-
Καλησπέρα σε όλους.
Πριν από δυο εβδομάδες περίπου και μετά από πέρασμα από άσχημο χωματόδρομο 7- 8 χιλιόμετρα περίπου ( πολύ λακούβα και χώμα, το αμάξι είχε αλλάξει χρώμα μετά, έστω και αν τον έβγαλα όλο με 10 - 15 χιλ/ωρα ) διαπίστωσα οτι στρίβοντας το τιμόνι κάνει ένα θόρυβο πιο πολύ με σφύριγμα μοιάζει. Το κάνει στο πρώτο κόψιμο δεξιά ή αριστερά , ίσως και λίγο πιο πολύ.
Από τότε έχω κάνει πάνω από 1000 χιλιόμετρα, και ή αίσθηση του τιμονιού είναι οκ, δεν έχει βαρύνει, δεν έχω διαπιστώσει διαροή υγρών, αν και το δοχείο του είναι κρυμένο, στο πάρκινγκ μου πάντως δεν έχω δει τίποτα. Στο καντράν δεν έχει ανάψει κανένα λαμπάκι , δεν έχει βγάλει κάποια ειδοποίηση.
Το αυτοκίνητο είναι Ford Focus 2000 cc ατμοσφαιρικό του 2007. Επειδή ο μηχανικός μου θα επιστρέψει από εβδομάδα και έχω να κάνω χιλιόμετρα ακόμα, υπάρχει κανεις που να ξέρει τι μπορεί να είναι;
Το σύστημα του τιμονιού είναι ηλεκτρουδραυλικό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. -
Καλησπέρα σε όλους.
Πριν από δυο εβδομάδες περίπου και μετά από πέρασμα από άσχημο χωματόδρομο 7- 8 χιλιόμετρα περίπου ( πολύ λακούβα και χώμα, το αμάξι είχε αλλάξει χρώμα μετά, έστω και αν τον έβγαλα όλο με 10 - 15 χιλ/ωρα ) διαπίστωσα οτι στρίβοντας το τιμόνι κάνει ένα θόρυβο πιο πολύ με σφύριγμα μοιάζει. Το κάνει στο πρώτο κόψιμο δεξιά ή αριστερά , ίσως και λίγο πιο πολύ.
Από τότε έχω κάνει πάνω από 1000 χιλιόμετρα, και ή αίσθηση του τιμονιού είναι οκ, δεν έχει βαρύνει, δεν έχω διαπιστώσει διαροή υγρών, αν και το δοχείο του είναι κρυμένο, στο πάρκινγκ μου πάντως δεν έχω δει τίποτα. Στο καντράν δεν έχει ανάψει κανένα λαμπάκι , δεν έχει βγάλει κάποια ειδοποίηση.
Το αυτοκίνητο είναι Ford Focus 2000 cc ατμοσφαιρικό του 2007. Επειδή ο μηχανικός μου θα επιστρέψει από εβδομάδα και έχω να κάνω χιλιόμετρα ακόμα, υπάρχει κανεις που να ξέρει τι μπορεί να είναι;
Το σύστημα του τιμονιού είναι ηλεκτρουδραυλικό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. -
Καλησπέρα σε όλους.
Πριν από δυο εβδομάδες περίπου και μετά από πέρασμα από άσχημο χωματόδρομο 7- 8 χιλιόμετρα περίπου ( πολύ λακούβα και χώμα, το αμάξι είχε αλλάξει χρώμα μετά, έστω και αν τον έβγαλα όλο με 10 - 15 χιλ/ωρα ) διαπίστωσα οτι στρίβοντας το τιμόνι κάνει ένα θόρυβο πιο πολύ με σφύριγμα μοιάζει. Το κάνει στο πρώτο κόψιμο δεξιά ή αριστερά , ίσως και λίγο πιο πολύ.
Από τότε έχω κάνει πάνω από 1000 χιλιόμετρα, και ή αίσθηση του τιμονιού είναι οκ, δεν έχει βαρύνει, δεν έχω διαπιστώσει διαροή υγρών, αν και το δοχείο του είναι κρυμένο, στο πάρκινγκ μου πάντως δεν έχω δει τίποτα. Στο καντράν δεν έχει ανάψει κανένα λαμπάκι , δεν έχει βγάλει κάποια ειδοποίηση.
Το αυτοκίνητο είναι Ford Focus 2000 cc ατμοσφαιρικό του 2007. Επειδή ο μηχανικός μου θα επιστρέψει από εβδομάδα και έχω να κάνω χιλιόμετρα ακόμα, υπάρχει κανεις που να ξέρει τι μπορεί να είναι;
Το σύστημα του τιμονιού είναι ηλεκτρουδραυλικό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. -
μπας και απο το πολυ το χωμα δεν παταει καλα ο ιμαντας του υδραυλικου και γλιστραει και σφυριζει?
-
και τι κάνω αν είναι αυτό; να δοκιμάσω να το καθαρίσω και αν ναι με τι;
-
Αν το τιμονι 'σκούζει' οταν το στριβεις εν στασει, τοτε βαλε καποιον να το στριβει και δες κατ αρχας αν ειναι αυτο και βλεπουμε
-
Το έκανα και 99,9% είναι αυτό.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Αν το τιμονι 'σκούζει' οταν το στριβεις εν στασει, τοτε βαλε καποιον να το στριβει και δες κατ αρχας αν ειναι αυτο και βλεπουμεΤου ρίχνεις λίγο νερό (στον ιμάντα ) και ακούς αν σταματάει
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν το τιμονι 'σκούζει' οταν το στριβεις εν στασει, τοτε βαλε καποιον να το στριβει και δες κατ αρχας αν ειναι αυτο και βλεπουμε
Του ρίχνεις λίγο νερό (στον ιμάντα ) και ακούς αν σταματάει
Οποτε πεφτω σε λακουβα με νερα, ακουγεται ενας απο τους ιμαντες και ουρλιαζει για λιγο
Ισως βεβαια εδω του φιλου με λιγο νερακι να στρωσει το πραγμα, αφου θα στεγνωσει γρηγορα λογω τριβης. Αν ειναι βολικο ισως να βολευε να βγει ο ιμαντας και να καθαριστουν οι τροχαλιες. -
Ο χρήστης Leonid έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.
Πριν από δυο εβδομάδες περίπου και μετά από πέρασμα από άσχημο χωματόδρομο 7- 8 χιλιόμετρα περίπου ( πολύ λακούβα και χώμα, το αμάξι είχε αλλάξει χρώμα μετά, έστω και αν τον έβγαλα όλο με 10 - 15 χιλ/ωρα ) διαπίστωσα οτι στρίβοντας το τιμόνι κάνει ένα θόρυβο πιο πολύ με σφύριγμα μοιάζει. Το κάνει στο πρώτο κόψιμο δεξιά ή αριστερά , ίσως και λίγο πιο πολύ.
Από τότε έχω κάνει πάνω από 1000 χιλιόμετρα, και ή αίσθηση του τιμονιού είναι οκ, δεν έχει βαρύνει, δεν έχω διαπιστώσει διαροή υγρών, αν και το δοχείο του είναι κρυμένο, στο πάρκινγκ μου πάντως δεν έχω δει τίποτα. Στο καντράν δεν έχει ανάψει κανένα λαμπάκι , δεν έχει βγάλει κάποια ειδοποίηση.
Το αυτοκίνητο είναι Ford Focus 2000 cc ατμοσφαιρικό του 2007. Επειδή ο μηχανικός μου θα επιστρέψει από εβδομάδα και έχω να κάνω χιλιόμετρα ακόμα, υπάρχει κανεις που να ξέρει τι μπορεί να είναι;
Το σύστημα του τιμονιού είναι ηλεκτρουδραυλικό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.Για ρίξε ένα βλέφαρο....
http://www.clubford.gr/forum/showthread ... 249&page=3 -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.
Πριν από δυο εβδομάδες περίπου και μετά από πέρασμα από άσχημο χωματόδρομο 7- 8 χιλιόμετρα περίπου ( πολύ λακούβα και χώμα, το αμάξι είχε αλλάξει χρώμα μετά, έστω και αν τον έβγαλα όλο με 10 - 15 χιλ/ωρα ) διαπίστωσα οτι στρίβοντας το τιμόνι κάνει ένα θόρυβο πιο πολύ με σφύριγμα μοιάζει. Το κάνει στο πρώτο κόψιμο δεξιά ή αριστερά , ίσως και λίγο πιο πολύ.
Από τότε έχω κάνει πάνω από 1000 χιλιόμετρα, και ή αίσθηση του τιμονιού είναι οκ, δεν έχει βαρύνει, δεν έχω διαπιστώσει διαροή υγρών, αν και το δοχείο του είναι κρυμένο, στο πάρκινγκ μου πάντως δεν έχω δει τίποτα. Στο καντράν δεν έχει ανάψει κανένα λαμπάκι , δεν έχει βγάλει κάποια ειδοποίηση.
Το αυτοκίνητο είναι Ford Focus 2000 cc ατμοσφαιρικό του 2007. Επειδή ο μηχανικός μου θα επιστρέψει από εβδομάδα και έχω να κάνω χιλιόμετρα ακόμα, υπάρχει κανεις που να ξέρει τι μπορεί να είναι;
Το σύστημα του τιμονιού είναι ηλεκτρουδραυλικό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.Για ρίξε ένα βλέφαρο....
http://www.clubford.gr/forum/showthread ... 249&page=3Το διάβασα, σ΄ευχαριστώ.
Αυτό που έχω να συμπληρώσω είναι οτι τελικά διαπίστωσα πως ξεκλειδώνοντας το τιμόνι και με σβηστή τη μηχανή στη πρώτη σκάλα ο διακόπτης για να μην ανάψουν τα ηλεκτρικά του, το κάνει πάλι, κάτι που σημαίνει αν δε κάνω λάθος πως έτσι δε παίζει να είναι ούτε ο ιμάντας αλλά και ούτε το ηλεκτρικό μοτερ του τιμονιού.
Μήπως βγαίνει τώρα κάποιο άλλο συμπέρασμα λίγο πιο ασφαλές, γιατί αρχίζουν και με ζώνουν τα φίδια.... -
μηπως τσιριζουν τα λαστιχα?
-
Μπορεί να λάσκαρε κάποιος σύνδεσμος από το παρατεταμένο κοπάνημα και να χρειάζεται σφίξιμο.
Καλύτερα μην κάνεις κάτι μόνος σου και πήγαινέ το σε ένα συνεργείο, λέγοντάς τους να ελέγξουν ανάρτηση και τιμόνι.
-
Τα λάστιχα δεν είναι σίγουρα.
Τώρα αν έχει λασκάρει όπως λες κανένας σύνδεσμος τι να πω; Πάντως μπορεί ο χωματόδρομος να ήταν χάλια, αλλά πρόσεχα πάρα πολύ και δεν το ένιωσα να κάνει κανένα παράξενο κοπάνημα ή κάτι σχετικό. -
Ο χρήστης Leonid έγραψε:
Τα λάστιχα δεν είναι σίγουρα.
Τώρα αν έχει λασκάρει όπως λες κανένας σύνδεσμος τι να πω; Πάντως μπορεί ο χωματόδρομος να ήταν χάλια, αλλά πρόσεχα πάρα πολύ και δεν το ένιωσα να κάνει κανένα παράξενο κοπάνημα ή κάτι σχετικό.Πήγαινε σε ένα πλυντήριο να του κάνεις ένα καλό πλύσιμο από κάτω, υπάρχουν πολλά λάστιχα στην ανάρτηση και στην κρεμαγιέρα που σίγουρα θα πήραν χώμα ενδιάμεσα και πρέπει να βγεί, είναι τυο απλούστερο που πρέπει να κάνεις, άλλωστε και στο συνεργείο τόσο βρώμικο από κάτω θα το πας ? Δεν πρέπει να είναι καθαρό για να δεί ο μηχανικός τι συμβαίνει ?
-
Σωστόοοος!!
-
εχουν παρει νερο τα μπαλακια του ψαλιδιου σου.αν θελεις να το τσεκαρεις παρε την χοντρη σιριγγα που μπορεις να βρεις απο φαρμακειο βαλε ψιλο λαδι μεσα 10αρι 9αρι οτι βρεις και κανε ενεση στη φισουνα απο το μπαλακι!σχεδον αμεσως θα σταματηση.
-
Ο χρήστης Leonid έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.
Πριν από δυο εβδομάδες περίπου και μετά από πέρασμα από άσχημο χωματόδρομο 7- 8 χιλιόμετρα περίπου ( πολύ λακούβα και χώμα, το αμάξι είχε αλλάξει χρώμα μετά, έστω και αν τον έβγαλα όλο με 10 - 15 χιλ/ωρα ) διαπίστωσα οτι στρίβοντας το τιμόνι κάνει ένα θόρυβο πιο πολύ με σφύριγμα μοιάζει. Το κάνει στο πρώτο κόψιμο δεξιά ή αριστερά , ίσως και λίγο πιο πολύ.
Από τότε έχω κάνει πάνω από 1000 χιλιόμετρα, και ή αίσθηση του τιμονιού είναι οκ, δεν έχει βαρύνει, δεν έχω διαπιστώσει διαροή υγρών, αν και το δοχείο του είναι κρυμένο, στο πάρκινγκ μου πάντως δεν έχω δει τίποτα. Στο καντράν δεν έχει ανάψει κανένα λαμπάκι , δεν έχει βγάλει κάποια ειδοποίηση.
Το αυτοκίνητο είναι Ford Focus 2000 cc ατμοσφαιρικό του 2007. Επειδή ο μηχανικός μου θα επιστρέψει από εβδομάδα και έχω να κάνω χιλιόμετρα ακόμα, υπάρχει κανεις που να ξέρει τι μπορεί να είναι;
Το σύστημα του τιμονιού είναι ηλεκτρουδραυλικό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.Για ρίξε ένα βλέφαρο....
http://www.clubford.gr/forum/showthread ... 249&page=3Το διάβασα, σ΄ευχαριστώ.
Αυτό που έχω να συμπληρώσω είναι οτι τελικά διαπίστωσα πως ξεκλειδώνοντας το τιμόνι και με σβηστή τη μηχανή στη πρώτη σκάλα ο διακόπτης για να μην ανάψουν τα ηλεκτρικά του, το κάνει πάλι, κάτι που σημαίνει αν δε κάνω λάθος πως έτσι δε παίζει να είναι ούτε ο ιμάντας αλλά και ούτε το ηλεκτρικό μοτερ του τιμονιού.
Μήπως βγαίνει τώρα κάποιο άλλο συμπέρασμα λίγο πιο ασφαλές, γιατί αρχίζουν και με ζώνουν τα φίδια....Και ιμάντας και ηλεκτρικό μοτέρ;
-
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
εχουν παρει νερο τα μπαλακια του ψαλιδιου σου.αν θελεις να το τσεκαρεις παρε την χοντρη σιριγγα που μπορεις να βρεις απο φαρμακειο βαλε ψιλο λαδι μεσα 10αρι 9αρι οτι βρεις και κανε ενεση στη φισουνα απο το μπαλακι!σχεδον αμεσως θα σταματηση.Μα δε πέρασα μέσα από λάσπες, εδώ κατά τύχη ούτε βροχή δε με έχει πιάσει εδώ και πολλούς μήνες. Η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω αν συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι το αρκετά συχνό πλύσιμο που του κάνω μόνος μου, κάθε 10 μέρες περίπου , και ρίχνω και αρκετό νερό στους θόλους για καθάρισμα.
Λές από αυτό; Δύσκολο, αλλά πότέ δε ξέρεις.....
Βρέ λες να θύμωσε το άτιμο, επειδή το έχω καλομάθει στα πλυσίματα και στη καθαριότητα και μου κάνει τώρα κονξες που το πήγα σε τόσο χώμα; χα!χα! Τι να κάνω βρε παιδιά, διασκεδάζω την ανυσηχία μου. -
Ο χρήστης Leonid έγραψε:
εχουν παρει νερο τα μπαλακια του ψαλιδιου σου.αν θελεις να το τσεκαρεις παρε την χοντρη σιριγγα που μπορεις να βρεις απο φαρμακειο βαλε ψιλο λαδι μεσα 10αρι 9αρι οτι βρεις και κανε ενεση στη φισουνα απο το μπαλακι!σχεδον αμεσως θα σταματηση.
Μα δε πέρασα μέσα από λάσπες, εδώ κατά τύχη ούτε βροχή δε με έχει πιάσει εδώ και πολλούς μήνες. Η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω αν συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι το αρκετά συχνό πλύσιμο που του κάνω μόνος μου, κάθε 10 μέρες περίπου , και ρίχνω και αρκετό νερό στους θόλους για καθάρισμα.
Λές από αυτό; Δύσκολο, αλλά πότέ δε ξέρεις.....
Βρέ λες να θύμωσε το άτιμο, επειδή το έχω καλομάθει στα πλυσίματα και στη καθαριότητα και μου κάνει τώρα κονξες που το πήγα σε τόσο χώμα; χα!χα! Τι να κάνω βρε παιδιά, διασκεδάζω την ανυσηχία μου.Αν έριχνες νερό στο επάνω μέρος των θόλων συχνά, το πιθανότερο είναι ότι πήραν νερά τα ρουλεμάν των top mount και τρίζουν.
Σφύριγμα στο τιμόνι