οξείδωση. Είναι δηλαδή κατασκευαστικό θέμα της μπαταρίας.
Αν η μπαταρία είναι στεγανή δέν θα οξειδωθεί ο πόλος ακόμα και χωρίς γράσο.
-
Δηλαδή η υγρασία και η σκόνη δεν παίζουν κανένα ρόλο?
Η προσωπική μου εμπειρία είναι διαφορετική. -
Ευχαριστω Κωστη, μαλλον αυτο ηταν οποτε δεν ανησυχω ιδιαιτερα... Μου εκανε εντυπωση γιατι ειχα καθαρισει τους πολους πριν λιγοτερο απο χρονο και ειχα αλλαξει και μπαταρια το καλοκαιρι, αλλα το πιο περιεργο ηταν που ξαναβρηκε μονο του επαφη στα 10 λεπτα! Υποθετω λοιπον πως ηταν τυχαιο, θα τριβω τους πολους συχνοτερα και συνεχιζουμε
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ευχαριστω Κωστη, μαλλον αυτο ηταν οποτε δεν ανησυχω ιδιαιτερα... Μου εκανε εντυπωση γιατι ειχα καθαρισει τους πολους πριν λιγοτερο απο χρονο και ειχα αλλαξει και μπαταρια το καλοκαιρι, αλλα το πιο περιεργο ηταν που ξαναβρηκε μονο του επαφη στα 10 λεπτα! Υποθετω λοιπον πως ηταν τυχαιο, θα τριβω τους πολους συχνοτερα και συνεχιζουμε
Δεν χρειάζεται!. Μια φορά τον τρίβεις και σφίγγεις καλά. Αλείβεις με λίγο γράσο, ή το ιδικό ζουμί, και το ξεχνάς…..
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ευχαριστω Κωστη, μαλλον αυτο ηταν οποτε δεν ανησυχω ιδιαιτερα... Μου εκανε εντυπωση γιατι ειχα καθαρισει τους πολους πριν λιγοτερο απο χρονο και ειχα αλλαξει και μπαταρια το καλοκαιρι, αλλα το πιο περιεργο ηταν που ξαναβρηκε μονο του επαφη στα 10 λεπτα! Υποθετω λοιπον πως ηταν τυχαιο, θα τριβω τους πολους συχνοτερα και συνεχιζουμε
Δεν χρειάζεται!. Μια φορά τον τρίβεις και σφίγγεις καλά. Αλείβεις με λίγο γράσο, ή το ιδικό ζουμί, και το ξεχνάς…..
Α.Το ίδιο ακριβώς κάνω και εγώ χρόνια τώρα και δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα.
-
Υπαρχει καποιο θεμα περι αεροσακων? Εχω καποιες αποριες σχετικα με το συστημα τους, και το πως γινεται να τους επαναφερεις μετα απο τρακαρισμα.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Υπαρχει καποιο θεμα περι αεροσακων? Εχω καποιες αποριες σχετικα με το συστημα τους, και το πως γινεται να τους επαναφερεις μετα απο τρακαρισμα.
Δια αντικατάστασης.
Α. -
Αντικαθιστάς τους αερόσακους και αν χρειάζεται και το καπάκι τους (που μπορεί να σημείνει ταμπλώ, κάθισμα, κάλυμμα κλπ).
Ακριβή ιστορία ειδικά μερικές φορές που ανοίγουν άδικα. -
Δηλαδη εμενα που εσκασε μονο ο πλαγιος, οι υπολοιποι απλα ειναι αχρηστοι πλεον? Δηλαδη αν αγορασω καινουριο εγκεφαλο και εναν αεροσακο δε θα δουλεψουν σε φαση ατυχηματος?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Δηλαδη εμενα που εσκασε μονο ο πλαγιος, οι υπολοιποι απλα ειναι αχρηστοι πλεον? Δηλαδη αν αγορασω καινουριο εγκεφαλο και εναν αεροσακο δε θα δουλεψουν σε φαση ατυχηματος?
Υπάρχει τρόπος να μετρηθούν με tester και οι υπόλοιποι. Εάν είναι εντάξει, αγοράζεις αυτά που προείπες, γίνετε προγραμματισμός, και όλα εντάξει. Σίγουρα από αντιπροσωπεία, με συνοδεία κωδικού.
Α -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Δηλαδη εμενα που εσκασε μονο ο πλαγιος, οι υπολοιποι απλα ειναι αχρηστοι πλεον? Δηλαδη αν αγορασω καινουριο εγκεφαλο και εναν αεροσακο δε θα δουλεψουν σε φαση ατυχηματος?
Υπάρχει τρόπος να μετρηθούν με tester και οι υπόλοιποι. Εάν είναι εντάξει, αγοράζεις αυτά που προείπες, γίνετε προγραμματισμός, και όλα εντάξει. Σίγουρα από αντιπροσωπεία, με συνοδεία κωδικού.
ΑΤι μπορει να εχουν παθει οι υπολοιποι, αφου δεν ανοιξανε? Λογω παλαιοτητας εννοεις μηπως?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Δηλαδη εμενα που εσκασε μονο ο πλαγιος, οι υπολοιποι απλα ειναι αχρηστοι πλεον? Δηλαδη αν αγορασω καινουριο εγκεφαλο και εναν αεροσακο δε θα δουλεψουν σε φαση ατυχηματος?
Υπάρχει τρόπος να μετρηθούν με tester και οι υπόλοιποι. Εάν είναι εντάξει, αγοράζεις αυτά που προείπες, γίνετε προγραμματισμός, και όλα εντάξει. Σίγουρα από αντιπροσωπεία, με συνοδεία κωδικού.
ΑΤι μπορει να εχουν παθει οι υπολοιποι, αφου δεν ανοιξανε? Λογω παλαιοτητας εννοεις μηπως?
Πάντα ελέγχουμε την ετοιμότητα του συστήματος, τουλάχιστον κάθε χρόνο, τουλάχιστον εγώ!.
Σε ένα χτύπημα , δεν περνεις μοιρογνωμόνιο για να διαπιστώσεις εάν έπρεπε να ανοίξουν!. Απλά μετράς!.
Α. -
Καλα εγω προσωπικα να σου πω την αληθεια ποτε δεν ειχα ελεγξει το συστημα. Τωρα για την ωρα δε τους φτιαχνω, απλα να ξερω τι γινεται και τι μπορει να γινει. Ετσι και αλλιως το αμαξι εχει κλεισει τη δεκαετια και απο οτι ξερω καθε 10 χρονια το συστημα θελει ξυλωμα και αλλαγη ετσι δεν ειναι?
-
ετσι λενε αλλα δεν νομιζω οτι κανενας εχει αλλαξει προληπτικα...βεβαια ενας ελεγχοσ να ξερεις αν εχεις η οχι καλος ειναι. Αν δεν δουλευαν οι αεροσακοι και τους θεωρουσα απαραιτητους, πχ αμαξι κορης μου, θα το πουλαγα.
σε c3 πλαινος 350 ευρω αεροσακος οδηγου με πυροκροτητη ζωνης και αισθητηρα, αλλαξα προ 2 ετων.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........