-
Κάνε test drive το C3 πχ ή το VW up, Aygo, να δείς πώς συμπεριφέρονται τα αυτόματα αυτού του είδους. Τη δουλειά τους τη κάνουν. Απλά ειναι λίγο αργά στις αλλαγές και κυρίως απο 1η σε 2α νομίζεις οτι περνάει χρόνος.
-
Έχω το αυτόματο up! απο τον Ιούνιο και πλησιάζω κοντά στα 5.000 χιλιόμετρα. Το 80% είναι πόλη και το υπόλοιπο είναι σε εθνική. Η βασική μου ερώτηση είναι, πόσο διαθετημένος είσαι να κατεβάζεις ταχύτητα απο το σειριακό ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει δύναμη σε προσπέρασμα ή σε σημείο που πρέπει να μειώσεις ταχύτητα και που ξέρεις ότι το κιβώτιο απο μόνο του θα αργήσει να κατεβάσει? Επειδή το έψαξα αρκετά πριν το αγοράσω, μπορώ να σου πώ ότι όλα τα κιβώτια σε αυτήν την κατηγορία χρειάζονται την συμμετοχή του οδηγού για να είναι αποδοτικά.
-
To Suzuki Swift, το Renault Twingo και το Fiat 500 εχουν καλο αυτοματο κιβωτιο ?
-
Αν δεν σε πειράζει να κάνεις μια παραχώρηση και να πάρεις ένα αμάξι λίγο παλιότερο, με το καλύτερο όμως κιβώτιο μεταξύ όλων, ίσως αξίζει τον κόπο η αναζήτηση ενός Jazz προηγούμενης γενιάς με cvt. Αν βρεθεί σε καλή κατάσταση και με λογικά χιλιόμετρα, θα είναι και αρκετά χαμηλότερα από το budget που θέτεις. Αυτή τη στιγμή βλέπω 4 στο car.gr, εκ των οποίν τα 2 χωρίς τιμή, 1 με υγραέριο στα 6.100(δεν θα το προτιμούσα), και ένα στα 6500 με λίγα χλμ, αλλά χωρίς φωτογραφία.
-
+1 για το jazz. Το cvt του είναι πολύ πιο ομαλό απ όλα τα ρομποτιζέ των άλλων αυτοκινήτων που κοιτάς
-
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
+1 για το jazz. Το cvt του είναι πολύ πιο ομαλό απ όλα τα ρομποτιζέ των άλλων αυτοκινήτων που κοιτάςΠοια αλλα μοντελα εχουν cvt ή και αλλα καλυτερα αυτοματα κιβωτια ?
-
Μα στα μικρα η CVT η τα ρομποτιζε υπαρχουν, τα περισωτερα δε απο αυτα τα φτιαχνουν λιγοι προμηθευτες... οποτε τι συζηταμε.. Καποτε π.χ. η ΦΙΑΤ εβαζε CVT απο την SUBAROU... δεν ξερω τωρα τι χρησιμοποιει..
-
Ολα τα μικρά έχουνε ίδια λογική στο αυτόματο. Απο εκεί και πέρα, μπορείς να βρείς polo με DSG σε καλές τιμές στα 1.4cc.
-
Μετα απο ψαξιμο ειδα οτι και το Nissan Micra βγαινει με CVT. Ξερει κανεις να μου πει αν ισχυει και αν εβγαιλε συγκεκριμενες χρονολογιες ?
-
Τα micra k11 (1995-2002) και k13(2010+) είναι cvt.
-
Έχω καλές εντυπώσεις από το cvt στο Jazz πρώτης γενιάς και από τα αυτόματα του Colt και Ypsilon. Αυτά θα τα πρότεινα. Βέβαια αυτά είναι σούπερμίνι δηλαδή όχι ακριβώς πόλης.
Αυτό όμως που πρέπει να σκεφτείς σοβαρά είναι ποιο είδος κιβωτίου είναι πιο κατάλληλο για σένα, για τον τρόπο που οδηγάς και τα μέρη που πας και την κατανάλωση που θέλεις. Υπάρχουν 3 βασικά είδη. Τα παραδοσιακά (με μετατροπέα ροπής) είναι τα πιο ομαλά, μπουσουλάνε κιόλας και είναι τα πιο αξιόπιστα και εύχρηστα αλλά καίνε παραπάνω και στην κατηγορία αυτή ίσως είναι αργά και με λίγες σχέσεις. Το cvt είναι ομαλότατα και οικονομικό αλλά μπορεί να σε ξενίσει. Τα άλλα είναι ημιαυτόματα δηλαδή κανονικό κιβώτιο με ρομποτική αλλαγή ταχυτήτων. Οικονομικά, όχι τόσο ομαλά και με φθορά στο συμπλέκτη ενώ και η αξιοπιστία τους υστερεί.
Βασικά πρέπει να τα οδηγήσεις και θα καταλάβεις γρήγορα τι σου πάει ώστε να ξέρεις τι κοιτάς. -
απο ποτε το cvt θεωρειται οκονομικο?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έχω καλές εντυπώσεις από το cvt στο Jazz πρώτης γενιάς και από τα αυτόματα του Colt και Ypsilon. Αυτά θα τα πρότεινα. Βέβαια αυτά είναι σούπερμίνι δηλαδή όχι ακριβώς πόλης.
Αυτό όμως που πρέπει να σκεφτείς σοβαρά είναι ποιο είδος κιβωτίου είναι πιο κατάλληλο για σένα, για τον τρόπο που οδηγάς και τα μέρη που πας και την κατανάλωση που θέλεις. Υπάρχουν 3 βασικά είδη. Τα παραδοσιακά (με μετατροπέα ροπής) είναι τα πιο ομαλά, μπουσουλάνε κιόλας και είναι τα πιο αξιόπιστα και εύχρηστα αλλά καίνε παραπάνω και στην κατηγορία αυτή ίσως είναι αργά και με λίγες σχέσεις. Το cvt είναι ομαλότατα και οικονομικό αλλά μπορεί να σε ξενίσει. Τα άλλα είναι ημιαυτόματα δηλαδή κανονικό κιβώτιο με ρομποτική αλλαγή ταχυτήτων. Οικονομικά, όχι τόσο ομαλά και με φθορά στο συμπλέκτη ενώ και η αξιοπιστία τους υστερεί.
Βασικά πρέπει να τα οδηγήσεις και θα καταλάβεις γρήγορα τι σου πάει ώστε να ξέρεις τι κοιτάς.Τι γνωριζουμε για το αυτοματο κιβωτιο του Colt ? Και συγκεκριμένα για το CZ3 του 2006 ?
-
Λογικά σύντομα θα έρθει και το Mitsubishi Space Star, ως αντικαταστάτης του Colt, που θα έχει CVT και εκπομπή ρύπων CO2 101g/km και κατανάλωση 4,4l/100km (μικτός κύκλος).
Ενδεικτικά παραθέτω τους παρακάτω συνδέσμους:
http://news247.gr/eidiseis/auto/auto-ne ... 85921.html
http://www.sport-fm.gr/article/to-Mitsu ... ada/675897
http://www.autogreeknews.gr/article/211 ... space-star -
Τι γνωριζουμε για το αυτοματο κιβωτιο του Colt ? Και συγκεκριμένα για το CZ3 του 2006 ?
Fiat Punto του 2002 το αυτοματο κιβωτιο του ειναι CVT ?
-
Αντί να ψάχνεις καλύτερο αυτόματο στα μεταχειρισμένα 5ετίας (colt, punto κλπ), πιστεύω οτι θα ήταν καλύτερο να πάρεις ενα καινούριο με πιο σύγχρονο κιβώτιο (έστω και ρομποτιζέ), που να έχει και εγγύηση!
-
Προσωπικά διαφωνώ. Αλλά εξαρτάται από το άτομο που θα οδηγεί. Αν δεν τον ενδιαφέρει και πολύ, τότε ναι ας πάρει καινούριο με 'κακό' κιβώτιο. Διαφορετικά καλύτερα μεταχειρισμένο με καλύτερο.
To punto νομίζω πως αν λέγεται selespeed είναι ρομποτιζέ, ενώ αν λέγεται speedgear είναι cvt.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Προσωπικά διαφωνώ. Αλλά εξαρτάται από το άτομο που θα οδηγεί. Αν δεν τον ενδιαφέρει και πολύ, τότε ναι ας πάρει καινούριο με 'κακό' κιβώτιο. Διαφορετικά καλύτερα μεταχειρισμένο με καλύτερο.To punto νομίζω πως αν λέγεται selespeed είναι ρομποτιζέ, ενώ αν λέγεται speedgear είναι cvt.
Μπορεί να βρεί και ελαφρώς μεταχειρισμένο με εγγύηση.
-
Ε, αν βρει ας το σκεφτεί. Εγώ πάντως μια φορά αμάξι με κιβώτιο που θα είχα ακούσει αρκετά αρνητικά και για τον τρόπο που λειτουργεί και για την αξιοπιστία του, δεν θα έπαιρνα ακόμα και με εγγύηση. Γιατί κάποια στιγμή τελειώνει και από εκεί και πέρα ότι σου βγάλει το πληρώνεις. Αλλά βέβαια όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο και δεν ξέρεις τι χρήση έκανε ο προηγούμενος, μπορεί να σου βγάλει οτιδήποτε.
Δεν ξέρω βέβαια το Colt τι λέει. Θυμάμαι φίλος μου που έψαχνε να βρει αμάξι αποκλειστικά αυτόματο, γιατί θα το οδηγούσε και μέλος της οικογένειάς του που δεν είχε οδηγήσει ποτέ χειροκίνητο, και κοιτούσαμε και αυτό. Και είχε κάτι προσφορές που έβγαζε ένα τελευταίο κομμάτι στα 10-11 χιλιάρικα αν θυμάμαι καλά. Αλλά πάει και 1,5 χρόνος τουλάχιστον από τότε....
-
Ο χρήστης nikpana1977 έγραψε:
Προσωπικά διαφωνώ. Αλλά εξαρτάται από το άτομο που θα οδηγεί. Αν δεν τον ενδιαφέρει και πολύ, τότε ναι ας πάρει καινούριο με 'κακό' κιβώτιο. Διαφορετικά καλύτερα μεταχειρισμένο με καλύτερο.
To punto νομίζω πως αν λέγεται selespeed είναι ρομποτιζέ, ενώ αν λέγεται speedgear είναι cvt.
Μπορεί να βρεί και ελαφρώς μεταχειρισμένο με εγγύηση.
Για βρες μου ενα για παραδειγμα μεχρι 9,000 ευρω ????
Αγορα μικρου αυτοματου