-
Κανείς να ξέρει να μας πει για
Goodyear Efficient Grip Performance και Dunlop Blueresponse???
Γιατί σε 185/60/14 μετά την κατάργηση των Pilot Exalto δεν βλέπω τίποτα άλλο...
-
Ο χρήστης Njo έγραψε:
Έφτασε η στιγμή να αλλάξω τα λάστιχα στο 500ράκι μου που έχει 23.000 km. Από το εργοστάσιο φοράει michelin energy saver σε διάσταση 185/55/15. Ρώτησα σήμερα σε κατάστημα της περιοχής μου και μου είπε ότι είναι ακριβά λόγω διάστασης, ήτοι 450 ευρώ. Μου φάνηκαν πολλά Μου πρότεινε τα kleber (?) που είναι θυγατρική της michelin απ' ότι μου είπε, στα 350 ευρώ Δεύτερη πρόταση, να αλλάξω διάσταση (δηλαδή 195/55/15) για bridgestone που έχουν και αυτά 350 ευρώ. Καμία γνώμη για τα kleber και για τα bridgestone; Αν αλλάξει η διάσταση σε τόσο μικρό κινητήρα (1.2) μήπως αυξηθεί η κατανάλωση;Έχω το ίδιο πρόβλημα στο Clio, με την ίδια διάσταση με τα δικά σου...
Τα PremiumContact 2 τα έβαλα πέρισυ με 390 €. Αν δεν αλλάζεις συχνά λάστιχα, παρά στα 3 με 4 χρόνια, τότε η γνώμη μου είναι, να ΜΗΝ αλλάξεις διάσταση για max. 100 €. Επίσης, τα Michelin είναι όντως ακριβότερα, αλλά τα 450 που σου είπαν είναι υπερβολή...
Μπορείς αν θέλεις να ρωτήσεις και για τα Dunlop Sport BlueResponse και τα Goodyear Efficient Grip Performance. Ίσως έχουν επίσης χαμηλότερες τιμές από τα Continental και Michelin στη διάσταση αυτή. -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Έφτασε η στιγμή να αλλάξω τα λάστιχα στο 500ράκι μου που έχει 23.000 km. Από το εργοστάσιο φοράει michelin energy saver σε διάσταση 185/55/15. Ρώτησα σήμερα σε κατάστημα της περιοχής μου και μου είπε ότι είναι ακριβά λόγω διάστασης, ήτοι 450 ευρώ. Μου φάνηκαν πολλά Μου πρότεινε τα kleber (?) που είναι θυγατρική της michelin απ' ότι μου είπε, στα 350 ευρώ Δεύτερη πρόταση, να αλλάξω διάσταση (δηλαδή 195/55/15) για bridgestone που έχουν και αυτά 350 ευρώ. Καμία γνώμη για τα kleber και για τα bridgestone; Αν αλλάξει η διάσταση σε τόσο μικρό κινητήρα (1.2) μήπως αυξηθεί η κατανάλωση;
Έχω το ίδιο πρόβλημα στο Clio, με την ίδια διάσταση με τα δικά σου...
Τα PremiumContact 2 τα έβαλα πέρισυ με 390 €. Αν δεν αλλάζεις συχνά λάστιχα, παρά στα 3 με 4 χρόνια, τότε η γνώμη μου είναι, να ΜΗΝ αλλάξεις διάσταση για max. 100 €. Επίσης, τα Michelin είναι όντως ακριβότερα, αλλά τα 450 που σου είπαν είναι υπερβολή...
Μπορείς αν θέλεις να ρωτήσεις και για τα Dunlop Sport BlueResponse και τα Goodyear Efficient Grip Performance. Ίσως έχουν επίσης χαμηλότερες τιμές από τα Continental και Michelin στη διάσταση αυτή.195/50-15
-
To είπε και ο φίλος swift από πάνω, αυτά που έγραψα ήταν, όπως είπα, η γνώμη μου .
-
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
Κανείς να ξέρει να μας πει γιαGoodyear Efficient Grip Performance και Dunlop Blueresponse???
Γιατί σε 185/60/14 μετά την κατάργηση των Pilot Exalto δεν βλέπω τίποτα άλλο...
Η τελευταία δοκιμή του ADAC, (για 185/60/15 Η) ανέδειξε ακριβώς αυτά τα δύο που αναφέρεις, με τα Dunlop να ξεχωρίζουν ελαφρώς στο στεγνό οδόστρωμα.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
To είπε και ο φίλος swift από πάνω, αυτά που έγραψα ήταν, όπως είπα, η γνώμη μου . -
Ο χρήστης Njo έγραψε:
Έφτασε η στιγμή να αλλάξω τα λάστιχα στο 500ράκι μου που έχει 23.000 km. Από το εργοστάσιο φοράει michelin energy saver σε διάσταση 185/55/15. Ρώτησα σήμερα σε κατάστημα της περιοχής μου και μου είπε ότι είναι ακριβά λόγω διάστασης, ήτοι 450 ευρώ. Μου φάνηκαν πολλά Μου πρότεινε τα kleber (?) που είναι θυγατρική της michelin απ' ότι μου είπε, στα 350 ευρώ Δεύτερη πρόταση, να αλλάξω διάσταση (δηλαδή 195/55/15) για bridgestone που έχουν και αυτά 350 ευρώ. Καμία γνώμη για τα kleber και για τα bridgestone; Αν αλλάξει η διάσταση σε τόσο μικρό κινητήρα (1.2) μήπως αυξηθεί η κατανάλωση;Kαι μη τολμησεις να βαλεις σε τετοια διασταση τα Bridgestone που σου προτεινανε...
Σε 195/50/15 να προτιμησεις κατι μεταξυ των
CONTINENTAL CONTI-PREMIUMCONTACT 5
PIRELLI CINTURATO P1 VERDE
DUNLOP SPORT BLURESPONSE
GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE -
Για αντικαταστάτη του PE2 στο Mazda μέχρι στιγμής έχω καταλήξει με σειρά προτεραιότητας στα :
- Pirelli Cinturato P7
- Conti Premium Contact 5
- Michelin Primacy 3
- Michelin PS 3
Νορμάλ χρήση, τιμές από 330 - 360 ευρώ (διάσταση 205/55/16)
Για βοηθάτε, ποιό να προτιμήσω τελικά ;
-
Καλησπερα.Καινουργιος στο forum και θελω την βοηθεια σας.Εχω ενα PEUGEOT 307 1.4(205/55-16) και ενα PEUGEOT 107(155/65-14) και ηρθε η ωρα για αλλαγη ελαστικων και στα δυο.Γενικα ξεκινησα να ψαχνω για τα conti premium contact 5 και για τα δυο, αλλα εντελως τυχαια σε δυο μαγαζια που πηγα χωρις να τους πω τιποτα μου προτειναν τα UNIROYAL RAIN EXPERT για το μικρο και το UNIROYAL RAINSPORT 2 για το μεγαλο.
Φοραει κανενας τα συγκεκριμενα για να μου πει αποψεις.Ανοιχτος και σε αλλες προτασεις.
Ευχαριστω. -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Για αντικαταστάτη του PE2 στο Mazda μέχρι στιγμής έχω καταλήξει με σειρά προτεραιότητας στα :- Pirelli Cinturato P7
- Conti Premium Contact 5
- Michelin Primacy 3
- Michelin PS 3
Νορμάλ χρήση, τιμές από 330 - 360 ευρώ (διάσταση 205/55/16)
Για βοηθάτε, ποιό να προτιμήσω τελικά ;
Το πρώτο ρε συ Μπάμπη.....θα με θυμηθείς,το φοράω 18.5Κ τώρα....πιστεύω είναι αυτό που ζητάς!!!!
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Για αντικαταστάτη του PE2 στο Mazda μέχρι στιγμής έχω καταλήξει με σειρά προτεραιότητας στα :
- Pirelli Cinturato P7
- Conti Premium Contact 5
- Michelin Primacy 3
- Michelin PS 3
Νορμάλ χρήση, τιμές από 330 - 360 ευρώ (διάσταση 205/55/16)
Για βοηθάτε, ποιό να προτιμήσω τελικά ;
Το πρώτο ρε συ Μπάμπη.....θα με θυμηθείς,το φοράω 18.5Κ τώρα....πιστεύω είναι αυτό που ζητάς!!!!
+1
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Κανείς να ξέρει να μας πει για
Goodyear Efficient Grip Performance και Dunlop Blueresponse???
Γιατί σε 185/60/14 μετά την κατάργηση των Pilot Exalto δεν βλέπω τίποτα άλλο...
Η [adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2013_Sommerreifen_Test_185_60_R15.aspx?ComponentId=160383&SourcePageId=31821]τελευταία δοκιμή του ADAC[/url], (για 185/60/15 Η) ανέδειξε ακριβώς αυτά τα δύο που αναφέρεις, με τα Dunlop να ξεχωρίζουν ελαφρώς στο στεγνό οδόστρωμα.
Αναρωτιέμαι πόσο αξιόπιστο είναι ένα τεστ που βγάζει τα μπαλόνια της Michelin πρώτα...!
-
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
Κανείς να ξέρει να μας πει για
Goodyear Efficient Grip Performance και Dunlop Blueresponse???
Γιατί σε 185/60/14 μετά την κατάργηση των Pilot Exalto δεν βλέπω τίποτα άλλο...
Η [adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2013_Sommerreifen_Test_185_60_R15.aspx?ComponentId=160383&SourcePageId=31821]τελευταία δοκιμή του ADAC[/url], (για 185/60/15 Η) ανέδειξε ακριβώς αυτά τα δύο που αναφέρεις, με τα Dunlop να ξεχωρίζουν ελαφρώς στο στεγνό οδόστρωμα.
Αναρωτιέμαι πόσο αξιόπιστο είναι ένα τεστ που βγάζει τα μπαλόνια της Michelin πρώτα...!
Tα μπαλονια της Μισελεν σε ανθρωπινο δρομο και πιστα, εχουν ριξει πολλες σφαλιαρες σε παρα πολλα sport ελαστικα...
Με τα σαπουνια της Ελλαδας ολα τα οικολογικα ελαστικα εχουν ενα θεμα... Εξω ειναι απο τις κορυφαιες επιλογες οπως φαινεται... Αλλα εξω εχουν σοβαρη ασφαλτο. -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Tα μπαλονια της Μισελεν σε ανθρωπινο δρομο και πιστα, εχουν ριξει πολλες σφαλιαρες σε παρα πολλα sport ελαστικα...
Με τα σαπουνια της Ελλαδας ολα τα οικολογικα ελαστικα εχουν ενα θεμα... Εξω ειναι απο τις κορυφαιες επιλογες οπως φαινεται... Αλλα εξω εχουν σοβαρη ασφαλτο.Στην Ελλάδα που οδηγούμε το μέγα πρόβλημα είναι οι λακούβες... τα ES έχουν σοβαρό θέμα με την αντοχή του προφίλ τους και συμβαίνει συχνά να σκίζεται!!!
Οπότε για Ελλάδα τα ES γιοκ...
-
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
Tα μπαλονια της Μισελεν σε ανθρωπινο δρομο και πιστα, εχουν ριξει πολλες σφαλιαρες σε παρα πολλα sport ελαστικα...
Με τα σαπουνια της Ελλαδας ολα τα οικολογικα ελαστικα εχουν ενα θεμα... Εξω ειναι απο τις κορυφαιες επιλογες οπως φαινεται... Αλλα εξω εχουν σοβαρη ασφαλτο.Στην Ελλάδα που οδηγούμε το μέγα πρόβλημα είναι οι λακούβες... τα ES έχουν σοβαρό θέμα με την αντοχή του προφίλ τους και συμβαίνει συχνά να σκίζεται!!!
Οπότε για Ελλάδα τα ES γιοκ...
Kαι αυτο ναι.
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Για αντικαταστάτη του PE2 στο Mazda μέχρι στιγμής έχω καταλήξει με σειρά προτεραιότητας στα :
- Pirelli Cinturato P7
- Conti Premium Contact 5
- Michelin Primacy 3
- Michelin PS 3
Νορμάλ χρήση, τιμές από 330 - 360 ευρώ (διάσταση 205/55/16)
Για βοηθάτε, ποιό να προτιμήσω τελικά ;
Το πρώτο ρε συ Μπάμπη.....θα με θυμηθείς,το φοράω 18.5Κ τώρα....πιστεύω είναι αυτό που ζητάς!!!!
Βασικά σκεφτόμουν το PS3 που με βάση την Michelin είναι ο αντικαταστάτης του PE2, αλλά διάβασα πολλά αρνητικά σχόλια από πολλούς. Δεν πειράζει η διαφορά τους με τα P7 είναι 30 ευρώ, οπότε με τα ρέστα βάζω βενζίνη και κερνάω καφεδάκι
-
Ο χρήστης ntemek έγραψε:
Καλησπερα.Καινουργιος στο forum και θελω την βοηθεια σας.Εχω ενα PEUGEOT 307 1.4(205/55-16) και ενα PEUGEOT 107(155/65-14) και ηρθε η ωρα για αλλαγη ελαστικων και στα δυο.Γενικα ξεκινησα να ψαχνω για τα conti premium contact 5 και για τα δυο, αλλα εντελως τυχαια σε δυο μαγαζια που πηγα χωρις να τους πω τιποτα μου προτειναν τα UNIROYAL RAIN EXPERT για το μικρο και το UNIROYAL RAINSPORT 2 για το μεγαλο.
Φοραει κανενας τα συγκεκριμενα για να μου πει αποψεις.Ανοιχτος και σε αλλες προτασεις.
Ευχαριστω.Για τα rainexpert είναι πολύ καλά αν ψάχνεις για άνεση και κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο. Δεν είναι καλά για σπορ οδήγηση λόγο μαλακών πλαϊνών οπότε δεν δίνουν καθόλου πληροφορία στο τιμόνι. Από διάρκεια εμένα θα μου πάνε κανα 40κ κμ υπολογίζω για να πιάσουν δείκτες φθοράς. Τα συγκεκριμμένα είναι τα μόνα ελλαστικά που θα τα αλλάξω λόγω φθοράς μέχρι τώρα απλά πιάναν γυαλάδα και γλιστρούσαν ότι και να είχα δοκιμάσει. Εγώ μάλλον θα τα ξαναβάλω όταν αλλάξω
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Κανείς να ξέρει να μας πει για
Goodyear Efficient Grip Performance και Dunlop Blueresponse???
Γιατί σε 185/60/14 μετά την κατάργηση των Pilot Exalto δεν βλέπω τίποτα άλλο...Η [adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2013_Sommerreifen_Test_185_60_R15.aspx?ComponentId=160383&SourcePageId=31821]τελευταία δοκιμή του ADAC[/url], (για 185/60/15 Η) ανέδειξε ακριβώς αυτά τα δύο που αναφέρεις, με τα Dunlop να ξεχωρίζουν ελαφρώς στο στεγνό οδόστρωμα.
Αναρωτιέμαι πόσο αξιόπιστο είναι ένα τεστ που βγάζει τα μπαλόνια της Michelin πρώτα...!
Tα μπαλονια της Μισελεν σε ανθρωπινο δρομο και πιστα, εχουν ριξει πολλες σφαλιαρες σε παρα πολλα sport ελαστικα...
Με τα σαπουνια της Ελλαδας ολα τα οικολογικα ελαστικα εχουν ενα θεμα... Εξω ειναι απο τις κορυφαιες επιλογες οπως φαινεται... Αλλα εξω εχουν σοβαρη ασφαλτο.Τα Energy Saver + βγαίνουν πρώτα στη δοκιμασία, για τον απλούστατο λόγο, ότι οι γερμανοί βαθμολογούν με απόλυτα κριτήρια, οπότε, εφ' όσον ενδιαφέρονται ΚΑΙ για τη φθορά, δίνουν και σε αυτή βαθμούς. Τα Saver λοιπόν είναι αρκετά καλά στο στεγνό και μέτρια στο βρεγμένο, αλλά επειδή δεν φθείρονται με τίποτα παίρνουν το βαθμό που βλέπεις. Από 'κει και πέρα, αν ζεις στην Ελλάδα, πρέπει να εμβαθύνεις κάπως στ' αποτελέσματα και να επιλέξεις: α) τα λάστιχα που έχουν καλή απόδοση στο βρεγμένο και β) αυτά που έχουν αξιοπρεπή φθορά.
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Για αντικαταστάτη του PE2 στο Mazda μέχρι στιγμής έχω καταλήξει με σειρά προτεραιότητας στα :
- Pirelli Cinturato P7
- Conti Premium Contact 5
- Michelin Primacy 3
- Michelin PS 3
Νορμάλ χρήση, τιμές από 330 - 360 ευρώ (διάσταση 205/55/16)
Για βοηθάτε, ποιό να προτιμήσω τελικά ;
Το πρώτο ρε συ Μπάμπη.....θα με θυμηθείς,το φοράω 18.5Κ τώρα....πιστεύω είναι αυτό που ζητάς!!!!
Βασικά σκεφτόμουν το PS3 που με βάση την Michelin είναι ο αντικαταστάτης του PE2, αλλά διάβασα πολλά αρνητικά σχόλια από πολλούς. Δεν πειράζει η διαφορά τους με τα P7 είναι 30 ευρώ, οπότε με τα ρέστα βάζω βενζίνη και κερνάω καφεδάκι
Μπαμπη γράψε τις εντυπώσεις σου όταν με το καλό τα βάλεις.
-
Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σας. Αυτό που παρατήρησα στα δικά μου michelin energy saver είναι ότι απέκτησαν χαρακιές πρώτα από την εσωτερική πλευρά τους. Από την εξωτερική φαίνονται ακόμη καινούργια. Θα ρωτήσω για την διάσταση που μου προτείνετε. Το γεγονός ότι το προφίλ κατεβαίνει από 55 σε 50 θα έχει κάποια επίπτωση σε άνεση; Γιατί οι δρόμοι της δυτικής θεσσαλονίκης που κινούμαι, δεν φημίζονται για την απουσία λακόυβων και λοιπών φθορών ...
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]