-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Από 209, μεχρι 247, αναλογα με τη σαβουρα του δεξιου καθισματοςΌ,τι και να κάνετε, τα δικά μας σουβλάκια είναι περισσότερα.
Άσε που σκέφτομαι να κρεμάσω και μια μόνιμη ψηστιέρα στη χιαστή του ρολ-κέιτζ.
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Εχμ...να σας υπενθυμησω οτι θεωρουμαστε αθλητες πλεον.Και οι σφαιροβόλοι αθλητές είναι. Έχεις δει κανέναν κάτω από τα 130; Για να μην αναφερθούμε στο άλλο ευγενές άθλημα, το σούμο.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Εχμ...να σας υπενθυμησω οτι θεωρουμαστε αθλητες πλεον.
Και οι σφαιροβόλοι αθλητές είναι. Έχεις δει κανέναν κάτω από τα 130; Για να μην αναφερθούμε στο άλλο ευγενές άθλημα, το σούμο.
Σκέπτεσαι δυο σουμάτους, μέσα σε ένα γιούκο, και να ανεβαίνουν Άγιο Μερκούρη!!!!!!!.........
Α. -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Από 209, μεχρι 247, αναλογα με τη σαβουρα του δεξιου καθισματος
Ό,τι και να κάνετε, τα δικά μας σουβλάκια είναι περισσότερα.
Άσε που σκέφτομαι να κρεμάσω και μια μόνιμη ψηστιέρα στη χιαστή του ρολ-κέιτζ.
Δηλαδή έτσι που τα λέτε αισθάνομαι πανάλαφρος!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Από 209, μεχρι 247, αναλογα με τη σαβουρα του δεξιου καθισματος
Ό,τι και να κάνετε, τα δικά μας σουβλάκια είναι περισσότερα.
Άσε που σκέφτομαι να κρεμάσω και μια μόνιμη ψηστιέρα στη χιαστή του ρολ-κέιτζ.
Δηλαδή έτσι που τα λέτε αισθάνομαι πανάλαφρος!!!!!!!!!!!!
Από 107…… 75, περιορίζοντας της ποσότητες!.
Τι λέτε μπορώ να μοστράρω και για συνοδηγός??????!!!!.
Δυο σε ένα……..
Α. -
διαβαζοντας στο rr magazine οτι ενα 206 Ν2 ετρεξε στον ομαλο, μπορει το 206 να τρεξει Ν2?
-
Το μόνο 206 που έχει αναγνώριση ομάδας Ν είναι το RC
-
Μηπως έχει εθνική ομολογκασιον, όπως ειχε γινει και με το 1.4 16v?
-
Ο χρήστης PyrgiotisRS έγραψε:
Μηπως έχει εθνική ομολογκασιον, όπως ειχε γινει και με το 1.4 16v?
Ρώτα τον Σταυρό.
Α. -
Ο χρήστης PyrgiotisRS έγραψε:
Μηπως έχει εθνική ομολογκασιον, όπως ειχε γινει και με το 1.4 16v?To 1400 (8V & 16V) δεν έχει εθνικό δελτίο αναγνώρισης στην ομάδα Ν, μόνο στην ομάδα Α.
-
Μετά από 5 ώρες σίγουρα ο Νάσος έχει εγκυρότερες πληροφορίες, φίλε μου από τον Πύργο.
Α. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μηπως έχει εθνική ομολογκασιον, όπως ειχε γινει και με το 1.4 16v?
To 1400 (8V & 16V) δεν έχει εθνικό δελτίο αναγνώρισης στην ομάδα Ν, μόνο στην ομάδα Α.
και πως περασε τεχνικο ελεγχο ?
-
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Μηπως έχει εθνική ομολογκασιον, όπως ειχε γινει και με το 1.4 16v?
To 1400 (8V & 16V) δεν έχει εθνικό δελτίο αναγνώρισης στην ομάδα Ν, μόνο στην ομάδα Α.
και πως περασε τεχνικο ελεγχο ?
Εμένα με ενδιαφέρει να μου πεις τους τεχνικούς εφόρους. Μάθε τους!.
Ρώτα τον μανάβη.
Α. -
Στην Κρήτη είναι αλλιώς....!!!
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Στην Κρήτη είναι αλλιώς....!!!
Ντόπιοι ΤΕ?.
Α. -
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Στην Κρήτη είναι αλλιώς....!!!Σπύρο, όπως αλλιώς και να ναι στην Κρήτη (που δεν είναι), όσο άσχετοι να ναι οι οργανωτές και οι αγωνιζόμενοι (που δεν είναι) Ο ΑΓΩΝΑΣ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟΣ, ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΦΟΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΡΗ ΣΑΣ (που μάλλον είστε ανώτερη φυλή) ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΕ. ΑΝ ΈΓΙΝΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΑΠΕΎΘΥΝΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΡΩΝΙΚΕΣ ΜΑΛΑΚΙΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ...
...τεσπα, εμείς έτσι κι αλλιώς σας αγαπάμε... -
Ο χρήστης CRN.gr έγραψε:
Στην Κρήτη είναι αλλιώς....!!!
Σπύρο, όπως αλλιώς και να ναι στην Κρήτη (που δεν είναι), όσο άσχετοι να ναι οι οργανωτές και οι αγωνιζόμενοι (που δεν είναι) Ο ΑΓΩΝΑΣ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟΣ, ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΦΟΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΡΗ ΣΑΣ (που μάλλον είστε ανώτερη φυλή) ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΕ. ΑΝ ΈΓΙΝΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΑΠΕΎΘΥΝΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΡΩΝΙΚΕΣ ΜΑΛΑΚΙΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ...
...τεσπα, εμείς έτσι κι αλλιώς σας αγαπάμε...Φίλε CRN, φρέναααααααα!!!! Δεν ήθελα να προσβάλω κανένα...Όπως και να 'χει, προφανώς ο ΤΕ είναι υπεύθυνος... Απλά, αυτό που εννοούσα είναι ότι λίγο η καλοκαιρινή φιλοξενία, λίγο η παγωμένη ρακή, χαλαρώνουν λίγο τα πράγματα.... Εξάλλου, στην Κρήτη ΕΙΝΑΙ διαφορετικά και για τα παραπάνω, και γιατί μέχρι πρότεινως, δεν υπήρχε ΟΥΤΕ ΕΝΑ αυτοκίνητο κατηγορίας Ν, πέραν των super N4... Ούτε Ν1, ούτε Ν2, ούτε Ν3....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Στην Κρήτη είναι αλλιώς....!!!
Σπύρο, όπως αλλιώς και να ναι στην Κρήτη (που δεν είναι), όσο άσχετοι να ναι οι οργανωτές και οι αγωνιζόμενοι (που δεν είναι) Ο ΑΓΩΝΑΣ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟΣ, ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΦΟΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΡΗ ΣΑΣ (που μάλλον είστε ανώτερη φυλή) ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΕ. ΑΝ ΈΓΙΝΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΑΠΕΎΘΥΝΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΡΩΝΙΚΕΣ ΜΑΛΑΚΙΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ...
...τεσπα, εμείς έτσι κι αλλιώς σας αγαπάμε...Φίλε CRN, φρέναααααααα!!!! Δεν ήθελα να προσβάλω κανένα...Όπως και να 'χει, προφανώς ο ΤΕ είναι υπεύθυνος... Απλά, αυτό που εννοούσα είναι ότι λίγο η καλοκαιρινή φιλοξενία, λίγο η παγωμένη ρακή, χαλαρώνουν λίγο τα πράγματα.... Εξάλλου, στην Κρήτη ΕΙΝΑΙ διαφορετικά και για τα παραπάνω, και γιατί μέχρι πρότεινως, δεν υπήρχε ΟΥΤΕ ΕΝΑ αυτοκίνητο κατηγορίας Ν, πέραν των super N4... Ούτε Ν1, ούτε Ν2, ούτε Ν3....
Σπύρο, ίσως να έχεις δίκιο εντάξει, όμως μια οφ τόπικ συμβουλή από ένα πολύ πιο έμπειρο από εσένα στο αντικείμενο,
ΠΟΤΕ μην πίνεις παγωμένη ρακί, ΠΑΝΤΑ σε θερμοκρασία περιβάλλοντος
περισσότερες πληροφορίες για το θεμα (της ρακής) μόνο από κοντά! -
Ο χρήστης CRN.gr έγραψε:
ΠΟΤΕ μην πίνεις παγωμένη ρακί, ΠΑΝΤΑ σε θερμοκρασία περιβάλλοντος
περισσότερες πληροφορίες για το θεμα (της ρακής) μόνο από κοντά!Θα προτεινα στους φιλους στην Κρητη να μην ξαναδοσουν ουτε σε θερμοκρασια περιβαλοντος ρακιες σε Τ.Ε. που προερχοντε απ'την Αθηνα , γιατι οπως φαινεται γινεται κακη μιξη με τα ληγμενα τους !
-
Οι σωστές διατομές και στο τοξύλιο και στα χιαστί , ομολογκέ -ΚΑΙ οικολογικό- σχοινί απο Canabis sativa Δεν θα έχει πρόβλημα , περνάει Τ.Ε.
TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON