-
Με μόλις 2 πόντους λιγότερους και τα ίδια κιλά έχω κάτσει σε Copen εύκολα.
Με κλειστή οροφή πάντα. -
Ρε παιδί μου άνδρας.
Με τον κώλο που θα έχεις
-
Αλλος Sado απο εδω μας βρήκε...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αυτός είναι που παίρνει 2.5Κ το μήνα και ήθελε SLK;ναι αυτος ειναι, αλλα αποφασισε να κρατησει την κορολλα οποτε ενα παληο βασικο μοντελακι θα τον βολεψει. Το θεμα γκαραζ υφισταται ακομη, αλλα αμα ειναι παληατζουρα εκτιμω οτι δεν θα το πειραξουν (ειδικα αν εχει και κανα μπαλωματακι).
SLK (2λιτρη Ρ170) απορριφθηκε επειδη θα επρεπε ypoxrevtika να καταργηθει η κορολλα, παρολο που του υποσχεθηκα να του την αγορασω εγω τηνν SLK οταν/εαν φυγει για εξωτερικο.
-
1.73 και καθομαι υπερανετα....οποτε 180 δεν νομιζω να ειναι τραγικο στο καθισμα, αλλο το πως φαινεσαι ορθιοσ...κυττα τις ρυθμισεις καθισματος. Το NC νομιζω δεν ρυθμιζεται καθ υψος εργοστασιακα (τουλαχιστον μοντελλα 2007-08). Πιο πολυ θεμα υπαρχει αν εισαι ευσωμος στο δεξια αριστερα και εκεινες τις αθλιες αχρηστεσ ποτηροθηκες στο αριστερο γονατο.
εΠΙΣΗς ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ 'ΤΡΟΠΟ' με καποιες κινησεις ΝΑ ΜΠΕΙς και να βγεις αν δεν θες να μεινεις απο μεση....οι πιο πολλοι οταν πρωτομπαινουν σκανε με τον πισινο κατω στο καθισμα και φρικαρουν. Δοκιμασε 2-3 φορες και θα δεις οτι δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα.
-
-
Αυτος πλεον καταφέρε και χώρεσε σε AR GT !
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δηλαδή ρε Τάσο θα αποκτούσες κι άλλο δίλιτρο; Και μάλιστα ίδιας κατηγορίας με το άλλο; Να μου πεις ότι θα αποκτούσες ένα Forester, να το καταλάβω.:
- σωστη παρατηρηση, αλλα το φιλικο 'στορυ-deal' ειναι οτι μετα που θα εφευγε Amerikh θα μου πληρωνε αυτος τα ετησια τελη-ασφαλεια (κανα 1000ρικο το χρονο) για να την εχω στο kleisto γκαραζ μου οσο ελειπε και να την χρησιμοποιω κατα βουληση, με σερβισ/συντηρηση δικα μου, fysika, και αυτος θα την επαιρνε οταν ερχοταν διακοπες στην ελλαδα 15-20 μερες to xrono (stand by), και αν..... Το 2-λιτρο μαζντα προβλεπoταν να παροπλιστει προσωρινα στο τελος του ετους, ουτως η αλλως. Καθολου ασχημα, τζαμπα αμαξι SLK (κανα 2000 θα του το αγοραζα, συμφωνημενα)...και οταν ηθελα θα το πουλουσα (εαν μπορουσα) και θα του εδινα τα μισα λεφτα απο την πωληση. Ολοι θα ημασταν ευχαριστημενοι. αΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.
Τελος παντων, δεν εκατσε αυτο το σεναριο με την SLK. Ισως κατσει κατι παρομοιο με 1.6 ΜΧ5 ΝΑ/ΝΒ...ας βρεθει κατι ομως πρωτα στα 1500-1800 ευρω.
-
**Τωρα για το φορεστερ **που λες, εισαι μεσα στη σκεψη μου, οταν εχασα την ευκαιρια αφου ο αλλος κολλητος το εδωσε πριν 18 μηνεσ, μοντελλο 2003 125 αλογα με 75000 χλμ για 3000 ευρω. Το αμαξι ηταν αστερι και το ηξερα απο την πρωτη μερα, απο καινουργιο...αλλα κωλωσα διοτι θα ημουν με 2 2-λιτρα. Τελικα προτιμησα ΙΜπρεζα 1.5 2008 107 ψοφια αλογα 65000 χλμ, που εχει και κοντα, στα 6,300 ευρω....(δεν ειμαι σιγουρος αν τελικα εκανα την καλυτερη επιλογη διοτι ο κολλητος μου εδινε και πιστωση 1 χρονο η οποτε μπορουσα, δεν γουσταρε να το 'φαει' εμπορας και να παει για εξαγωγη, οπως εγινε τελικα)
-
στο καπακι ηρθε και η barchetta LE 99 απο τραμπα ξερη με ΝΙΒΑ 99, περυσι το καλοκαιρι....εδεσε το γλυκο και χασαμε την μπαααλαααα. Κατι σαν ανεπιθυμητη εγκυμοσυνη...αλλα ειναι το αγαπημενο μου πλεον.
Αν κατσει κατι με το ΜΧ5 1.6 (ΝΑ/ΝΒ), θα παροπλισθει και η βαρκουλα ΦΥΣΙΚΑ, ΑΦΟΥ θα εχω την δωρεαν χρηση του ΜΧ5, οταν και εαν συμβουν οοοολα αυτα...Ξερω ειναι περιπλοκο το σεναριο, αλλα αυτες τις 'παπατζιες' τις γουσταρω ΠΟΛΥ.
ΥΓ Στην φωτο μου φαινεται οτι ειναι και λιγο 'ιξιπιτιδης', το 'πανω' κεφαλι εξω
-
Πολλά οικονομικά πάρε-δώσε με φίλους-κολλητούς. Ο σοφός λαός λέει ότι υπάρχει κίνδυνος παρεξήγησης, χαλάσματος της φιλίας. Μακάρι να είστε τόσο αγαπημένοι και ντόμπροι που να μην υφίσταται τέτοιος κίνδυνος. Εγώ πάντως δεν ξανοίγομαι τρελά με τόσο κοντινά πρόσωπα.
ΥΓ. 3 χιλιάρικα το Φόρεστερ; Άκλαφτη πήγε η αμαξάρα...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
1.80 και 115 κιλά, δηλαδή άντρας ρε παιδί μου!
Και πρωταθλητής ποδηλασίας μάλιστα, γιατί ως γνωστόν, όλοι οι αθλητές σούμο διακρίνονται για τις ποδηλατικές τους επιδόσεις. Και μετά θες να σε πάρουμε στα σοβαρά;Τα πράγματα είναι απλά: το ΜΧ-5 έχει χαμηλό εσωτερικό ύψος. Όσο κι αν βελτιώθηκε αυτό στο νέο μοντέλο (πού να μπεις στα παλιά), τα μεγάλα αναστήματα δε βολεύονται και καταφεύγουν σε πατέντες για να διορθωθεί η κατάσταση. Οι δύο πιο προσφιλείς είναι η αλλαγή των βάσεων των σιδηροδρόμων του καθίσματος (που κατεβάζει το κάθισμα περίπου 2 πόντους) κι η αφαίρεση αφρώδους υλικού από τη βάση του καθίσματος (κάπου στους 3 πόντους, αν και θέλει προσοχή να μη φας πάρα πολύ υλικό και μετά είναι κούτσουρο στις λακκούβες).
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το πρόβλημα δεν είναι το 1.80 σου, αλλά προφανώς τα 115 κιλά σου. Με τον κώλο που θα έχεις, παίζει να κάθεσαι και 5 πόντους ψηλότερα από κάποιον στο ύψος σου αλλά σε νορμάλ κιλά. Δηλαδή χοντρικά, εσύ κάθεσαι όπως κάποιος 1.90. Ε, σίγουρα δε θα είναι στα καλύτερά του, όχι όμως πως θα μπει στο νήμα των κατόχων και θα αρχίσει να αποκαλεί το αυτοκίνητο που αγόρασαν (ή που τους αρέσει, αφού εδώ δε γράφουν μόνο κάτοχοι) ως τη μεγαλύτερη λαλακία που φτιάχτηκε ποτέ. Ακόμα κι αν ήσουν πρωταθλητής ποδηλασίας (άραγε πόσες φορές έχω ακούσει αυτή τη φράση από τότε που άρχισα να ασχολούμαι με την ποδηλασία; Η μισή Ελλάδα πρέπει να έχει μια προθήκη μετάλλια στο σπίτι της...), η αγένεια έχει και κάποιο όριο.Είμαι 45 χρονών. Μέχρι το 1991 έκανα πρωταθλητισμό στην ποδηλασία στον ΑΓΣΙ (Αθλητικός Γυμναστικός Σύλλογος Ιωαννίνων). Δυστυχώς είχα ένα σοβαρό ατύχημα σε ορειβασία που με ανάγκασε να εγκαταλείψω την ποδηλασία 22 χρόνια πριν. Τότε ήμουν περίπου 70 κιλά, τώρα 22 χρόνια μετά και μετά από το σοβαρό ατύχημα είμαι 115 κιλά. Που το περίεργο;
ΥΓ.1 Οι αθλητές σούμο είναι από 180 μέχρι και 400 κιλά.
ΥΓ.2 115 κιλά για έναν πρώην αθλητή δεν φαίνονται όπως τα εννοείς. Δεν έχω κοιλιές ούτε κώλους.
-
Και τότε πού τα κουβαλάς τα κιλά; Σε βαλιτσάκι;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Και τότε πού τα κουβαλάς τα κιλά; Σε βαλιτσάκι;Έχεις δει χρυσαυγίτη ή πορτιέρη σε σκυλάδικο; Κάπως έτσι.
-
εγω το δεχομαι αυτο που λεει ο φιλος , μπορει καποιος να ειναι 115 κιλα και 1.80 και να μην ειναι σαν ζώο. Αλλωστε και εγω ειμαι 1.86 και 105 κιλα και κανω και σημερα ποδηλασία, οχι οτι ειμαι η επιτομη της κομψοτητας αλλα δεν μπορει να με πει καποιος και .....
Νομιζω ότι ειναι θεμα συνήθειας φιλε μου το μεγεθος του mx5, οταν πρωτομπηκα στο S2000 επαθα σοκ, σημερα ομως μπαινωβγαινω και ειμαι μεσα του σαν το δευτερο σπιτι μου. Ολα ειναι θεμα προοπτικης, απλα δεν μπηκες να το οδηγησεις, απλα πηκες, αν σε βαλουν να το οδηγησεις θα εισαι μια χαρα. Οταν πρωτομπηκα στην Ε90 μου επαθα σοκ που το βαθος του ταμπλω ειναι μολις 40 ποντους οταν ειχα συνηθησει στο Μεγκαν ΙΙ μου τον κινητηρα μεσα στην καμπινα και 1 μετρο ταμπλω. Να πω την αμαρτια μου το Μεγκαν μου άρεσε λογω ανεσης και αρχοντιας το Ε90 ηταν σαν να γυριζες στην αγωνιστικη αυτοκινηση 20 χρονια πισω μολις το συνήθιζες, απλα υπέροχο. Αρα ολα ειναι θεμα για ποιο λογο τα κανεις. -
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Και τότε πού τα κουβαλάς τα κιλά; Σε βαλιτσάκι;
Έχεις δει χρυσαυγίτη ή πορτιέρη σε σκυλάδικο; Κάπως έτσι.
Στον σβέρκο;
-
Είμαι σε αναζήτηση ελαστικών για το mx5. Πήγα σήμερα να ρωτήσω για τα PS3 και δυστυχώς υπάρχει έλλειψη. Δεν γνωρίζουν πότε έρχονται στη Michelin. (205/50-16) Μου πρότειναν Dunlop Fastresponse και Goodyear efficientgrip performance
Ενας άλλος μου είπε να αλλάξω σε 205/55-16
Να περιμένω τα PS3 ή να προχωρήσω σε κάτι άλλο; -
τα PS3 δεν κανουν για mx 5
να βαλεις bridgestone RE002
http://camskill.co.uk/m62b0s300p110270/ ... oise%3A_NA
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
τα PS3 δεν κανουν για mx 5να βαλεις bridgestone RE002
http://camskill.co.uk/m62b0s300p110270/ ... oise%3A_NA
Με δείκτη W δεν νομίζω να φτάνουν στη σωστή θερμοκρασία εύκολα. Άσε που όσες φορές έχω βάλει ελαστικό japan, το έχω μετανοιώσει.
-
τι σχεση εχει το W?
η σωστη θερμοκρασια δεν ερχεται ποτε σε κινηση βολτας.ποια ειναι τα αλλα japan λαστιχα που εβαλες και δεν εμεινες ευχαριστημενος;
-
bridgestone είχε το FR απο το εργοστάσιο. Είχα βάλει Toyo σε Polo GT/97, τα bridgestone που φοράει τώρα και στη βροχή χορεύει τρελά.
-
το FR δεν ειχε καποιο bridgestone της προκοπης...
toyo αγοραζεις μονο τα μεγαλα μοντελα (κατα βάση)
αυτα που φοραει τωρα ποσα χιλιομετρα εχουν; εχεις σε καλη κατασταση την αναρτηση σου; εχεις σωστη ευθυγραμμιση;
Mazda MX-5