Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Ευθυγραμμίσεων....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Ευθυγραμμίσεων....
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 17
    • 18
    • 12 / 18
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    75
    342
    6129
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra last edited by

      Ελλάς το μεγαλείο σου, και μετά μας φταίνε οι Γερμανοί και οι κάθε λογής τοκογλύφοι. Τα δικά μας τα λαμόγια δεν τα βλέπουμε, στραβοκοιτάζουμε γιατί πάντα φταίνε άλλοι, ποτέ εμείς.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antonis-team last edited by

        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
        Ελλάς το μεγαλείο σου, και μετά μας φταίνε οι Γερμανοί και οι κάθε λογής τοκογλύφοι. Τα δικά μας τα λαμόγια δεν τα βλέπουμε, στραβοκοιτάζουμε γιατί πάντα φταίνε άλλοι, ποτέ εμείς.


        Φίλε όλοι φωνάζουν εδώ μέσα, μα οι 4 – 5 δεν φτάνουμε μαζί με τους ημέτερους ομπρελάτους που πάνε όλοι. Έτσι βγαίνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι. Το καλαμπούρι είναι ότι οι 4 – 5 που πάμε δεν έχουμε ανάγκη, διότι έχουμε δικαίωμα υπογραφείς εγγυήσεων και τους παίρνουμε και δουλεία!.
        Α.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cson last edited by

          Η τοποθετηση βαρους στην πλευρα του οδηγου κατα την ευθυγραμιση κρινεται απαραιτητη? Γινεται μονο σε συγκεκριμενα αυτοκινητα με οδηγιες του κατασκευαστη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panos3 last edited by

            Ο χρήστης cson έγραψε:
            Η τοποθετηση βαρους στην πλευρα του οδηγου κατα την ευθυγραμιση κρινεται απαραιτητη? Γινεται μονο σε συγκεκριμενα αυτοκινητα με οδηγιες του κατασκευαστη?

            η σωστη ευθυγραμμιση και ο σωστος επαγγελματιας κανει την ευθυγραμμιση με τον οδηγο μεσα στο αυτοκινητο.αυτο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a last edited by

              Ο χρήστης panos3 έγραψε:

              Η τοποθετηση βαρους στην πλευρα του οδηγου κατα την ευθυγραμιση κρινεται απαραιτητη? Γινεται μονο σε συγκεκριμενα αυτοκινητα με οδηγιες του κατασκευαστη?

              η σωστη ευθυγραμμιση και ο σωστος επαγγελματιας κανει την ευθυγραμμιση με τον οδηγο μεσα στο αυτοκινητο.αυτο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα.

              αυτη η πρακτικη γινετε σε καποιες ειδικες περιπτωσεις οταν ο οδηγος ειναι τρομερα υπερβαρος, αν γινοταν παντα ετσι μολις θα μπει και συνοδηγος και ενα ατομο που θα καθετε πισω δεξια τι γινετε με την ευθυγραμμιση?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Ο χρήστης cson έγραψε:
                Η τοποθετηση βαρους στην πλευρα του οδηγου κατα την ευθυγραμιση κρινεται απαραιτητη? Γινεται μονο σε συγκεκριμενα αυτοκινητα με οδηγιες του κατασκευαστη?

                Aνάλογα τι ζητάει ο κατασκευαστής. Πχ η peugeot ζητάει το αμάξωμα σε συγκεκριμένα ύψη (=βάρος), άλλο που δεν το κάνει κανείς αυτό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cson last edited by

                  Αλλαχτηκε προσφατα δεξι μπαλακι ψαλιδιου, οχι οτι ειχε τζογο απλα ειχε σκισμενο το λαστιχακι και ηταν ταλαιπωρημενο. Με το καινουριο μπαλακι (Lemforder επελεξα) το τιμονι εκατσε θεοστραβα..κοιταει αριστερα για να παει ευθεια το αμαξι. Επισης πολυ ασαφεια στις μικρες αλλαγες κατευθυνσης. Αν αφησω το τιμονι σε εναν ευθυ δρομο δεν τραβαει καπου...Πριν παω για ευθυγραμιση να ρωτησω εδω αν μπορει να συμβει αυτο μετα απο αλλαγη μπαλακι ψαλιδιου? Εχω ξανα αλλαξει παλια και δεν αλλαξε τιποτα στο αμαξι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    antonis-team last edited by

                    Ο χρήστης cson έγραψε:
                    Αλλαχτηκε προσφατα δεξι μπαλακι ψαλιδιου, οχι οτι ειχε τζογο απλα ειχε σκισμενο το λαστιχακι και ηταν ταλαιπωρημενο. Με το καινουριο μπαλακι (Lemforder επελεξα) το τιμονι εκατσε θεοστραβα..κοιταει αριστερα για να παει ευθεια το αμαξι. Επισης πολυ ασαφεια στις μικρες αλλαγες κατευθυνσης. Αν αφησω το τιμονι σε εναν ευθυ δρομο δεν τραβαει καπου...Πριν παω για ευθυγραμιση να ρωτησω εδω αν μπορει να συμβει αυτο μετα απο αλλαγη μπαλακι ψαλιδιου? Εχω ξανα αλλαξει παλια και δεν αλλαξε τιποτα στο αμαξι.


                    Αυτός που στο άλλαξε δεν γνώριζε, ότι για καλά μπαλάκια και ακρόμπαρα, υπάρχουν μόνον φούσκες με γράσο 1,5ε !.
                    Α.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kingstonian last edited by

                      ωστε μπορεις να αλλαξεις ΜΟΝΟ φουσκα...
                      δεν το ηξερα αυτο....
                      οσο ζεις μαθαινεις..
                      ευχαριστω..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cson last edited by

                        Ειχα αγορασει εγω το ανταλλακτικο και πηγα και το αλλαξε. Το φουσκακι προτεινεται οταν σκιστηκε προσφατα..αν ειναι πολυ καιρο κομμενο και εχει ξεραθει τοτε ειναι θεμα χρονου να αποκτησει και μποσικο. Καποια αποψη στο θεμα της ευθυγραμισσης?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          antonis-team last edited by

                          Ο χρήστης cson έγραψε:
                          Ειχα αγορασει εγω το ανταλλακτικο και πηγα και το αλλαξε. Το φουσκακι προτεινεται οταν σκιστηκε προσφατα..αν ειναι πολυ καιρο κομμενο και εχει ξεραθει τοτε ειναι θεμα χρονου να αποκτησει και μποσικο. Καποια αποψη στο θεμα της ευθυγραμισσης?


                          Μου είναι εντελώς παράδοξο, που μετά την αλλαγή άλλαξε θέση το τιμόνι.
                          Τα μπαλάκια ψαλιδιών, συνήθως έχουν θέση τοποθέτησης, οπότε πιστεύω για λάθος τύπο, ή λάθος τοποθέτηση.
                          Σίγουρα ο ευθυγραμμισάς πρέπει να είναι καλός και παλιός. Και να του αναφέρεις το περιστατικό.
                          Όσο για την συμβουλή περί ποτέ αλλάζεις φούσκα, άστο καλύτερα…… λύνεις το παξιμάδι του μουαγιέ, βγάζεις την σκισμένη φούσκα πλένεις φυσάς και ελέγχεις. Σίγουρα πρέπει να ξέρεις το τι κοιτάς!!!.
                          Όπως και το να γράφετε την ευρύτερη περιοχή σας, θα μπορέσουμε να συμβουλέψουμε για τους άξιους συναδέλφους…….
                          Α.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            costas-athan last edited by

                            Στα πίσω ελαστικά του αυτοκινήτου, στο εξωτερικό μέρος τους υπάρχει ένας δακτύλιος πλάτους περίπου 1,5 εκατοστών μεγαλύτερης φθοράς. Φαίνεται εύκολα όταν το ελαστικό είναι λερωμένο. Ο δακτύλιος είναι πιο καθαρός, άρα τα άκρα των ελαστικών δεν έχουν απόλυτη επαφή με το οδόστρωμα. (Να σημειώσω ότι έχω δικό μου μανόμετρο και ελέγχο τις πιέσεις τακτικά. Άρα δεν είναι θέμα υψηλής πίεσης.)

                            Αφού του έκανα ευθυγράμμιση, όταν άλλαξα τα ελαστικά εμπρός - πίσω οι δακτύλιοι ξαναεμφανίστηκαν στα πίσω ελαστικά.

                            Στο συνεργείο που το πήγα για ευθυγράμμιση μου είπαν ότι το φαινόμενο προκαλείται όταν το αυτοκίνητο οδηγείται συχνά σε δρόμους με πολλές στροφές. Για σιγουριά έλεγξαν ξανά αν η ευθυγράμμιση ήταν σωστή και όλα βρέθηκαν εντός ορίων. Ισχύει η ερμηνεία που μου έδωσαν;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
                              Στα πίσω ελαστικά του αυτοκινήτου, στο εξωτερικό μέρος τους υπάρχει ένας δακτύλιος πλάτους περίπου 1,5 εκατοστών μεγαλύτερης φθοράς. Φαίνεται εύκολα όταν το ελαστικό είναι λερωμένο. Ο δακτύλιος είναι πιο καθαρός, άρα τα άκρα των ελαστικών δεν έχουν απόλυτη επαφή με το οδόστρωμα. (Να σημειώσω ότι έχω δικό μου μανόμετρο και ελέγχο τις πιέσεις τακτικά. Άρα δεν είναι θέμα υψηλής πίεσης.)

                              Αφού του έκανα ευθυγράμμιση, όταν άλλαξα τα ελαστικά εμπρός - πίσω οι δακτύλιοι ξαναεμφανίστηκαν στα πίσω ελαστικά.

                              Στο συνεργείο που το πήγα για ευθυγράμμιση μου είπαν ότι το φαινόμενο προκαλείται όταν το αυτοκίνητο οδηγείται συχνά σε δρόμους με πολλές στροφές. Για σιγουριά έλεγξαν ξανά αν η ευθυγράμμιση ήταν σωστή και όλα βρέθηκαν εντός ορίων. Ισχύει η ερμηνεία που μου έδωσαν;

                              1ον τι αμαξι ειναι.
                              2ον διασταση ελαστικου.
                              3ον ειναι χαμηλωμενο? και αν ναι ποσο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonis-team last edited by

                                Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                                Στα πίσω ελαστικά του αυτοκινήτου, στο εξωτερικό μέρος τους υπάρχει ένας δακτύλιος πλάτους περίπου 1,5 εκατοστών μεγαλύτερης φθοράς. Φαίνεται εύκολα όταν το ελαστικό είναι λερωμένο. Ο δακτύλιος είναι πιο καθαρός, άρα τα άκρα των ελαστικών δεν έχουν απόλυτη επαφή με το οδόστρωμα. (Να σημειώσω ότι έχω δικό μου μανόμετρο και ελέγχο τις πιέσεις τακτικά. Άρα δεν είναι θέμα υψηλής πίεσης.)

                                Αφού του έκανα ευθυγράμμιση, όταν άλλαξα τα ελαστικά εμπρός - πίσω οι δακτύλιοι ξαναεμφανίστηκαν στα πίσω ελαστικά.

                                Στο συνεργείο που το πήγα για ευθυγράμμιση μου είπαν ότι το φαινόμενο προκαλείται όταν το αυτοκίνητο οδηγείται συχνά σε δρόμους με πολλές στροφές. Για σιγουριά έλεγξαν ξανά αν η ευθυγράμμιση ήταν σωστή και όλα βρέθηκαν εντός ορίων. Ισχύει η ερμηνεία που μου έδωσαν;

                                1ον τι αμαξι ειναι.
                                2ον διασταση ελαστικου.
                                3ον ειναι χαμηλωμενο? και αν ναι ποσο?


                                Αμορτισέρ!....
                                Α.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  costas-athan last edited by

                                  Mitsubishi Lancer 1.5L του 2010.

                                  Φοράει ελαστικά 225/55R16 (Τα πλάτυνα από 205/60R16).

                                  Είναι με τις αναρτήσεις και τα ελατήρια του κατασκευαστή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dim8 last edited by

                                    φυσιολογικο ειναι να μην παταει το εξω μερος ενος ελαστικου σε απλη μετακινηση χωρις να το πιεζεις.Φαρδυτερο ελαστικο σε συναρτηση με 1-1,5 μοιρα καμπερ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Μέτρησε το βάθος πέλματος και αν δεν έχει μεγαλύτερη φθορά στην άκρη, μην ανησυχείς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        costas-athan last edited by

                                        Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                                        φυσιολογικο ειναι να μην παταει το εξω μερος ενος ελαστικου σε απλη μετακινηση χωρις να το πιεζεις.Φαρδυτερο ελαστικο σε συναρτηση με 1-1,5 μοιρα καμπερ.

                                        Το αντίθετο λέω. Είναι περισσότερο φθαρμένα έξω, κάτι που φαίνεται πιο έντονα όταν το λάστιχο έχει πατήσει για παράδειγμα σε χώμα, μιας και τα άκρα δεν έχουν σκονιστεί. Αλλά κι όταν δεν είναι σκονισμένα φαίνεται με το μάτι πως 1,5 με 2 εκατοστά είναι λίγο πιο φθαρμένα από το υπόλοιπο λάστιχο.

                                        Ο άνθρωπος που έκανε την ευθυγράμμιση μου είπε πως είναι από την πίεση που δέχονται στις στροφές και πως το φαινόμενο παρατηρείται σε αυτοκίνητα που κυκλοφορούν συχνά σε διαδρομές με πολλές εναλλαγές πορείας. Τα μισά χιλιόμετρα τα κάνω σε ορεινές διαδρομές, οπότε ίσως και να 'χει δίκιο. Ή μήπως δεν έχει και δεν είναι φυσιολογική αυτή η φθορά;

                                        Μέτρησε το βάθος πέλματος και αν δεν έχει μεγαλύτερη φθορά στην άκρη, μην ανησυχείς.

                                        Μπα. Δεν πρέπει να έχει διαφορά. Η ορατή διαφορά είναι σε πλάτος 1,5 με 2 εκατοστά στο εξωτερικό του ελαστικού. Μόνο αυτό το τμήμα είναι λίγο περισσότερο φθαρμένο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dim8 last edited by

                                          Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:

                                          φυσιολογικο ειναι να μην παταει το εξω μερος ενος ελαστικου σε απλη μετακινηση χωρις να το πιεζεις.Φαρδυτερο ελαστικο σε συναρτηση με 1-1,5 μοιρα καμπερ.

                                          Το αντίθετο λέω. Είναι περισσότερο φθαρμένα έξω, κάτι που φαίνεται πιο έντονα όταν το λάστιχο έχει πατήσει για παράδειγμα σε χώμα, μιας και τα άκρα δεν έχουν σκονιστεί. Αλλά κι όταν δεν είναι σκονισμένα φαίνεται με το μάτι πως 1,5 με 2 εκατοστά είναι λίγο πιο φθαρμένα από το υπόλοιπο λάστιχο.

                                          Ο άνθρωπος που έκανε την ευθυγράμμιση μου είπε πως είναι από την πίεση που δέχονται στις στροφές και πως το φαινόμενο παρατηρείται σε αυτοκίνητα που κυκλοφορούν συχνά σε διαδρομές με πολλές εναλλαγές πορείας. Τα μισά χιλιόμετρα τα κάνω σε ορεινές διαδρομές, οπότε ίσως και να 'χει δίκιο. Ή μήπως δεν έχει και δεν είναι φυσιολογική αυτή η φθορά;

                                          Μέτρησε το βάθος πέλματος και αν δεν έχει μεγαλύτερη φθορά στην άκρη, μην ανησυχείς.

                                          Μπα. Δεν πρέπει να έχει διαφορά. Η ορατή διαφορά είναι σε πλάτος 1,5 με 2 εκατοστά στο εξωτερικό του ελαστικού. Μόνο αυτό το τμήμα είναι λίγο περισσότερο φθαρμένο.

                                          ποσο καμπερ εχεις πισω? χλμ με τα αμορτισερ? πιεσεις στα ελαστικα? Σορρυ πριν καταλαβα το αντιθετο απο αυτο που ειπες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            costas-athan last edited by

                                            Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                                            φυσιολογικο ειναι να μην παταει το εξω μερος ενος ελαστικου σε απλη μετακινηση χωρις να το πιεζεις.Φαρδυτερο ελαστικο σε συναρτηση με 1-1,5 μοιρα καμπερ.

                                            Το αντίθετο λέω. Είναι περισσότερο φθαρμένα έξω, κάτι που φαίνεται πιο έντονα όταν το λάστιχο έχει πατήσει για παράδειγμα σε χώμα, μιας και τα άκρα δεν έχουν σκονιστεί. Αλλά κι όταν δεν είναι σκονισμένα φαίνεται με το μάτι πως 1,5 με 2 εκατοστά είναι λίγο πιο φθαρμένα από το υπόλοιπο λάστιχο.

                                            Ο άνθρωπος που έκανε την ευθυγράμμιση μου είπε πως είναι από την πίεση που δέχονται στις στροφές και πως το φαινόμενο παρατηρείται σε αυτοκίνητα που κυκλοφορούν συχνά σε διαδρομές με πολλές εναλλαγές πορείας. Τα μισά χιλιόμετρα τα κάνω σε ορεινές διαδρομές, οπότε ίσως και να 'χει δίκιο. Ή μήπως δεν έχει και δεν είναι φυσιολογική αυτή η φθορά;

                                            Μέτρησε το βάθος πέλματος και αν δεν έχει μεγαλύτερη φθορά στην άκρη, μην ανησυχείς.

                                            Μπα. Δεν πρέπει να έχει διαφορά. Η ορατή διαφορά είναι σε πλάτος 1,5 με 2 εκατοστά στο εξωτερικό του ελαστικού. Μόνο αυτό το τμήμα είναι λίγο περισσότερο φθαρμένο.

                                            ποσο καμπερ εχεις πισω? χλμ με τα αμορτισερ? πιεσεις στα ελαστικα? Σορρυ πριν καταλαβα το αντιθετο απο αυτο που ειπες.

                                            Οι πιέσεις στα ελαστικά είναι σύμφωνα με τις προβλεπόμενες. Και όπως είπα τις ελέγχω τακτικά με δικό μου μανόμετρο.

                                            Δε θυμάμαι τις μοίρες της κάμπερ. Ήταν εντός ορίων πάντως στη μέτρηση. Παρακολουθούσα την οθόνη κατά την ευθυγράμμιση. Τα αμορτισέρ έχουν 45.000 χλμ. και μου φαίνεται πως λειτουργούν μια χαρά.

                                            Το μόνο που χρειαζόταν διόρθωση ήταν η σύγκλιση των πίσω τροχών η οποία μετά την ευθυγράμμιση επανήλθε κι αυτή στα επιτρεπτά όρια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 12 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr