-
Ναι αυτο! Α, εχει?? Στο σαιτ δε γραφει τιποτα, ενω σε αλλα μοντελα το αναφερει κανονικα γι'αυτο ειπα μηπως δεν εχει Οχι οτι ειναι τραγικο απλα θελει λιγη προσοχη παραπανω.
-
Αυτό φοβάμαι... ο οδηγός του δε νομίζω ότι μπορεί να ανταπεξέλθει στον καθαρισμό του DPF, όποτε αυτός ζητηθεί.
Ο ίδιος πάλι θέλει σώνει και ντε ντήζελ για την τεράστια οικονομία που θα έχει σε σχέση με ό,τι οδηγεί μέχρι τώρα (λες και το twinair δε θα έχει...).
Τεσπα, δικό του το πεπόνι, δικό του και το μαχαίρι, εγώ την άποψή μου του την είπα πάντως για τον 900άρη. -
Εν έτη 2013 είναι επικίνδυνα πράματα αυτά. Μόνο για τα βουνά και τις παραλίες.
Κάαααπως καλύτερα...
-
-
-
Πανέμορφο είναι, γι' αυτό που είναι, αλλά οι μλκ δεν μπορούσαν να βάλουν τον m-jet με τα 95 και τον t-air με τα 105. Τα αφήνουν εκεί να σέρνονται όταν οι άλλοι πουλάνε άλογα και γκάζια (=ασφάλεια) με το τσουβάλι!
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
0.9 twinair
το twinair δεν πληρωνει τελη κυκλοφοριας...
και για εμενα καλυτερα να παρεις twinair αφου θα κανεις μονο 8000χμ τον χρονο.
απλα να ξερεις οτι μετα απο τις 15-20 χιλιαδες χμ θα δεις καταναλωσεις αρκετα κατω απο 6l/100kmΜόνο αν οδηγείς σαν λοβοτομημενος
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
Έχεις δλδ υπόψην σου twinair με πάνω από 15-20 χιλ χλμ και καίει αρκετά κάτω από 6;
ναι αλλα οχι σε 4κινητο... μιλουσα για 2κινητο, αφου ειπε το παιδι οτι το 4x4 ξεφευγει απο το buget του!
εχω δει 2 περιπτωσεις (ενα panda και ενα ypsilon) με αρκετα κατω απο 6 l/100km (γυρω στο 5,4-5,5)
και θυμαμαι στην αντιπροσωπεια μου ειχαν πει οι πωλητες οτι οντως, μετα απο αυτα τα χιλιομετρα, η καταναλωση πεφτει!5,5 μικτή σε πάντα τουινερ;;
Γενικά ο τουιν καίει , να τα λέμε αυτα
-
Δεν αμφιβάλλω Στέφανε ότι θα κινείσαι πιο γρήγορα με το 95άρι μοτέρ, αλλά πραγματικά δεν έχω αισθανθεί ποτέ να τίθεται θέμα ασφάλειας, είπαμε ρε 'συ. Μια χαρά σβέλτα μετακινείσαι!
-
Εξαρτάται τις συνθήκες φίλε. Όταν το έκανα test drive στην Κάτω Κηφισιά και τους Θρακομακεδόνες εννοείται το βρήκα επαρκέστατο. Αλλά θα το σκεφτόμουν διπλά προτού ξεκινήσω να κάνω το Αθήνα-Πάτρα ή Αθήνα-Πόρτο Χέλι με το Αρκούδι. Κοντινές αποστάσεις, αλλά ανηφοροκατηφόρες και συνεχής ανάγκη για προσπεράσεις. Δεν θα την παλεύει κάστανο...
-
Έχω κάνει και μεγάλα - εννοώντας να έχουν και αυτοκινητόδρομο ή δρόμους με ανάγκη για προσπεράσεις (π.χ. Κορίνθου-Πατρών) - ταξίδια Στέφανε. Ουδέν πρόβλημα. Για να μη θυμηθώ και το πολύ σβέλτο έως αρκετά γρήγορο Τρίκαλα-Άρτα απ' τα βουνά..
Ή π.χ. οι δικοί μου πήγαν Πήλιο μαζί με άλλο ένα φιλικό ζευγάρι, με γεμάτο πορτ-μπαγκάζ. Ξανά ουδέν πρόβλημα, και Αθήνα-Βόλο πήγαινε γύρω στα 130 πατέρας μου, σχεδόν συνέχεια. Ας μην υπερβάλουμε.
Έτσι κι αλλιώς, με τέτοιας νοοτροπίας αμάξι, πόσο παραπάνω θα τρέξεις; Να πας μέχρι 150; Πάει. Πήγαινα άνετα σταθερά 150 στην Ιόνια Οδό π.χ.
Να μου πεις για το σαζμάν, μαζί σου με 1000. Αν είχε μια 6η θα 'ταν σούπερ. Αλλά ως προς το 75άρι αντί 95άρι μοτέρ ενώ αρχικά με φόβιζε, τελικά κανένα θέμα. Επίσης η άλλη βλακεία είναι ότι πληρώνει τέλη, ενώ το 85άρι Πούντο, π.χ., όχι.
-
Καλά άσε το σασμάν που θέλει 4η για να κατοσταρίσει. Πες θέλει πολύ κοντές τις 3 πρώτες σχέσεις για να την παλεύει στο offroad. Επίσης και καλή σταθερή ταχύτητα θα την κρατήσει για πλάκα. Απλά στις ανηφόρες για Τρίπολη πχ (τυχαίο παράδειγμα) προσπέραση από τα 100 στα 120 θα κάνει 30' και λίγα λέω. Εγώ δεν θα το δοκίμαζα εύκολα αυτό. Όχι πλέον τουλάχιστον και όχι εφόσον με έχουν καλομάθει άλλα αντίστοιχα ανταγωνιστικά.
Δηλαδή εκείνος ο σάπιος εμετός το CrossPolo γιατί να είναι απείρως πιο γρήγορο (άρα και ασφαλές επαναλαμβάνω) και ενω είναι και μια κατηγορία πάνω δεν έχει και διαφορά στην τιμή? Γιατί οι μλκ οι Ιταλοί κάνουν μισές δουλειές...
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Δεν αμφιβάλλω Στέφανε ότι θα κινείσαι πιο γρήγορα με το 95άρι μοτέρ, αλλά πραγματικά δεν έχω αισθανθεί ποτέ να τίθεται θέμα ασφάλειας, είπαμε ρε 'συ. Μια χαρά σβέλτα μετακινείσαι!Το οδήγησα πρόσφατα και το βρήκα μια χαρά.....και αν σε κάποιον δεν αρκούν τα 75 άλογα
http://www.steinbauer.cc/gr/products/pa ... __3vf/9Wn/ -
e-tuners καλύτερα
-
Εάν θέλεις Panda, τιμιότερη και σοφότερη επιλογή από κάθε άποψη είναι το Panda με τον κλασικό FIRE 1.2. Αυτή είναι η γνώμη μου.
-
Συμφωνώ. Μη σου πω με τον 750.
-
-
-
Διακοπές με Fiat Panda 4x4 1.3 MTJ
http://www.gocar.gr/news/feed/10660,Dia ... a_4x4.html
-
Να πω οτι το Fiat Panda 4x4 1.3 diesel που ειχαμε στην εταιρεια (το προηγουμενο μοντελο, αφου πια υπαρχει το 2012) ηταν το πιο απροβληματιστο αυτοκινητο που εχω δει ever και ας το κακομεταχειριστηκε η σαρα και η μαρα για > 70.000 χλμ
Θα το επαιρνα με τα χιλια ως μεταχειρισμενο,μοναδικο μειονεκτημα οτι ειναι EURO4 και οχι 5
Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)