-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
παραγγελια ειναι κατι που ΔΕΝ μου περασε απο το μυαλο...
ειχα την αφελη εντυπωση οτι θα ελεγα τυλιξτε μου ενα κοκκινο και θα ερθω αυριο να το παρω...Δε φανταζομαι να εχουν δημιουργησει στοκ.
Τα στοκ τα πήρε ΟΛΑ η Hertz
-
αν πηρε η HERTZ τουμπανιασμενο FR..χαλαλι της!!
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Για πες μας, τι μουσικές παίζει ο νέος 1,4tsi; Τί λένε τα συνεργεία; Θα χουν δει πάρα πολλά τα συνεργεία αυτούς τους 6 μήνες που κυκλοφορεί.Έλα πού'σαι ρε μόρτη.....κατ'αρχάς ποιοί είστε εσείς;!!Και κατά δεύτερον,αναφέρομαι στο DSG...μιας που θες να κάνεις τον Μπαιρακτάρη......
-
Βλέπω ρωτάς και για τα τέλη στο άλλο θέμα.Το χρειάζεσαι οπωσδήποτε πριν το '14 ? Γιατί διαφορετικά καλύτερα να κάνεις παραγγελία αυτό που θες όπως το θες και να σου έρθει δώρο με το νέο έτος .Α,και να μην ξεχάσω.Σύμφωνα με τα όσα γράφουν στο vw club ο 122άρης έχει βγει διαμάντι ενώ ο νέος 140 άρης έχει πολλά νέα μέρη του κινητήρα και δεν είναι ακόμη αρκετά ''δοκιμασμένος'' χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα κάτι.Πάντως επιμένω για 1.4 και τα ρέστα βενζίνες ή κάποιο εξτραδάκι+αν δεις από κοντά την έκδοση fr του λεόν ξεχνάς σαν σχέδιο οποιοδήποτε άλλο μικρομεσαίο πλην τζουλιέτας (για εμένα πάντα) .
-
Eμενα μου αρέσει περισσότερο το Golf ,από το Leon.Ειδικότερα σε μαυρο ή ανθρακί.
-
Έλα πού'σαι ρε μόρτη.....κατ'αρχάς ποιοί είστε εσείς;[/quote]
Γνωριζόμαστε κι απο χθες και χρησιμοποιείς χαρακτηρισμούς;
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Και κατά δεύτερον,αναφέρομαι στο DSG...μιας που θες να κάνεις τον Μπαιρακτάρη......
Λέγοντας 'μας' εννοώ προφανώς να ενημερώσεις το φόρουμ, αν δε το κατάλαβες. Κατά δεύτερον, που θες να καταλάβω εγώ τι ακριβώς εννοείς, αφού τον τελευταίο καιρό σε όλα τα ιταλογαλλικογερμανικά τοπικ μόνο σπόντες πετάς. Fyi, τα ξηρού τύπου DSG φυσιολογικά στις χαμηλές ταχύτητες κάνουν θόρυβο, μιας που αναφέρεσαι σε αυτό. Μπορείς να οδηγήσεις ένα και να το διαπιστώσεις μόνος σου. Το να πετάς υπονοουμένα και smilies τύπου ' ' δε βοηθάνε ούτε τον υποψήφιο αγοραστή ούτε δείχνουν τις γνώσεις σου στο εκάστοτε θέμα.
-
+1 για τα ξηρού τύπου.Όντως είναι φυσιολογικός (αν και ) ο θόρυβος που ακούγεται με χαμηλές ταχύτητες.Ακόμη και κάποια μικρά σκορτσαρίσματα που εμφανίζονται είναι λάθος του λογισμικού και μετά παίρνει η μπάλα και το δίσκο.Φίλος πάντως έχει 150.000 χλμ. με dsg και στην πόλη το βάζει από όταν το πρωτοπήρε στο χειροκίνητο για να μην μπερδεύεται το κιβώτιο με το 1η-2α-1η κλπ. Θόρυβο κάνει κανονικά,πρόβλημα όμως κανένα και τα χιλιόμετρα έχουν γίνει σε 4.5 χρόνια Σίγουρα θα έπρεπε να μη συμβαίνει αυτό και δεν το αναφέρω για να δικαιολογήσω τίποτα (μπορεί να είναι απλά κ@λος ) απλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Στην τελική,το αυτοκίνητο είναι και λαχείο αλλά και πως θα του φερθείς.
-
Συν του ότι όσα είχαν θέμα στις αλλαγές, αλλάχθηκε στην εγγύηση ο πολύδισκος και έγινε και Update, οπότε τώρα σε καινούρια αυτοκίνητα όπως αυτά του θεματος εδώ, δε θα πρέπει -λογικά- να αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα.
-
Το αμ΄ξι είναι 90% πώς θα του φερθείς και 10% όλα τα άλλα. Εγώ απο προσωπικη εμπειρία όποιον έχω δει να παραπονιέται για αμαξί , είναι ο ίδιος που το διαλύει και του πίνει το αιμα. Στο θέμα μας Γκολφ, πιο ολοκληρωμένο , φτιαγμένο απο τους Γερμανούς για τους Βόρειους ! Σε επιτόπιο ποιοτικό έλεγχο το Γκόλφ είναι ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ το πιό καλοφτιαγμένο Volkswagen. όποιος απορεί μία βόλτα στην τοπική του VW θα του το αποδείξει. Για εμένα ασυζητητί Γκολφ, ξέχνα τα DSG και τα λοιπά για επαρχιακές βόλτες , αυτα ειναι κιβώτια ξεκούρασης για πόλεις- σου το λέω γιατι έχω ενα παρόμοιο Citroen C4-. Αντε σε μια vW και ζήτα τιμή για ενα syncro tdi με τον καινουργιο κινητηρα , με το 6αρι χειροκινητο και με αλουμινενιες ζαντες 15 ιντσων και καθε χειμώνα θα πίνεις κρασι στη συμβουλή μου!
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Το αμ΄ξι είναι 90% πώς θα του φερθείς και 10% όλα τα άλλα. Εγώ απο προσωπικη εμπειρία όποιον έχω δει να παραπονιέται για αμαξί , είναι ο ίδιος που το διαλύει και του πίνει το αιμα. Στο θέμα μας Γκολφ, πιο ολοκληρωμένο , φτιαγμένο απο τους Γερμανούς για τους Βόρειους ! Σε επιτόπιο ποιοτικό έλεγχο το Γκόλφ είναι ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ το πιό καλοφτιαγμένο Volkswagen. όποιος απορεί μία βόλτα στην τοπική του VW θα του το αποδείξει. Για εμένα ασυζητητί Γκολφ, ξέχνα τα DSG και τα λοιπά για επαρχιακές βόλτες , αυτα ειναι κιβώτια ξεκούρασης για πόλεις- σου το λέω γιατι έχω ενα παρόμοιο** Citroen C4**-. Αντε σε μια vW και ζήτα τιμή για ενα syncro tdi με τον καινουργιο κινητηρα , με το 6αρι χειροκινητο και με αλουμινενιες ζαντες 15 ιντσων και καθε χειμώνα θα πίνεις κρασι στη συμβουλή μου!αν και ανοιγει η κουβεντα, μιας και το ειδα σημερα στην βολτα (οπτικα ηταν ωραιο και αυτο) , τι γνωμη εχεις για το C4 μιας και το εχεις;;
καθως διαστασιακα ειναι εντος οριων....λογος που αποκλειστηκαν τα 'μεγαλα'
καθοτι στην γειτονια αυγατισαν επικινδυνα τα αμαξια...και ο δρομος παρεμεινε ο ιδιος σε μηκος...το αυτοματο θεωρεις οτι δεν αξιζει...ετσι;;
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Βλέπω ρωτάς και για τα τέλη στο άλλο θέμα.Το χρειάζεσαι οπωσδήποτε πριν το '14 ? Γιατί διαφορετικά καλύτερα να κάνεις παραγγελία αυτό που θες όπως το θες και να σου έρθει δώρο με το νέο έτος .Α,και να μην ξεχάσω.Σύμφωνα με τα όσα γράφουν στο vw club ο 122άρης έχει βγει διαμάντι ενώ ο νέος 140 άρης έχει πολλά νέα μέρη του κινητήρα και δεν είναι ακόμη αρκετά ''δοκιμασμένος'' χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα κάτι.Πάντως επιμένω για 1.4 και τα ρέστα βενζίνες ή κάποιο εξτραδάκι+αν δεις από κοντά την έκδοση fr του λεόν ξεχνάς σαν σχέδιο οποιοδήποτε άλλο μικρομεσαίο πλην τζουλιέτας (για εμένα πάντα) .και ναι και οχι....
εξαρταται αν θα παμε Χριστουγεννα στο χωριο...
αν και λατρευω το Καντετ μου...δεν θα πηγαινα Γιαννενα με αυτο..
αλλα και παλι πρωτο στρωσιμο Αθηνα -χωριο...στο αυτοτριτη ελεγε οτι αν αγορασεις τον δεκεμβρη επειδη κλεινουν τη χρονια, θελουν να αυξησουν τις λογιστικες επιδοσεις, παιζει να σου χαρισουν και τα τελη!!
-
Και ισχύει ότι επειδή θέλουν να πιάσουν τους στόχους που τους έχουν θέσει τα εργοστάσια, άνετα χαρίζουν τα τέλη του ''13 σε όποιον αγοράζει μέχρι Δεκέμβρη... Συν ότι δεν ξέρουμε τι θα παιχτεί με την απόσυρση...
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Και ισχύει ότι επειδή θέλουν να πιάσουν τους στόχους που τους έχουν θέσει τα εργοστάσια, άνετα χαρίζουν τα τέλη του ''13 σε όποιον αγοράζει μέχρι Δεκέμβρη... Συν ότι δεν ξέρουμε τι θα παιχτεί με την απόσυρση...Ωραια τα λετε...
Δεκεμβρη που πηραμε το QQ δεν το συζητησαν καν να μας χαρισουν τα τελη του 12. -
Μπορεί να είχαν πιάσει τους στόχους!
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Μπορεί να είχαν πιάσει τους στόχους!H vw δεν εχει αναγκη απο στοχους.
Πουλαει σαν ζεστο ψωμι(λογια ιδιοκτητη αντιπ/ας vw-audi)H vw ουτε πατακια δε θα σου χαρισει.
Μετα απο αγορα τριών vw στην οικογενεια κατι ξερω για να το λεω. -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
εδω μεσα βλεπω οτι πινουν νερο στο ονομα του...
Παραέξω να δείς...!!!... κάτι αντιπροσωπείες και συνεργεία.....
υγ.ειδικά η μουσική(ήχους) που παίζει.......Είπα κάτι που δεν ισχύει;.......
8 στα 10 ποστ σου τους τελευταιους μηνες αφορουν ειρωνιες προς ολους τους κατασκευαστες εκτος της mazda..
Τραβα τωρα στο λογαριασμο που εχεις φτιαξει στο vwclub να βγαλεις το κομπλεξισμο σου, που γραφτηκες για να τρολλαρεις and get a life.... -
σιγά το δώρο. να σου χαρίσουν τα τέλη για να κυκλοφορείς το αμάξι ένα-δυο μήνες κ να φορτωθεί κ ένα χρόνο στη πλάτη του. Το θέμα είναι τί θα γίνει με την απόσυρση που λήγει τέλος του χρόνου.
στο ερώτημα του φίλου πάντως, εγώ θα έπαιρνα leon 1.8 dsg ή γκολφ 1.4 (για να έχει κ τους πολλαπλούς πίσω) -
Ο χρήστης GREY έγραψε:
.Α,και να μην ξεχάσω.Σύμφωνα με τα όσα γράφουν στο vw club ο 122άρης έχει βγει διαμάντι ενώ ο νέος 140 άρης έχει πολλά νέα μέρη του κινητήρα και δεν είναι ακόμη αρκετά ''δοκιμασμένος'' χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα κάτι. .κ ο 122αρης καινουργιος είναι
-
Ισχύει όντως κάτι τέτοιο; Νόμιζα ότι μόνο ο 140αρης με το act είναι καινούργιος.Αυτο με τους πολλαπλούς συνδέσμους δεν το ανεφερε κανείς μας μέχρι τώρα και έχει μια κάποια αξία αναλόγως και τη χρήση για την οποία προορίζεται το αυτοκινητο.Εχω κάνει τεστ ντραιβ golf 7 140ps dsg και είναι παρα πολύ καλός συνδυασμός πάντως.Ξεκουραστο για μες την πόλη και όταν θες να χαρείς λίγο βαζεις απο την οθόνη το sport και το κιβώτιο στο manual και Απλα προτιμώ τον ίδιο συνδυασμό σε λεον εγώ προσωπικά.
@Kingstonian Σχετικά με το 'αυτοματο ή όχι' κάνε ένα τεστ μτραιβ και εσύ να δεις πως λειτουργεί και αν μπορείς να το αντέξεις -
Το C4 δεν πινει ,δεν καπνιζει, δεν χαλαει. Εινι ανετο, τιμιο, γρηγορο,μταξιδιαρικο. Το ημιαυτοματο δεν πυροβολαει, αλλα ειναι πιο γρηγορο και ευχρηστο απο το χειροκινητο. Φετος θα τρεξει την 3η χρονια χωρις τελη . 22 χιλιαδες χιλιομετρα στο κοντερ, εξαιρετικα απροβληματιστο. Οταν το πηρα σε ντιζελ δεν υπηρχε τιποτε κατω απο 24 η 25 σε premium, οταν εγω το πηρα εκανε 18 κλειδι. Ειμαι κατευχαριστημενος, αλλα νομιζω υπαρχουν σημερα καλυτερα αυτοκινητα στην τιμη αυτη. Θα βρεις ευκολα τζουλιετες και Megane GT 130 κατω απο 20 , οπωσδηποτε το syncro που σου εγραψα και θα εκανα και μια βολτα στν BMW για το 116d. Ειλικρινα νομιζω οτι με τα 2.5 χιλιαρικα του DSG θα παρεις ενα καλυτερο αμαξι αν τα ριξεις αλλου με δεδομενο οτι θα εισαι εκτος πολης . Προτιμησε γενικα ντιζελ, μην παρεις ενα αμαξι που θα χαζεις αμεσως το 50% ρης τιμης του. Ολα αυτα ειναι η γνωμη μου.
Leon FR 1.4TSI-DSG vs. GOLF