-
Ελλάς το μεγαλείο σου, και μετά μας φταίνε οι Γερμανοί και οι κάθε λογής τοκογλύφοι. Τα δικά μας τα λαμόγια δεν τα βλέπουμε, στραβοκοιτάζουμε γιατί πάντα φταίνε άλλοι, ποτέ εμείς.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ελλάς το μεγαλείο σου, και μετά μας φταίνε οι Γερμανοί και οι κάθε λογής τοκογλύφοι. Τα δικά μας τα λαμόγια δεν τα βλέπουμε, στραβοκοιτάζουμε γιατί πάντα φταίνε άλλοι, ποτέ εμείς.
Φίλε όλοι φωνάζουν εδώ μέσα, μα οι 4 – 5 δεν φτάνουμε μαζί με τους ημέτερους ομπρελάτους που πάνε όλοι. Έτσι βγαίνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι. Το καλαμπούρι είναι ότι οι 4 – 5 που πάμε δεν έχουμε ανάγκη, διότι έχουμε δικαίωμα υπογραφείς εγγυήσεων και τους παίρνουμε και δουλεία!.
Α. -
Η τοποθετηση βαρους στην πλευρα του οδηγου κατα την ευθυγραμιση κρινεται απαραιτητη? Γινεται μονο σε συγκεκριμενα αυτοκινητα με οδηγιες του κατασκευαστη?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Η τοποθετηση βαρους στην πλευρα του οδηγου κατα την ευθυγραμιση κρινεται απαραιτητη? Γινεται μονο σε συγκεκριμενα αυτοκινητα με οδηγιες του κατασκευαστη?η σωστη ευθυγραμμιση και ο σωστος επαγγελματιας κανει την ευθυγραμμιση με τον οδηγο μεσα στο αυτοκινητο.αυτο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα.
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
Η τοποθετηση βαρους στην πλευρα του οδηγου κατα την ευθυγραμιση κρινεται απαραιτητη? Γινεται μονο σε συγκεκριμενα αυτοκινητα με οδηγιες του κατασκευαστη?
η σωστη ευθυγραμμιση και ο σωστος επαγγελματιας κανει την ευθυγραμμιση με τον οδηγο μεσα στο αυτοκινητο.αυτο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα.
αυτη η πρακτικη γινετε σε καποιες ειδικες περιπτωσεις οταν ο οδηγος ειναι τρομερα υπερβαρος, αν γινοταν παντα ετσι μολις θα μπει και συνοδηγος και ενα ατομο που θα καθετε πισω δεξια τι γινετε με την ευθυγραμμιση?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Η τοποθετηση βαρους στην πλευρα του οδηγου κατα την ευθυγραμιση κρινεται απαραιτητη? Γινεται μονο σε συγκεκριμενα αυτοκινητα με οδηγιες του κατασκευαστη?Aνάλογα τι ζητάει ο κατασκευαστής. Πχ η peugeot ζητάει το αμάξωμα σε συγκεκριμένα ύψη (=βάρος), άλλο που δεν το κάνει κανείς αυτό.
-
Αλλαχτηκε προσφατα δεξι μπαλακι ψαλιδιου, οχι οτι ειχε τζογο απλα ειχε σκισμενο το λαστιχακι και ηταν ταλαιπωρημενο. Με το καινουριο μπαλακι (Lemforder επελεξα) το τιμονι εκατσε θεοστραβα..κοιταει αριστερα για να παει ευθεια το αμαξι. Επισης πολυ ασαφεια στις μικρες αλλαγες κατευθυνσης. Αν αφησω το τιμονι σε εναν ευθυ δρομο δεν τραβαει καπου...Πριν παω για ευθυγραμιση να ρωτησω εδω αν μπορει να συμβει αυτο μετα απο αλλαγη μπαλακι ψαλιδιου? Εχω ξανα αλλαξει παλια και δεν αλλαξε τιποτα στο αμαξι.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Αλλαχτηκε προσφατα δεξι μπαλακι ψαλιδιου, οχι οτι ειχε τζογο απλα ειχε σκισμενο το λαστιχακι και ηταν ταλαιπωρημενο. Με το καινουριο μπαλακι (Lemforder επελεξα) το τιμονι εκατσε θεοστραβα..κοιταει αριστερα για να παει ευθεια το αμαξι. Επισης πολυ ασαφεια στις μικρες αλλαγες κατευθυνσης. Αν αφησω το τιμονι σε εναν ευθυ δρομο δεν τραβαει καπου...Πριν παω για ευθυγραμιση να ρωτησω εδω αν μπορει να συμβει αυτο μετα απο αλλαγη μπαλακι ψαλιδιου? Εχω ξανα αλλαξει παλια και δεν αλλαξε τιποτα στο αμαξι.
Αυτός που στο άλλαξε δεν γνώριζε, ότι για καλά μπαλάκια και ακρόμπαρα, υπάρχουν μόνον φούσκες με γράσο 1,5ε !.
Α. -
ωστε μπορεις να αλλαξεις ΜΟΝΟ φουσκα...
δεν το ηξερα αυτο....
οσο ζεις μαθαινεις..
ευχαριστω.. -
Ειχα αγορασει εγω το ανταλλακτικο και πηγα και το αλλαξε. Το φουσκακι προτεινεται οταν σκιστηκε προσφατα..αν ειναι πολυ καιρο κομμενο και εχει ξεραθει τοτε ειναι θεμα χρονου να αποκτησει και μποσικο. Καποια αποψη στο θεμα της ευθυγραμισσης?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ειχα αγορασει εγω το ανταλλακτικο και πηγα και το αλλαξε. Το φουσκακι προτεινεται οταν σκιστηκε προσφατα..αν ειναι πολυ καιρο κομμενο και εχει ξεραθει τοτε ειναι θεμα χρονου να αποκτησει και μποσικο. Καποια αποψη στο θεμα της ευθυγραμισσης?
Μου είναι εντελώς παράδοξο, που μετά την αλλαγή άλλαξε θέση το τιμόνι.
Τα μπαλάκια ψαλιδιών, συνήθως έχουν θέση τοποθέτησης, οπότε πιστεύω για λάθος τύπο, ή λάθος τοποθέτηση.
Σίγουρα ο ευθυγραμμισάς πρέπει να είναι καλός και παλιός. Και να του αναφέρεις το περιστατικό.
Όσο για την συμβουλή περί ποτέ αλλάζεις φούσκα, άστο καλύτερα…… λύνεις το παξιμάδι του μουαγιέ, βγάζεις την σκισμένη φούσκα πλένεις φυσάς και ελέγχεις. Σίγουρα πρέπει να ξέρεις το τι κοιτάς!!!.
Όπως και το να γράφετε την ευρύτερη περιοχή σας, θα μπορέσουμε να συμβουλέψουμε για τους άξιους συναδέλφους…….
Α. -
Στα πίσω ελαστικά του αυτοκινήτου, στο εξωτερικό μέρος τους υπάρχει ένας δακτύλιος πλάτους περίπου 1,5 εκατοστών μεγαλύτερης φθοράς. Φαίνεται εύκολα όταν το ελαστικό είναι λερωμένο. Ο δακτύλιος είναι πιο καθαρός, άρα τα άκρα των ελαστικών δεν έχουν απόλυτη επαφή με το οδόστρωμα. (Να σημειώσω ότι έχω δικό μου μανόμετρο και ελέγχο τις πιέσεις τακτικά. Άρα δεν είναι θέμα υψηλής πίεσης.)
Αφού του έκανα ευθυγράμμιση, όταν άλλαξα τα ελαστικά εμπρός - πίσω οι δακτύλιοι ξαναεμφανίστηκαν στα πίσω ελαστικά.
Στο συνεργείο που το πήγα για ευθυγράμμιση μου είπαν ότι το φαινόμενο προκαλείται όταν το αυτοκίνητο οδηγείται συχνά σε δρόμους με πολλές στροφές. Για σιγουριά έλεγξαν ξανά αν η ευθυγράμμιση ήταν σωστή και όλα βρέθηκαν εντός ορίων. Ισχύει η ερμηνεία που μου έδωσαν;
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Στα πίσω ελαστικά του αυτοκινήτου, στο εξωτερικό μέρος τους υπάρχει ένας δακτύλιος πλάτους περίπου 1,5 εκατοστών μεγαλύτερης φθοράς. Φαίνεται εύκολα όταν το ελαστικό είναι λερωμένο. Ο δακτύλιος είναι πιο καθαρός, άρα τα άκρα των ελαστικών δεν έχουν απόλυτη επαφή με το οδόστρωμα. (Να σημειώσω ότι έχω δικό μου μανόμετρο και ελέγχο τις πιέσεις τακτικά. Άρα δεν είναι θέμα υψηλής πίεσης.)Αφού του έκανα ευθυγράμμιση, όταν άλλαξα τα ελαστικά εμπρός - πίσω οι δακτύλιοι ξαναεμφανίστηκαν στα πίσω ελαστικά.
Στο συνεργείο που το πήγα για ευθυγράμμιση μου είπαν ότι το φαινόμενο προκαλείται όταν το αυτοκίνητο οδηγείται συχνά σε δρόμους με πολλές στροφές. Για σιγουριά έλεγξαν ξανά αν η ευθυγράμμιση ήταν σωστή και όλα βρέθηκαν εντός ορίων. Ισχύει η ερμηνεία που μου έδωσαν;
1ον τι αμαξι ειναι.
2ον διασταση ελαστικου.
3ον ειναι χαμηλωμενο? και αν ναι ποσο? -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Στα πίσω ελαστικά του αυτοκινήτου, στο εξωτερικό μέρος τους υπάρχει ένας δακτύλιος πλάτους περίπου 1,5 εκατοστών μεγαλύτερης φθοράς. Φαίνεται εύκολα όταν το ελαστικό είναι λερωμένο. Ο δακτύλιος είναι πιο καθαρός, άρα τα άκρα των ελαστικών δεν έχουν απόλυτη επαφή με το οδόστρωμα. (Να σημειώσω ότι έχω δικό μου μανόμετρο και ελέγχο τις πιέσεις τακτικά. Άρα δεν είναι θέμα υψηλής πίεσης.)
Αφού του έκανα ευθυγράμμιση, όταν άλλαξα τα ελαστικά εμπρός - πίσω οι δακτύλιοι ξαναεμφανίστηκαν στα πίσω ελαστικά.
Στο συνεργείο που το πήγα για ευθυγράμμιση μου είπαν ότι το φαινόμενο προκαλείται όταν το αυτοκίνητο οδηγείται συχνά σε δρόμους με πολλές στροφές. Για σιγουριά έλεγξαν ξανά αν η ευθυγράμμιση ήταν σωστή και όλα βρέθηκαν εντός ορίων. Ισχύει η ερμηνεία που μου έδωσαν;
1ον τι αμαξι ειναι.
2ον διασταση ελαστικου.
3ον ειναι χαμηλωμενο? και αν ναι ποσο?
Αμορτισέρ!....
Α. -
Mitsubishi Lancer 1.5L του 2010.
Φοράει ελαστικά 225/55R16 (Τα πλάτυνα από 205/60R16).
Είναι με τις αναρτήσεις και τα ελατήρια του κατασκευαστή.
-
φυσιολογικο ειναι να μην παταει το εξω μερος ενος ελαστικου σε απλη μετακινηση χωρις να το πιεζεις.Φαρδυτερο ελαστικο σε συναρτηση με 1-1,5 μοιρα καμπερ.
-
Μέτρησε το βάθος πέλματος και αν δεν έχει μεγαλύτερη φθορά στην άκρη, μην ανησυχείς.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
φυσιολογικο ειναι να μην παταει το εξω μερος ενος ελαστικου σε απλη μετακινηση χωρις να το πιεζεις.Φαρδυτερο ελαστικο σε συναρτηση με 1-1,5 μοιρα καμπερ.Το αντίθετο λέω. Είναι περισσότερο φθαρμένα έξω, κάτι που φαίνεται πιο έντονα όταν το λάστιχο έχει πατήσει για παράδειγμα σε χώμα, μιας και τα άκρα δεν έχουν σκονιστεί. Αλλά κι όταν δεν είναι σκονισμένα φαίνεται με το μάτι πως 1,5 με 2 εκατοστά είναι λίγο πιο φθαρμένα από το υπόλοιπο λάστιχο.
Ο άνθρωπος που έκανε την ευθυγράμμιση μου είπε πως είναι από την πίεση που δέχονται στις στροφές και πως το φαινόμενο παρατηρείται σε αυτοκίνητα που κυκλοφορούν συχνά σε διαδρομές με πολλές εναλλαγές πορείας. Τα μισά χιλιόμετρα τα κάνω σε ορεινές διαδρομές, οπότε ίσως και να 'χει δίκιο. Ή μήπως δεν έχει και δεν είναι φυσιολογική αυτή η φθορά;
Μέτρησε το βάθος πέλματος και αν δεν έχει μεγαλύτερη φθορά στην άκρη, μην ανησυχείς.
Μπα. Δεν πρέπει να έχει διαφορά. Η ορατή διαφορά είναι σε πλάτος 1,5 με 2 εκατοστά στο εξωτερικό του ελαστικού. Μόνο αυτό το τμήμα είναι λίγο περισσότερο φθαρμένο.
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
φυσιολογικο ειναι να μην παταει το εξω μερος ενος ελαστικου σε απλη μετακινηση χωρις να το πιεζεις.Φαρδυτερο ελαστικο σε συναρτηση με 1-1,5 μοιρα καμπερ.
Το αντίθετο λέω. Είναι περισσότερο φθαρμένα έξω, κάτι που φαίνεται πιο έντονα όταν το λάστιχο έχει πατήσει για παράδειγμα σε χώμα, μιας και τα άκρα δεν έχουν σκονιστεί. Αλλά κι όταν δεν είναι σκονισμένα φαίνεται με το μάτι πως 1,5 με 2 εκατοστά είναι λίγο πιο φθαρμένα από το υπόλοιπο λάστιχο.
Ο άνθρωπος που έκανε την ευθυγράμμιση μου είπε πως είναι από την πίεση που δέχονται στις στροφές και πως το φαινόμενο παρατηρείται σε αυτοκίνητα που κυκλοφορούν συχνά σε διαδρομές με πολλές εναλλαγές πορείας. Τα μισά χιλιόμετρα τα κάνω σε ορεινές διαδρομές, οπότε ίσως και να 'χει δίκιο. Ή μήπως δεν έχει και δεν είναι φυσιολογική αυτή η φθορά;
Μέτρησε το βάθος πέλματος και αν δεν έχει μεγαλύτερη φθορά στην άκρη, μην ανησυχείς.
Μπα. Δεν πρέπει να έχει διαφορά. Η ορατή διαφορά είναι σε πλάτος 1,5 με 2 εκατοστά στο εξωτερικό του ελαστικού. Μόνο αυτό το τμήμα είναι λίγο περισσότερο φθαρμένο.
ποσο καμπερ εχεις πισω? χλμ με τα αμορτισερ? πιεσεις στα ελαστικα? Σορρυ πριν καταλαβα το αντιθετο απο αυτο που ειπες.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
φυσιολογικο ειναι να μην παταει το εξω μερος ενος ελαστικου σε απλη μετακινηση χωρις να το πιεζεις.Φαρδυτερο ελαστικο σε συναρτηση με 1-1,5 μοιρα καμπερ.
Το αντίθετο λέω. Είναι περισσότερο φθαρμένα έξω, κάτι που φαίνεται πιο έντονα όταν το λάστιχο έχει πατήσει για παράδειγμα σε χώμα, μιας και τα άκρα δεν έχουν σκονιστεί. Αλλά κι όταν δεν είναι σκονισμένα φαίνεται με το μάτι πως 1,5 με 2 εκατοστά είναι λίγο πιο φθαρμένα από το υπόλοιπο λάστιχο.
Ο άνθρωπος που έκανε την ευθυγράμμιση μου είπε πως είναι από την πίεση που δέχονται στις στροφές και πως το φαινόμενο παρατηρείται σε αυτοκίνητα που κυκλοφορούν συχνά σε διαδρομές με πολλές εναλλαγές πορείας. Τα μισά χιλιόμετρα τα κάνω σε ορεινές διαδρομές, οπότε ίσως και να 'χει δίκιο. Ή μήπως δεν έχει και δεν είναι φυσιολογική αυτή η φθορά;
Μέτρησε το βάθος πέλματος και αν δεν έχει μεγαλύτερη φθορά στην άκρη, μην ανησυχείς.
Μπα. Δεν πρέπει να έχει διαφορά. Η ορατή διαφορά είναι σε πλάτος 1,5 με 2 εκατοστά στο εξωτερικό του ελαστικού. Μόνο αυτό το τμήμα είναι λίγο περισσότερο φθαρμένο.
ποσο καμπερ εχεις πισω? χλμ με τα αμορτισερ? πιεσεις στα ελαστικα? Σορρυ πριν καταλαβα το αντιθετο απο αυτο που ειπες.
Οι πιέσεις στα ελαστικά είναι σύμφωνα με τις προβλεπόμενες. Και όπως είπα τις ελέγχω τακτικά με δικό μου μανόμετρο.
Δε θυμάμαι τις μοίρες της κάμπερ. Ήταν εντός ορίων πάντως στη μέτρηση. Παρακολουθούσα την οθόνη κατά την ευθυγράμμιση. Τα αμορτισέρ έχουν 45.000 χλμ. και μου φαίνεται πως λειτουργούν μια χαρά.
Το μόνο που χρειαζόταν διόρθωση ήταν η σύγκλιση των πίσω τροχών η οποία μετά την ευθυγράμμιση επανήλθε κι αυτή στα επιτρεπτά όρια.
Περί Ευθυγραμμίσεων....