Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 531
    • 532
    • 533
    • 534
    • 535
    • 939
    • 940
    • 533 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137038
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sokofliko last edited by

      Κανείς να ξέρει να μας πει για

      Goodyear Efficient Grip Performance και Dunlop Blueresponse???

      Γιατί σε 185/60/14 μετά την κατάργηση των Pilot Exalto δεν βλέπω τίποτα άλλο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        govus last edited by

        Ο χρήστης Njo έγραψε:
        Έφτασε η στιγμή να αλλάξω τα λάστιχα στο 500ράκι μου που έχει 23.000 km. Από το εργοστάσιο φοράει michelin energy saver σε διάσταση 185/55/15. Ρώτησα σήμερα σε κατάστημα της περιοχής μου και μου είπε ότι είναι ακριβά λόγω διάστασης, ήτοι 450 ευρώ. Μου φάνηκαν πολλά Μου πρότεινε τα kleber (?) που είναι θυγατρική της michelin απ' ότι μου είπε, στα 350 ευρώ Δεύτερη πρόταση, να αλλάξω διάσταση (δηλαδή 195/55/15) για bridgestone που έχουν και αυτά 350 ευρώ. Καμία γνώμη για τα kleber και για τα bridgestone; Αν αλλάξει η διάσταση σε τόσο μικρό κινητήρα (1.2) μήπως αυξηθεί η κατανάλωση;

        Έχω το ίδιο πρόβλημα στο Clio, με την ίδια διάσταση με τα δικά σου...
        Τα PremiumContact 2 τα έβαλα πέρισυ με 390 €. Αν δεν αλλάζεις συχνά λάστιχα, παρά στα 3 με 4 χρόνια, τότε η γνώμη μου είναι, να ΜΗΝ αλλάξεις διάσταση για max. 100 €. Επίσης, τα Michelin είναι όντως ακριβότερα, αλλά τα 450 που σου είπαν είναι υπερβολή...
        Μπορείς αν θέλεις να ρωτήσεις και για τα Dunlop Sport BlueResponse και τα Goodyear Efficient Grip Performance. Ίσως έχουν επίσης χαμηλότερες τιμές από τα Continental και Michelin στη διάσταση αυτή.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης Govus έγραψε:

          Έφτασε η στιγμή να αλλάξω τα λάστιχα στο 500ράκι μου που έχει 23.000 km. Από το εργοστάσιο φοράει michelin energy saver σε διάσταση 185/55/15. Ρώτησα σήμερα σε κατάστημα της περιοχής μου και μου είπε ότι είναι ακριβά λόγω διάστασης, ήτοι 450 ευρώ. Μου φάνηκαν πολλά Μου πρότεινε τα kleber (?) που είναι θυγατρική της michelin απ' ότι μου είπε, στα 350 ευρώ Δεύτερη πρόταση, να αλλάξω διάσταση (δηλαδή 195/55/15) για bridgestone που έχουν και αυτά 350 ευρώ. Καμία γνώμη για τα kleber και για τα bridgestone; Αν αλλάξει η διάσταση σε τόσο μικρό κινητήρα (1.2) μήπως αυξηθεί η κατανάλωση;

          Έχω το ίδιο πρόβλημα στο Clio, με την ίδια διάσταση με τα δικά σου...
          Τα PremiumContact 2 τα έβαλα πέρισυ με 390 €. Αν δεν αλλάζεις συχνά λάστιχα, παρά στα 3 με 4 χρόνια, τότε η γνώμη μου είναι, να ΜΗΝ αλλάξεις διάσταση για max. 100 €. Επίσης, τα Michelin είναι όντως ακριβότερα, αλλά τα 450 που σου είπαν είναι υπερβολή...
          Μπορείς αν θέλεις να ρωτήσεις και για τα Dunlop Sport BlueResponse και τα Goodyear Efficient Grip Performance. Ίσως έχουν επίσης χαμηλότερες τιμές από τα Continental και Michelin στη διάσταση αυτή.

          195/50-15

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            govus last edited by

            To είπε και ο φίλος swift από πάνω, αυτά που έγραψα ήταν, όπως είπα, η γνώμη μου .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              govus last edited by

              Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
              Κανείς να ξέρει να μας πει για

              Goodyear Efficient Grip Performance και Dunlop Blueresponse???

              Γιατί σε 185/60/14 μετά την κατάργηση των Pilot Exalto δεν βλέπω τίποτα άλλο...

              Η τελευταία δοκιμή του ADAC, (για 185/60/15 Η) ανέδειξε ακριβώς αυτά τα δύο που αναφέρεις, με τα Dunlop να ξεχωρίζουν ελαφρώς στο στεγνό οδόστρωμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης Govus έγραψε:
                To είπε και ο φίλος swift από πάνω, αυτά που έγραψα ήταν, όπως είπα, η γνώμη μου .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  orestis-d last edited by

                  Ο χρήστης Njo έγραψε:
                  Έφτασε η στιγμή να αλλάξω τα λάστιχα στο 500ράκι μου που έχει 23.000 km. Από το εργοστάσιο φοράει michelin energy saver σε διάσταση 185/55/15. Ρώτησα σήμερα σε κατάστημα της περιοχής μου και μου είπε ότι είναι ακριβά λόγω διάστασης, ήτοι 450 ευρώ. Μου φάνηκαν πολλά Μου πρότεινε τα kleber (?) που είναι θυγατρική της michelin απ' ότι μου είπε, στα 350 ευρώ Δεύτερη πρόταση, να αλλάξω διάσταση (δηλαδή 195/55/15) για bridgestone που έχουν και αυτά 350 ευρώ. Καμία γνώμη για τα kleber και για τα bridgestone; Αν αλλάξει η διάσταση σε τόσο μικρό κινητήρα (1.2) μήπως αυξηθεί η κατανάλωση;

                  Kαι μη τολμησεις να βαλεις σε τετοια διασταση τα Bridgestone που σου προτεινανε...

                  Σε 195/50/15 να προτιμησεις κατι μεταξυ των

                  CONTINENTAL CONTI-PREMIUMCONTACT 5
                  PIRELLI CINTURATO P1 VERDE
                  DUNLOP SPORT BLURESPONSE
                  GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • bathan
                    bathan last edited by

                    Για αντικαταστάτη του PE2 στο Mazda μέχρι στιγμής έχω καταλήξει με σειρά προτεραιότητας στα :

                    1. Pirelli Cinturato P7
                    2. Conti Premium Contact 5
                    3. Michelin Primacy 3
                    4. Michelin PS 3

                    Νορμάλ χρήση, τιμές από 330 - 360 ευρώ (διάσταση 205/55/16)

                    Για βοηθάτε, ποιό να προτιμήσω τελικά ;

                    Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      ntemek last edited by

                      Καλησπερα.Καινουργιος στο forum και θελω την βοηθεια σας.Εχω ενα PEUGEOT 307 1.4(205/55-16) και ενα PEUGEOT 107(155/65-14) και ηρθε η ωρα για αλλαγη ελαστικων και στα δυο.Γενικα ξεκινησα να ψαχνω για τα conti premium contact 5 και για τα δυο, αλλα εντελως τυχαια σε δυο μαγαζια που πηγα χωρις να τους πω τιποτα μου προτειναν τα UNIROYAL RAIN EXPERT για το μικρο και το UNIROYAL RAINSPORT 2 για το μεγαλο.
                      Φοραει κανενας τα συγκεκριμενα για να μου πει αποψεις.Ανοιχτος και σε αλλες προτασεις.
                      Ευχαριστω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        touring-the-m3-1-6 last edited by

                        Ο χρήστης bathan έγραψε:
                        Για αντικαταστάτη του PE2 στο Mazda μέχρι στιγμής έχω καταλήξει με σειρά προτεραιότητας στα :

                        1. Pirelli Cinturato P7
                        2. Conti Premium Contact 5
                        3. Michelin Primacy 3
                        4. Michelin PS 3

                        Νορμάλ χρήση, τιμές από 330 - 360 ευρώ (διάσταση 205/55/16)

                        Για βοηθάτε, ποιό να προτιμήσω τελικά ;

                        Το πρώτο ρε συ Μπάμπη.....θα με θυμηθείς,το φοράω 18.5Κ τώρα....πιστεύω είναι αυτό που ζητάς!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          orestis-d last edited by

                          Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:

                          Για αντικαταστάτη του PE2 στο Mazda μέχρι στιγμής έχω καταλήξει με σειρά προτεραιότητας στα :

                          1. Pirelli Cinturato P7
                          2. Conti Premium Contact 5
                          3. Michelin Primacy 3
                          4. Michelin PS 3

                          Νορμάλ χρήση, τιμές από 330 - 360 ευρώ (διάσταση 205/55/16)

                          Για βοηθάτε, ποιό να προτιμήσω τελικά ;

                          Το πρώτο ρε συ Μπάμπη.....θα με θυμηθείς,το φοράω 18.5Κ τώρα....πιστεύω είναι αυτό που ζητάς!!!!

                          +1

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sokofliko last edited by

                            Ο χρήστης Govus έγραψε:

                            Κανείς να ξέρει να μας πει για

                            Goodyear Efficient Grip Performance και Dunlop Blueresponse???

                            Γιατί σε 185/60/14 μετά την κατάργηση των Pilot Exalto δεν βλέπω τίποτα άλλο...

                            Η [adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2013_Sommerreifen_Test_185_60_R15.aspx?ComponentId=160383&SourcePageId=31821]τελευταία δοκιμή του ADAC[/url], (για 185/60/15 Η) ανέδειξε ακριβώς αυτά τα δύο που αναφέρεις, με τα Dunlop να ξεχωρίζουν ελαφρώς στο στεγνό οδόστρωμα.

                            Αναρωτιέμαι πόσο αξιόπιστο είναι ένα τεστ που βγάζει τα μπαλόνια της Michelin πρώτα...!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              orestis-d last edited by

                              Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:

                              Κανείς να ξέρει να μας πει για

                              Goodyear Efficient Grip Performance και Dunlop Blueresponse???

                              Γιατί σε 185/60/14 μετά την κατάργηση των Pilot Exalto δεν βλέπω τίποτα άλλο...

                              Η [adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2013_Sommerreifen_Test_185_60_R15.aspx?ComponentId=160383&SourcePageId=31821]τελευταία δοκιμή του ADAC[/url], (για 185/60/15 Η) ανέδειξε ακριβώς αυτά τα δύο που αναφέρεις, με τα Dunlop να ξεχωρίζουν ελαφρώς στο στεγνό οδόστρωμα.

                              Αναρωτιέμαι πόσο αξιόπιστο είναι ένα τεστ που βγάζει τα μπαλόνια της Michelin πρώτα...!

                              Tα μπαλονια της Μισελεν σε ανθρωπινο δρομο και πιστα, εχουν ριξει πολλες σφαλιαρες σε παρα πολλα sport ελαστικα...
                              Με τα σαπουνια της Ελλαδας ολα τα οικολογικα ελαστικα εχουν ενα θεμα... Εξω ειναι απο τις κορυφαιες επιλογες οπως φαινεται... Αλλα εξω εχουν σοβαρη ασφαλτο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sokofliko last edited by

                                Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                                Tα μπαλονια της Μισελεν σε ανθρωπινο δρομο και πιστα, εχουν ριξει πολλες σφαλιαρες σε παρα πολλα sport ελαστικα...
                                Με τα σαπουνια της Ελλαδας ολα τα οικολογικα ελαστικα εχουν ενα θεμα... Εξω ειναι απο τις κορυφαιες επιλογες οπως φαινεται... Αλλα εξω εχουν σοβαρη ασφαλτο.

                                Στην Ελλάδα που οδηγούμε το μέγα πρόβλημα είναι οι λακούβες... τα ES έχουν σοβαρό θέμα με την αντοχή του προφίλ τους και συμβαίνει συχνά να σκίζεται!!!

                                Οπότε για Ελλάδα τα ES γιοκ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  orestis-d last edited by

                                  Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:

                                  Tα μπαλονια της Μισελεν σε ανθρωπινο δρομο και πιστα, εχουν ριξει πολλες σφαλιαρες σε παρα πολλα sport ελαστικα...
                                  Με τα σαπουνια της Ελλαδας ολα τα οικολογικα ελαστικα εχουν ενα θεμα... Εξω ειναι απο τις κορυφαιες επιλογες οπως φαινεται... Αλλα εξω εχουν σοβαρη ασφαλτο.

                                  Στην Ελλάδα που οδηγούμε το μέγα πρόβλημα είναι οι λακούβες... τα ES έχουν σοβαρό θέμα με την αντοχή του προφίλ τους και συμβαίνει συχνά να σκίζεται!!!

                                  Οπότε για Ελλάδα τα ES γιοκ...

                                  Kαι αυτο ναι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • bathan
                                    bathan last edited by

                                    Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:

                                    Για αντικαταστάτη του PE2 στο Mazda μέχρι στιγμής έχω καταλήξει με σειρά προτεραιότητας στα :

                                    1. Pirelli Cinturato P7
                                    2. Conti Premium Contact 5
                                    3. Michelin Primacy 3
                                    4. Michelin PS 3

                                    Νορμάλ χρήση, τιμές από 330 - 360 ευρώ (διάσταση 205/55/16)

                                    Για βοηθάτε, ποιό να προτιμήσω τελικά ;

                                    Το πρώτο ρε συ Μπάμπη.....θα με θυμηθείς,το φοράω 18.5Κ τώρα....πιστεύω είναι αυτό που ζητάς!!!!

                                    Βασικά σκεφτόμουν το PS3 που με βάση την Michelin είναι ο αντικαταστάτης του PE2, αλλά διάβασα πολλά αρνητικά σχόλια από πολλούς. Δεν πειράζει η διαφορά τους με τα P7 είναι 30 ευρώ, οπότε με τα ρέστα βάζω βενζίνη και κερνάω καφεδάκι

                                    Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gakost last edited by

                                      Ο χρήστης ntemek έγραψε:
                                      Καλησπερα.Καινουργιος στο forum και θελω την βοηθεια σας.Εχω ενα PEUGEOT 307 1.4(205/55-16) και ενα PEUGEOT 107(155/65-14) και ηρθε η ωρα για αλλαγη ελαστικων και στα δυο.Γενικα ξεκινησα να ψαχνω για τα conti premium contact 5 και για τα δυο, αλλα εντελως τυχαια σε δυο μαγαζια που πηγα χωρις να τους πω τιποτα μου προτειναν τα UNIROYAL RAIN EXPERT για το μικρο και το UNIROYAL RAINSPORT 2 για το μεγαλο.
                                      Φοραει κανενας τα συγκεκριμενα για να μου πει αποψεις.Ανοιχτος και σε αλλες προτασεις.
                                      Ευχαριστω.

                                      Για τα rainexpert είναι πολύ καλά αν ψάχνεις για άνεση και κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο. Δεν είναι καλά για σπορ οδήγηση λόγο μαλακών πλαϊνών οπότε δεν δίνουν καθόλου πληροφορία στο τιμόνι. Από διάρκεια εμένα θα μου πάνε κανα 40κ κμ υπολογίζω για να πιάσουν δείκτες φθοράς. Τα συγκεκριμμένα είναι τα μόνα ελλαστικά που θα τα αλλάξω λόγω φθοράς μέχρι τώρα απλά πιάναν γυαλάδα και γλιστρούσαν ότι και να είχα δοκιμάσει. Εγώ μάλλον θα τα ξαναβάλω όταν αλλάξω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        govus last edited by

                                        Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                                        Κανείς να ξέρει να μας πει για
                                        Goodyear Efficient Grip Performance και Dunlop Blueresponse???
                                        Γιατί σε 185/60/14 μετά την κατάργηση των Pilot Exalto δεν βλέπω τίποτα άλλο...

                                        Η [adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2013_Sommerreifen_Test_185_60_R15.aspx?ComponentId=160383&SourcePageId=31821]τελευταία δοκιμή του ADAC[/url], (για 185/60/15 Η) ανέδειξε ακριβώς αυτά τα δύο που αναφέρεις, με τα Dunlop να ξεχωρίζουν ελαφρώς στο στεγνό οδόστρωμα.

                                        Αναρωτιέμαι πόσο αξιόπιστο είναι ένα τεστ που βγάζει τα μπαλόνια της Michelin πρώτα...!

                                        Tα μπαλονια της Μισελεν σε ανθρωπινο δρομο και πιστα, εχουν ριξει πολλες σφαλιαρες σε παρα πολλα sport ελαστικα...
                                        Με τα σαπουνια της Ελλαδας ολα τα οικολογικα ελαστικα εχουν ενα θεμα... Εξω ειναι απο τις κορυφαιες επιλογες οπως φαινεται... Αλλα εξω εχουν σοβαρη ασφαλτο.

                                        Τα Energy Saver + βγαίνουν πρώτα στη δοκιμασία, για τον απλούστατο λόγο, ότι οι γερμανοί βαθμολογούν με απόλυτα κριτήρια, οπότε, εφ' όσον ενδιαφέρονται ΚΑΙ για τη φθορά, δίνουν και σε αυτή βαθμούς. Τα Saver λοιπόν είναι αρκετά καλά στο στεγνό και μέτρια στο βρεγμένο, αλλά επειδή δεν φθείρονται με τίποτα παίρνουν το βαθμό που βλέπεις. Από 'κει και πέρα, αν ζεις στην Ελλάδα, πρέπει να εμβαθύνεις κάπως στ' αποτελέσματα και να επιλέξεις: α) τα λάστιχα που έχουν καλή απόδοση στο βρεγμένο και β) αυτά που έχουν αξιοπρεπή φθορά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giannis-m6 last edited by

                                          Ο χρήστης bathan έγραψε:

                                          Για αντικαταστάτη του PE2 στο Mazda μέχρι στιγμής έχω καταλήξει με σειρά προτεραιότητας στα :

                                          1. Pirelli Cinturato P7
                                          2. Conti Premium Contact 5
                                          3. Michelin Primacy 3
                                          4. Michelin PS 3

                                          Νορμάλ χρήση, τιμές από 330 - 360 ευρώ (διάσταση 205/55/16)

                                          Για βοηθάτε, ποιό να προτιμήσω τελικά ;

                                          Το πρώτο ρε συ Μπάμπη.....θα με θυμηθείς,το φοράω 18.5Κ τώρα....πιστεύω είναι αυτό που ζητάς!!!!

                                          Βασικά σκεφτόμουν το PS3 που με βάση την Michelin είναι ο αντικαταστάτης του PE2, αλλά διάβασα πολλά αρνητικά σχόλια από πολλούς. Δεν πειράζει η διαφορά τους με τα P7 είναι 30 ευρώ, οπότε με τα ρέστα βάζω βενζίνη και κερνάω καφεδάκι

                                          Μπαμπη γράψε τις εντυπώσεις σου όταν με το καλό τα βάλεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            njo last edited by

                                            Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σας. Αυτό που παρατήρησα στα δικά μου michelin energy saver είναι ότι απέκτησαν χαρακιές πρώτα από την εσωτερική πλευρά τους. Από την εξωτερική φαίνονται ακόμη καινούργια. Θα ρωτήσω για την διάσταση που μου προτείνετε. Το γεγονός ότι το προφίλ κατεβαίνει από 55 σε 50 θα έχει κάποια επίπτωση σε άνεση; Γιατί οι δρόμοι της δυτικής θεσσαλονίκης που κινούμαι, δεν φημίζονται για την απουσία λακόυβων και λοιπών φθορών ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 531
                                            • 532
                                            • 533
                                            • 534
                                            • 535
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 533 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr