-
εκεινη την περιοδο η suzuki ειχε βγαλει προσφορα το sx4 στα 13900-14900Ε ενω το αντιστοιχο sedici κοστιζε 2500Ε παραπανω, θα δυσκολα θα βρεις καποιον που θα εχει επιλεξει το δευτερο αυτοκινητο, θεωρητικα ειναι προιον συνεργασιας της Fiat με τη Suzuki βασιζονται σε ιδια μηχανικα μερη αλλα δεν ξερω αν εχει επιλεξει ο καθε κατασκευαστης διαφορετικο προμηθευτη ωστε να διατηρει αυτη την πραγματικη αποκλιση στην τιμη αγορας του με διαφορετικο σημα
-
Eιναι τα ιδια ακριβως αυτοκινητα,κατασκευασμενα στο εργοστασιο της suzuki στην Ουγγαρια.Η διαφορά τους ειναι στα εξωτερικα πλαστικα και στη μασκα και στο διλιτρο ντιζελ κινητηρα.
-
Γεια,
οπως κ οι υπολοιποι σε αυτο το τοπικ,εφαγα κ εφω το δισκο μου,πολυ προωρα δυστυχως.Τη ζημεια τη ειχα κανει αρκετο καιρο πριν,αλλα κρατησε μεχρι τωρα που πατιναρει τρελα και δε βγαζει βδομαδα μαλλον.Οποτε παω για αλλαγη.Αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι αν ξερει κανεις αν γινεται αλλαγη δισκου-πλατο χωρις αλλαγη ρουλεμαν?
Εχω κανει λιγοτερα απο 50.000 χλμ,κ απο τα οσα ξερω το ρουλεμαν εχει φυσιολογικη φθορα λογω χιλιομετρων κ χρησης,και λογικα κραταει οσο κραταει ενας δισκος με καλη χρηση(120-200.000 χιλιομετρα).Η συνηθης πρακτικη το ξερω ειναι να αλλαζεται μαζι με το δισκο-πλατο κυριως για να γλυτωσει καποιος τα εργατικα απο τη αλλαγη του λιγο καιρο μετα.Ομως δεδομενου οτι το αμαξι τρωει πολλες ανηφορες πολυ φορτωμενο κατι φορες, θα ξαναφαω λογικα το δισκο προωρα και ετσι σκεφτομουνα να κρατησω το υδραυλικο ρουλεμαν αν γινεται και να το αλλαξω στη επομενη αλλαγη δισκου(αν κρατησει μεχρι τοτε).Ο λογος ειναι βασικα για οικονομια μιας και το ρουλεμαν στο SX4 ειναι υδραυλικο και κοστιζει οσο ο δισκος κ μπορει και παραπανω(το εχω βρει απο 80 εως 200 ευρω ενω το δισκο 120-150 μεχρι τωρα).
H ερωτηση μου ειναι αν το εχει κανει κανεις η εχει ακουσει κανεναν να το εχει κανει? -
Πρεπει να το δει ο μηχανικος να σου πει σε τι κατασταση ειναι.
Οποτε το αποφασιζεις οταν ανοιχτει. -
Λιγα τα χιλιομετρα, αλλα αν σκεφτεις το κοστος επισκευης ξανα, μαλλον παει πακετο.
Σιγουρα στο κατεβασμα, θα ενημερωθεις για τυχον προβλημα, και αποφασιζεις.
Παντως, 200ευρω, για ρουλμαν, σοβαροτατο κοστος. -
Ναι αυτο ειχα στο μυαλλο μου,απλως το κακο ειναι οτι ειμαι επαρχια κ θελει μια μερα χωρις αυτοκινητο να περιμενω παραπανω αν δε παω στο μαστορα με το ρουλεμαν στο χερι.Anyway μεσα στη βδομαδα θ δειξει.Θα ενημερωσω αν ειναι κ κρατησω το ρουλεμαν ποσο θ μου αντεξει.
-
Καλησπέρα στην παρέα!
Αγόρασα μεταχειρισμένο από τον αδερφό μου ένα suzuki sx4 του 2007 με 108.000χλμ.
Είναι 4χ4 με τους 107Hp και ταμπούρα πίσω.
Το αυτοκίνητο το ήξερα, είναι λίγο μουλάρι... (το οδηγούσα και γω μερικές φορές), και δεν είχε παρουσιάσει ποτέ "ξεκούδουνα" προβλήματα.
Η χρήση που του έκαναν ήταν αρκετή πόλη, κάποια ταξίδια και διακοπές.
Το αυτοκίνητο δεν έκανε ποτέ χώμα, εκτός από περιπτώσεις που έπρεπε κάποιος 1 φορά το χρόνο να φτάσει σε καμιά παραλία...
Ο συμπλέκτης θα αλλαχθεί τώρα από μένα στις 111.000χλμ, μιας και αρχίζει να δυστροπεί-πατινάρει αν τον αφήσεις απότομα.
Κόστος σε αξιόπιστο συνοικιακό συνεργείο που έχει χρόνια εξειδίκευση σε Suzuki
Αλλαγή σετ συμπλέκτη μαζί με αλλαγή μίας τσιμούχας στο κιβώτιο εκεί που βγαίνει το δεξί ημιαξόνιο: 470€ με απόδειξη.
Σε εξουσιοδοτημένο μου ζητάνε 550 μόνο για το συμπλέκτη... -
σε ποια περιοχή είναι το συνεργείο που θα πας Κορυδαλλό - Γαλάτσι ;
-
@johnny1 said in SUZUKI SX4 - αλλαγή δίσκου-πλατώ:
Καλησπέρα στην παρέα!
Αγόρασα μεταχειρισμένο από τον αδερφό μου ένα suzuki sx4 του 2007 με 108.000χλμ.
Είναι 4χ4 με τους 107Hp και ταμπούρα πίσω.
Το αυτοκίνητο το ήξερα, είναι λίγο μουλάρι... (το οδηγούσα και γω μερικές φορές), και δεν είχε παρουσιάσει ποτέ "ξεκούδουνα" προβλήματα.
Η χρήση που του έκαναν ήταν αρκετή πόλη, κάποια ταξίδια και διακοπές.
Το αυτοκίνητο δεν έκανε ποτέ χώμα, εκτός από περιπτώσεις που έπρεπε κάποιος 1 φορά το χρόνο να φτάσει σε καμιά παραλία...
Ο συμπλέκτης θα αλλαχθεί τώρα από μένα στις 111.000χλμ, μιας και αρχίζει να δυστροπεί-πατινάρει αν τον αφήσεις απότομα.
Κόστος σε αξιόπιστο συνοικιακό συνεργείο που έχει χρόνια εξειδίκευση σε Suzuki
Αλλαγή σετ συμπλέκτη μαζί με αλλαγή μίας τσιμούχας στο κιβώτιο εκεί που βγαίνει το δεξί ημιαξόνιο: 470€ με απόδειξη.
Σε εξουσιοδοτημένο μου ζητάνε 550 μόνο για το συμπλέκτη...Εάν έχει και τη αντλία ρουλεμάν συμπλέκτη μέσα στο κιβώτιο αφού θα κατέβει άλλαξε το . Συνήθως τα Opel το έχουν έτσι . Δε ξέρω για το Suzuki .
Προφανώς θα αλλαχτούν και λάδια κιβωτίου .
SUZUKI SX4 - αλλαγή δίσκου-πλατώ