-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
To χαμήλωμα ( σύνηθες είναι 3 εκ ) συνεπάγεται και αλλαγή θέσης των ημίμπαρων, αυτό σημαίνει ότι όταν λειτουργεί η ανάρτηση τα ημίμπαρα λόγω αλλαγής γωνιών, άρα και απόστασης από τους τροχούς, αλλάζουν τις γωνίες των τροχών σε μη προβλέψιμο toe-in / toe-out από τον κατασκευαστή, πόσοι κάνουν αυτή τη διόρθωση ? κανείς θα σου πω εγώ, μόνο στα αγωνιστικά.Πόσοι βάζουν τρίποντα χαμηλώτερα ελατήρια και αφήνουν τα ίδια αμορτισέρ που ξεπατώνονται σε 2-3 μήνες ? οι πρισσότεροι θα σου απαντήσω.
Κατά τα άλλα, στην καφετέρια να φαίνεται όμορφο, και στα κομμάτια τα υπόλοιπα.
Χωρίς να διαφωνώ ότι πολύ συχνά η όλη φάση είναι καγκούρικη, διαφωνώ στην απολυτότητα του 'δε γίνεται' 'μόνο εργοστασιακά' κτλ.
Σαφώς και μπορείς να χαμηλώσεις 'λογικά' οποιοδήποτε αυτοκίνητο με ελατήρια+αμορτισέρ. Απλά πρέπει να γίνει μελετημένα (και αν χρειάζεται βοηθητικές επεμβάσεις (camber kits, roll center correction kits κοκ.)) από γνώστη και όχι κλασσικά ελληνικά από το μάστρο-Μήτσο της γειτονιάς. -
Έτσι ακριβώς, γνώση και σωστή επέμβαση, όχι φόβος γιατί δεν είναι μαύρη μαγεία, ούτε είναι terra incognita, θέλει τις απαραίτητες γνώσεις και την προσοχή στη λεπτομέρεια, και από ένα σημείο και πέρα αν οι επεμβάσεις είναι προχωρημένες, απαιτούνται και πολλές δοκιμές / διορθώσεις.
Και όποιος νομίζει ότι μπορεί να στήσει εύκολα ένα αυτοκίνητο με 4 coilover στα άκρα του, να μας το πεί πως γίνεται.
-
Παντως απο οσο εψαξα δεν βρηκα ελατηρια στην αγορα που να μην χαμηλωνουν το αμαξι μου.
οποτε κραταω τα μαμα και ψαχνω για αμορτισερ.
Στο corollaclub που ειδα ολοι βαζουν kyb excel g, οσοι δηλαδη δεν θελουν να χαμηλωσει το αυτοκινητο.
Ελαχιστοι εχουν βαλει Β6, αλλα φοβαμαι μηπως κοπαναει πολυ στην πολη, που κανει το 70% των χιλιομετρων.
Μου φαινεται θα βαλω τα ιδια που φοραω και τωρα, να μην φωναζει και η συζυγος σε περιπτωση που κοπαναει με τα αλλα.Ηλεκτρονικο μαγαζι αξιοπιστο ξερουμε να τσεκαρω τιμες ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Χωρίς να διαφωνώ ότι πολύ συχνά η όλη φάση είναι καγκούρικη, διαφωνώ στην απολυτότητα του 'δε γίνεται' 'μόνο εργοστασιακά' κτλ.
Σαφώς και μπορείς να χαμηλώσεις 'λογικά' οποιοδήποτε αυτοκίνητο με ελατήρια+αμορτισέρ. Απλά πρέπει να γίνει μελετημένα (και αν χρειάζεται βοηθητικές επεμβάσεις (camber kits, roll center correction kits κοκ.)) από γνώστη και όχι κλασσικά ελληνικά από το μάστρο-Μήτσο της γειτονιάς.+1
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Nαι, δεν είναι τόσο απόλυτο αυτό. Πολλά αυτοκίνητα παράγονται με διαφορετικά ελατήρια από τον κατασκευαστή. Οπότε εκεί μπορείς να κάνεις κάποιες αλλαγές χωρίς να χρειαστεί να αλλάξεις αυτοκίνητο.
Οι μεγάλες εταιρείες κατασκευής αναρτήσεων δεν είναι και τίποτα ερασιτέχνες. Φτιάχνουν coilovοvers κτλ, πολλές φορές σε συνεργασία με τον κατασκευαστή.όλα τα Renault για κάθε μοντέλο υπάρχουν πολλά διαφορετικά σε σκληρότητα ελατήρια που μαρκάρονται με χρώματα, κόκκινο, κίτρινο, πράσινο κλπ.
Ετσι είναι και στα BMW & στα Αudi.Για το δικό μου Α5 ας πουμε το εργοστάσιο προσφέρει 4 διαφορετικές αναρτήσεις.
Κάποιες αλλάζουν μόνο στα ελατήρια χωρίς άλλες αλλαγές .Οπότε μπορείς να 'παίξεις' αφού κάνεις βεβαία το απαραίτητο ψάξιμο,ώστε να γίνουν όλα σωστά. -
Ξέρουμε πώς μεταφράζεται σε τεχν. χαρ/κά (lbs/inch κλπ) ο κωδικός που έχουν επάνω τους τα ελατήρια της BILSTEIN?
(π.χ. E4-FD1-Y405A00) -
προφανως το 405 =λιμπρες.
-
Αν το '405' είναι Ν/cm, είμαστε στις ~225 λίμπρες όμως...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αν το '405' είναι Ν/cm, είμαστε στις ~225 λίμπρες όμως...225 λιμπρες ειναι πολυ μαλακο ελατηριο παντως.Βεβαια παιζει ρολο και τα κιλα του οχηματος,και εαν ειναι εμπρος/πισω ελατηριο ,τι χρηση κλπ.Για ποιο μοντελο μιλαμε?
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Αν το '405' είναι Ν/cm, είμαστε στις ~225 λίμπρες όμως...
225 λιμπρες ειναι πολυ μαλακο ελατηριο παντως.Βεβαια παιζει ρολο και τα κιλα του οχηματος,και εαν ειναι εμπρος/πισω ελατηριο ,τι χρηση κλπ.Για ποιο μοντελο μιλαμε?
Για το 206 είναι Δημήτρη, με 600-700 κιλά στο μπροστινό άξονα ανάλογα την έκδοση. Διάφοροι στο PSclub έχουν βρει κάποια των 285 λιβρών που δοκίμασαν πολύ σκληρά για καθημερινή χρήση...
Κι εγώ πάντως θα περίμενα το συγκεκριμένο ελατήριο να είναι πάνω από 225... οπότε μπορεί το '405' να μην έχει καμία σχέση με αυτό που έγραψα. -
μπερδεμα τοτε αφου αλλοι εχουν βρει τις 285 λιμπρες σκληρες,μαλλον ειναι υπερβολικο το 400+.Μαλλον πρεπει να γκουγκλαρεις να βρεις σε τι μετραει η bilstein τα ελατηρια της.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αν το '405' είναι Ν/cm, είμαστε στις ~225 λίμπρες όμως...
225 λιμπρες ειναι πολυ μαλακο ελατηριο παντως.Βεβαια παιζει ρολο και τα κιλα του οχηματος,και εαν ειναι εμπρος/πισω ελατηριο ,τι χρηση κλπ.Για ποιο μοντελο μιλαμε?
Για το 206 είναι Δημήτρη, με 600-700 κιλά στο μπροστινό άξονα ανάλογα την έκδοση. Διάφοροι στο PSclub έχουν βρει κάποια των 285 λιβρών που δοκίμασαν πολύ σκληρά για καθημερινή χρήση...
Κι εγώ πάντως θα περίμενα το συγκεκριμένο ελατήριο να είναι πάνω από 225... οπότε μπορεί το '405' να μην έχει καμία σχέση με αυτό που έγραψα.Αυτο βοηθαει??
-
Not really (σ' ευχαριστώ που το έψαξες ).
Το είχα βρει κι αυτό ψάχνοντας με τον κωδικό, αλλά αναφέρει μόνο max axle load (890kg εμπρός) για TUV approval και όχι spring rate. Δεν έκαναν τον κόπο να πουν 'με τόσο βάρος χαμηλώνεις τόσο με την αρχική ρύθμιση, ενώ με τόσο βάρος χαμηλώνεις τόσο', οπότε να μπορείς να υπολογίσεις.
Ούτε μήκος καλαμιών, ελατηρίων κλπ. -
Mου απάντησαν για τις λίβρες από Bilstein (τους ρώτησα όσο πιο ευγενικά μπορούσα
Dear Nick,
Thank you for your email and interest in Bilstein.
(μπλα μπλα μπλα)
Front main - E4-FD1-Y405A00 - 50N/mm or 285lbs/inch
Helper - E4-FD1-Z351A00 - 45N/mm or 257lbs/inchPlease let me know if there is anything else I can help with!
Best Regards / Mit freundlichen Grüßen,
Luís GonçalvesΤώρα πώς σχετίζονται τα νούμερα αυτά με τον κωδικό (και αν σχετίζονται)...
-
Αλλάχτηκαν οι βάσεις, 195€ το ζευγάρι (δεν βρήκαμε imitasion)+40€ η εργασία=η μισή αξία του αυτοκινήτου!
Και μετά φταίει ο Στουρνάρας και το Μνημόνιο...
-
195 ευρω τα 2 λαστιχα?? Πηρες και τα ρουλεμαν μαζι?
-
Dafuq?
-
Ναι, και ρουλεμάν ήταν τοποθετημένα.
Πλάκα δεν έχει; -
γραφω σε περιπτωση που χρειαστει σε κανεναν...μιας και οι τιμες που ζητανε σε εχιδικευμενα καταστηματα (αμορισερ ζαντολαστιχα ή/και συνεργεια έχουν ξεφυγει...εχω ακουσει απο 150 μεχρι 200 τιμη πώλησης)
λιανική τιμη αγορας με αποδειξη 4 αμορτισερ bilstein μαυρα για smart f2 450 700cc = €120 -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Dafuq?ελα ντε,120 ευρω αγορασα και τα 2 για το εβο,οχι τα γνησια ,αλλα τα βελτιωτικα της ralliart με πιο σκληρο λαστιχο(και αυτα με ρουλεμαν μαζι).
Περί Αναρτήσεων