-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
γιατι καποιες βιδες-σπειρωματα γενικα θελουν ροποκλειδο, και τι θα παθω αν δεν το εχω;;
εχω την βαλβιδα οπισθεν και το μανιουαλ της Χεηνς λεει για ροπη 20Νμ.
αν ξεβιδωσω την παλια και απλα βιδωσω την καινουρια οσο σφιχτα γινεται, τι θα γινει;;
αν και προαισθανομαι κατσαδα...
δηλαδη σε ηλεκτρολογο θα εβαζε ροποκλειδο;;
Κάθε εξάρτημα, για να σφίξει για να μην ‘λύσει’ ή να μην καταστραφεί, ορίζετε το πόσο πρέπει να σφιχτεί!!!!.
Τα κιλά σφιξίματος δοκιμάστηκαν εργαστηριακά. Ο ηλεκτρολόγος που δεν έχει δυναμόκλειδο, έχει – εργαλεία!.
Α.ναι εχει γερμανοπολυγωνο και αισθητηρα στον καρπο.........
-
Μια φορα που ειπα για ροποκλειδο σε ενα μαστορα που ειχα παει το transalp (χροοονια λεμε τωρα...) με κοιταγε λες και ημουνα απο το διαστημα....
-
στο καθε αυτοκινητο για ολες τις βιδες ο κατασκευαστης δινει ροπη σφιξιματος ακομα και για τους τροχους, τα μπουζι, το ψευτοκαπακο των βαλβιδων, τον γυρο του σαζμαν για να αλλαξουμε δισκοπλατο με λιγα λογια για ολες τις βιδες, ειναι δυνατον σε ολες τις βιδες να βαλουμε ροποκλειδο? ποσο θα ανεβασει τον χρονο επισκευης και μοιραια το κοστος της εργασιας αυτη η κινηση αν μπορουσε να γινει ποτε?
-
κι εδω ερχεται η εμπειρια του μαστορα να ξερει 'που' θα χρησιμοποιησει το ροποκλειδο και που - πρακτικα - δε χρειαζεται...
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
κι εδω ερχεται η εμπειρια του μαστορα να ξερει 'που' θα χρησιμοποιησει το ροποκλειδο και που - πρακτικα - δε χρειαζεται...Φωκιωνα ειναι μερικα σημεια που χρειαζεται και δεν γινεται να το αποφυγουμε, αλλα μην φτανουμε στην υπερβολη για να τοποθετησουμε εναν αισθητηρα, εναν τροχο, 4 μπουζι, να βαλουμε ροποκλειδο.
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
αν ξεβιδωσω την παλια και απλα βιδωσω την καινουρια οσο σφιχτα γινεται, τι θα γινει;;Αυτό είναι το λάθος που κάνουν όλοι οι νιούμπηδες, ξεπατώνουν τις βίδες στο σφίξιμο.
Μετά υπάρχει η άλλη κατηγορία του νιούμπη που μόλις έμαθε τί είναι το δυναμόκλειδο και θέλει να σφίγγει τα πάντα με αυτό, ακόμα και τα πλαστικά καπάκια στις βαλβίδες των ελαστικών
20Nm είναι μικρή ροπή, δέν θέλει πολύ σφίξιμο. Άλλωστε μια βαλβίδα όπισθεν είναι, ούτε στηρίζει τίποτα ούτε τραβάει κανα ζόρι ούτε θα χαλάσει κάπου το ζύγισμα αν τη βιδώσεις χωρίς δυναμόκλειδο.
Σφίξτην όσο θα έσφιγγες και μια τάπα λαδιών, δηλαδή να είναι σφιχτά αλλά όχι τερματισμένη, να έχει ακόμα περιθώριο να σφίξει.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
κι εδω ερχεται η εμπειρια του μαστορα να ξερει 'που' θα χρησιμοποιησει το ροποκλειδο και που - πρακτικα - δε χρειαζεται...
Φωκιωνα ειναι μερικα σημεια που χρειαζεται και δεν γινεται να το αποφυγουμε, αλλα μην φτανουμε στην υπερβολη για να τοποθετησουμε εναν αισθητηρα, εναν τροχο, 4 μπουζι, να βαλουμε ροποκλειδο.
Ακριβως αυτο εννοω.
αν και για τροχο θα ήθελα το τελικο σφιξιμο να γινει 'στο χερι' γιατι στο βουνο δεν εχω αεροκλειδο....
και για τα μπουζι δεν ειναι λιγες οι φορές που βοηθοι συνηθως 'υπερκαργαρουν' με συνεποια στο επομενο σερβις να μην βγαινουν και να μπλεκεις.... -
Άλλαξα λάστιχα χρησιμοποιήθηκε ροποκλειδο. Παραπανω ωρα δεν έκαναν.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Άλλαξα λάστιχα χρησιμοποιήθηκε ροποκλειδο. Παραπανω ωρα δεν έκαναν.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
1ον τα χερια σε καμια περιπτωση δεν ειναι πιο γρηγορα απο το αερομπιστολο, ακομα και απο του Τζακ Νορρις.
2ον σκεψου σε διαφορες εφαρμογες, ανοιξε βιβλιο για να δεις ροπες, σφηξε, αν νομιζεις οτι δεν ειναι περισσοτερος ο χρονος παω πασο. -
Κοιτα δεν είναι η πρωτη φορά που αλλαζω λάστιχα οποτε πάνε όσο πάσο θες. Ο Τζακ Νόρις ποιος είναι;
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
-
Ο ξάδερφος του Τζακ του Αντεροβγάλτη...
-
Βιδες κυλινδροκεφαλης, καβαλεττα στροφαλου-μπιελων, βολαν-πλατω, τροχαλια στροφαλου, γραναζια εκεντροφορων, μπουζι, και καβαλεττα εκεντροφορων επισης, ειναι μερικα εξαρτηματα, που θελουν ροποκλειδο. Δεδομενο αυτο.
Οπως, και ο αισθητηρας προαναφλεξης.
Κανενα χερι ανθρωπινο, δεν σφιγει σωστα, μια βιδα, η γραναζι-αξωνα.
Το εμπειρο ομως χερι, μπορει να καταλαβει, ποτε θα γινει η ζημια. Δεν σφιγουμε τα παντα, με ροποκλειδο, η αεροκλειδο.
Μην υπερβαλουμε. Υπαρχει, και αναλογη βιβλιογραφια αλλωστε.
Μεγαλο λαθος επισης, η υπερβολη, στην χρηση φλατζοκολας, η σιλικονης. Δεν χτιζουμε τα μοτερ.
Βιδες μιας χρησης, σιγουρα τις αντικ/με με καινουργιες, και πιθανα, βαζοντας και ασφαλιστικο. πχ τακακια φρενων.
Σχολαστικη καθαριοτητα, σωστες επιλογες αντ/κων, και τηρηση κατασκ/κων οδηγιων, για απροβληματιστα χιλιομετρα.
Τους τροχους μου ομως, παααααντα με το χερι. -
Το φίλτρο λαδιού το σφίγγουμε με το χέρι;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το φίλτρο λαδιού το σφίγγουμε με το χέρι;Στα 2 αυτοκίνητα που έχω τα φίλτρα που βάζω λένε 3/4 στροφή αφού κάνει επαφή η φλάντζα. Με το κλειδί με βοηθάει να υπολογίσω τα 3/4 γιατί τα χέρια από τα λάδια γλιστράνε και χάνω το σημάδι για το ποσό έσφιξα.
-
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Το φίλτρο λαδιού το σφίγγουμε με το χέρι;
Στα 2 αυτοκίνητα που έχω τα φίλτρα που βάζω λένε 3/4 στροφή αφού κάνει επαφή η φλάντζα. Με το κλειδί με βοηθάει να υπολογίσω τα 3/4 γιατί τα χέρια από τα λάδια γλιστράνε και χάνω το σημάδι για το ποσό έσφιξα.
για να μην γλυστρανε τα χερια πιασε το φιλτρο με ενα σμυριδοπανο.
-
Αραγε,ποσα δυναμοκλειδα τεσταρονται,ανα τακτα χρονικα διαστηματα,για σωστη λειτουργια,οπως καναμε στο στρατο ανα εξαμηνο?
-
Ο χρήστης gatsoulos έγραψε:
Αραγε,ποσα δυναμοκλειδα τεσταρονται,ανα τακτα χρονικα διαστηματα,για σωστη λειτουργια,οπως καναμε στο στρατο ανα εξαμηνο?Κανένα, το κόστος είναι μεγαλύτερο από την αγορά του καινούργιου, μόνο που δεν το αλλάζει κανείς, εδώ δεν το λασκάρουν τελείως μετά την εργασία, θα το τεστάρουν κιόλας ?
-
Ο σωστος τεχνιτης, θα τεσταρει τα εργαλεια του. Με οποιο κοστος εχει.
Το λασκαρισμα, πιθανα να μην το ξερουν ορισμενοι.
Οπως, και η χρηση του αεροκλειδου, με καρυδακια ακαταληλα. Μεγαλη χοντραδα αυτο.
Ποσα καρυδακια torx αρσενικα, σπασμενα σε μπιλιοφορους!!! (εχω σπασει αρκετα)
Το δε φιλτρο λαδιου, παντα με το χερι. Με σμυριδοπανο για βοηθεια, και ειναι ενταξει. (τα μετταλικα παντα, μιας χρησης)
Τα εργαλεια βεβαια, (κυππελα) ειναι για λασκαρισμα μονο. Οπως και τα κολλημενα παξιμαδια. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
...εδώ δεν το λασκάρουν τελείως μετά την εργασία......Το λασκαρισμα, πιθανα να μην το ξερουν ορισμενοι....
Μεγα λαθος.
-
Δίπλα από το δοχείο υγρών φρένων έχει ένα μικρό δοχείο που ονομάζεται δοχείο υγρών συμπλέκτη. Η υφή και το χρώμα τους είναι παρόμοιο με αυτό των φρένων. Γνωρίζει κανείς αν είναι ίδια; πχ dot 3/4 ; Αυτοκίνητο, accent 2001.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........