Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 651
    • 652
    • 653
    • 654
    • 655
    • 749
    • 750
    • 653 / 750
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    14986
    97646
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eddie_147 last edited by

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kovathe last edited by

        Η facelift Giulietta θα εχει καποια διαφορα σε μοτερ-μηχανικα μερη ή μονο σε εξωτερικο και καμπινα ειναι οι αλλαγες?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alba-parietti last edited by

          Ο χρήστης kovathe έγραψε:
          Η facelift Giulietta θα εχει καποια διαφορα σε μοτερ-μηχανικα μερη ή μονο σε εξωτερικο και καμπινα ειναι οι αλλαγες?

          2,0mjet 150cv 380NM ,με ελαφρως ανασχεδιασμενο C635 για να αντεχει σε overboost αυτα τα επιπλεον 30ΝM
          προσεχως 1,8 tbi αλουμινενιος 240cv euro 6 ready
          και παπαλα...........

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kovathe last edited by

            Eννοεις οτι θα προστεθουν αυτα τα 2 μοτερ στην ηδη υπαρχουσα γκαμα?
            Δλδ ο multiair 1.4 170 cv θα συνεχισει κανονικα?

            Εγκυκλοπαιδικα ρωταω, αυριο παραλαμβανω τη δικια μου (1.4 170).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alba-parietti last edited by

              Ναι.
              Enjoy

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kovathe last edited by

                Thanks Alba!
                will do

                Απο φωτο παντως νομιζω οτι εσωτερικα προτιμω την 1η γενια.
                Στο εξωτερικο ομολογω η facelift δειχνει λιγο πιο μαζεμενο τον ογκο της αν και απο τις φωτο και τις εκθεσεις δεν βγαινουν ασφαλη συμπερασματα (χαμηλωματα, ζαντες, σποιλερ κλπ)...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alba-parietti last edited by

                  Ο χρήστης kovathe έγραψε:

                  Απο φωτο παντως νομιζω οτι εσωτερικα προτιμω την 1η γενια.

                  Παρομοιως....δεν θυμαμαι και fl της fiat που να μην ρεπει προς το πιο μπαναλ διακοσμητικα απο αυτο που αντικαθιστα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Και μόνο που άλλαξαν τα καθίσματα και το τιμόνι καθιστά το fl υπερεπιτυχημένο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kovathe last edited by

                      Tα καθισματα οντως επρεπε να ειναι πιο μπακετ (αν και με το υφασμα-δερμα γαμει), το τιμονι με τις κοκκινες ραφες του σπορτ πακ μ'αρεσει περισσοτερο απ το φεισλιφτ με το αλουμινιο..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eddie_147 last edited by

                        kovathe καλορίζικη και καλοτάξιδη.
                        Κόκκινη με καφέ δέρμα;

                        Το εσωτερικό με τους διακόπτες αεροπορικού τύπου ήταν φανταστικό και μεγάλη μαλακία που το άλλαξαν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kovathe last edited by

                          Thanks eddie.
                          Αν και ηθελα κοκκινη δεν εβρισκα ετοιμοπαραδοτη με σπορτ-πακ, οποτε λευκη με τα μαυρα καθισματα υφασμα-δερμα (microfibra το λεει νομιζω).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            billopoulos last edited by

                            Ο χρήστης kovathe έγραψε:
                            Tα καθισματα οντως επρεπε να ειναι πιο μπακετ (αν και με το υφασμα-δερμα γαμει)

                            Θα μπορουσε απλα να ειναι πιο μπακετ και να εχει και υφασμα και δερμα... Ειναι κριμα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              ...της distinctive παντως, τα υφασματινα καθισματα, με την ηλεκτρικη ρυθμιση για την σκληροτητα της μεσης, σε εμενα τουλαχιστον παρειχαν αρκετα ικανοποιητικη στηριξη. Ισως τα -πολυ πιο ομορφα σε εμφανιση φυσικα- Microfibra του sport pack, να εχουν πιο μαλακα -δερματινα- πλαινα, και για αυτο το σωμα να γλυστραει ενδεχομενως περισσοτερο κατα το στριψιμο, σε σχεση με τα Full υφασματινα...

                              Της Fl εαν φαινεται καλα απο τις φωτο, και εχουν διαθεσιμο συνδυασμο αλκανταρα-δερματος, και λιγο πιο εντονη γωνια -τυπου μπακετ- στα πλαινα νομιζω θα ειναι οτι πρεπει.
                              Παντως γενικοτερα η επιλογη αλκανταρα στα καθισματα θεωρω οτι ειναι ιδανικη, οταν τοποθετειται στα πλαινα των τυπου μπακετ, (και οχι στο κεντρο, με πλαινα απο δερμα) για την μεγιστη δυνατη πλευρικη στηριξη, οπως πχ εχει η Bmw στα m-pack...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kovathe last edited by

                                  Για πειτε τωρα, πως στρωνουμε τη Giulietta μας??
                                  Italian tuning κι ετσι??

                                  Βασικα με γαργαλαει η πατουσα μου παρα πολυ... λεω να κρατηθω για 200-300 χλμ και μετα να της τα χωσω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    eddie_147 last edited by

                                    Πρώτα φωτογραφίες και μετά.

                                    εδιτ: τώρα τις είδα στο άλλο θέμα.
                                    Γαμάτη μουτσούνα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • giuseppe-busso
                                      giuseppe-busso last edited by

                                      Ο χρήστης kovathe έγραψε:
                                      Για πειτε τωρα, πως στρωνουμε τη Giulietta μας??
                                      Italian tuning κι ετσι??

                                      Βασικα με γαργαλαει η πατουσα μου παρα πολυ... λεω να κρατηθω για 200-300 χλμ και μετα να της τα χωσω...

                                      Τα πρώτα 500χλμ να ανεβάζεις μέχρι 3.000σαλ.
                                      Τα επόμενα 500χλμ να ανεβάζεις μέχρι 3.500σαλ.
                                      Τα επόμενα 500χλμ μέχρι 4.000σαλ
                                      Tα επόμενα 500χλμ μέχρι 4.500σαλ
                                      Και μετά δώσε τα όλα.
                                      Το μυστικό στα πρώτα 2000χλμ είναι να μην κάνεις απότομα φορτία. Προοδευτικό γκάζι, όχι φόρτωμα σε ανηφόρες, όχι 17 άτομα μέσα, 126 βαλίτσες και 8 σκυλιά.

                                      Ο σκοπός που θα κάνεις το παραπάνω είναι το σταδιακό 'άνοιγμα' του κινητήρα με σκοπό την καλύτερη δυνατή απόδοση σε διάρκεια και η αποφυγή τυχόν κατανάλωσης λαδιού.
                                      Επίσης το στρώσιμο πρέπει να περιλαμβάνει αυξομειώσεις περιστροφών. Δηλαδή ταξίδι στην εθνική με σταθερά 120χλμ είναι λάθος. Στρώσιμο μέσα στην πόλη λοιπόν. Σταμάτα ξεκίνα etc...

                                      Καλορίζικη η κούκλα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pasxos last edited by

                                        Νταξ περισσοτερο ψυχολογικα ειν αυτα κοβαθε! Απλα μην εισαι καφρος... (βαζελος δλδ ασχετος για να θυμηθουμε τα παλια... )

                                        Καλοταξιδο το εργαλειο και καλα κερασματα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης kovathe έγραψε:
                                          Για πειτε τωρα, πως στρωνουμε τη Giulietta μας??
                                          Italian tuning κι ετσι??

                                          Βασικα με γαργαλαει η πατουσα μου παρα πολυ... λεω να κρατηθω για 200-300 χλμ και μετα να της τα χωσω...

                                          Το italian είναι το καλύτερο!
                                          Το μανουάλι τι λέει;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kovathe last edited by

                                            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                            Για πειτε τωρα, πως στρωνουμε τη Giulietta μας??
                                            Italian tuning κι ετσι??

                                            Βασικα με γαργαλαει η πατουσα μου παρα πολυ... λεω να κρατηθω για 200-300 χλμ και μετα να της τα χωσω...

                                            Τα πρώτα 500χλμ να ανεβάζεις μέχρι 3.000σαλ.
                                            Τα επόμενα 500χλμ να ανεβάζεις μέχρι 3.500σαλ.
                                            Τα επόμενα 500χλμ μέχρι 4.000σαλ
                                            Tα επόμενα 500χλμ μέχρι 4.500σαλ
                                            Και μετά δώσε τα όλα.
                                            Το μυστικό στα πρώτα 2000χλμ είναι να μην κάνεις απότομα φορτία. Προοδευτικό γκάζι, όχι φόρτωμα σε ανηφόρες, όχι 17 άτομα μέσα, 126 βαλίτσες και 8 σκυλιά.

                                            Ο σκοπός που θα κάνεις το παραπάνω είναι το σταδιακό 'άνοιγμα' του κινητήρα με σκοπό την καλύτερη δυνατή απόδοση σε διάρκεια και η αποφυγή τυχόν κατανάλωσης λαδιού.
                                            Επίσης το στρώσιμο πρέπει να περιλαμβάνει αυξομειώσεις περιστροφών. Δηλαδή ταξίδι στην εθνική με σταθερά 120χλμ είναι λάθος. Στρώσιμο μέσα στην πόλη λοιπόν. Σταμάτα ξεκίνα etc...

                                            Καλορίζικη η κούκλα.

                                            Ωχ ρε συ αυτο βασανιστηριο μου φαινεται!
                                            Νομιζω ηδη σημερα σε καποια φαση πρεπει να την πηγα 4000+ κατι ψιλα και εχω 50 χλμ μολις...
                                            Θα το παλεψω απο δω και περα.

                                            Το μανιουαλ δεν τ ανοιξα ακομα

                                            Ευχαριστω ολους για τις ευχες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 651
                                            • 652
                                            • 653
                                            • 654
                                            • 655
                                            • 749
                                            • 750
                                            • 653 / 750
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr