-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
βρε Γρηγόρη, βρε ματάκια μου, τι λες πάλι?
...μαλακίες, όπως πάντα
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
βρε Γρηγόρη, βρε ματάκια μου, τι λες πάλι?
...αληθειες, και γεγονοτα που δεν γνωριζεις, μικρε μου αγοραφοβικε 'επιστημονα'...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
βρε Γρηγόρη, βρε ματάκια μου, τι λες πάλι?
...αληθειες, και γεγονοτα που δεν γνωριζεις, μικρε μου αγοραφοβικε 'επιστημονα'...
Παδιά εγώ έχω γνωρίσει τον ΙΚΕνς---->
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
βρε Γρηγόρη, βρε ματάκια μου, τι λες πάλι?
...αληθειες, και γεγονοτα που δεν γνωριζεις, μικρε μου αγοραφοβικε 'επιστημονα'...
Παδιά εγώ έχω γνωρίσει τον ΙΚΕνς---->
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
βρε Γρηγόρη, βρε ματάκια μου, τι λες πάλι?
...την αληθεια, όπως πάντα
...οταν τα τρολλακια βεβαια το μυριστουν, τρεχουν και αυτα να δηλωσουν το παρον...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πόθεν τεκμαίρεται ότι ένα Mitsubishi έχει μηχανικά μέρη υποδεέστερης ποιότητας?Δεν έχω ιδέα τι μηχανικά έχει αλλα σίγουρα προορίζεται για άλλη χρήση.
ΥΓ. evo σε group N είναι σχεδόν μονοπώλιο
Ναι... τί σχέση έχει το wrc και το group N σε απαιτήσεις με τις αντίστοιχες απαιτήσεις στις πίστες; Ρωτώ επειδή δεν ξέρω: Μπορεί ένα evo 500 ίππων να βγάλει τις 24ώρες του Man χωρίς να το πάρεις στο χέρι; Και δε μιλώ μόνο για μοτέρ αλλά και για σανζμάν, φρένα, ψαλίδια, βάσεις κ.α. που καταπονούνται όχι μόνο μηχανικά αλλά και θερμικά* κλπ κλπ... Αν λες ναι, το έχει κάνει κανείς ή μιλάμε θεωρητικά;
ΥΓ2. H Porsche δεν έχει παρατήσει καθόλου το motorsport κομμάτι, ειδικά με τις 911, μπορεί να μη συμμετέχει σε F1 ή LMP1 τώρα που μιλάμε αλλά υπάρχουν και άλλες κατηγορίες.
Επισήμως το έχει παρατήσει. Και η όποια υποστήριξη παρέχει στους ιδιώτες δεν έχει την παραμικρή σχέση με αυτό που υπήρχε στο παρελθόν (που έφτανε μέχρι και τα όρια του ανταγωνισμού! ).
διαφωνω τελειως ως προς το κοστος-αντοχη ενος 911 η οποιοδηποτε ακριβου σουπερκαρ vs ενος θνητου αυτοκινητου.
Εμ, εκεί ακριβώς είναι η διαφορά και για αυτό υπάρχει ένα πολύ φανατικό κοινό (κάποιοι από αυτούς που μπορούν να τις αγοράσουν αλλά ξέρουν και το γιατί)... προσωπικά γνωρίζω αρκετά 911 από κοντά και έχω ακούσει για πολλά περισσότερα που κουβαλάνε 100δες χιλιάδες χιλιομέτρων στην πλάτη τους, σε αντίθεση με τα περισσότερα ιταλικά ζουπερκαρ που φοβούνται να τα βγάλουν έξω μη φύγει κανένα ημιαξόνιο και πάρει κανα χριστιανό μετά τις 50χιλιάδες χιλιόμετρα...
Δεν είναι τυχαίο που κορυφαίοι κατασκευαστές από πλευράς αξιοπιστίας (λέγε με ΜΒ, Τουότα κ.α.) έφαγαν τα μούτρα τους τα τελευταία χρόνια ενώ η 911 ζει και βασιλεύει ανάμεσα στα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα αλλά κυρίως με το θετικότερο feedback από τους ιδιοκτήτες της (αν το σπάνε δε φταίει το αμάξι).*ήταν ο βασικός λόγος για τον οποίο περάσαμε από το 915 κιβώτιο στη σειρα G50...
-
-
Εγώ ό,τι λέω θεωρητικό είναι αλλά πέραν αυτού γιατί να μη μπορεί να βγάλει ένα 24ωρο ένα evo? (ασχέτως αν θα πατώσει). Αν δεις πχ το 24ωρο του Nürburgring πολύ πιο απλά και αργά βέβαια) μοντέλα τερματίζουν μια χαρά. Πολύ (μα πάρα πολύ) αμφιβάλλω αν ένα 3ήμερο ράλλυ (έστω και ασφάλτινο) προκαλεί λιγότερες καταπονήσεις από ένα 24ωρο σε πίστα.
Η διαφορά είναι ότι πολύ ευκολότερα ο μαστρο-Πάνος ή ο μαστρο-Αντώνης θα βιάσει ένα μτχ evo που πήρε κάποιος ταλαίπωρος με 10-15χιλιάρικα παρά μία 991 που και μτχ κάνει πχ 100χιλ. Lancer 500 ίππων εργοστασιακό ΔΕΝ υπάρχει.
Η Porsche πουλάει επίσημα εργοστασιακά προετοιμασμένες αγωνιστικές 911, δεν είναι 'σε πείσμα' το ότι υπάρχουν τόσες συμμετοχές, είναι αρκετά εύκολη και πρακτική λύση για κάποιον ιδιώτη που θέλει να τρέξει.
ΥΓ. Εδώ μία αναπαράσταση της συνομιλίας μου με Γρηγόρη (εγώ είμαι με το κίτρινο μπλονζάκι):
-
Πίσω στο πάτωμα πεσμένος ποιός είναι;
-
^
H λογική.Βγήκε K.O
-
για εξηγηστε μου και μενα γιατι ενα εβο δεν μπορει να τερματισει 24 ωρο αγωνα,οταν με 2 μπαρ (1,3 μαμα) με 60 κιλα ροπη(38 μαμα) μπορει και βγαζει χρονια και χρονιες με τα ιδια μηχανικα σε ραλλυ χωματινα ασφαλτινα κλπ?
εδω Χαρι με το καινουριο αλουμινενιο μοτερ και με κιβωτιο σσ/τ σε 24ωρο στο ρινγκ το 2009
Youtube Videoεδω αλλος 24ωρος στο Σιλβερστον που εκανε 2600 χλμ (517 γυρους) στα 400 αλογα(295 μαμα) το ετος 2008
http://www.egmcartech.com/2008/09/25/mi ... hour-race/τι ειναι αυτα που λετε ρε παιδια? ειλικρινα πιστευεται οτι ενα ημιαξονιο απο πορσε ειναι καλυτερο απο ενος Μιτσουμπισι εβο,η απο ενα χοντα σιβικ των 15.000 ευρω?
αντεχουν οι μπιελες των πορσε 100 και 130% παραπανω ροπη? αντεχει το ημιαξονιο της πορσε 300% παραπανω ιπποδυναμη,γιατι των χοντα αντεχουν.Το σαζμαν τους αντεχει διπλασια ροπη για 100κ χλμ?
το ιδιο ισχυει και για το ψαλιδι,την γεφυρα,το καθισμα,το καπω,το ταμπλω το οτιδηποτε. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγώ ό,τι λέω θεωρητικό είναι αλλά πέραν αυτού γιατί να μη μπορεί να βγάλει ένα 24ωρο ένα evo? (ασχέτως αν θα πατώσει). Αν δεις πχ το 24ωρο του Nürburgring πολύ πιο απλά και αργά βέβαια) μοντέλα τερματίζουν μια χαρά. Πολύ (μα πάρα πολύ) αμφιβάλλω αν ένα 3ήμερο ράλλυ (έστω και ασφάλτινο) προκαλεί λιγότερες καταπονήσεις από ένα 24ωρο σε πίστα.Δεν αναφέρομαι σε επιδόσεις αλλά καθαρά σε αντοχές.
Μπορώ να σου πω άπειρα παραδείγματα σε παλιότερα αυτοκίνητα. Π.χ. η πασίγνωστη RS2.7 που στις δοκιμές για τέτοιου τύπου αγώνες ράγιζε το μπλοκ της ανάμεσα στους κυλίνδρους καθαρά λόγω των θερμικών φορτίων και οδήγησε στη χρήση αλουμινίου αντί για μαγνήσιο στις RSR2.8 RS/ RSR3.0 στους αγώνες και πλήρη ανασχεδιασμό στο 2.7 μοτέρ που θεωρήθηκε ότι στα 95mm διάμετρο εμβόλου έφτασε στα σχεδιαστικά του όρια. Οι RS2.7 ωστόσο γυρνοβολάνε στα σπριντ στα σπαστήρια και στους δρόμους συνέχεια και χωρίς προβληματα...24ώρες αμφιβάλλω αν θα έβγαζαν όμως...Η διαφορά είναι ότι πολύ ευκολότερα ο μαστρο-Πάνος ή ο μαστρο-Αντώνης θα βιάσει ένα μτχ evo που πήρε κάποιος ταλαίπωρος με 10-15χιλιάρικα παρά μία 991 που και μτχ κάνει πχ 100χιλ. Lancer 500 ίππων εργοστασιακό ΔΕΝ υπάρχει.
Αυτό μπορεί να ισχύει στην Πατρίδα αλλά έξω δεν το πιστεύω... ίσα ίσα που το λάνσερ είναι κοντά μας σε αυτή τη μορφή 10-15 χρόνια ενώ 911 κωλοφτιάχνονται από το '70
Η Porsche πουλάει επίσημα εργοστασιακά προετοιμασμένες αγωνιστικές 911, δεν είναι 'σε πείσμα' το ότι υπάρχουν τόσες συμμετοχές, είναι αρκετά εύκολη και πρακτική λύση για κάποιον ιδιώτη που θέλει να τρέξει.
Ακριβώς, πουλάει και βγάζει λεφτάκια - καμία σχέση με την υποστήριξη (υπάρχουν άπειροι ιδιώτες για αυτό πλέον) αλλά και την εργοστασιακή ομάδα στο παρελθόν... για την ιστορία τα κεφάλαια του μοτορσπορτ λέγεται ότι τα απορρόφησε η εξέλιξη από το τζιπάκι!
-
Ειδικά τα evo (από το 1 μέχρι το Χ) βγάζουν άνετα τα χλμ ενός ράλλυ χωρίς να αλλάξουν μπλοκ κλπ. Δεν έχω λεπτομερή στοιχεία αλλά πραγματικά δεν βλέπω που στηρίζεται ότι μία 991 είναι πιο ανθεκτική από ένα evo X (εργοστασιακά πάντα, όχι βιασμένα).
Δες ένα ξένο site με αγγελίες, σε τι ποσοστό είναι καγκουρεμένα τα evo (ούτε 1 στα 10 δεν γράφει ότι αποδίδει 280 άλογα -μόνο-) και σε τι οι -όποιες- 911..
Η Porsche έχει κανονική γκάμα αγωνιστικών προς πώληση, δεν είναι πχ σαν τη Lamborghini ή τη Ford που τα αντίστοιχα Gallardo, Murcielago, GT κλπ τρέχουν με στήριξη και πατέντες κάποιου αντιπροσώπου (ή ιδιώτη). Πουλάει έτοιμα μοντέλα για αγώνες (όπως και η Renault πχ). Θέλω να πω πως αυτό που ανέφερες, έμμεσα ή άμεσα πως η 911 συνεχίζει να τρέχει σε αγώνες λόγω εξέχουσας αξιοπιστίας ΚΑΙ ΜΟΝΟ δεν ισχύει.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
εδω Χαρι με το καινουριο αλουμινενιο μοτερ και με κιβωτιο σσ/τ σε 24ωρο στο ρινγκ το 2009
Youtube Videoεδω αλλος 24ωρος στο Σιλβερστον που εκανε 2600 χλμ (517 γυρους) στα 400 αλογα(295 μαμα) το ετος 2008
http://www.egmcartech.com/2008/09/25/mi ... hour-race/Προσωπικά ΔΕΝ ξέρω και για αυτό ρωτώ... Αν τις βγάζει έτσι τότε πάσο...
τι ειναι αυτα που λετε ρε παιδια? ειλικρινα πιστευεται οτι ενα ημιαξονιο απο πορσε ειναι καλυτερο απο ενος Μιτσουμπισι εβο,η απο ενα χοντα σιβικ των 15.000 ευρω?
αντεχουν οι μπιελες των πορσε 100 και 130% παραπανω ροπη? αντεχει το ημιαξονιο της πορσε 300% παραπανω ιπποδυναμη,γιατι των χοντα αντεχουν.Το σαζμαν τους αντεχει διπλασια ροπη για 100κ χλμ?
το ιδιο ισχυει και για το ψαλιδι,την γεφυρα,το καθισμα,το καπω,το ταμπλω το οτιδηποτε.300% και 130% παραπάνω από τι και τι πάει να πει 'αντέχουν', αυτό λέω...αν το έβο είναι φτιαγμένο για 295 άλογα και έτσι στο δίνει ο γιαπωνέζος, αυτό δε σημαίνει ότι θα σπάσει αν το πας 500. Σίγουρα, ωστόσο, δεν περιμένεις να έχει την ίδια διάρκεια ζωής, ε;
Ξαναλέω, όμως, ότι είναι βλακώδες να μιλάμε για αντοχή αναφέροντας μόνο τα υπολογίσιμα μηχανικά όρια. Στις τζάγκιουαρ πχ, τα έκοβες τα ημιαξόνια επειδή βράζανε τα φρένα (ντε ντιόν) όχι επειδή έσπαγαν απο μόνα τους... -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Προσωπικά ΔΕΝ ξέρω και για αυτό ρωτώ... Αν τις βγάζει έτσι τότε πάσο...
οπως βλεπεις τα βγαζει και με μαμα μοτερ.
Αληθεια μια 997 ττ εαν το μαμα μοτερ το πας + 30% στα 700 αλογα βγαζει 24ωρο? το σαζμαν της αντεχει 80% αυξηση ροπης? μαμα εχουν γυρω στα 70 κιλα,αντεχουν να δουλεψουν με 110 κιλα ροπη για 24 ωρες? Μαντεψε την απαντηση.300% και 130% παραπάνω από τι και τι πάει να πει 'αντέχουν', αυτό λέω...αν το έβο είναι φτιαγμένο για 295 άλογα και έτσι στο δίνει ο γιαπωνέζος, αυτό δε σημαίνει ότι θα σπάσει αν το πας 500. Σίγουρα, ωστόσο, δεν περιμένεις να έχει την ίδια διάρκεια ζωής, ε;
σαφως ιδια διαρκεια δεν θα εχεις.Οπως και σε ενα σουπερκαρ αντιστοιχα.Που ειναι η διαφορα τοτε?
Ξαναλέω, όμως, ότι είναι βλακώδες να μιλάμε για αντοχή αναφέροντας μόνο τα υπολογίσιμα μηχανικά όρια. Στις τζάγκιουαρ πχ, τα έκοβες τα ημιαξόνια επειδή βράζανε τα φρένα (ντε ντιόν) όχι επειδή έσπαγαν απο μόνα τους...
αλλη περιπτωση αυτη.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ειδικά τα evo (από το 1 μέχρι το Χ) βγάζουν άνετα τα χλμ ενός ράλλυ χωρίς να αλλάξουν μπλοκ κλπ. Δεν έχω λεπτομερή στοιχεία αλλά πραγματικά δεν βλέπω που στηρίζεται ότι μία 991 είναι πιο ανθεκτική από ένα evo X (εργοστασιακά πάντα, όχι βιασμένα).Ρε ΙΚΕ, δεν έχει καμία σχέση το ραλλύ που καταπονεί τα πάντα για 10 λεπτά, μετά σταματά μισή ώρα μετά ξανά άλλα πέντε μετά πάει για ύπνο κ.ο.κ με τους αγώνες αντοχής όπου πάνε 24 με 300χαω και ψοφάνε οι οδηγοί - όχι τα αυτοκίνητα- από την κούραση.
Εργοστασιακά όπως λες, φυσικά και δεν έχει κανένα λόγο η 991 να είναι πιο αξιόπιστη από ένα evo. Δεν είπα πουθενά κάτι τέτοιο και φυσικά θα ήταν βλακώδες να το υποστηρίξω (είπα ότι είναι αξιόπιστη απέναντι στα Ιταλά). Ένα γαργαλημένο evo που μπορεί να πιάνει παντού την 991, όμως και ειδικά όταν κάνει και λίγη δουλειά πέρα από φανάρι σε φανάρι έχει πολλούς λόγους να είναι λιγότερο αξιόπιστο από ένα εργοαστασιακό. Πόσο; Δεν έχω ιδέα αλλά περίεργο σου φαίνεται;
Δες ένα ξένο site με αγγελίες, σε τι ποσοστό είναι καγκουρεμένα τα evo (ούτε 1 στα 10 δεν γράφει ότι αποδίδει 280 άλογα -μόνο-) και σε τι οι -όποιες- 911..
Ίσως να ισχύει για τις καινούργιες γιατί υπάρχει και διαφορετικό κοινό... Αν ψάξεις στις παλιότερες 911, όμως, θέλεις καλή σχέση με τον Άγιο Φανούρη για να βρεις μια αυθεντική.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
οπως βλεπεις τα βγαζει και με μαμα μοτερ.
Αληθεια μια 997 ττ εαν το μαμα μοτερ το πας + 30% στα 700 αλογα βγαζει 24ωρο? το σαζμαν της αντεχει 80% αυξηση ροπης? μαμα εχουν γυρω στα 70 κιλα,αντεχουν να δουλεψουν με 110 κιλα ροπη για 24 ωρες? Μαντεψε την απαντηση.Συγγνώμη αλλά το βλέπεις όλο εντελώς από την ανάποδη. Γιατί να τη γαργαλήσεις την κακομοίρα την 997;
Μιλάμε για μια εργοστασιακή 991 ή 997 turbo που βγάζει εργοστασιακά 480 άλογα και ένα evo που έχει ό,τι έχει παραπάνω από τη μαμά του για να μπορεί να την πιάνει. Που ακριβώς βρίσκεις το παράδοξο στο να ΠΙΣΤΕΥΩ (δεν μπορώ να αποδείξω τίποτα - με τους κωλογιαπωνέζους έχω δει πολλά ανεξήγητα) ότι η πρώτη είναι, αν μη τι άλλο, συγκρίσιμα αξιόπιστη ενώ παράλληλα είναι και ζούπερκαρ; -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγώ ό,τι λέω θεωρητικό είναι αλλά πέραν αυτού γιατί να μη μπορεί να βγάλει ένα 24ωρο ένα evo? (ασχέτως αν θα πατώσει). Αν δεις πχ το 24ωρο του Nürburgring πολύ πιο απλά και αργά βέβαια) μοντέλα τερματίζουν μια χαρά. Πολύ (μα πάρα πολύ) αμφιβάλλω αν ένα 3ήμερο ράλλυ (έστω και ασφάλτινο) προκαλεί λιγότερες καταπονήσεις από ένα 24ωρο σε πίστα.Η διαφορά είναι ότι πολύ ευκολότερα ο μαστρο-Πάνος ή ο μαστρο-Αντώνης θα βιάσει ένα μτχ evo που πήρε κάποιος ταλαίπωρος με 10-15χιλιάρικα παρά μία 991 που και μτχ κάνει πχ 100χιλ. Lancer 500 ίππων εργοστασιακό ΔΕΝ υπάρχει.
Η Porsche πουλάει επίσημα εργοστασιακά προετοιμασμένες αγωνιστικές 911, δεν είναι 'σε πείσμα' το ότι υπάρχουν τόσες συμμετοχές, είναι αρκετά εύκολη και πρακτική λύση για κάποιον ιδιώτη που θέλει να τρέξει.
...φανταστικε 'επιστημονα', με ΤΑΠΩΣΕΣ (νομιζεις ΤΡΟΜΑΡΑ σου)
Σε οτι αφορα τις τρεις πρωτες σειρες, εκει που αρχιζεις να τοποθετεισαι σωστα, 'Εγώ ό,τι λέω θεωρητικό είναι...'
κατοπιν, μας αναφερεις απλως τα περι 'τερματισμου' σε εναν αγωνα αντοχης οπου συνηθως ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΝ Porsche.
Aυτο δεν σου λεει κατι? Θελεις μεγαλυτερη επεξηγηση?Ασε τους 'μαστρο-Πανους' και τους 'μαστρο-Αντωνηδες', και ριξε καμμια ματια σε Ευρωπαικους/παγκοσμιους αγωνες αντοχης,
ποια αυτοκινητα ανεβαιναν και ανεβαινουν στο βαθρο...Για εναν ιδιωτη που θελει να τρεξει, ειναι αρκετα ευκολη και πρακτικη λυση, αλλα συγκριτικα πιο ακριβη, σε σχεση με ανταγωνιστικες μαρκες, μην μπερδευεσαι...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
οπως βλεπεις τα βγαζει και με μαμα μοτερ.
Αληθεια μια 997 ττ εαν το μαμα μοτερ το πας + 30% στα 700 αλογα βγαζει 24ωρο? το σαζμαν της αντεχει 80% αυξηση ροπης? μαμα εχουν γυρω στα 70 κιλα,αντεχουν να δουλεψουν με 110 κιλα ροπη για 24 ωρες? Μαντεψε την απαντηση.Συγγνώμη αλλά το βλέπεις όλο εντελώς από την ανάποδη. Γιατί να τη γαργαλήσεις την κακομοίρα την 997;
Μιλάμε για μια εργοστασιακή 991 ή 997 turbo που βγάζει εργοστασιακά 480 άλογα και ένα evo που έχει ό,τι έχει παραπάνω από τη μαμά του για να μπορεί να την πιάνει. Που ακριβώς βρίσκεις το παράδοξο στο να ΠΙΣΤΕΥΩ (δεν μπορώ να αποδείξω τίποτα - με τους κωλογιαπωνέζους έχω δει πολλά ανεξήγητα) ότι η πρώτη είναι, αν μη τι άλλο,** συγκρίσιμα αξιόπιστη ενώ παράλληλα είναι και ζούπερκαρ;**Αρα γαργαλημενο δεν αντεχει 100% παραπανω ροπη το σουπερκαρ με τα ποιοτικα υλικα.
δεν μας εξηγεις ομως γιατι το ημιαξονιο/σαζμαν/ακρομπαρο/ψαλιδι/οτιδηποτε θα ειναι πιο αξιπιστο απο αντιστοιχα αυτοκινητων με το 1/4 της αξιας.
Εμενα η γνωμη μου ειναι οτι αναλογα τον κατασκευαστη/μοντελο μπορει το ψαλιδι/ακρομπαρο/σαζμαν/οτιδηποτε μπορει να αντεξει πολυ παραπανω απο του σουπερκαρ των 250.000 ευρω. -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Ρε ΙΚΕ, δεν έχει καμία σχέση το ραλλύ που καταπονεί τα πάντα για 10 λεπτά, μετά σταματά μισή ώρα μετά ξανά άλλα πέντε μετά πάει για ύπνο κ.ο.κ με τους αγώνες αντοχής όπου πάνε 24 με 300χαω και ψοφάνε οι οδηγοί - όχι τα αυτοκίνητα- από την κούραση.
ωπα γιατι νομιζεις οτι οι 24ωρες αγωνες ειναι οτι πιο κουραστικο γαι ενα μοτερ?
πιστευεις οτι σε ενα ραλλυ με διπλασιασμενη πιεση υπερπληρωσης απο μαμα ,με αντιλαγκ και θερμοκρασια καυσαεριων στους 1000+ βαθμους και μειωμενη ψυξη που εχει αναγκαστικα λογω χαμηλης μωτ σε νερα/λαδια μοτερ/ψυγεια βαλβολινων καταπονει λιγοτερο?Φαντασου τα ολα αυτα με μαμα ΟΛΑ μεχρι ψυγειο λαδιου να μην μπορεις να βαλεις μεγαλυτερο.Δεν ειναι καθολου ευκολο.Το οτι το καταφερνουν 2 συγκεκριμενα μοντελα δεν παει να πει οτι γινεται απο οποιοδηποτε αυτοκινητο
Εδω 997 ΜΑΜΑ βαζεις σε πιστα και σηκωνει λαδια στα 140+ με ανοδικες τασεις αν δεν σταματησεις.Φαντασου να το πιεσεις αντιστοιχα χωρις την ψυξη που προσφερει η καθε πιστα λογω υψηλης μωτ.Εργοστασιακά όπως λες, φυσικά και δεν έχει κανένα λόγο η 991 να είναι πιο αξιόπιστη από ένα evo. Δεν είπα πουθενά .
αλλο ελεγες και ξεκινησε η συζητηση.
Porsche Forum