-
παιδια να θυμαστε οτι τα λαδια εχουν αλλο ογκο οταν ειναι ζεστα και αλλο οταν ειναι κρυα
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
παιδια να θυμαστε οτι τα λαδια εχουν αλλο ογκο οταν ειναι ζεστα και αλλο οταν ειναι κρυαμην το''διυλισουμε'' και αυτο......
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
παιδια να θυμαστε οτι τα λαδια εχουν αλλο ογκο οταν ειναι ζεστα και αλλο οταν ειναι κρυα
μην το''διυλισουμε'' και αυτο......
τι θες να πεις?
-
μην μπουμε για πολλοστη φορα σε επιστημονικες αναλυσεις
αν ειναι τα λαδια ζεστα τοτε δεν θα εχουν κατεβει ολα στο καρτερ και θα δουμε λιγοτερη ποσοτητα........αν ειναι κρυα και συνεπως θα εχουν κατεβει με την παροδο του χρονου στο καρτερ θα δουμε αυξημενη-σωστη ποσοτητα!
εγω παντα ελεγχω με κρυο κινητηρα..... -
Ο κατασκευαστής που έβαλε στη βέργα min και max σου λέει πότε πρέπει να γίνει η μέτρηση. Δεν είναι θέμα ξέρει-δεν ξέρει.** Έτσι το έφτιαξε.** Αν ήταν να γίνεται αλλιώς η μέτρηση, θα σου είχε αλλού το min και αλλού το max στη βέργα.
-
Ρε συ GGAB αφού δεν το έχεις γιατί επιμενεις να κανεις βαρυγδουπες δηλώσεις και να εκτιθεσαι;
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ρε συ GGAB αφού δεν το έχεις γιατί επιμενεις να κανεις βαρυγδουπες δηλώσεις και να εκτιθεσαι;Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
τι εχεις να πεις προφεσορα μου εσυ που το εχεις;;;;
εγω ειπα τι κανω και θεωρω σωστο,εσυ διαβασε το μανουαλι και πες οτι θες.....
βασικα που διαφωνεις;;;η' ειπες να πεταξεις την @@@;;;; -
Την @@ εσύ την πέταξες, ο κάθε κατασκευαστής αναφέρει τον τρόπο μέτρησης της στάθμης του λιπαντικού, αν εσύ επιλέγεις να την κάνεις στο κουτουρού, δικό σου θέμα. Μην το παρουσιάζεις σαν θέσφατο.
-
Το θέμα δεν είναι τι κανεις και θεωρεις εσύ σωστο ιδιοφυία μου αλλα τι λέει ο κατασκευαστής όπως σου ειπαν παραπάνω
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
-
Διαβαστε τα βιβλιαρακια των αμαξιων σας. Εμενα λεει οτι μετραμε λαδια 5 λεπτα αφου σβησει ο κινητηρας. Προφανως να κατεβουν στο καρτερ τα λαδια. Δεν εχει να κανει με την θερμοκρασια τοσο οσο με το να κατεβουν απο ψηλα που τα εχει στειλει η αντλια λαδιου.
-
Αν τα λάδια είναι ζεστά δέν θέλουν πανω απο 30 δευτερόλεπτα για να κατέβουν κάτω.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αν τα λάδια είναι ζεστά δέν θέλουν πανω απο 30 δευτερόλεπτα για να κατέβουν κάτω.για κοιτα καποια honda με d16w κινητηρα, μπορει να περιμενεις και 15 λεπτα μεχρι να κατεβουν τα λαδια στο καρτερ και να παρεις σωστη μετρηση.
-
παρτε μετρηση 5' αφου σβησετε τον κινητηρα και αναθεμα αν θα δειτε λαδι στη βεργα....
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
παρτε μετρηση 5' αφου σβησετε τον κινητηρα και αναθεμα αν θα δειτε λαδι στη βεργα....Μην το έχεις δέσεις και κόμπο αυτό !
-
οχι,δεν το δενω κομπο αλλα σε οσα αυτοκινητα το εχω κανει,δειχνει οτι θελει συμπληρωμα κανα μισολιτρο
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
παρτε μετρηση 5' αφου σβησετε τον κινητηρα και αναθεμα αν θα δειτε λαδι στη βεργα....Στα δικα μου αυτοκινητα μια χαρα δειχνει μετα απο 5'. Ελαχιστα παραπανω δειχνει αν τα αφησω πανω απο μια μερα ακινητα και μετρησω διχως να βαλω μπρος. Απολυτα λογικο μου φενεται.
Αρα οποτε μετρησεις παιρνεις ικανοποητικες μετρησεις, αρκει να μην το κανεις μολις σβησεις τον κινητηρα! -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
οχι,δεν το δενω κομπο αλλα σε οσα αυτοκινητα το εχω κανει,δειχνει οτι θελει συμπληρωμα κανα μισολιτροπαρτε μετρηση 5' αφου σβησετε τον κινητηρα και αναθεμα αν θα δειτε λαδι στη βεργα....
Έχουν μια διαφορά δεν νομίζεις;
-
ισως υπαρχουν αυτοκινητα που να συμβαινει αυτο που λες,σε μενα δεν εχει τυχει παντως..... και ειναι αρκετα
διυλησης το αναγνωσμα.......keep! -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ισως υπαρχουν αυτοκινητα που να συμβαινει αυτο που λες,σε μενα δεν εχει τυχει παντως..... και ειναι αρκετα
διυλησης το αναγνωσμα.......keep!Εγώ δεν λέω τίποτα.Δικά σου λόγια είναι .
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ισως υπαρχουν αυτοκινητα που να συμβαινει αυτο που λες,σε μενα δεν εχει τυχει παντως..... και ειναι αρκετα
διυλησης το αναγνωσμα.......keep!LOL
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]