Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αέρας στο κύκλωμα νερού σε Passat b3
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αέρας στο κύκλωμα νερού σε Passat b3
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    72
    3388
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trident1971 last edited by

      Ο χρήστης dinos86 έγραψε:
      Το έκανα αυτό με το μπουκάλι. (όπως δίχνει και στο video) εβγαλε αρκετό αερα, για να δούμε.

      γυρισες το καλοριφερ στο ζεστο? υποτιθεται αυτο βοηθαει να ανοιξει η βαλβιδα να κυκλοφορησει το νερο και να φυγουν και μεσα απο εκει οι φυσαλιδες

      ας ελπισουμε πως το εληξες το προβλημα

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        drdino last edited by

        Είναι σίγουρο ότι έχει βάνα για τον εναλλάκτη της καμπίνας; Δεν είναι στάνταρ αυτό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • T
          trident1971 last edited by

          Ο χρήστης drdino έγραψε:
          Είναι σίγουρο ότι έχει βάνα για τον εναλλάκτη της καμπίνας; Δεν είναι στάνταρ αυτό.

          Δεν ξερω, ετσι εμαθα απο τα βιντεο στα ιντερνετς, ετσι λεω

          (Τωρα καποιος που κερασε καφε χτες, θα γελαει )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a last edited by

            Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

            Είναι σίγουρο ότι έχει βάνα για τον εναλλάκτη της καμπίνας; Δεν είναι στάνταρ αυτό.

            Δεν ξερω, ετσι εμαθα απο τα βιντεο στα ιντερνετς, ετσι λεω

            (Τωρα καποιος που κερασε καφε χτες, θα γελαει )

            +1

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gatsoulos last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Είναι σίγουρο ότι έχει βάνα για τον εναλλάκτη της καμπίνας; Δεν είναι στάνταρ αυτό.

              Ναι,εκει συνδεεται το χειριστηριο για ζεστο-κρυο,στην κονσολα και ανοιγοκλεινει την εισοδο ζεστου νερου στη βαπορετα-εναλλακτη κατα το σωστοτερο
              Θερμοσταλτικη βαλβιδα.


              Μαλλον τετοια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                alexeft last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                Είναι σίγουρο ότι έχει βάνα για τον εναλλάκτη της καμπίνας; Δεν είναι στάνταρ αυτό.

                Είναι δυνατόν να μην έχει κάποιο τρόπο να ελέγχει τη ροή του αντιψυκτικού;

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • D
                  dinos86 last edited by

                  Ναι στο ζεστό το είχα. Σε μια μικρή βολτα που το κανα όλα δίχνουν θετικά. Να δούμε τωρα και μετα απο ζόρισμα τι θα κανει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    gatsoulos last edited by

                    Ο χρήστης dinos86 έγραψε:
                    Ναι στο ζεστό το είχα. Σε μια μικρή βολτα που το κανα όλα δίχνουν θετικά. Να δούμε τωρα και μετα απο ζόρισμα τι θα κανει.

                    Καλοταξιδο.

                    Είναι δυνατόν να μην έχει κάποιο τρόπο να ελέγχει τη ροή του αντιψυκτικού;

                    Ειχα δει παλια,νεαρος τοτε,ενα ΖΑΖ που ειχε στη θεση του ντουλαπιου του συνοδηγου,καυστηρα-κανονικα με φωτια-βενζινης για τη θερμανση της καμπινας!!! Αλλα,πανω σε αυτο,δεν ξερω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Πολλά λεωφορεία πρέπει να έχουνε καυστήρα πετρελαίου (μάλλον όχι στο ντουλαπάκι ).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                        Πολλά λεωφορεία πρέπει να έχουνε καυστήρα πετρελαίου (μάλλον όχι στο ντουλαπάκι ).

                        Tα πιο πολλά θες να πεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dinos86 last edited by

                          Πάλι τα ίδια, τίποτα δεν έγινε. Μια μικρή διαφορά τώρα: Οταν το σβήσω πρέπει να περιμένω 2+ λεπτά περίπου για να αρχίσει και να ανεβαινει η θερμοκρασία και να γουργουρίζει το σύστημα. Σε αντίθεση με πρίν που ήταν λιγότερο απο 1 λεπτό. Τι να πώ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dinos86 last edited by

                            Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                            κανει κανα 25αρι € μπορει να μην αξιζει για μια φορα στα 2-3 χρονια

                            Που μπορώ να το βρώ αυτό?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              Ο χρήστης dinos86 έγραψε:

                              κανει κανα 25αρι € μπορει να μην αξιζει για μια φορα στα 2-3 χρονια

                              Που μπορώ να το βρώ αυτό?

                              http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss_1?url=search-alias%3Dautomotive&field-keywords=Lisle+spill+free+funnel&rh=n%3A15684181%2Ck%3ALisle+spill+free+funnel

                              υπαρχει το 24610 και το 24680 δεν ξερω αν το εχουν εις τας Ευρωπας, απο Αμερικην θα ερθει ο κουκος αηδονι

                              1. Μηπως να τα δωσεις σε κανα τεχνικο να βρει τι γινεται?
                              2. μηπως να ξανακανεις τη διαδικασια?
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                postruck last edited by

                                η εξαέρωση στους κινητήρες των passat b3,golf 3,δεν γίνεται με γρύλους, μπουκάλια και πεζοδρόμια.Εχεις το αυτοκίνητο σε επίπεδο σημείο,ανοίγεις την τάπα του δοχείου διαστολής και βάζεις εμπρός.Ταυτόχρονα γυρνάς τον διακόπτη του αέρα στο ζεστό. Τον διακόπτη του βεντιλατέρ τον αφήνεις στο μηδεν.Οσο ο κινητήρας δουλευει,αρχίζουν οι φυσαλίδες αέρα και ανεβαίνουν προς τα επάνω.Οταν θα πλησιάζει στους 90 και θα αρχίσει να ανεβαίνει η στάθμη, κλείνεις το δοχείο διαστολής και προσέχεις αν θα ανάψει το βεντιλατέρ.Αφου κρυώσει τσεκάρεις την στάθμη στο δοχείο.Σε περίπτωση που το πρόβλημα παραμένει,αρχίζεις το ψάξιμο αλλού.Θερμοστάτης ελέχθηκε?? το κύκλωμα ελέχθηκε με αντλία και όργανο πίεσης για διαροές?? Τα κολλάρα στο ψυγείο του καλοριφέρ τα έβγαλες και να ρίξεις νερό με πίεση να δείς αν βγαίνει κανονικά??? G11 έβαζες καθόλου?? Αν όχι,κατα πάσα πιθανότητα ψυγείο καλοριφέρ βουλομένο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  Ο χρήστης postruck. έγραψε:
                                  η εξαέρωση στους κινητήρες των passat b3,golf 3,δεν γίνεται με γρύλους, μπουκάλια και πεζοδρόμια.Εχεις το αυτοκίνητο σε επίπεδο σημείο,ανοίγεις την τάπα του δοχείου διαστολής και βάζεις εμπρός.Ταυτόχρονα γυρνάς τον διακόπτη του αέρα στο ζεστό. Τον διακόπτη του βεντιλατέρ τον αφήνεις στο μηδεν.Οσο ο κινητήρας δουλευει,αρχίζουν οι φυσαλίδες αέρα και ανεβαίνουν προς τα επάνω.Οταν θα πλησιάζει στους 90 και θα αρχίσει να ανεβαίνει η στάθμη, κλείνεις το δοχείο διαστολής και προσέχεις αν θα ανάψει το βεντιλατέρ.Αφου κρυώσει τσεκάρεις την στάθμη στο δοχείο.Σε περίπτωση που το πρόβλημα παραμένει,αρχίζεις το ψάξιμο αλλού.Θερμοστάτης ελέχθηκε?? το κύκλωμα ελέχθηκε με αντλία και όργανο πίεσης για διαροές?? Τα κολλάρα στο ψυγείο του καλοριφέρ τα έβγαλες και να ρίξεις νερό με πίεση να δείς αν βγαίνει κανονικά??? G11 έβαζες καθόλου?? Αν όχι,κατα πάσα πιθανότητα ψυγείο καλοριφέρ βουλομένο.

                                  Για τα προβλήματα που μπορεί να έχει το κάθε πασάτ δεν φταίνε οι τεχνικές του πεζοδρομίου κλπ που δουλεύουν μια χαρά!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    postruck last edited by

                                    σε τοσα golf ποτέ δεν τα ανέβασα σε πεζοδρόμιο για εξαέρωση,γιατί ήταν σε επίπεδο χώρο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      alexeft last edited by

                                      Ο χρήστης postruck. έγραψε:
                                      σε τοσα golf ποτέ δεν τα ανέβασα σε πεζοδρόμιο για εξαέρωση,γιατί ήταν σε επίπεδο χώρο.

                                      Το είχαμε πει και λίγο πιο πίσω, προφανώς δεν έχει τάπα το ψυγείο του πασάτ και έχει βάλει μόνος του ο κατασκευαστής το δοχειάκι ψηλά. Σε πολλά αμάξια με τάπα στο ψυγείο, βοηθάει πολύ το πεζοδρόμιο ή το μπουκαλάκι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dinos86 last edited by

                                        Ο χρήστης postruck. έγραψε:
                                        η εξαέρωση στους κινητήρες των passat b3,golf 3,δεν γίνεται με γρύλους, μπουκάλια και πεζοδρόμια.Εχεις το αυτοκίνητο σε επίπεδο σημείο,ανοίγεις την τάπα του δοχείου διαστολής και βάζεις εμπρός.Ταυτόχρονα γυρνάς τον διακόπτη του αέρα στο ζεστό. Τον διακόπτη του βεντιλατέρ τον αφήνεις στο μηδεν.Οσο ο κινητήρας δουλευει,αρχίζουν οι φυσαλίδες αέρα και ανεβαίνουν προς τα επάνω.Οταν θα πλησιάζει στους 90 και θα αρχίσει να ανεβαίνει η στάθμη, κλείνεις το δοχείο διαστολής και προσέχεις αν θα ανάψει το βεντιλατέρ.Αφου κρυώσει τσεκάρεις την στάθμη στο δοχείο.Σε περίπτωση που το πρόβλημα παραμένει,αρχίζεις το ψάξιμο αλλού.Θερμοστάτης ελέχθηκε?? το κύκλωμα ελέχθηκε με αντλία και όργανο πίεσης για διαροές?? Τα κολλάρα στο ψυγείο του καλοριφέρ τα έβγαλες και να ρίξεις νερό με πίεση να δείς αν βγαίνει κανονικά??? G11 έβαζες καθόλου?? Αν όχι,κατα πάσα πιθανότητα ψυγείο καλοριφέρ βουλομένο.

                                        Ακριβώς όπως το πες 'κατα λέξη' το εχουμε κανει. θερμοστάτης ειναι οκ όπως επίσης και η τρόμπα. Το συστημα έχει ελεχθεί για διαροές οι οποίες δεν υπάρχουν! Τα κολλάρα στο ψυγείο του καλοριφέρ ναι τα έχουμε βγάλει και όλα ειναι καλα και εκεί. G11 όχι δεν έχω βάλει. Δουλεύει με G12.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          απο το ψυγειο ενα ψιλο σωληνακι παει στο δοχειο διαστολης, κοιταξτε για βουλωμα σε αυτο στη μερια του ψυγειου συνηθως.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dinos86 last edited by

                                            Θα το δω και αυτό, δεν το ειχα σκεφτεί!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr