Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FSI και καύσιμα...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. FSI και καύσιμα...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    78
    1080
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      medicatio last edited by

      Καλησπέρα σε όλους...

      Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί, ενώ όλοι προτείνουν super αμόλυβδη (π.χ. 100 οκτ.) για FSI κινητήρες, στο καπάκι π.χ. του Golf 1.4 FSI γράφει min 95 οκτ.?

      Μήπως τα 100 οκτ. μας τα λένε μόνο και μόνο για να αναπληρώσουν τις γενικότερα μειωμένες επιδόσεις του 1.4?

      Tnx

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        medicatio last edited by

        Καλησπέρα σε όλους...

        Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί, ενώ όλοι προτείνουν super αμόλυβδη (π.χ. 100 οκτ.) για FSI κινητήρες, στο καπάκι π.χ. του Golf 1.4 FSI γράφει min 95 οκτ.?

        Μήπως τα 100 οκτ. μας τα λένε μόνο και μόνο για να αναπληρώσουν τις γενικότερα μειωμένες επιδόσεις του 1.4?

        Tnx

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          medicatio last edited by

          Καλησπέρα σε όλους...

          Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί, ενώ όλοι προτείνουν super αμόλυβδη (π.χ. 100 οκτ.) για FSI κινητήρες, στο καπάκι π.χ. του Golf 1.4 FSI γράφει min 95 οκτ.?

          Μήπως τα 100 οκτ. μας τα λένε μόνο και μόνο για να αναπληρώσουν τις γενικότερα μειωμένες επιδόσεις του 1.4?

          Tnx

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            enginekiller last edited by

            Το θεμα εχει συζητηθει απειρες φορες εδω μεσα. Κανε μια αναζητηση και θα δεις. Συνοπτικα οι FSI χρειαζονται 98+ αλλιως θα εχεις προβληματα(πειρακια, αισθητηρες λ...) αλλα αυτο δε σημαινει οτι αν βαλεις απλη θα εχεις σοβαρο βραχυχρονιο προβλημα αλλα θα εχεις σιγουρα μακρυχρονιο. Το γιατι γραφει αυτο στο καπακι τι να πω. Δες στο Α3 FSI ιδιος ακριβως κινητηρας και λεει για 98+. Για περισσοτερα αναζητηση!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              medicatio last edited by

              Διαβάζω στο manual του Golf V ότι για τον 1.4 FSI το καύσιμο που απαιτείται είναι αμόλυβδη Super 95 ROZ... Αντίθετα για τον 1.6 FSI Super 98/95 ROZ με υποσημείωση ότι η 95αρα μειώνει ελαφρώς την απόδoση και αυξάνει τον θόρυβο του συγκεκριμένου κινητήρα...

              Σε κινητήρα 1.6 το καταλαβαίνω να συνηστάται η 100 οκτ., καθώς τα 3 μεγαλύτερα πρατήρια (Shell, BP, EKO) έχουν 'κόψει' την 98αρα...

              Σε 1.4 όμως γιατί να μην αρκεστώ σε μια καλή βενζίνη 95 οκτ., όπως κατά την γνώμη μου π.χ. είναι η v-power...

              Νομίζω οτι η στη συγκεκριμένη περίπτωση η VW είναι αρκετά σαφής στις απαιτήσεις καυσίμων ανά κινητήρα...

              Είναι πράγματι περίεργη η σύσταση της Audi σε σχέση με αυτή της VW για τον ίδιο κινητήρα. Η απορία μου είναι αν αποτελέι προυπόθεση καλής λειτουργίας ή απλά καλύτερης επίδοσης το αυξημένο ποσοστό οκτανίων στους FSI?

              Tnx

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • Z
                zourlos last edited by

                H AUDI ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΜΕ 94 ΓΙΑΥΤΟ ΓΡΑΦΟΥΝ 95+. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΖΕΙΣ V POWER 99+ ΚΑΘΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΟΤΙ ΛΙΩΝΕΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΦΙΛΤΡΟΥ ΒΕΝΖΙΝΗΣ.
                ΠΑΝΤΩΣ ΣΟΥ ΣΥΝΙΣΤΩ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ 98.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • E
                  enginekiller last edited by

                  Αυτο με την 100αρα πρτη φορα το ακουω και δεν το εχει ξαναναφερει αλλος εδω μεσα φιλε ZOURLOS. Που το ειδες αυτο;
                  Υ.Γ.:Καλως ηρθες στο forum

                  Medicatio οπως εχει αναφερθει εδω μεσα υπηρχαν προβληματα με αυτο. Αουστηκε οτι ακομα και σε αντιπροσωπιες το ελεγαν στον αγοραστη αυτο το πραγμα. Το οτι συνισταται στον 1.6 ιδιας τεχνολογιας ισα ισα σημαινει οτι στον 1.4 συνισταται ακομα περισσοτερο αφου σαν πιο αδυναμος κινητηρας θα πιεζεται περισσοτερο και στα χαμηλα και θα 'χτυπα πειρακια' πιο ευκολα. παντως αν βαζεις τουλαχιστον v-power πιθανον να μην εχεις προβλημα. Ειναι μια μεση λυση. Σου λεω ομως οτι η 100αρα σε πρατηρια οχι και τοσο διαφημισμενα(Aegean, Jetoil...) αλλα γνωστα ειναι φτηνοτερη ακομα και απο την απλη της Shell. Δες τη σε συμφερει αναμεσα σε αυτα και διαλεξε. Μεχρι στιγμης τι βαζεις;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    Ο χρήστης ZOURLOS έγραψε:
                    ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΖΕΙΣ V POWER 99+ ΚΑΘΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΟΤΙ ΛΙΩΝΕΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΦΙΛΤΡΟΥ ΒΕΝΖΙΝΗΣ.

                    Επειδή αυτό που θίγεις είναι πάρα πολύ σοβαρό θα ήθελα να παραθέσεις τεκμηρίωση, ή τουλάχιστον να αναφέρεις τις πηγές που διαπιστώνουν το πρόβλημα...

                    ...θα 'χτυπα πειρακια' πιο ευκολα...

                    Όταν λέμε ότι ένας κινητήρας 'χτυπα πειρακια' δεν εννοούμε ότι δημιουργείται πρόβλημα προανάφλεξης; Αυτό δεν είναι σοβαρότατο πρόβλημα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                      Όταν λέμε ότι ένας κινητήρας 'χτυπα πειρακια' δεν εννοούμε ότι δημιουργείται πρόβλημα προανάφλεξης; Αυτό δεν είναι σοβαρότατο πρόβλημα;

                      Αυτό το έχουμε ξανασυζητήσει. Άλλο η προανάφλεξη και άλλο τα πυράκια, τα οποία είναι αυτανάφλεξη. Προκαλούνται δηλαδή μετά τον σπινθήρα και, ανάλογα την έκταση που καταλαμβάνουν, καταπονούν κρουστικά τον κινητήρα.

                      Η προανάφλεξη γίνεται πριν τον σπινθήρα και δεν είναι το ίδιο κρουστική. Μάλιστα στο μέλλον πολλοί κινητήρες θα δουλεύουν στα μεσαία φορτία με ελεγχόμενη προανάφλεξη, κάτι που βελτιώνει θερμοδυναμικά (μεγαλύτερη ταχύτητα καύσης) τον κινητήρα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
                        Αυτό το έχουμε ξανασυζητήσει. Άλλο η προανάφλεξη και άλλο τα πυράκια, τα οποία είναι αυτανάφλεξη. Προκαλούνται δηλαδή μετά τον σπινθήρα και, ανάλογα την έκταση που καταλαμβάνουν, καταπονούν κρουστικά τον κινητήρα.

                        Η προανάφλεξη γίνεται πριν τον σπινθήρα και δεν είναι το ίδιο κρουστική. Μάλιστα στο μέλλον πολλοί κινητήρες θα δουλεύουν στα μεσαία φορτία με ελεγχόμενη προανάφλεξη, κάτι που βελτιώνει θερμοδυναμικά (μεγαλύτερη ταχύτητα καύσης) τον κινητήρα

                        Μπερδεύτηκα λίγο...
                        Χωρίς να είμαι μηχανικός και δηλώνοντας ότι η γνώση μου είναι περιορισμένη, θα ήθελα να εξηγήσω τι εννοήσα λέγοντας προανάφλεξη.

                        Προανάφλεξη εννόησα την αυτανάφλεξη (πλήρη ανάφλεξη) του μίγματος στον κύλινδρο πριν από το σπινθήρα (που κανονικά θα το αναφλέξει στο σωστό χρονικό σημέιο), λόγω υπερβολικής συμπίεσης του (που θα έχει ως συνέπεια την αύξηση της θερμοκρασίας του και ως τελικό αποτέλεσμα την πλήρη ανάφλεξή του).

                        Όπως και να έχει (αν κάνω λάθος δλδ), το σημείο στο οποίο στέκομαι είναι το ότι τα πυράκια όταν ακούγονται μόνο καλά νέα δεν είναι....

                        Συνεπώς, αν η χρήση βενζίνης που ευνοεί το χτύπημα των πυρακίων (υπό φορτίο ή τέλος πάντων κάποιες συνθήκες), δημιουργεί σοβαρό πρόβλημα στον κινητήρα, δε θα έπρεπε να αναφέρεται ρητά ότι απαγορεύεται η χρήση της;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                          Συνεπώς, αν η χρήση βενζίνης που ευνοεί το χτύπημα των πυρακίων (υπό φορτίο ή τέλος πάντων κάποιες συνθήκες), δημιουργεί σοβαρό πρόβλημα στον κινητήρα, δε θα έπρεπε να αναφέρεται ρητά ότι απαγορεύεται η χρήση της;

                          Βασικά ο ήχος που ακούμε προέρχεται από την συμβολή ακουστικών κυμάτων, ενός του κύματος της φλόγας και ενός του κύματος της αυτανάφλεξης.

                          Είναι ευνόητο πως η θερμοκρασία και η πίεση μέσα στον θάλαμο καύσης αυξάνονται όταν εμφανιστεί ο σπινθήρας του μπουζί. Αυτό το προκαλεί η διαστολή (λόγω ανάφλεξης) μιας περιοχής του καυσίμου μείγματος που μόλις πρόλαβε και “επισκέφτηκε” ο σπινθήρας. Την κατάσταση (με την αύξηση της πίεσης και της θερμοκρασίας) 'επιτείνει' και η άνοδος του εμβόλου η οποία αυξάνει ακόμα περισσότερο τα δύο αυτά μεγέθη. Την λέξη 'επιτείνει' την βάζω σε εισαγωγικά επειδή αυτό ακριβώς είναι που θέλουμε να πετύχουμε. Όταν λοιπόν αυτή η αύξηση ξεπεράσει κάποια όρια (λόγω μετακίνησης του εμβόλου προς τα πάνω και λόγω εξάπλωσης του μετώπου της φλόγας), θα συμβεί το εξής δυσάρεστο φαινόμενο :
                          Κάποιες περιοχές του καυσίμου μείγματος θα αναφλεχθούν από μόνες τους, πριν προλάβει το μέτωπο της φλόγας να τις 'επισκεφτεί'. Έτσι η αύξηση της πίεσης μέσα στον θάλαμο γίνεται αστραπιαία, γι' αυτό και την καύση αυτού του είδους την ονομάζουμε κρουστική, επειδή ακριβώς δεν είναι προοδευτική. Έτσι έχουμε κρουστικές καταπονήσεις σε όλα τα εμπλεκόμενα μηχανικά μέρη του κινητήρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την διάρκεια ζωής τους (και την ζωή του λιπαντικού που συνήθως αυτό 'πληρώνει την νύφη'). Φυσικά έχουμε και τις έμμεσες συνέπειες στον κινητήρα, με τις επικαθίσεις διαφόρων ουσιών πάνω στις βαλβίδες και τα μπουζί.
                          Αυτός είναι και ο λόγος που οι κατασκευαστές δεν μπορούν να προχωρήσουν σε θεαματική αύξηση της σχέσης συμπίεσης, αφού τότε σε κάθε σπινθήρα θα είχαμε μεγάλη αύξηση της πίεσης μέσα στον θάλαμο καύσης, με αποτέλεσμα να ξεπερνάμε τα όρια. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο δεν μπορούν να υιοθετήσουν υπερβολικές προπορείες, αφού έτσι το καύσιμο μείγμα θα συμπιέζονταν (άρα και θα θερμαίνονταν) περισσότερο απ' ότι θα έπρεπε. Δηλαδή αν ο σπινθήρας εμφανίζονταν πολύ νωρίς, που το έμβολο θα ήταν ακόμα αρκετά χαμηλά, αυτό θα προλάβαινε με την άνοδό του προς το Α.Ν.Σ. να συμπιέσει (άρα και να θερμάνει) υπερβολικά το μόλις αναφλεχθέν καύσιμο μείγμα. Έτσι αυτό θα ήταν 'δικαιολογημένο' αν 'αγανακτούσε' και αναφλέγονταν το υπόλοιπο από μόνο του...

                          Πολλοί σημερινοί κινητήρες πιστεύω ότι πάσχουν από χαμηλής έντασης πυράκια. Δηλαδή αφού έχει αναφλεγεί ένα τουλάχιστον 80% του καυσίμου μείγματος, το υπόλοιπο αυταναφλέγεται, παράγοντας (κατ' αναλογία με το περισσευούμενο καύσιμο μείγμα) μικρής έντασης κρυστική καταπόνηση. Εδώ πιτεύω ότι οφείλεται και ο 'ψεύτικος' ήχος (τσικ-τσικ) που ακούγεται και όχι το 'ΤΑΚ-ΤΑΚ' που κάνανε τα παλιά (κυρίως).
                          Ο κινητήρας πιθανόν να μην έχει πρόβλημα με αυτό, μιας και είναι χαμηλής έντασης καταπόνηση. Συνεπώς οι κατασκευαστές πιθανόν να 'κάνουν την πάπια' με αυτό, αφού τα πυράκια, λόγω του ότι προκαλούν ταχύτατη διάδοση της φλόγας, εξαλείφονται καυσαέρια τύπου HC ή και άλλα. Τους βολεύει δηλαδή...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            enginekiller last edited by

                            Εννοειται οτι ειναι σοβαρο προβλημα αλλα εξαρταται και απο αλλους παραγοντες οπως φορτιο, στροφες λειτουργιας κτλ. και το οτι θα γινει μερικες φορες δε σημαινει οτι θα εχεις αμεσο κακο αποτελεσμα. Τωρα για το αν πρεπει να απαγορευεται η οχι γενικα δε νομιζω να χαιροταν καποιος που θα επαρινε ενα 1400αρη να του ελεγαν 'μονο 100αρα' λες και πηρε Merc. Κι εγω βαζω 100αρα αλλα ξερω οτι δουλευει και με την 05αρα. Θεμα marketing ειναι.

                            Υ.Γ.: καντε μερικες αναζητησεις και θα δειτε τα θεματα αυτα αναπτυγμενα και απο αλλους καλυτερους και θα παρετε μια σφαιρικη αποψη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • kubiak
                              kubiak last edited by

                              Μπορεί να απαντήσει κάποιος κατηγορηματικά και μονολεκτικά ΝΑΙ Ή ΟΧΙ στις εξής ερωτήσεις:

                              Είμαι κάτοχος αυτοκινήτου με κινητήρα FSI.

                              1. 50% του καυσίμου που χρησιμοποιώ δεν είναι >98 RON/ROZ. Μειώνεται η αξιοπιστία του κινητήρα αποκλειστικά και μόνο λόγο του ότι είναι FSI; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)
                              2. 100% του καυσίμου που χρησιμοποιώ δεν είναι >98 RON/ROZ. Μειώνεται η αξιοπιστία του κινητήρα; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

                              Πιστεύω ότι καταλαβαίνω τη θεωρία, θα ήθελα όμως να εκβιάσω μία κατηγορηματική και μονολεκτική απάντηση.

                              Ευχαριστώ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • G
                                gvala last edited by

                                Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                                Μπορεί να απαντήσει κάποιος κατηγορηματικά και μονολεκτικά ΝΑΙ Ή ΟΧΙ στις εξής ερωτήσεις:

                                Είμαι κάτοχος αυτοκινήτου με κινητήρα FSI.

                                1. 50% του καυσίμου που χρησιμοποιώ δεν είναι >98 RON/ROZ. Μειώνεται η αξιοπιστία του κινητήρα αποκλειστικά και μόνο λόγο του ότι είναι FSI; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)
                                2. 100% του καυσίμου που χρησιμοποιώ δεν είναι >98 RON/ROZ. Μειώνεται η αξιοπιστία του κινητήρα; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

                                Πιστεύω ότι καταλαβαίνω τη θεωρία, θα ήθελα όμως να εκβιάσω μία κατηγορηματική και μονολεκτική απάντηση.

                                Ευχαριστώ...

                                Αν χρησιμοποείς 95άρα βενζίνη(=όχι νοθευμένη), η απάντηση είναι και στα δύο ΟΧΙ.
                                Άλλο θέμα οι επιδόσεις ....

                                Όσο για την αυτανάφλεξη και την προανάφλεξη.
                                Η πρώτη δημιουργείται λόγω ακατάλληλου καυσίμου (ή και ακατάλληλου μπουζί) και δεν διορθώνεται παρά μόνο με χρήση κατάλληλου καυσίμου (μεγαλύτερος βαθμός οκτανίων=μεγαλύτερη αντι-κροτική ικανότητα).
                                Η δεύτερη οφείλεται σε λάθος χρονισμό, ή μάλλον πιο σωστά σε μεγάλο αβάνς για το χρησιμοποιούμενο καύσιμο (το καύσιμο μίγμα καίγεται πιο γρήγορα υπο τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα απ' ότι θα έπρεπε). Διορθώνεται από το σύστημα διαχείρισης του αυτοκινήτου αλλά οι απόδοση πάει περίπατο.
                                Και τα δύο φαινόμενα δημιουργούνται με τον ίδιο τρόπο. Λάθος timing στην ανάφλεξη του μίγματος. Η αιτία διαφέρει. Πάντως και στις δύο περιπτώσεις, καύσιμο καλίτερης ποιότητας (περισσότερα οκτάνια) βοηθάει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • M
                                  medicatio last edited by

                                  enginekiller, μεχρι στιγμής χρησιμοποιώ κυρίως v-power και δεν έχω καποίο πρόβλημα αλλά έχω κάνει πολύ λίγα χλμ (μόλις 1000) για να έχει κάποια βαρύτητα αυτό...

                                  Θέλω να το λύσω μια και καλή το θέμα προκειμένου να αποφύγω τυχόν προβλήματα αργότερα... Η 100αρα μέχρι στιγμής μου δίνει μία καλύτερη απόδοση αλλά τίποτα παραπάνω νομίζω από το αναμενόμενο...

                                  Πάντως στην αντιπροσωπεία όταν το αγόραζα (Karenta) μου είπαν για >98... Από την άλλη το manual - τάπα γράφουν 95... Τελικά λέω να στείλω e-mail στο support την VW να μάθω και επισήμως τη θέση τους... Αν έχω κάτι νεότερο θα στείλω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgep last edited by

                                    Έχω γράψει 23.000 χλμ ως τώρα, και από τα 1.000 εώς τα 18.000 αποκλειστικά με Vpower 95αρα.

                                    Από τα 18.000 - 22.000 πειραματίστικα με την BP Ultimate και την SuperUnleaded της Aegean (πάντα νόμιζα ότι η 2η ήταν 98αρα, αλλά με τους νέους κανονισμούς που αναγράφονται υποχρεωτικά τα οκτάνια και προαιρετικά το brand name του τύπου καυσίμου λέει 100αρα).

                                    Απο πλευράς επιδόσεων σε καμία απο τις 3 παραπάνω βενζίνες δεν είδα ουσιαστική διαφορά στις χαμηλές στροφές. Μετά τις 3500 κάτι γίνεται, κυρίως με την Ultimate.
                                    Ξέχασα να πώ οτι μιλάω για το 1.6 το FSI.

                                    Απο πλευράς κατανάλωσης Aegean και Ultimate δίνουν παραπλήσιες τιμές 7.2-7.5 lt/100km και η Vpower 7.8 - 8.0 lt/100km στις δικές μου καθημερινές διαδρομές και στυλ οδήγησης. Οι παραπάνω μετρήσεις με την παραδοσιακή και σίγουρη μέθοδο και όχι από OBC.

                                    Το χαρακτιριστικό κροτάλισμα αυτού του κινητήρα στο ρελαντί μου φαίνεται ότι είναι λιγότερο έντονο με Ultimate και ακόμα λιγότερο με Aegean S.Unleaded.

                                    Το πάλι χαρακτηριστικό 'χτυπημα του ρελαντί' (σταδιακό κατέβασμα στροφών, όπως αναλύτικά έχει συζητηθεί στο VWclub.gr) ήταν παρών και στον ίδιο βαθμό σε όποια βενζίνη και αν δοκίμασα.

                                    Αισθητήρες λ κλπ δεν αναψαν ποτέ.

                                    Με γνώμονα τους δικούς μου 'αισθητήρες' δεν είναι απαράιτητη η χρήση 98/100αρας. Βέβαια μακροπρόθεσμα (100.000+ χλμ) δεν ξέρω τι συνέπειες μπορεί αυτό να έχει.

                                    Πάντως έχω βρεί την S.Unleaded της Aegean φθηνότερη και θέλω να πιστεύω καλύτερη από την 95αρα Vpower και χρησιμοποιώ εδώ και 1000 χλμ αυτή, και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος ....ελπίζω και το Golfακι μου το ίδιο...και να μην αλλάξει γνώμη μετά απο κάμποσα χλμ. Όταν πάω σε 'άγνωστα' μέρη Vpower 95 για piece of mind.

                                    Μια φορά έκανα το λάθος και έβαλα 100άρα ΕΚΟ σε επαρχία και συνέχεια πήγαινε το χέρι μου στο χειρόφρενο να βεβαιώθώ ότι είναι κατεβασμένο. ΔΕΝ πήγαινε το αμάξι. Άφησα να ανάψει λαμπάκι και το γέμισα με V-power 95αρα και νόμιζα ότι ...σήκωσα άγκυρα. Μάλλον νοθευμένη θα μου πείς, αλλά απο τότε δεν έχω ξαναπατήσει ΕΚΟ απο την τρομάρα μου (δεν είναι τυχαίο ότι 11 στα 37 τιμωτημένα με πρόστιμο νοθείας πρατήρια, δηλαδή 1 στα 3 είναι ΕΚΟ - βλέπε http://www.bloka.com/new13.htm)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sotiropul last edited by

                                      Ο χρήστης GeorgeP έγραψε:
                                      Πάντως έχω βρεί την S.Unleaded της Aegean φθηνότερη και θέλω να πιστεύω καλύτερη από την 95αρα Vpower και ......

                                      .............

                                      Μάλλον νοθευμένη θα μου πείς, αλλά απο τότε δεν έχω ξαναπατήσει ΕΚΟ απο την τρομάρα μου (δεν είναι τυχαίο ότι 11 στα 37 τιμωτημένα με πρόστιμο νοθείας πρατήρια, δηλαδή 1 στα 3 είναι ΕΚΟ

                                      Τι ψαχνεις??Μετα απο 3 γεμισματα στην Aegean στη Καβαλας αναγκαστηκα, λογω θορυβου, να αλλαξω φιλτρο βεντζινης!!
                                      Οποτε ειναι καλυτερο να λες τη διευθυνση του βεντζιναδικου παρα την εταιρεια του!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
                                        Τι ψαχνεις??Μετα απο 3 γεμισματα αναγκαστηκα, λογω θορυβου, να αλλαξω φιλτρο βεντζινης!

                                        Εγώ μόλις πήρα το αυτοκίνητο (BMW Compact) από το συνεργείο. 150 ευρώ ζημιά από σκουπίδια στη βενζίνη (βουλωμένα μπέκ). Και είναι η τρίτη φορά που έχω πρόβλημα από τον ίδιο λόγο (αν και τις προηγούμενες 2 άλλαξα μόνο το φίλτρο). Επομένως... αφήστε τις μάρκες και κοιτάτε μόνο το συγκεκριμένο πρατήριο. Τώρα αν την πάθετε στο ταξίδι όπως εγώ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          ekatsaros last edited by

                                          Ôé áêñéâþò åííïåßò üôáí ëåò üôé áíáãêÜóôçêåò íá áëëÜîåéò ößëôñï âåíæßíçò ëüãù èïñýâïõ; Óå ñùôÜù ãéáôß ðñüóöáôá Ýêáíá service êáé ìïõ Üëëáîáí (ìç ðñïãñáììáôéóìÝíá) ôï ößëôñï âåíæßíçò áíáöÝñïíôáò üôé Þôáí áñêåôÜ 'ìðïõêùìÝíï'. Ðñéí ôï service, Üêïõãá êáôÜ ôçí åêêßíçóç ôïõ áõôïêéíÞôïõ Ýíáí ðåñßåñãï Þ÷ï óáí ñåôÜñéóìá, (ìÜëéóôá áñ÷éêÜ íüìéæá üôé åßíáé ç áíôëßá paraflu) ôïí ïðïßï äåí ìðïñïýóá íá ðñïóäéïñßóù...Ôï ðåñßåñãï åßíáé üôé ìåôÜ ôçí áëëáãÞ ößëôñïõ âåíæßíçò ï Þ÷ïò áõôüò óôáìÜôçóå!!!
                                          ¶êïõãåò êÜðïéïí áíôßóôïé÷ï èüñõâï ìå 'ìðïõêùìÝíï' ôï ößëôñï âåíæßíçò?
                                          Íá óõìðëçñþóù üôé ôï áõôïêßíçôü ìïõ äåí Ý÷åé êáìßá ó÷Ýóç ìå FSI êéíçôÞñá...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            sotiropul last edited by

                                            Ουτε κι εγω εχω fsi.
                                            Ξαφνικα ακουγοταν ενας θορυβος στο πισω μερος του αυτοκινητου και πιο δυνατα οχι στη καμπινα αλλα απ'εξω.Εγω αρχικα ειχα την εντυπωση οτι κατι επαιζε με την εξατμιση (σε αυτοκινητο 1 χρονου!)
                                            Οταν πηγα στο συνεργειο μου ειπαν οτι ειναι το φιλτρο βεντζινης αποφευγοντας να μου εξηγησουν τι εφτεξε-αγνωστο αν ηξεραν βεβαια!!
                                            Οταν το αλλαξαν ο θορυβος ασφαλως σταματησε.
                                            Μετα σταματησα κι εγω να βαζω βεντζινη σε εναν ΕΠ που συνηθιζα να βαζω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr