-
Πάντως το αισθητικό κομμάτι πστεύω ότι είναι και το πιο δυνατό σημείο αυτού του αυτοκινήτου . Απο τα αυτοκίνητα που δεν νομίζω ότι θα χρειάζονταν κάποιο F/L. Επίσης οι κινητήρες του μέσα στο πνεύμα της εποχής του ήταν-turbojet/multiair. Το πιο ορατό μειονέκτημα πέρα απο τα όποια δευτερεύων θέματα ποιότητας όταν σε έκθεση αυτοκινήτου το είχα δεί απο κοντά ήταν οι πίσω χώροι-όπως και στο μεγκάν της Ρενό.
Απλά μια υπόθεση κάνω: Επειδή δεν έχω ακούσει ότι ούτε οδηγικά ούτε σε θέμα άνεσης ήταν κάτι το ιδιαίτερο, ίσως τεχνολογικά το ότι αυτό βασίστηκε (όπως και η Δέλτα) στο σασί του Στίλο μήπως του στήρησε την πιθανότητα σε θέματα οδικής συμπεριφοράς, άνεσης, επιδόσεων/οικονομίας να είναι πιο ανταγωνιστικό με τις θεωρητικά κορυφαίες προτάσεις στην κατηγορία του συν κάτι που ανέφερε ο συνφορουμίτης Alba Parietti στο χρόνο στο θέμα του μηχανολογικού development;
-
Δεν φαίνεται στον ορίζοντα αντικαταστάτης του Bravo (με τον ίδιο τύπο αμαξώματος τουλάχιστον). Αν παρουσιασθεί το crossover , που κάποια στιγμή κυκλοφόρησε ως φήμη , οτι θα μπει στην παραγωγή ως ανταγωνιστής του Nissan Qashqai . αυτό δεν νομίζω οτι μπορεί να θεωρηθεί αντικαταστάτης του Bravo.
Δυο παλαιότερα και μάλλον αυθαίρετα rendering για το Crossover.
Kαι κάποιες σκέψεις που έχουν κυκλοφορήσει για κοινό μοντέλο Fiat/Chryshler SUV
Eκτος και αν αποφασίσουν να εισάγουν κάποια στιγμή το Viaggio σε 4θυρη ή 5θυρη έκδοση.
-
Συμφωνω με τον jimdenin οτι το αισθητικό κομμάτι ειναι το πιο δυνατό σημείο αυτού του αυτοκινήτου αφου δεν χορταινω να το βλεπω κυριως την μουρη του και το πλαι του το πισω του δεν τρελαινομαι. Αξιο αναφορας εδω ειναι οτι οσοι μπαινουν μεσα παρα την αρχικη τους δυσαρεσκεια το εκθειαζουν (Ιταλος σου λεει ωραιο σαλονι) λιγο το ταμπλο με το carbon look λιγο οι αναπαυτικες θεσεις, λιγο οι χωροι πισω ολοι μενουν ικανοποιημενοι υστερα και λενε καλη αγορα δεν της το χα της Fiat.
-
Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
Αξιο αναφορας εδω ειναι οτι οσοι μπαινουν μεσα παρα την αρχικη τους δυσαρεσκεια το εκθειαζουν (Ιταλος σου λεει ωραιο σαλονι) λιγο το ταμπλο με το carbon look λιγο οι αναπαυτικες θεσεις, λιγο οι χωροι πισω ολοι μενουν ικανοποιημενοι υστερα και λενε καλη αγορα δεν της το χα της Fiat.αρκει βεβαια να μην τριξει στην πρωτη λακουβα!
εντυπωση μου κανει παντως οτι τα bravo ειχαν τριγμους, ενω αντιθετα τα grande punto ειχαν καλη συναρμολογηση και δεν ειχαν αντιστοιχο θεμα!
-
Grande Punto με κάτω από 100k χλμ, πάντως, που έμπαινα συχνά - με 17άρες, το sport - μιλάμε για μπουρδέλο. Άλματα εμπρός το Evo, συγκριτικά.
Απεναντίας, το Bravo μας με 80k χλμ και αν και απ' τα πρώτα - του 2007 - δεν τρίζει.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Grande Punto με κάτω από 100k χλμ, πάντως, που έμπαινα συχνά - με 17άρες, το sport - μιλάμε για μπουρδέλο. Άλματα εμπρός το Evo, συγκριτικά.Απεναντίας, το Bravo μας με 80k χλμ και αν και απ' τα πρώτα - του 2007 - δεν τρίζει.
οι 17αρες λογικο ειναι να χτυπανε!!
και στο bravo κυριως το σπορ που ειχε πιο μεγαλες ζαντες με μικροτερο προφιλ ειχε θεμα με κοπανηματα και τριγμους! -
Το Sport έχουμε. Γενικά, όσα λες είναι λες και αφορούν άλλα Fiat απ' αυτά που ξέρω.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Το Sport έχουμε. Γενικά, όσα λες είναι λες και αφορούν άλλα Fiat απ' αυτά που ξέρω.απλα αυτο που ξερω να σου πω με σιγουρια ειναι οτι τα punto που εχουν εργοστασιακες διαστασεις στις ζαντες με μεγαλο προφιλ και μαλακες αναρτησεις, δεν εχουν τριγμους...
και το δικο μου τωρα 2 χρονια δεν κανει κιχ! απο ιδιοκτητες ξερω οτι οσοι εχουν σκληρη αναρτηση εχουν θεμα!τωρα με το bravo, δεν εχω, απλα σου λεω οτι εχω ακουσει!
-
Sport μετα απο 87.000 χλμ και 4,5 χρονια δεν τρίζει καθόλου, οπουδήποτε. Αλλα πάω με προσοχή στις λακούβες γιατι κοπαναει αρκετα και το λυπάμαι!
Γενικα, στην ουσία δεν εχω ακόμα καθόλου βλάβες, αν εξαιρέσεις χαζομαριτσες όπως κάτι κλαπετα του clima που χάλασαν για δεύτερη φορα και τις φούσκες στα ημιαξονια που κάποια στιγμη έχασαν το γρασο τους. -
Εγω με 87 χιλ χλμ και δεν ακουγεται τσικ στο αυτοκινητο. Και με τους θορυβους εχω και ενα θεμα. Εδω τα τακακια μου σφυριζουν λιγο και αν και καινουργια και Bosch τα παω για αλλαγη. Το αλλο συν του Bravo που μαλλον περνα απαρατηρητο αλλα υπολογισιμο για οικογενειες ειναι το πορτμπαγκαζ του που ειναι 400 λιτρα και ακρως εκμεταλλευσιμο. Στην κατηγορια του εκτος απο την καινουργια C4, που εχει εφαμιλλο, δεν υπαρχει μεγαλυτερος χωρος αποσκευων. Γι'αυτο ισως και ο καπως περιορισμενος πισω χωρος επιβατων σε σχεση πχ με Γκολφ, αλλα μια χαρα ειναι γιατι τουλαχιστον σε μενα που εχω μικρα παιδια ειναι υπεραρκετος. Στο κατω κατω ποσες φορες και για ποσο χρονο μπαινουν ενηλικες πισω αν και δεν υπολειπονται και τοσο των ανταγωνιστων. Για μενα προσωπικα καλυτερα που εχει μεγαλυτερο πορτμπαγκαζ. Αν το ειχα για ταξι, μονο τοτε θα σκεφτομουν τοσο τους πισω χωρους. Το στυλ και η σπορ σχεδιαση ομως τα εχουν αυτα και προτιμω να εχει τη σχεδιαση παρα να ειναι τετραγωνο για χαριν των πισω χωρων.
-
Καλημέρα.
Τελικά έβαλα τα Sachs supertouring αερίου λαδίου το σαββατο.Οι πρωτες εντυπώσεις αν και χρειάζονται κάποια χλμ τα αμορτισέρ για να 'πατήσουν' είναι καλή.Το κοπάνημα ειδικά μπροστά έχει μειωθεί αρκετά (πίσω λόγω ημιάκαμπτου κάνει κάτι πηδηματάκια...)έχει βελτιωθεί το φρενάρισμα ,το στρίψιμο και η αισθηση απο το τιμόνι.Γενικά όχι κάποια φοβερή αλλαγή ,μια βελτίωση overall.Μένει να δούμε σε βάθος χρόνου κατα΄πόσο θα αντέξουν στους καρόδρομους τησ αθήνας.
-
Με γειες!
-
Καλησπέρα παιδιά. Να κάνω μια ερώτηση..Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο,είναι λογικό να ακούγεται η τουρμπίνα κατά τις αλλαγές ταχυτήτων ή αφήνωντας το γκάζι απότομα? Θα παρομοίαζα τον ήχο με τον ήχο σκάστρας σε τούρμπο παρελθόντος.
Ευχαριστώ
-
Αριθμός για service , κάποιος κάτοχος που να έχει εμπειρία απ αυτό των 90; -
εγω...με ιμαντα κινησης χωρις τακακια σε μηχανικο γειτονιας 400 ευρω
-
Παιδιά καλησπέρα.Δύο θεματάκια....
1.Όταν βάζω μπροστά την Μόνικα παρατήρησα ότι αναβοσβήνει η ένδειξη διανυθέντων χιλιομέτρων...Ξέρει κανείς τι μπορεί να παίζει;
2.Είχα να βάλω μπροστά την Μόνικα 2 βδομάδες....Εν τω μεταξύ έπιασαν τα πρώτα κρύα στην Ορεστιάδα και δεν πήρε με την πρώτη.Ένδειξη μπαταρίας δεν μου βγάζει αν και φαντάζομαι ότι ο προηγούμενος δεν είχε αλλάξει και σιγά σιγά κλείνει 5ετια...Λέτε μα ψαχτώ για μπαταρία;;;; -
Πρωί-πρωί αύριο πας για μπαταρία.
-
Και μενα τωρα που κρυωσε ο καιρος δεν παιρνει με την πρωτη αλλα δεν πρεπει να ειναι μπαταρια. Οταν ειναι ζεστο παιρνει με την πρωτη.Εχω και γκαζι αλλα επειδη παιρνει μπροστα με βενζινη δεν φταιει το γκαζι. Ισως να φταιει η βενζινη που καθεται αρκετο καιρο στο τεποζιτο. Θα την καψω, θα ωβαλω φρεσκια και θα δω. Αν παλι συνεχισει θα ειναι καποιο θεμα τροφοδοσιας καυσιμου. Βεβαια δεν εχει αλλο προβλημα ουτε φαινεται τιποτα αλλο σε κινηση. Μακαρι να ηταν η μπαταρια, θα ξεμπερδευα γρηγορα, αλλα δεν δειχνει για τετοιο.
-
Eκαψα χθες την βενζινη που ειχε και εβαλα φρεσκια. Σημερα το πρωι πηρε με τη μια (για να μην πω με την μιση), οποτε φαινεται οτι καλως υπεθεσα για τη βενζινη. Ισως να εφταιγε και το οτι ειχα κατοσταρα πριν και λογω των προσθετων που βαζουν, αυτα με τον καιρο να χανουν την ιδιοτητα τους (πτητικα) και μαζι μ'αυτο να πεφτει και η ποιοτητα της βενζινης.
Εχτες εβαλα απλη και οπως ειπα σημερα το πρωι πηρε μπροστα με τη μια. Θα φανει σε λιγο καιρο οταν παλιωσει και η απλη αν πραγματικα φταιει η κατοσταρα οταν καθεται και δεν χρησιμοποιειται η απλα αν οταν παλιωνει η βενζινη χανει τις ιδιοτητες της γενικως. Παντως δεν ηταν μεσα και πολυ καιρο, κανα εναμιση μηνα το πολυ. -
ΚΡΑΚ-ΚΡΟΥΚ ακουγεται απο μπροστα,οχι απο κινητηρα,μαλλον απο κοντα στις ροδες,σε καθε ξεκινημα και συχνα σε στροφες με χαμηλα χιλιομετρα....να ειναι ψαλιδια?αμορτισερ? 92000χλμ....καμια ιδεα?
Fiat Bravο 2007